مقالات

تعویض روغن گیربکس تالیسمان در تهران

تعویض روغن گیربکس تالیسمان در تهران
تعویض روغن گیربکس تالیسمان در تهران

آنچه خواهید خواند

با تعویض روغن گیربکس تالیسمان در تهران در خدمت شما هستیم. تعمیرگاه تخصصی تالیسمان در تهران آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. اشنایی یا قطعات خودرو و دانستن اینکه چه زمانی می بایست به این قطعات رسیدگی کرد شما را از دیگر رانندگانی که اطلاعاتی از این موارد ندارند، چند-هیچ جلو می اندازد. این موضوع باعث می شود خودرویتان سالم تر بماند. در این مقاله می خواهیم در مورد تعویض روغن گیربکس تالیسمان در تهران با شما صحبت کنیم. با تعمیرگاه تخصصی ایران رنو همراه باشید

چه اهل فن باشید و چه در دسته کسانی باشید که از قطعات خودرو سر در نمی آورید. اگر صاحب خودرو هستید می بایست برخی موارد را در مورد خودروی خود بدانید تا خودروی سالم تری داشته باشید.

روغن گیربکس چیست؟

به‌طور کلی، روغن‌کاری برای بخش‌های متحرک خودرو یا هر وسیله مکانیکی دیگر لازم و ضروری است، چون در صورت نبود روغن امکان اینکه بخش‌های متحرک به‌طور روان و راحت به حرکت درآیند و کارشان را انجام بدهند، تقریبا ناممکن می‌شود. روغن گیربکس یا روغن جعبه‌دنده یا همان واسکازین هم نوعی روان‌ساز است و باعث می‌شود که قطعات و بخش‌هایی از خودرو که داخل جعبه‌دنده یا همان گیربکس قرار گرفته‌اند، روان‌سازی شوند و به‌درستی به کارشان ادامه بدهند.

حتی اگر گرانترین و با کیفیت ترین روغن گیربکس را هم استفاده کنید، باید باز هم روزی روغن گیربکس آن را تعویض کنید. روغن گیربکس در خودرو به موقع نشود، خاصیت خود را از دست می دهد و تبدیل به یک مایع بی کیفیت می شود.

زمان تعویض روغن گیربکس تالیسمان

اگر صاحب خودرو هستید همیشه به نشانه ها دقت کنید. این نشانه های راهنمای مناسبی برای تعمیر و نگهداری خودروی شما هستند. اگر زمان تعویض روغن گیربکس خودروی خود را فراموش می کنید، نگران نباشید. عموما زمان تعویض روغن گیربکس تالیسمان هر 50 هزار کیلومتر می باشد که می بایست در زمان های تعیین شده به تعمیرگاه تخصصی خودرو خود مراجعه کنید. همچنین شما عزیزان برای تعمیر گیربکس تالیسمان به صورت کاملا تخصصی نیز می توانید به مرکز تخصصی ایران رنو مراجعه کنید.

تعویض روغن گیربکس تالیسمان در تهران

تعویض روغن گیربکس تالیسمان در تهران

تنها با یک بار مراجعه به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو، زمان تعویض روغن گیربکس برای شما پیامک می شود.

  • اگر دنده‌ عوض‌کردن برایتان دشوار شده، نگاهی به روغن گیربکس داشته باشید.
  • در رفتن دنده هم می‌تواند نماد و نشانه‌ای از فرارسیدن زمان تعویض روغن گیربکس باشد.
  • اگر خودرو را روشن کرده‌اید اما حرکت نمی‌کند و صداهای قرچ‌وقروچی ناخوشایند از زیر آن به گوش می‌رسد هم باید به فکر تعویض روغن گیربکس باشید یا دست‌کم کیفیت و وضعیت آن را بررسی کنید.

رفع کوبش تالیسمان صد در صد تضمینی

تعویض روغن گیربکس تالیسمان در تهران

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو با در اختیار داشتن کادری مجرب و متخصص برای تعمیر خودروی شما در خدمت شماست.

همان طور که میدانید روغن گیربکس رنو تالیسمان باید از گرید روغن DCT باشد که مخصوص گیربکس دبل کلاچ است.

دیسک و صفحه یا همان دبل کلاچ در خودوری تالیسمان کاملا با روغن در ارتباط می باشند و نحوه تعویض روغن با دستگاه نمی باشد.

یکی از اشتباهات دارندگان تالیسمان این است که تصور میکنند پون گیربکس تالیسمان بزرگ است روغن بیشتری نیز نیاز دارد. این طرز فکر اشتباه می باشد و حجم کل روغن گیربکس تالیسمان 3/5 لیتر است.

بهترین زمان برای تعویض روغن گیربکس تالیسمان هر 50 هزار کیلومتر است که تعویض نکردن آن سبب خراب شدن قطعات داخل گیربکس می شود.

تعویض روغن گیربکس تالیسمان در تهران

تعویض روغن گیربکس تالیسمان در تهران

مرکز تعویض روغن گیربکس تالیسمان

ما تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید. با بهترین تعمیرگاه تالیسمان در خدمت شما هستیم.

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در:

تهرانپارس بلوار بابائیان خیابان پنچم شیدایی کوچه هفتم شمالی پلاک 10

آماده خدمت رسانی به شماست.

شماره تماس:

09128896509

021-77785114

021-77785115

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین
ثبت سفارش تلفنی

2 دیدگاه در “تعویض روغن گیربکس تالیسمان در تهران

  1. سلطانی گفت:

    خیلی عالی خدا قوت. هفته گذشته اومدم برای سرویس و تعویض روغن عالی هستین

    1. admin گفت:

      تشکر از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *