مقالات

تعویض تسمه تایم ال 90

تعویض تسمه تایم ال 90

با تعویض تسمه تایم ال 90 در تهران در تعمیرگاه تخصصی ال نود در خدمت شما هستیم. زمان تعویض تسمه تایم ال90 کی است؟ تعمیرگاه رنو آمادگی کامل برای ارائه ی خدمات تعمیر موتور داستر، سرویس دوره ای و عیب یابی داستر، جلوبندی ،تعمیر برق رنو و تعوض روغن به همراه فیلتر های مربوطه مربوط به داستر، بازدید لنت ترمز ها و در صورت نیاز تعویض لنت ترمز چرخ های جلو و عقب ، رگلاژ ترمز دستی ، تنظیم موتور برای کاهش مصرف سوخت و … را دارد. برای ارتباط با مجموعه ما می توانید با ما در تماس باشید.

زمان تعویض تسمه تایم ال نود

تعویض تسمه تایم ال 90 | تندر 90 | تعمیرگاه تخصصی ال نود | سرویس دوره ای رنو ال نود

تعویض تسمه تایم ال 90 در تهران

آنچه باید درمورد تسمه تایم دانست:

تسمه تایم یک تسمه ای لاستیکی است که تایم بندی سوپاپهارا برعهده دارد. تسمه تایم درخودروهای رنو درسمت راست خودرو(سمت شاگرد)تعبییه شده و نیروی خود را ازمیل لنگ میگیرد و برای بازو بست سوپاپهای دود و هوا در زمان مشخص استفاده میشود.که باهردو دور میل لنگ یک دور میل سوپاپ رابه چرخش می آورد.
همان طور که از نام تسمه تایم پیداست کارتایم بندی راانجام میدهد به این دلیل دقیق بودن تایم تسمه تایم درخودروهای رنوال90  اهمییت بسیاری دارد.

زمان تعویض تسمه تایم ال90 کی است؟

زمان تعویض تسمه تایم ال90 به کیلومتر 60000 هزارکیلومترکه به طور تقریبی پس از 3سال کارکردن موتور باید تسمه تایم آن تعویض گردد هرگونه کوتاهی و یا ریسک در تعویض تسمه تایم ال90 میتواند منجر به خسارات قابل توجهی به خودرو شود.

تعویض تسمه تایم ال 90 در تهران

1-تعمیر گیربکس اتوماتیک و دستی

2-تعویض روغن گیربکس توسط دستگاه تمام اتوماتیک(ساکشن)

3سرویس دوره ای رنو

4- خدمات جلوبندی رنو

5-خدمات تعمیر برق رنو

6-کارشناسی فنی خودروهای رنو

عوارض پاره شدن تسمه تایم ال90

درخودروهای رنوال90 با پاره شدن تسمه تایم خسارات فراوانی به بار می آوردکه از جمله آن ها میتوان به کچ شدن سوپاپ ها،میل سوپا، اسبکها و حتی در مواردی پیستونها اشاره کرد.

وقتی تسمه تایم پاره می شود و تسمه ای نیست که سوپاپها را در زمان معیین بازو بسته کند و سوپاپها ثابت باقی می ماند. ولی با استارت زدن یا در حرکت بودن خودرو ,میل لنگ به حرکت دورانی خود ادامه میدهد و این عمل باعث میشود پیستون ها با بالا و پایین امدن با سوپاپها برخورد داشته و باعث کچ شدن یا حتی شکستن سوپاپها شوند. و این عمل هرچقدر سرعت خودرو بیشتر باشد، هنگام پاره شدن تسمه تایم ضربه ای پیستون به سوپاپ وارد می کند محکمتر می شود. که باعث می شود به غیر از کچ شدن سوپاپ خود پیستونها هم ضربه ای شدیدی خورده و یا حتی سوراخ شوند و باعث خسارات بیشتری میشود.

نکته مهم در تعویض تسمه تایم ال 90 در تهران این است که تسمه تایم حتما همراه با سفت کن و هرزگرد تعویض گردد.

توجه: به دلیل حساسیت تایم بندی خودروهای گروه رنو پیشنهاد میشود به تعمیرگاهای تخصصی رنو مراجعه کنید و از مهندسین و متخصصین باتجربه کمک بگیرید و از زمان تعویض تسمه تایم ال90 اطمینان حاصل کنید.

مرکز تعویض تسمه تایم ال90

تعویض تسمه تایم ال 90

تعویض تسمه تایم ال 90

اگر در رابطه با تعمیر برق رنو خود پرسشی دارید می توانید از طریق اینستاگرام با ما در ارتباط باشید. مهندسین ما در کمترین زمان ممکن با شما در ارتباط خواهند بود.

البته برای اعلام هزینه دقیق نیاز است تا به صورت حضوری خودرو خود را به مجموعه ما که آدرس آن در پایین همین صفحه برای شما نوشته شده است بیاورید.

زمانی که شما به تعمیرگاه ما مراجعه میکنید ما به صورت دقیق و کامل بررسی میکنیم و با توجه به قطعات لازم و تعمیراتی که نیاز است تا انجام بشود، هزینه را به شما اطلاع میدهیم و در صورت تمایل شما ، شروع به کار میکنیم.

ما علاوه بر تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را نیز ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم  و تعویض تسمه تایم ال 90 در تهران به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید.

شما عزیزان می‌توانید برای تعمیر و نگهداری خودروی رنوی خود همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس قدردان مراجعه کنید.

شماره تماس:

09128896509

09120996450

021-77785115

021-77785114

4 دیدگاه در “تعویض تسمه تایم ال 90

  1. زهره گفت:

    مقالاتتون عالیه. مختصر و مفید
    ممنونم از سایت مفیدتون

  2. amin گفت:

    با اجازه عکساتونو برای سایتم کپی کردم. رزولوشن بالایی داشتن.
    فونت مطالبتون رو هم درشت کنین
    مرسییییی

  3. مهدی گفت:

    سلام کیت تایم چه مارکی میندازید؟ هزینه اش تقریبی چقدره؟

  4. محرم گفت:

    هزینه تعویض تسمه تایم برا ال 90 چقده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *