مقالات

تعویض روغن موتور داستر با روغن اورجینال

تعویض روغن موتور داستر
تعویض روغن موتور داستر

آنچه خواهید خواند

با معرفی بهترین مرکز تعویض روغن موتور داستر در تهران با روغن اصلی در خدمت شما سهتیم. یکی از نیازهای اصلی خودرو که بر روی کارکرد خودرو تاصیر بسیار زیادی دارد روغن موتور است که در کیلومترهای مشخصی می بایست تعویض شود تا مشکلات جدیدی را به بار نیاورد.

در صورتی که دارای خودرو رنو داستر هستید و برای تعویض روغن موتور خود نیاز دارید که به یک تعمیرگاه تخصصی داستر مراجعه کنید تا از اصل بودن روغن موتور اطمینان داشته باشید پیشنهاد ما تعمیرگاه تخصصی رنو یعنی ایران رنو می باشد.

برای دریافت نوبت تماس بگیرید: 09128896509

بهترین روغن موتور برای داستر

خودروهای خارجی به دلیل اینکه از نظر کارکرد با خودروهای ایرانی متفاوت هستد برای تعویض روغن آن ها باید از روغن اورجینال استفاده کرد تا مشکل خرابی به بار نیاورد. عموما در دفترچه راهنمای داستر روغن موتور مورد نیاز آن نوشته شده است. اما به صورت کلی برای شناخت روغن موتور مناسب میزان مواد افزودنی، روش ساخت و میزان گران روی آن را مورد بررسی قرار دهید.

تعویض روغن موتور داستر

تعویض روغن موتور داستر

استفاده از روغن موتور باکیفیت و مناسب تاثیر زیادی در بهتر کردن راندمان خودرو دارد. کاهش مصرف سوخت ، خاصیت روانکاری بالا ،‌کاهش آلودگی صوتی ، کاهش استهلاک و تقویت موتور خودرو میتواند نشانه های روغن مناسب برای موتور رنو داستر باشد.

تعمیر تخصصی موتور داستر در تهران

روغنی که برای تعویض روغن موتور در ایران رنو مورد استفاده قرار می گیرد روغن الف می باشد که تولید کشور فرانسه است. برای دریافت نوبت و مراجعه حضوری حتما تماس بگیرید.

انتخاب اشتباه روغن موتور خسارت های زیادی را برای اتومبیل شما به همراه خواهد داشت. البته این روزها با تنوع زیادی که در این زمینه وجود دارد درصد اشتباه شما برای خرید مناسب ترین روغن موتور بیشتر می شود که همگی ادعای بهترین، سریع ترین و قدرتمند ترین را دارند.

تعمیر جلوبندی داستر در تهران

هزینه تعویض روغن موتور داستر

در بخش پیشین اشاره شد که برای تعویض روغن موتور رنو از بهترین نوع روغن استفاده می شود. اما هر کاری دارای اجرت می باشد. تعویض روغن نیز دارای اجرت تعویض می باشد. در صورتی که اطلاعاتی از هزینه تعویض روغن موتور داستر خود ندارید می توانید همین حالا با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و اطلاعات لازم را از مهندسین ایران رنو کسب کنید.

زمان تعویض روغن موتور داستر

زمان مناسب برای تعویض روغن داستر و فیلتر ها هر ۷ هزار کیلومتر به همراه تعویض کلی فیلتر ها شامل هوا ، روغن و صافی هوا می باشد. البته براساس تجربه ،‌معمولا خودروسازان حداکثر عمر را برای روغن موتور در نظر میگیرند و بهتر است کمی زودتر از ۷ هزار کیلومتر و عدد کارخانه ای ، روغن تعویض گردد.

تعویض تسمه تایم داستر در تهران

تعویض روغن موتور داستر

تعویض روغن موتور داستر

قابل ذکر است که تعویض دیر به دیر روغن موتور باعث آسیب های جدی به موتور داستر میشود. بنابراین سعی کنید به طور منظم و در زمان مناسب خود خود را به یک تعمیرگاه تخصصی داستر بسپارید. شما با یکبار مراجعه به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو زمان مراجعه بعدی خود را از طریق پیامک دریافت خواهید کرد.

بهترین مرکز تعویض روغن موتور داستر

میتوان گفت عدم تعویض روغن موتور در زمان مشخص شده ، از عمر رنو داستر میکاهد و هزینه های سنگینی را به وجود می آورد. بنابراین شما میتوانید در تعمیرگاه تخصصی رنو، با خیالی آسوده رنو داستر خود را به ما بسپارید تا با بهترین روغن موتور تعویض را انجام دهیم. چرا که این تعمیرگاه بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. نه تنها تعویض روغن موتور بلکه تعویض روغن گیربکس داستر، مشکلات برقی و تعمیر قطعات نیز در این تعمیرگاه توسط حرفه ای ترین تعمیرکاران انجام می شود.

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین
ثبت سفارش تلفنی

2 دیدگاه در “تعویض روغن موتور داستر با روغن اورجینال

  1. مهدی گفت:

    سلام از روغن اورجینال استفاده می کنین؟

    1. mrsharif گفت:

      سلام بله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *