تعویض روغن موتور ساندرو

تعویض روغن موتور ساندرو

آنچه خواهید خواند

تعویض روغن موتور ساندرو اتومات و دنده ای با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت روغن را می توانید در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو تجربه کنید. خودرو ساندرو درای یک موتور با چهار سیلندر شانزده سوپاپه و محرک جلو می باشد. بخش زیادی از موتور خودرو می بایست توسط روغن روانکاری شود تا قطعات روی هم ساییده نشونده و در نتیجه خرابی به بار نیاورند.

روغن موتور هر چند وقت یک بار می بایست تعویض شود چرا که پس از مدتی سوخته و کارایی خود را از دست می دهد. ظرفیت این روغن 5 لیتر با فیلتر می باشد و بدون فیلتر این ظرفیت 4/5 لیتر است. یکی از مهم ترین مسائل در مورد تعویض روغن موتور ساندرو این است که روغنی که استفاده می شود کیفیت بالایی داشته باشد.

برای تعویض روغن و استفاده از یک روغن مطلوب می توانید به تعمیرگاه تخصصی ساندرو در تهران یعنی ایران رنو مراجعه کنید و از کیفیت کار اطمینان داشته باشید.

تعویض روغن موتور ساندرو اتومات

یکی از مهم ترین مسائل در مورد تعویض روغن خودروهای رنو این است که بسیاری از تعمیرکاران عمومی به صورت دستی و بدون دستگاه این کار را انجام می دهند. در صورتی که این کار به صورت دستی انجام شود بخشی از روغن سوخته درون خودرو باقی می ماند و در نتیجه به قطعات خودرو آسیب می زند. اما با مراجعه به یک تعمیرگاه تخصصی این مشکل وجود ندارد. شما عزیزان برای تعویض روغن موتور ساندرو اتومات خود می توانید به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید.

تعویض روغن موتور ساندرو

تعویض روغن موتور ساندرو

زمان تعویض روغن موتور ساندرو

با توجه به دفترچه راهنمای خودروهای رنو زمان تعویض روغن موتور ساندرو پس از طی مسافت 5 هزار کیلومتر می باشد. توجه داشته باشید که رعایت این زمانبندی مهم است چرا که عدم رعایت آن اقدام دیر هنگام برای تعویض روغن موتور می توانید خرابی قطعات را به بار آورد که هزینه های بالایی را به همراه دارد.

قیمت تعویض روغن موتور ساندرو

هزینه تعویض روغن موتور ساندرو با توجه به قیمت روز روغن تعیین می شود. اما اجرت تعویض یک مقدار ثابت می باشد که با توجه به نرخ اتحادیه تعیین می گردد. برای  دریافت قیمت روز تعویض روغن با شماره 09128896509 تماس بگیرید.

بهترین روغن موتور ایرانی برای ساندرو

با توجه به تحریم ها روغن اصلی مورد نیاز وارد بازار ایران نمی شود. اما طبق تجربه ایران رنو و بررسی کیفیت روغن موتورهای موجود در بازار بهترین روغن موتور ایرانی الف می باشد که می توانید برای تعویض روغن موتور آن را در نظر داشته باشید.

تعویض فیلتر روغن ساندرو

یکی از مهم ترین قطعاتی که به هنگام تعویض روغن موتور ساندرو عوض می شود فیلتر روغن می باشد. علاوه بر این در تعمیرگاه تخصصی رنو فیلتر هوا، فیلتر کابین نیز چک می شود و در صورت نیاز با اطلاع صاحب خودرو تعویض می گردد. فیلتر روغن در مسیر ورودی روغن قرار گرفته و تمام ذرات ناخالصی ها را جذب می کند. بنابراین باید درهر دوره تعویض روغن، فیلتر روغن نیز می بایست تعویض شود.

روغن موتور مناسب ساندرو دنده ای

خودروهای خارجی نسبت به روغن مورد استفاده حساس می باشند و کیفیت روغن در درجه اهمیت بالایی قرار دارد. بای جلوگیری از بروز هزینه های اضافی لازم است که از یک روغن درجه یک استفاده کنید. پیشنهاد می شود از روغن های نیمه سنتتیک و یا تمام سنتتیک از برندهای ادینول، کاسترول و یا الف استفاده کنید که کیفیت بالایی دارند.

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین
ثبت سفارش تلفنی
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
تماس با ایران رنو