تعمیرگاه تخصصی رنو ساندرو

تعمیرگاه تخصصی ساندرو

با تعمیرگاه تخصصی ساندرو در خدمت شما هستیم. در صورتی که به دنبال یک تعمیرگاه ساندرو معتبر در زمینه خدمات ساندرو هستید با ایران رنو همراه باشید. رنو ساندور خودرویی که اخیرا با همکاری نیسان و پارس خودرو در کشور ایران عرضه شده است.

این خودرو در دو مدل دنده دستی و دنده اتوماتیک در بازار ایران وجود دارد. از نظر تجهیزات نسبت به دیگر خودروهای رنو مانند داستر در سطح پایین تری قرار دارد ولی کیفیت این خودرو بالاست و می توان به عنوان یک خودروی خانوادگی مناسب آن را در نظر گرفت. با نمایندگی رنو در تهران در خدمت شما هستیم.

24/7
دریافت نوبت

نیاز به تعمیر داری؟

چرا انتخاب
ایران رنو

در صورتی که صاحب خودرو های ساخت رنو و به خصوص رنو ساندرو هستید، حتما باید با تعمیرگاه ساندرو آشنایی داشته باشید. با این که واردات چندین سالی است که در کشور ما ممنوع است و ما آخرین مدل خودروهای خارجی را در کشورمان نمی بینیم، اما با این حال هم تعداد برند های خارجی ای که خودرو هایشان در ایران و بازار خودرویی ایران وجود دارند کم نیست.

یکی از این برند های خوش آوازه ای که در ایران خودروهایش حضور نسبتا پر رنگی دارند، شرکت رنو است. یکی از خودرو های خوش ساخت و بسیار با کیفیت شرکت خودروسازی رنو هم، خودروی رنو ساندرو است. در ادامه بحث تعمیرگاه ساندرو هم همراه ایران رنو باشید تا بهتر و بیشتر با مسائلی مثل تعمیرگاه رنو ساندرو، تعمیرگاه ساندرو تهران، بهترین تعمیرگاه ساندرو و…. آشنا شوید.

سایر خودروهایی که در ایران رنو تعمیر می شود

خودوری ساندرو ساخت کشور فرانسه است و در سال 2009 طراحی شده است. دارای موتور چهار سیلندر و 16 سوپاپ است. از امکانات رنو ساندرو می توان به ترمزهای جلو دیسکی و عقب کاسه ای و ترمز ضد قفل ABS اشاره کرد.

همواره اولین سوال پس از خرید یک خودروی خوب و خارجی این است که برای سرویس خودرو کجا مراجعه کنم؟

با تعمیرگاه تخصصی ساندرو در خدمت شما هستیم. تعمیرگاه تخصصی رنو در این زمینه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

تعمیرگاه رنو ساندرو

یکی دیگر از مهم ترین موضوعاتی که برای افراد صاحب خودرو های رنو، و به خصوص صاحبین خودروی رنو ساندرو وجود دارد، بحث یافتن بهترين تعمیرگاه ساندرو تهران است که به اندازه مطالبی مثل تعمیرگاه رنو ساندرو و… اهمیت دارد. به همین خاطر در قسمت پایینی این پاراگراف به یکسری از مهارت ها و تخصص ها، و خدماتی که در یک تعمیرگاه حرفه ای مگان مثل ایران رنو باید به مشتریان و شما عزیزان ارائه شوند اشاره هایی شده است. برخی از ویژگی های یک تعمیرگاه خوب مثل تعمیرگاه تخصصی ایران رنو  عبارت اند از:

پرسنل و تعمیرکاران متخصص: اولین پارامتری که یک تعمیرگاه ساندرو معتبر باید داشته باشد، پرسنل و کادری متخصص است که دارای تجربه ی کافی در زمینه ی تعمیرات خودرو و به خصوص خودرو های ساخت رنو باشند و بتوانند به آسانی مشکل خودروی شما را تشخیص داده و برای برطرف کردن آن اقدام کنند.

دادن مشاوره و راهنمایی به مشتری: زمانی که شما برای تعمیر خودروی ساندروی خود به بهترین تعمیرگاه ساندرو یعنی ایران رنو مراجعه نمایید، وظیفه تعمیرکاران حرفه ای آنجا است که به شما دلایل ایجاد شدن نقص در خودرو و راهکار های پیشگیری از آن را توضیح بدهند و بتواند هزینه ی نهایی تعمیر و تعویض قطعات را تخمین زده و به شما اعلام کنند.

 تعویض قطعات دستگاه: پس از شناسایی و تشخیص عیب ایجاد شده در خودرو، تعمیرکاران تعمیرگاه رنو ساندروی معتبر مثل تعمیرگاه تخصصی ایران رنو برای تعویض و یا تعمیر قطعات ساندروی شما اقدام خواهند کرد، اگر قرار است قطعه ای تعویض شود وظیفه ی تعمیرکاران بهترین تعمیرگاه ساندرو این است که از قطعات اصل و اورجینال برای خودری شما استفاده کنند.

پرداخت هزینه معقول: یکی از مهم ترین پارامتراهایی که از نظر مشتری بسیار اهمیت دارد، پرداخت هزینه ی معقول و منطقی پس از تعمیر خودروی می باشد. یک تعمیرگاه رنو ساندرو خوب باید بتواند هزینه های انجام خدمات را به گونه ای تنظیم کند که پرداخت آن برای مشتری سخت نباشد و باعث رضایت مشتری شود. این ویژگی یکی از ویژگی های اصلی تعمیرگاه تخصصی ایران رنو است.

شما عزیزان جهت هریک از خدماتی که در ادامه مقاله بیان شده است می توانید به مجموعه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید.

تعمیرگاه تخصصی ساندرو

تعمیرگاه تخصصی ساندرو

تعمیرگاه ساندرو‌ تهران

پیش از این که با تعمیرگاه ساندرو تهران و ویژگی هایی که باید داشته باشد، آشنا شویم، بهتر است که کمی در مورد مشخصات خودروی رنو ساندرو بدانیم. اغلب مشخصات این خودرو همانند خودروی ال 90 است ، به همین دلیل نگرانی از بابت وجود تعمیرگاه رنو ساندرو به وجود نمی آورد، این خودرو دارای موتوری 1.6 لیتری است که 105 اسب بخار قدرت دارد  که گشتاوری حدود 140 نیوتون متر ایجاد میکند؛ ازمشخصات این خودرو میتوان به شتاب 10.5 ثانیه ای، فرمان هیدرولیکی، ترمز ضد قفل یا همان ABS ، استاندارد آلایندگی یورو 4 و ….. اشاره کرد.

از دیگر مشخصات خودروی رنو ساندرو، پیش از صحبت درباره تعمیرگاه ساندرو تهران نیز میتوان به محور جلو بودن، مصرف 6.7 لیتر بنزین در هر صد کیلومتر جاده ای و مصرف 3/7 لیتر بنزین در مصرف شهری، داشتن گیربکس 4 سرعته در نسخه اتوماتیک و گیربکس 5 سرعته در نسخه دستی و حداکثر سرعت 175 کیلومتر بر ساعت اشاره کرد؛

با توجه به مشخصات اگر به دنبال خودرویی شهری هستید نگرانی از بابت وجود تعمیرگاه رنو ساندروی معتبر و تعمیر و نگه داری آن نداشته باشید و خودروی رنو ساندرو را در گزینه های اصلی خود قرار دهید. در صورتی که صاحب خودروی رنو ساندرو هستید، می توانید برای انجام اعمال نگهداری و تعمیرات مانند تعمیر موتور ساندرو به مجموعه ایران رنو مراجعه کنید.

یکی دیگر از نکات مهم به جز تعمیرگاه رنو ساندرو این که پیش از خرید هر دستگاهی از ویژگی ها، مشخصات و مزایا و معایب آن به طور کاملی مطلع باشیم، از اوجب واجبات است. خودرو ها و خودروی رنو ساندرو هم از این قاعده مستثنی نیستند و شما پیش از اقدام برای خرید آن باید با برخی از مزایا و معایب رنو ساندر آشنا باشید. یکسری از مزایا و معایب رنو ساندرو در قسمت پایینی آمده اند.

مزایا رنو ساندرو:

  • کیفیت ساخت بالا و خوش ساخت بودن.
  • بازار دست دوم خوب و راحتی نسبی در صورت تصمیم برای فروش آن.
  • فضای به اندازه، مناسب و قابل قبول کابین و اتاق خودرو.
  • سیستم تعلیق مناسب و نرم خودرو که برای سرنشینان راحتی را به ارمغان می آورد.
  • دوام فنی و دیر تر خراب شدن موتور و قطعات مختلف آن در مقایسه با رقبا.
  • مناسب بودن گیربکس چه در مدل دستی و چه در مدل اتومات.
  • معایب رنو ساندرو:
  • فقر خودو در زمینه امکانات رفاهی و کمکی راننده و سرنشینان.
  • طراحی بسیار ساده و قدیمی خودرو.
  • ارگونومی نسبتا نامطلوب در صندلی سرنشینان عقب.
  • عدم وجود فرمان پذیری عالی و متوسط بودن فرمان پذیری.

سرویس های مهم رنو ساندرو

  • سرویس مربوط به تعویض تسمه تایم

در تعمیرگاه تخصصی ساندرو تعویض کیت کامل تسمه تایم در هر 60 هزار کیلومتر صورت می گیرد. با توجه به نکاتی که در دفترچه راهنمای خودروی رنو ساندرو درج شده است. در صورتی که تعویض تسمه تایم خودروی را به تعویض بیندازید؛ پاره شدن تسمه تایم سبب بهم ریختن زمان حرکت سوپاپ و پیستون می شود و خرابی های جبران ناپذیری را به بار می آورد. در نظر داشته باشید پارگی تسمه تایم علاوه بر ضرر مالی ممکن است ضرر جانی نیز داشته باشد.

  • تعویض روغن گیربکس

تعویض روغن گیربکس در تعمیرگاه تخصصی ساندرو هر 50 هزار کیلومتر صورت می گیرد که زمان استاندارد با توجه به دفترچه راهنمای خودرو ساندرو می باشد. در نظر داشته باشید اگر روغن گیربکس به موقع تعویض نشود سبب کاهش فشار روغن و خرابی قطعات داخل گیربکس می شود. نکته ای که بسیار حائز اهمیت است این است که تعویض روغن گیربکس حتما می بایست توسط دستگاه صورت گیرد و تعویض دستی آن سبب خرابی خودرو می شود. این کار در نمایندگی مجاز ساندرو توسط متخصصین و با دستگاه مخصوص انجام می شود.

  • تعویض روغن موتور

تعویض روغن موتور همراه با فیلترها هر 7 هزار کیلومتر در تعمیرگاه تخصصی ساندرو توسط بهترین تعمیرکار ساندرو در تهران انجام می شود. اگر از زمان تعویض روغن موتور شما بگذرد سبب جرم بستن درون موتور می شود که می بایست برای تعمیر موتور به تعمیرگاه مراجعه کنید که هزینه های اضافی را شامل می شود.

سوالات متداول

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed auctor turpis eu arcu sagittis, id sagittis justo suscipit.

لطفا با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

لیست تمامی خودرو ها در سایت موجود میباشد.

آدرس مجموعه در قسمت ارتباط باما میباشد.

سرسیلندر یک در پوش برای بلوک سیلندر است که اتاق احتراق را تشکیل می دهد. وابسته به اینکه با چه موادی خنک می شود ممکن است دارای مجاری آب و یا شیارهای خنک کننده هوا در اطراف آن باشد. سرسیلندر با پیچ و مهره به سیلندر متصل است.

متعلقات سرسیلندر رنو ساندرو

  • محل بستن شمع روی سرسلیندر که بسته به نوع ساختمان آن می تواند در سطح جانبی و یا سطح فوقانی باشد.
  • قطعات تشکیل دهنده مکانیزم سوپاپ از قبیل اسبک ها، گیت سوپاپ، میل سوپاپ و فنرها و …
  • کانال ها و مجاری آب و روغن در اطراف سرسیلندر
  • محل میل سوپاپ ها
  • منیفولد ( لوله هایی که سوخت را داخل سیلندر وارد می کنند و دود حاصل از احتراق را از آن خارج می کنند.
  • محل بستن ترموستات
تعمیرگاه تخصصی ساندرو

تعمیرگاه تخصصی ساندرو

بهترین تعمیرگاه ساندرو

امید است مطالب بیان شده در طی مقاله بهترین تعمیرگاه ساندرو به درد شما خورده باشد. در صورتی که صاحب خودروی رنویی مثل همین رنو خودروی رنو ساندرو هستید، به شما توصیه می شود که برای انجام کارهای نگهداری مثل سرویس های دوره ای و یا تعویض تسمه تایم ساندرو و برای انجام هرگونه تعمیرات خودرویتان، حتما به سایت و مجموعه خودرویی ایران رنو، سر بزنید.

تعمیرگاه ساندرو ایران رنو با ارائه انواع سرویس های دوره ای و تعمیرات رنو ساندرو با تیمی متشکل از متخصصین و تعمیرکاران خبره و با استفاده از قطعات اورجینال، آماده است تا تمامی نیاز های شما و خودروی ساندروی شما، یا هر خودروی ساخت شرکت رنویی که دارید را برطرف نماید.

نمایندگی مجاز ساندرو در تهران

ضمن عرض ادب و احترام خدمت شما عزیزان از اینکه ما را برای خدمت رسانی انتخاب کرده اید بسیار سپاسگذاریم. شما با نمایندگی مجاز ساندرو یعنی ایران رنو به هرآنچه خودروی رنو شما نیاز دارد دسترسی خواهید داشت.

من مهندس یوسف قدردان کارشناس رشته مکانیک و سرپرست تعمیرگاه تخصصی ایران رنو دارای بیش از ده سال تجریه در زمینه تعمیرات تخصصی رنو هستم و با تعمیرگاه تخصصی ساندرو در خدمت شما می باشم.

هدف این مجموعه ارائه خدمات و رضایت خاطر شما مشتریان عزیز از انتخاب تعمیرگاه تخصصی ایران می باشد.

شرکت های خودرو سازی در سطح جهان از آخرین تکنولوژی های موجود در عرصه ساخت خودرو استفاده می کنند. به همین دلیل مشتریان می بایست برای نگهداری و تعمیر خودروی خود از کارشناسان متخصص در این زمینه بهره گیرند.

تعمیرگاه تخصصی رنو با به کارگیری تعمیرکاران و کارشناسان ماهر در زمینه تعمیر خودروهای رنو ساندرو، مگان، تالیسمان، سفران، اسکالا، کپچر، لتیتود و … در خدمت شماست.

شما عزیزان می توانید همه روزه از ساعت 9 الی 18 به جز روزهای تعطیل، با برقراری تماس با مشاورین ما از کارشناسی زبده مان بهره مند شوید.

تلاش ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز است.

آدرس: تهران-تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس یوسف قدردان

تلفن تماس:021-77785114

021-77785115

09128896509

همین حالا تماس بگیرید

26 دیدگاه در “تعمیرگاه تخصصی رنو ساندرو

  1. ایمان گفت:

    بهترین تعمیرگاه ساندرو در تهران هستش. خدا قوت

  2. محمدی گفت:

    سلام خسته نباشین سرویس دوره ای ساندرو کامل هزینه ش چقده؟

  3. احمدی گفت:

    خسته نباشین. آدرس تعمیرگاه ساندرو کجاست؟

  4. عادل گفت:

    سلام وقت بخیر. هزینه سرویس کامل ساندرو چقدر هستش؟

  5. زیادی گفت:

    سلام وقت بخیر. آقا چراغ چک من خاموش نمیشه هرجا میبرمش. بیارم تعمیرگاه ساندرو؟

  6. صادقی گفت:

    بسیار عالی ممنون ازتوضیحاتتون فکر میکنم بهترین تعمیرگاه ساندرو توی تهران باشین

  7. والامقام گفت:

    سلام وقت بخیر و خسته نباشید. ماه گذشته بنده این تعمیرگاه تخصصی ساندرو رفته بودم. قبلا جای دیگه گفته بودن گیربکس ماشین مشکل داره و باید عوض شه. اما اینجا تعمیرش کردن و با هزینه کمتری مشکل حل شد. عیب یابیشون واقعا خوبه. درمورد خدمات دیگه شون اطلاعاتی ندارم ولی بنده راضی بودم ازشون

  8. سجاد گفت:

    سلام ی تعمیرگاه تخصصی ساندرو شرق تهران خوب باشه همینه. چندجای مختلف رفتم من ولی ایران رنو با وجود اینکه یکم گرونه تضمین شده س کاراش

  9. فلاحت گفت:

    سلام من برای سرویس بخاری ساندرو به ایران رنو رفته بودم از کارشون راضیم و به عنوان بهترین تعمیرگاه ساندرو خیلی جاها معرفیش کردم.

    1. پشتیبان سایت گفت:

      ممنون از حسن توجه تون

  10. نادری گفت:

    سلام وقت بخیر من قبلا این مجموعه رفتم البته ال نود داشتم الان ساندرو دارم و همچنان برای سرویس ایران رنو میرم کارشون بسیار تمیزه

    1. پشتیبان سایت گفت:

      ممنون از شما جناب نادری عزیز

  11. محمودی گفت:

    سلام وق بخیر اقا من ی ساندرو دارم چراغ چکش مشکل داره از همون روز اولی که خریدم هی بیخودی روشن میشه. بعد سرویسم خاموش میشه دوباره سه روز دیگه روشن میشه. کار برقی انجام میدین وقت شد بیارم پیشتون؟

  12. مهربر گفت:

    همه ی خدمات مربوط به ساندرو رو دارن، واقعا تعمیرگاه ساندرو تکیه

  13. مینایی گفت:

    سلام وقت بخیر یکی از بهترین تعمیرگاه های ساندرو توی تهران هستش حتما برای سرویس و تعمیر به ایران رنو برید

    1. پشتیبان سایت گفت:

      لطف دارین دوست عزیز

  14. بهاری گفت:

    سلام من سه سال پیش به این تعمیرگاه رفته بودم. الان دوباره رنو خریدم و مجددا برای سرویس تعمیرگاه ساندرو ایران رنو رفتم با وجود اینکه میدونم اجرت کارشون بالاست ولی چون خیلی خوب کار می کنن همیشه میرم این تعمیرگاه

    1. پشتیبان سایت گفت:

      سلام تشکر از شما

  15. سیما گفت:

    سلام خسته نباشید برای مراجعه باید نوبت بگیریم؟

    1. پشتیبان سایت گفت:

      سلام بله با شماره 09128896509 تماس بگیرید

  16. شاهرودی گفت:

    سلام وقت بخیر اکسل عقب ساندرو هم تعمیر می کنید؟

  17. تاجر گفت:

    سلام وقت بخیر من ی ساندرو دارم گیربکسش هر ازگاهی صدای جیرجیر می ده مشکل از چی میتونه باشه؟

  18. شهباز گفت:

    سلام اقا خسته نباشید ممنون از تعمیرگاه ساندرو عالیتون

  19. صالح گفت:

    سلام خسته نباشید من ی ساندرو دارم روزهای سرد موقع روشن کردن گیربکسش صدا می ده ولی روزهای گرم این صدا رو نمی شنوم دلیل چیه به نظرتون

  20. اخوندی گفت:

    سلام خسته نباشید من شهرستان هستم و امکان مراجعه حضوری ندارم. ماشینمو اینجا بردم تعمیرگاه ولی سردر نمیارن میتونم ازتون کمک بگیرم؟

  21. شیرینی گفت:

    سلام خسته نباشید من اولین بار بود به تعمیرگاه شما میومدم خواستم ازینجا ازتون تشکر کنم از فالوراتون هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *