مقالات

تعمیرگاه تخصصی گیربکس رنو در تهران

تعمیرگاه تخصصی گیربکس رنو در تهران

تعمیر گیربکس مگان

تعمیر گیربکس ساندرو

تعمیر گیربکس ال 90

تعمیر گیربکس کپچر

تعمیر گیربکس داستر

تعمیر گیربکس تالیسمان

تعمیر گیربکس کولیوس

تعمیر گیربکس سیمبل

آنچه خواهید خواند

با معرفی تعمیرگاه تخصصی گیربکس رنو در تهران در خدمت شما هستیم. خودرو ها از بخش های متنوع و مختلفی تشکیل شده اند به طوری که تخمین زده می شود یک خودرو از حدود 000/60 قطعه ریز و درشت تشکیل شده است. از همین رو خودرو هایی که ما سوار آن ها می شویم، به آن سادگی ای که به نظر می آیند نیستند. یکی از قسمت های بسیار مهم هر خودرو هم که نقشی بسیار اساسی و تعیین کننده در خودرو دارد، گیربکس خودرو می باشد. از همین رو وطیفه مایی که صاحب خودرو هستیم، این است که از سلامت گیربکس محافظت کنیم و در صورتی که مشکلی برای آن پیش آمد، برای رفع آن اقدام کنیم. به دلیل اهمیت بالای گیربکس در خودرو، به شما عزیزانی که صاحب خودروی رنویی هم هستید توصیه می شود که در ادامه بحث معرفی تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک رنو در تهران هم صفحه را ترک نکنید و همراه تعمیرگاه تخصصی رنو بمانید.

تعمیرگاه تخصصی گیربکس رنو در تهران

در اولین قدم از بحث بیاید تا کمی با خود شرکت خودروسازی رنو آشنا شویم. شرکت خودرو سازی رنو (Renault) در سال ۱۸۹۹ توسط دو برادر به نام‌های لویی و مارسل تاسیس شد. این شرکت هم‌اکنون جزو برترین شرکت‌های تولید خودرو در جهان است. رنو در آستانه بازگشت به ایران شهرت نخستین رنو در خلال جنگ اول جهانی و با تولید نوعی تاکسی حمل سرباز و تانک سبک به دست آمد. در سال ۱۹۴۰ پس از آنکه فرانسه به اشغال آلمان درآمد، لوئی رنو از ساختن تانک برای آلمان نازی سر باز زد.

با تعمیرگاه تخصصی گیربکس رنو در تهران در خدمت شما هستیم. این شرکت، برای ۵۰ سال بعدی، تحت کنترل دولت باقی ماند. رنو در زمینه طراحی، ساخت و توزیع کلاس‌های مختلف خودرو، وسایل نقلیه تجاری، کامیون، تریلر، تراکتور، اتوریل، اتوبوس و خودروهای برقی فعالیت می‌نماید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بولوین-بیانکور، فرانسه قرار دارد. شرکت رنو همچنین مالک اکثریت سهام شرکت رومانیایی داچیا، شرکت ترکیه‌ای اویاک-رنو، شرکت کره‌ای رنو سامسونگ موتورز و شرکت ایرانی رنو پارس است.

اما نمی شود در مورد تعمیر گیربکس صحبت کرد ولی در مورد خود گیربکس چیزی ندانست. همانطور که پیش تر هم به آن اشاره شد گیربکس یکی از اصلی ترین اجزای وسایل نقلیه می باشد. ارزش آن به قدری است که شاید بتوانیم با موتور در یک جایگاه قرارش دهیم. دو دلیل برای اهمیت بالای گیر بکس وجود دارد. اول آنکه هر موتوری دور محدودی داراست و بیشتر از آن نمی تواند کار بکند و نکته دوم گشتاور معینی است که هر موتور با حداکثر دور خود می تواند تولید بکند.

گیربکس ها که درزبان فارسی معادل آن “جعبه دنده “می باشد بخش هایی از خودرو هستند که بعد از موتور قرار می گیرند و می توان با کم و زیاد کردن بوسیله مکانیزم داخل گیربکس، گشتاور مورد نیاز دستگاه را بدست آورد. با معرفی تعمیرگاه تخصصی گیربکس رنو در تهران در خدمت شما هستیم.

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک رنو

در مورد گیربکس های اتوماتیک هم باید عنوان کرد که گیربکس های اتوماتیک همان طور که از نامشان مشخص است دنده را به صورت خودکار تغییر می دهند. این سیستم ها دیگر نیازی به پدال کلاچ نداشته و رانندگی راحت تری به دنبال خواهند آورد. در این سیستم ها خودرو در زمان درجا کار کردن نیاز به خلاص شدن ندارد. به همین دلیل اندکی مصرف سوخت در این زمان بیشتر از گیربکس های دستی است. البته در حرکت با سرعت های بالا میزان مصرف سوخت به شدت کاهش یافته و مقرون به صرفه خواهد بود. تعداد بالایی از خودرو های رنو وجود داردند که از گیربکس اتوماتیک بهره می برند. در بخش پایینی یکسری از انواع خودرو های رنو که برای تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران آن ها به صورت تخصصی می توانید به سایت معتبر تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه نمایید را با هم می بینیم.

تعمیرگاه تخصصی گیربکس ال نود

به جرات می توان گفت که پر استفاده ترین خودروی ساخت رنو در کشور ما، خودروی ال نود می باشد. از همین رو لازم است که برای احتیاط یک مرکز تعمیرگاه گیربکس که کار تعمیر گیربکس ال نود را هم انجام می دهد را در نظر داشته باشید. این خودرو به دو صورت دستی و اتومات به بازار ایران عرضه شده که گیربکس دستی آن مدل JHQ و JH3 می باشد و گیربکس اتوماتیکی که در این خودرو استفاده شده است از نوع AL4 بوده و دارای 4 دنده برای حرکت به سمت جلو و یک دنده برای حرکت به عقب است. تعمیرگاه تخصصی گیربکس رنو در تهران. برای تعمیر گیربکس ال نود در تهران می توانید به ایران رنو مراجعه کنید.

تعمیرگاه تخصصی گیربکس ساندرو

خودروی رنو ساندرو هم یکی دیگر از خودرو های ساخت رنو است که حضور پر رنگی در بازار ایران دارد. در مورد خودروی رنو ساندرو جالب است بدانید که این خودرو در اصل همان خودروی ال 90 هاچ بک می باشد، و در 3 نسل مختلف توسط شرکت رنو تولید شده که نسل ساندروی موجود در کشور ما همان نسل اول این خودرو می باشد. به همین خاطر گیربکس های به کار رفته در این خودرو هم چه در مدل دستی و چه در مدل اتومات، دقیقا با ال نود یکسان هستند. شما برای تعمیر گیربکس ساندرو در تهران هم می توانید به وبسایت تعمیرگاه تخصصی ایران مراجعه نمایید.

تعمیرگاه تخصصی گیربکس مگان

در مورد تعمیر گیربکس مگان این را بدانید که خود مگان به دو مگان 1600 که گیربکس دستی دارد، و گیربکس مگان 2000 که گیربکس اتومات دارد، تقسیم می شود. مگان یکی از خودروهایی است که توسط شرکت رنو فرانسه تولید می‌شود. طرح اولیه این خودرو در سال ۱۹۸۸ توسط شرکت رنو ارائه گردید. این خودرو به افتخار مگان سودیت طراح معروف فرودگاه برست نامگذاری شد. برای تعمیر گیربکس مگان در تهران می توانید به ایران رنو مراجعه کنید.

نسل اول این خودرو با نام Mégane I در سال ۱۹۹۵ به بازار عرضه شد. در سال ۲۰۰۲ نسل دوم این خودرو با نام Mégane II جایگزین نسل اول گردید درست به مانند ال نود گیربکس اتوماتیکی که در مدل اتوماتیک و دستی مگان به کار رفته هم از نوع Al4 و JH3 است. گیربکس‌ های JH3 و Al4، در بین گیربکس‌های موجود در ایران از کیفیت مناسب و استانداردی برخوردار اند. تعمیرگاه تخصصی گیربکس رنو در تهران.

تعمیر تخصصی گیربکس رنو در تهران

امید است مطالبی که در طی بحث تعمیر تخصصی گیربکس تمامی خودروهای رنو در تهران عنوان شدند برایتان مفید بوده باشند. متاسفانه فهمیدن اینکه کدام یک از تعمیرگاه های گیربکس دانش و تجربه مورد نیاز  جهت تعمیر گیربکس خودرو شما را دارند کار بسیار دشواری است. نکته ای که شما باید به آن توجه کنید این است که تعمیر گیربکس کاری تخصصی بوده و سپردن آن به مکانیک ساده عملی اشتباه ست چرا که در بسیاری از موارد باعث میشود شما دوبار برای تعمیرات گیربکس خود هزینه کنید و مجددا آن را به پیش متخصص ببرید. از همین رو به شما توصیه می شود که جهت تعمیر گیربکس رنوی خود به مرکز تعمیر تخصصی گیربکس تمامی خودروهای رنو در تهران یا همان وبسایت تعمیرگاه تخصصی ایران که یکی از بهترین تعمیرگاه های خودرو های وارداتی در تهران میباشد، مراجعه نمایید.

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین
ثبت سفارش تلفنی

تعمیرگاه تخصصی مگان

تعمیرگاه تخصصی مگان

تعمیرگاه تخصصی مگان

تعمیرگاه تخصصی ساندرو

تعمیرگاه تخصصی ال 90

تعمیرگاه تخصصی کپچر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *