تعویض روغن موتور تالیسمان

تعویض روغن موتور تالیسمان

آنچه خواهید خواند

تعویض روغن موتور تالیسمان در تهران همراه با روغن اصلی و اورجینال

برای تعویض روغن موتور تالیسمان با هزینه مناسب و بهترین کیفیت کاری می توانید به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید. اگر شما نیز دارای خودرو تالیسمان می باشید و به دنبال یک تعمیرگاه تخصصی مناسب هستید که با خیال راحت بتوانید سرویس خودرو خود را انجام دهید می توانید به تعمیرگاه تخصصی تالیسمان در تهران یعنی ایران رنو مراجعه کنید.

بهترین روغن موتور برای تالیسمان

در صورتی که زمان تعویض روغن موتور شما فرا رسیده است باید ویژگی های یک روغن موتور مناسب را برای خودرو خارجی خود بدانید. بدین ترتیب دیگر نگران خرابی خودرو نخواهید بود. البته توصیه می کنیم برای خرید روغن موتور رنو تالیسمان به کارشناسان رنو اعتماد کنید. با این حال لازم است که با سه خصوصیت مهم روغن موتور آشنا شوید

۱. یک روغن موتور مناسب، باید شاخص گرانروی بالایی داشته باشد: این بدان معناست که توانایی تحمل روغن موتور در برابر درجه بالای حرارت، توسط ماده‌ای به نام ویسکوزیته تعیین می‌شود. هرچه میزان این ماده بیشتر باشد، روغن، تحمل بالا‌تری در برابر دمای بالای حرارت دارد. لازم به ذکر است که روغن موتور مناسب برای تالیسمان، باید از شاخص ACEA پیروی کند. این شاخص، انواع روغن موتور را به گروه‌های مختلف دسته‌بندی می‌کند. برای مثال، مشخص می‌کند که این روغن، مناسب خودرو‌هایی با موتور دیزلیست یا بنزینی. بنابراین به این نکته حتما هنگام تعویض روغن موتور تالیسمان توجه کنید.

تعویض روغن موتور تالیسمان

تعویض روغن موتور تالیسمان

۲. پایدار بودن روغن، هنگام بالا رفتن حرارت: یک روغن موتور مناسب، باید زمانی که دمای موتور پایین است، موتور خودرو را روشن کند. همچنین در دمای بالا، پایدار بماند. در غیر این صورت، گرانروی روغن، به شدت بالا رفته و در اثر پایداری ضعیف، ممکن است موتور خودروی شما از بین برود.

۳. اوکسیداسیون روغن موتور، پایداری بالایی داشته باشد: یکی از دیگر خصوصیتی که روغن موتور مناسب را از سایرین متمایز می‌کند، پایداری آن هنگام اکسیداسیون است. به واکنش شیمیایی بین روغن و اکسیژن، اکسیداسیون می‌گویند. زمانی که این واکنش افزایش یابد، علاوه بر کاهش طول عمر موتور، به علت ویسکوزیته بالا، در موتور، لجن به وجود می‌آید. به شما پیشنهاد می‌کنیم، برای بازبینی هریک از قطعات فنی خودروی رنوی خود، به تعمیرگاه ایران رنو مراجعه کنید.

تعمیرگاه تخصصی مگان

زمان تعویض روغن موتور تالیسمان

بهترین گرید روغنی که می توانید برای تالیسمان استفاده کنید 5w30 یا 5w40 می باشد. اما در مورد زمان تعویض روغن موتور تالیسمان باید گفت که این روغن می بایست هر 8000 کیلومتر در زمان مقرر تعویض شود. در غیر اینصورت خودرو با روغن سوخته کار می کند و از عمر ماشین کاسته می شود.

شماره تماس با ایران رنو

09128896509

021-77785114

021-77785115

تعویض روغن موتور تالیسمان

تعویض روغن موتور تالیسمان

نکات مهم تعویض روغن موتور تالیسمان

برای تالیسمان، اصلا از روغن‌های تقلبی استفاده نکنید. روغن‌های تقلبی، کیفیت معادل روغن اصلی را ندارند. بدین ترتیب، موتور خودرو با روغن‌های غیر اورجینال، دچار مشکلات جدی مانند یاتاقان زدن می‌شود. روغن تقلبی، پس از مدت کوتاه، در موتور عملیات روانکاری را به درستی انجام نمی‌دهد و تبدیل به لجن می‌شود.

مطالعه بیشتر: تعمیر تخصصی موتور تالیسمان

اگر تعویض روغن خودروی خود را در تعمیرگاه‌های معتبر انجام دهید، هیچ گاه با این مشکلات مواجه نخواهید شد. توصیه می‌شود هنگام تعویض روغن موتور، فیلتر روغن را هم تعویض کنید. توجه کنید که حجم روغن متناسب برای موتور تالیسمان، با فیلتر، معادل ۵ لیتر است.

متاسفانه بسیاری از تعمیرگاه‌ها، فیلتر اورجینال موتور رنو را ندارند. بدین ترتیب، آن را تعویض نمی‌کنند. با تعویض روغن موتور تالیسمان در تعمیرگاه تخصصی تالیسمان، می‌توانید فیلتر اصلی موتور را نیز دریافت کنید. هرگز چند نوع روغن موتور را با یکدیگر مخلوط نکنید. در پی این امر، موتور خودروی شما، مشکلات جدی پیدا می‌کند.

تعویض روغن موتور تالیسمان در تهران

مهم ترین توصیه ای که ایران رنو برای دارندگان خودرو تالیسمان دارد این است که از روغن موتور اصلی استفاده کنید چرا که با روغن تقلبی در کوتاه مدت خرابی های زیادی به بار می آید. شما عزیزان برای تعویض روغن موتور تالیسمان با روغن اورجینال می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید.

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین
ثبت سفارش تلفنی
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
تماس با ایران رنو