مقالات

تعمیر جلوبندی ال نود

تعمیر جلوبندی ال نود

آنچه خواهید خواند

با معرفی بهترین مرکز تعمیر جلوبندی ال نود در خدمت شما هستیم. اگر صدایی در جلوبندی خودرو ال نود خود احساس می کنید بهتر است پیش از اینکه خرابی به حساس ترین بخش های خودرو برسد به تعمیرگاه ال نود مراجعه کنید و خودرو خود را تعمیر کنید. چرا که جلوبندی تندر نود از بخش های مهم خودرو محسوب می شود که خرابی در آن می تواند به مرور سبب خرابی در بخش های مختلف خودرو شود و در نتیجه هزینه های زیادی را برای صاحب خودرو ایجاد می کند. همچنین در ادامه علائم خرابی جلوبندی ال نود را برای شما عزیزان بیان می داریم. با ایران رنو همراه باشید.

جلوبندی بخش از سیستم تعلیق است که در زیر خودرو قرار گرفته است. وظیفه تندر نود ایجاد راحتی هنگام سفر است. همچنین هنگام برخورد با سرعت گیر که سبب تخریب خودرو نشود. جلوبندی همراه با کمک فنر و چرخ عقب سیستم تعلیق را تشکیل می دهد. اما جلوبندی ال۹۰ تنها به قسمت جلوی خودرو اشاره دارد و شامل فرمان و میل فرمان نیز می شود. برای سرویس و یا تعمیر جلوبندی ال نود و یا تندر نود خود می توانید به تعمیرگاه تخصصی رنو مراجعه کنید.

علائم خرابی جلوبندی ال نود

ار علائم خرابی جلوبندی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

نشتی روغن یا روغن زدگی در بخش‌هایی مثل کمک‌فنر
اگر شرایط چک کردن سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو ال ۹۰ را دارید پیشنهاد می‌کنیم حتماً کمک‌فنرها رو چک بکنید، و اگر متوجه نشتی روغن شدید حتماً آن را به تعمیرگاه تخصصی خودرو ال۹۰ ببرید تا قطعاتی که روغن زدگی دارند تعویض شود و حتماً در نظر داشته باشید تعمیرگاهی را انتخاب کنید که از اصل بودن قطعات آن اطمینان دارید.

کشیده شدن خودرو در پیج‌های جاده‌ای
اگر در هنگام پیچیدن در جاده‌های پیچ‌دار احساس کردید که خودرو دارد برخلاف فرمان کشیده می‌شود به‌احتمال زیاد جلوبندی خودرو شما دچار مشکل است، چون این علت یکی از مهم‌ترین دلایل خرابی جلوبندی ال۹۰ است.

انتقال ناهمواری‌ها به کابین خودرو
سواری خشک و خشن از عمده دلایل خرابی جلوبندی خودرو ال۹۰ شما است و در زمانی که در جاده پردست‌انداز رانندگی می‌کنید احساس می‌کنید که جلوبندی ماشین ارتعاشات و تکان‌ها را جذب نمی کندو آنها را به کابین خودرو انتقال می‌دهد.

علائم خرابی جلوبندی ال نود

علائم خرابی جلوبندی ال نود

ساییدگی ناهموار بر روی آج لاستیک
برای اطمینان از سالم بودن جلوبندی ماشین آج‌های روی لاستیک آن را بررسی کنید. اگر متوجه ناهمگون بودن ساییدگی روی لاستیک شدین به‌احتمال خیلی زیاد جلوبندی خودرو ال ۹۰ شما دچار خرابی است و چون سیستم تعلیق نتوانسته خودرو را در حالت بالانس و متعادل نگه دارد به همین علت موجب فشار نامتعادل بر روی لاستیک‌ها شده که همین مسئله باعث ساییدگی ناهمگون بر روی آج لاستیک می شود.

لازم به ذکر است توجه نکردن به این علائم سبب بروز مشکل و افزایش خرابی می شود. شاید بتوان گفت شایع ترین علائم خرابی جلوبندی ال نود همان کشیده شدن فرمان به طرفین می باشد. برای بررسی این موضوع زمانی که خیابان عریض و خلوت می باشد برای لحظه ای فرمان را رها کنید در صورتی که خودرو از مسیر خود منحرف شد جلوبندی خودرو شما دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر دارد. برای تعمیر جلوبندی ال نود خود می توانید به تعمیرگاه ایران رنو مراجعه کنید.

مرکز تعمیر جلوبندی ال نود در تهران

جلوبندی شامل اجزای زیر است

  • سیبک
  • میل موجگیر
  • کمک فنر
  • طبق
  • توپی سرکمک
  • رام
  • اکسل
  • قرقری فرمان

جلوبندی نقش مهمی در تعادل خودرو دارد و خرابی در هریک از بخش هایی که اشاره شد می تواند مشکلات زیادی را به بار بیاورد. خودروهای رنو جزو خودروهایی می باشد که تعمیر آن نیاز به یک متخصص دارد و هر تعمیرگاه عمومی نمی تواند از پس تعمیر آن بر بیاید. بنابراین برای تعمیر جلوبندی ال نود خود بهتر است به یک متخصص مراجعه کنید. شما عزیزان برای این کار می توانید به بهترین تعمیرگاه رنو در تهران یعنی تعمیرگاه ایران رنو مراجعه کنید.

مرکز تعمیر جلوبندی ال نود در تهران

مرکز تعمیر جلوبندی ال نود در تهران

هزینه تعمیر جلوبندی ال نود

جهت دریافت هزینه تعمیر جلوبندی ال نود می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و مشکل ایجاد شده را مطرح کنید.

ما تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید. با بهترین تعمیرگاه ال90 در خدمت شما هستیم.

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد

شماره تماس:

09128896509

021-77785115

021-77785114

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:

ثبت سفارش آنلاین
ثبت سفارش تلفنی

2 دیدگاه در “تعمیر جلوبندی ال نود

  1. حامد گفت:

    سلام وقت بخیر اقا من توی سربالایی گاها صداهای عجیب از ماشین میشنوم فکر می کنم از سمت موتور باید باشه. تازه هم سرویس کردم ماشینو به نظرتون ایرادی داره؟

  2. محسن گفت:

    سلام وقت بخیر من ی ال نود دارم 10 سالی هست برام کار میکنه سرویساشم منظم انجام دادم ولی جدیدا خیلی داخل کابین سر و صدا میاد. بردم تعمیرگاه ولی بعد ی هفته دوباره همون قبلی شد. قابل تعمیره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *