مقالات

تعمیرگاه برق ساندرو

تعمیرگاه برق ساندرو
دریافت نوبت
تعمیرگاه برق ساندرو

آنچه خواهید خواند

با معرفی بهترین تعمیرگاه برق ساندرو در خدمت شما هستیم. تعمیرگاه رنو ساندرو آمادگی کامل برای ارائه ی خدمات تعمیر موتور ساندرو، سرویس دوره ای و عیب یابی ساندرو، جلوبندی ،تعمیر برق رنو و تعوض روغن به همراه فیلتر های مربوطه مربوط به ساندرو، بازدید لنت ترمز ها و در صورت نیاز تعویض لنت ترمز چرخ های جلو و عقب ، رگلاژ ترمز دستی ، تنظیم موتور برای کاهش مصرف سوخت و … را دارد. برای ارتباط با مجموعه ما می توانید با ما در تماس باشید. در صورتی که خودرو شما به ایراد برقی برخورده است و یا چراغ چک آن روشن شده است می توانید به تعمیرگاه برق ساندرو در تهران مراجعه کنید و از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

خدماتی که در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو قابل انجام است:

1-تعمیر گیربکس اتوماتیک و دستی

2-تعویض روغن گیربکس توسط دستگاه تمام اتوماتیک(ساکشن)

3سرویس دوره ای رنو

4- خدمات جلوبندی رنو

5-خدمات تعمیر برق رنو

6-کارشناسی فنی خودروهای رنو

تعمیرگاه برق ساندرو در تهران

ساندرو استپ وی به لحاظ ظاهری شباهت زیادی به رنو ساندرو استاندارد دارد اما در عرض و ارتفاع کمی بزرگتر شده‌است. همچنین به لحاظ نمای ظاهری نیز استپ وی با تغییراتی در رنگ‌بندی سپرها و دور گلگیرها، فلاپ نقره‌ای رنگ در زیر سپر جلو و جلوپنجره و رکاب و دستگیره‌های کرومی نسبت به ساندروی معمولی زیباتر جلوه می‌کند. استپ وی که بر روی پلتفرم تندر ۹۰ ساخته شده به لحاظ ایمنی از وضعیت مطلوبی برخوردار است. تعمیرگاه برق ساندرو در تهران.

ساندرو استپ وی در دو مدل دنده‌ای و اتوماتیک به بازار عرضه می‌شود ولی در حال حاضر تولید مدل دنده ای آن متوقف شده‌است موتور آن نسبت به ساندرو معمولی تغییری نکرده‌است. به یاد داشته باشید که استپ وی یک خودروی کامپکت شهری با مصرف سوخت پایین است که بدون تغییرات اساسی در بدنه به یک کراس اوور کوچک تبدیل شده‌است. با این وصف نباید از چنین خودرویی انتظار آفرود را داشته باشید.

تعمیرگاه برق ساندرو در تهران

تعمیرگاه برق ساندرو در تهران

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 4 دنده اتومات AL4
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 1.6 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 140 نیوتن‌متر
  • شتاب 11.5 ثانیه
  • سرعت 170 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 8.3 لیتر در صد کیلومتر

مصرف سوخت

رنو ساندروساندرو اتوماتساندرو دستی
داخل شهر11.1 Lit/100km9.2 Lit/100km
خارج شهر6.0 Lit/100km6.6 Lit/100km
ترکیبیLit/100km 8.3Lit/100km 6.7
حدآلایندگیEuro 4Euro 4

تعمیرگاه برق ساندرو

امکانات ایمنی وآپشن های خودرو

امکانات / مدلرنو ساندرو استپ وی دستیرنو ساندرو استپ وی اتوماتیک
دکمه ضد لغزش خودرو در جاده های لغزنده
کیسه هوای راننده
کیسه هوای راننده به همراه سوئیچ غیر فعال کردن
سیستم ترمز ضد قفل ABS به همراه توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD
تهویه مطبوع با کنترل دستی
چراغ مه شکن جلو 
سیستم صوتی ( رادیو + CD Player + پورت USB و 4 بلندگو
کنترل سیستم صوتی روی فرمان
شیشه بالا برهای برقی جلو و عقب
آینه های جانبی برقی به همراه گرمکن
آینه های جانبی همرنگ بدنه
برف پاک کن و شیشه شوی عقب به همراه مه زدا
سیستم ضد سرقت ایموبلایزر
کامپیوتر سفری
قفل مرکزی به همراه ریموت کنترل
زه جانبی و دستگیره های همرنگ بدنه
پشت سری بالشتی ردیف جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع
کمر بند ایمنی سه نقطه ای برای کلیه سرنشینان

تعمیرگاه برق ساندرو در تهران

تعمیرکار برق ساندرو در تهران

رنو ساندرو یک هاچبک کوچک شهری است که توسط پارس خودرو در ایران تولید و عرضه می‌شود. ساندرو در بازارهای جهانی با برند داچیا به فروش می‌رسد که زیرشاخه ارزان قیمت رنو در کشور رومانی است. ساندرو را باید محصول مشترک داچیا و رنو بدانیم که در سال 2007 معرفی و تولید شد. رنو ساندرو یا داچیا ساندرو در کشورهای روسیه، برزیل، آفریقای جنوبی، مکزیک و ایران و قاره آمریکای جنوبی به تولید می‌رسد.

رنو ساندرو طراحی ظاهری معمولی دارد و نمی‌توان آن را خودرو زیبایی دانست اما اینگونه هم نیست که غیر قابل قبول باشد. به ویژه در جلو، چراغ‌ها، جلو پنجره و سپر طراحی نامتعارفی دارند و هماهنگی میان نمای جلو و عقب خودرو برقرار نیست. رنو ساندرو در مقابل رقبایی چون برلیانس H320 و پژو 207i حرفی برای گفتن ندارد و به ویژه محصول پژو را باید بهترین گزینه از نظر طراحی در این بین دانست. تعمیرگاه برق ساندرو.

ساندرو در داخل کابین طراحی بسیار ساده ای دارد و با ورود به کابین رنو ساندرو، حس سوار شدن به یک تندر 90 را خواهید داشت. تنها تفاوت‌های جزئی در کابین ساندرو در مقایسه با تندر 90 وجود دارد که مهم‌ترین آنها شکل فرمان، نوار کروکی دور ورودی‌های هوا و پنل درها است. البته این تفاوت‌ها در تندر پلاس ایران خودرو از بین رفته و ظاهر کابین این دو خودرو بسیار شبیه به یکدیگر است. صندلی‌ها در رنو ساندرو راحتی نسبی را ارائه می‌دهند ولی شاید سرنشینان عقب در مسیرهای طولانی احساس خوشایندی نداشته باشند. ساندرو در طراحی کابین هم عرصه را به رقیبی چون پژو 207i واگذار خواهد کرد.

یکی از مهم‌ترین نقاط ضعف رنو ساندرو، کمبود آپشن‌ها و تجهیزات رفاهی است؛ نقیصه‌ای که در تندر 90 هم وجود داشت اما در ساندرو برطرف نشد. البته نباید به کمپانی داچیا برای این مورد ایراد بگیریم چراکه ساندرو به عنوان یک خودرو ارزان قیمت برای قشر متوسط و ضعیف جامعه شناخته می‌شود و تنها در ایران است که قیمت آن از حد معمول بالاتر می‌رود. هرچند که در نسل جدید ساندرو که در ایران حضور پیدا نکرد، تجهیزات و امکانات بیشتری به چشم می‌خورد.

تعمیرکار برق ساندرو در تهران

تعمیرکار برق ساندرو در تهران

یکی از مهم ترین مواردی که برای تعمیر برق خودرو رنو شما می بایست به چشم بخورد این است که تعمیرکار برق ساندرو در تهران را باید بشناسید. 

تعمیر برق ساندرو در تهران

از مهم‌ترین آپشن‌های موجود در رنو ساندرو می‌توانیم به ایربگ راننده و سرنشین، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، آينه های جانبی برقی مجهز به گرمكن، و سیستم صوتی با قابلیت استفاده از CD، بلوتوث و USB به همراه 4 بلندگو اشاره کنیم. به علاوه اینکه می‌توانید با صرف هزینه‌ای، کنسول وسط داشبورد را تعویض کنید و به امکانات جدیدی دسترسی داشته باشید از جمله نمایشگر به همراه دوربین دید عقب.

رنو ساندرو از یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر بهره می‌برد که می‌تواند 105 اسب بخار قدرت و 145 نیوتن متر گشتاور تولید کند. برای ساندرو دو جعبه دنده دستی و اتوماتیک در نظر گرفته شده که به ترتیب 5 سرعته و 4 سرعته هستند. این قدرت به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود و در نسخه دستی شتاب 0 تا 100 کیلومتر 10.5 ثانیه‌ای و در نسخه اتوماتیک شتاب 11.5 ثانیه‌ای خواهد داشت. ساندرو به دلیل اشتراک با تندر 90 در بخش فنی، خودرو قابل اعتمادی محسوب می‌شود و عملکرد خوبی دارد.

رنو ساندرو در بازار ایران رقبایی چون برلیانس H320، پژو 207i، ام وی ام 315، برلیانس H220 و پژو 206 را در مقابل دارد که باید در این بین پژو 207i را مهم‌ترین رقیب آن بدانیم.

پژو 207 ایران خودرو از نظر طراحی چه در داخل و چه در خارج بدنه به رنو ساندرو برتری دارد اما باید بگوییم از نظر فنی و نیز از نظر کیفیت، ساندرو کاملا به رقیب خود برتر است، چراکه پژو 207 به دلیل عدم نظارت از سوی کمپانی مادر، کیفیت تولید بالایی ندارد و مشکلات فنی زیادی به ویژه در کارکردهای بالا از خود بروز می‌دهد. باید بگوییم حتی باوجود آپشن‌های بیشتر در پژو 207i، انتخاب ماشین3 از میان این دو خودرو، بدون شک رنو ساندرو است.

اگر از مالکان رنو ساندرو در مورد کیفیت ساندرو سوال کنید معمولا درصد بالایی از مالکان رنو ساندرو رضایت کاملی  از این خودرو دارند. مهمترین نکته مثبت رنو ساندرو نسبت به رقبا بعد از کیفیت ساخت بالای آن بازار خرید و فروش مناسب آن در نمونه های دست دوم است که با کمترین افت قیمت مواجه می شود و به راحتی خرید و فروش می شود.

در حال حاضر خدمات پس از فروش مناسبی برای رنو ساندرو توسط پارس خودرو ارائه می شود و حتی در بازار آزاد هم لوازم یدکی رنو ساندرو به وفور پیدا می شود.

پس از اتفاقات اخیر، پارس خودرو از عدم امکان ادامه تولید محصولات رنو در ایران خبر داد و حتی امکان تحویل رنو ساندرو به خریداران قبلی وجود ندارد. به همین دلیل ساندرو صفر کیلومتر در بازار کمیاب شده و با قیمت‌هایی بسیار بالا به فروش می‌رسد.

کسب اطلاعات بیشتر: تعمیر گیربکس ساندرو

متخصص برق ساندرو در تهران

متخصص برق ساندرو در تهران

متخصص برق ساندرو در تهران

تعمیرگاه ایران رنو آمادگی کامل برای ارائه ی خدمات تعمیر موتور ساندرو، سرویس دوره ای و عیب یابی ساندرو، جلوبندی ،تعمیر برق رنو و تعوض روغن به همراه فیلتر های مربوطه مربوط به ساندرو، بازدید لنت ترمز ها و در صورت نیاز تعویض لنت ترمز چرخ های جلو و عقب ، رگلاژ ترمز دستی ، تنظیم موتور برای کاهش مصرف سوخت و … را دارد. برای ارتباط با مجموعه ما می توانید با ما در تماس باشید

اگر در رابطه با تعمیر برق رنو خود پرسشی دارید می توانید از طریق اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

البته برای اعلام هزینه دقیق نیاز است تا به صورت حضوری خودرو خود را به مجموعه ما که آدرس آن در پایین همین صفحه برای شما نوشته شده است بیاورید.

زمانی که شما به تعمیرگاه ما مراجعه میکنید ما به صورت دقیق و کامل بررسی میکنیم و با توجه به قطعات لازم و تعمیراتی که نیاز است تا انجام بشود ، هزینه را به شما اطلاع میدهیم و در صورت تمایل شما ، شروع به کار میکنیم.

ما علاوه بر تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را نیز ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید.

شما عزیزان می‌توانید برای تعمیر و نگهداری خودروی رنوی خود همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس قدردان مراجعه کنید.

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *