تعمیرگاه تخصصی داستر

تعمیرگاه تخصصی داستر

با معرفی بهترین تعمیرگاه تخصصی داستر در تهران در خدمت شما هستیم. شما عزیزان برای دریافت تمامی خدمات خودرو نظیر تعمیر موتور داستر، تعمیر جلوبندی داستر، سرویس دوره ای داستر، حل مشکلات برقی داستر و … می توانید به بهترین تعمیرگاه داستر در تهران مراجعه کنید و خدمات خود را با بالاترین کیفیت دریافت کنید.

رنو داستر یک خودروی شاسی بلند به صورت تک دیفرانسیل و یا دو دیفرانسیل توسط شرکت نگین خودرو به کشور ایران عرضه شده است. یکی از نکات شاخص رنو داستر این است که در خارج از جاده و یا همان آفرود نیز قابللیت رانندگی دارد.

24/7

دریافت نوبت

نیاز به تعمیر داری؟

چرا انتخاب
ایران رنو

رنو داستر می‌تواند تا ۵ نفر را در خود جای دهد و تا ۴۷۵ لیتر هم فضا برای وسایل آنان داشته باشد البته با تا شدن صندلی‌های عقب این فضا به بیش از ۱۶۳۶ لیتر افزایش پیدا خواهد کرد. جهت دریافت نوبت از بهترین تعمیرگاه رنو در تهران همین حالا تماس بگیرید.

سایر خودروهایی که در ایران رنو تعمیر می شود

تعمیرگاه داستر

خودرو رنو داستر یکی از خودروهای ساخت فرانسه می باشد که در سال 2010 به عنوان خودرو شاسی بلند وارد بازار شده است. این خودرو توانست در همان ابتدا به دلیل ظاهر زیبا به فروش بالایی دست پیدا کند. اما هر خودرویی گاهی نیاز به تعمیرگاه تخصصی داستر دارد. به طوری که برای رفع مشکل می بایست به نمایندگی داستر در تهران مراجعه کنید. شایدب رای برخی مالکان خودرو رنو داستر سوال پیش آید که بهترین تعمیرگاه داستر کجاست؟ و چه خصوصیاتی دارد؟ در ادامه بهترین تعمیرگاه تخصصی داستر را به شما معرفی خواهیم کرد.

آشنایی با مشخصات فنی داستر

رنو داستر در دو نوع دیزلی و بنزینی به بازار عرضه شد که نوع دیزلی آن مجهز به موتور چهار سیلندر K9K می باشد. سیستم سوخت‌رسانی مشترک ریلی  و گیربکس دستی شش سرعته از مشخصات اصلی این مدل از داستر است. اما رنو داستر بنزینی مجهز به موتور چهار سیلندر K4M است که گیربکس ۵ سرعته دستی و سیستم سوخت‌رسانی تزریق چند نقطه‌ای می باشد.

گیربکس رنو داستر در مقایسه با خودروهای هم‌ترازش عملکرد ضعیف‌تری دارد به طوری که ممکن است در صورت عدم رسیدگی به آن نیاز به تعمیرگاه تخصصی داستر داشته باشید! شتاب کم، موتور نه‌چندان قوی و جعبه‌دنده قدیمی از مهمترین معایب رنو داستر می باشد که می تواند آن را از رقبای هم ترازش عقب بیندازد. در ادامه به بررسی برخی از مشکلات رنو داستر و چگونگی رفع آن می پردازیم.

خدمات تعمیرگاه تخصصی داستر

  • تعمیرات موتور
  • تعمیر گیربکس اتوماتیک
  • رفع دود آبی از اگزوز ( رفع روغن سوزی موتور )
  • عیب یابی با دستگاه
  • شستشوی انژکتورها با دستگاه
  • تعویض شمع ها
  • رفع دود سیاه از اگزوز
  • رفع نشتی روغن از موتور و گیربکس
  • تعمیرات سر سلیندر و تعویض واشر سرسلیندر
  • تنظیم موتور
  • تعویض تسمه تایم
  • بازدید چهار چرخ و …
تعمیرگاه داستر

تعمیرگاه داستر

تعمیر موتور داستر در تعمیرگاه تخصصی داستر

مالکان خودرو داستر می دانند که این خودرو آفرودی است و گزینه ای مناسب برای جنگل و کویر می باشد اما در صورت عدم رسیدگی نیاز به تعمیر دارد. یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود نیاز به تعمیر موتور داستر داشته باشید عدم تعویض به موقع روغن موتور داستر می باشد. رانندگی با روغن کثیف می تواند به موتور داستر و دیگر بخش ها آسیب وارد کند. برای تعمیر موتور داستر و حل مشکل نیاز به یک تعمیرگاه تخصصی داستر خواهید داشت. برای انجام این کار می توانید به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید. همجنین در نظر داشته باشید که اگر زمان تعویض روغن موتور داستر خود را فراموش می کنید کافیست تنها یکبار به ایران رنو برای سرویس دوره ای مراجعه کنید و زمان مراجعه های بعدی خود را از طریق پیامک دریافت کنید.

تعمیر گیربکس داستر در تعمیرگاه تخصصی داستر

تعداد کم دنده ها و عملکرد ضعیف گیربکس داستر در نوع بنزینی آن باعث ایراداتی در انتقال قدرت موتور و توزیع یکسان نیرو در چرخ ها می‌شود. برای رفع هر گونه نقص احتمالی و تعمیر گیربکس داستر بهتر است آن را سریعا به تعمیرگاه تخصصی داستر منتقل کنید. کارشناسان این خودرو به راحتی می توانند آن را عیب یابی کرده و سریعا آن را برطرف نمایند.

بهترین تعمیرگاه داستر در تهران

همانطور که در جریان هستید، داستر ماشین کویر و جنگل است و در صورتی که به خوبی از موتور آن نگهداری نشود نیاز به تعمیر دارد. یکی از مواردی که سبب خرابی موتور داستر می شود کار کردن با روغن کثیف است. معمولا عموم مردم زمان تعویض روغن خودروی خود را فراموش می کنند و این موضوع سبب می شود به موتور خودرو آسیب وارد شود.

راه حل ویژه: در صورتی که زمان تعویض روغن خودروی خود را فراموش می کنید. کافیست تنها یک بار به تعمیرگاه تخصصی رنو داستر تعویض روغن موتور شما را در زمان های مشخص یادآوری می کند. دلیل دومی که سبب خراب شدن زودهنگام موتور داستر می شود کار کردن موتور با روغن کم است که باعث صدمه دیدن یاتاقان ها و میل لنگ می شود و هزینه های اضافی را برای شما در بر دارد.

برای پیشگیری از این موضوع به تعمیرگاه های عمومی نروید. تعمیرگاه تخصصی داستر | تعمیرگاه ایران رنو همراه با کادری مجرب و کارآزموده در زمینه تعویض روغن موتور همراه شما خواهد بود. برای دریافت نوبت از بهترین تعمیرگاه داستر در تهران همین حالا تماس بگیرید.

هزینه تعمیر و سرویس داستر در ایران رنو

یکی از مهم ترین مسائل در مورد تعمیر خودرو هزینه آن می باشد. هرچه زمان سرویس دوره ای خودرو خود به عقب بیندازید احتمال افزایش هزینه تعمیر خودرو وجود دارد چرا که سرویس دوره ای برای جلوگیری از بروز ایراد و خطا در خودرو می باشد. بهترین راه مراجعه به تعمیرگاه تخصصی داستر می باشد. ایران رنو به عنوان یک تعمیرگاه تخصصی داستر در تهران با تجربیات فراوان آماده ارائه خدمات می باشد. با خیالی آسوده و با کمترین هزینه می توانید به این تعمیرگاه مراجعه کرده و مشکل خودرو خود را حل کنید.

تعمیرگاه تخصصی داستر در تهران

رنو داستر با عنوان یکی از خودروهای شاسی بلند در دو تیپ تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل توسط شرکت نگین خودرو به کشور ایران عرضه شد. از ویژگی های برجسته این خودرو می توان به سواری نرم، استهلاک کم، مصرف سوخت پایین اشاره کرد. همین مزایا کافی بود تا این خودرو در کشور ایران به جایگاه قابل قبولی دست یابد.

اما مهم ترین نکته داشتن یک تعمیرگاه تخصصی خوب برای خودرو است که از بابت تعمیرات و سرویس دوره ای خودرو اطمینان کامل داشته باشید. تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در زمره تعمیرگاه تخصصی رنو داستر آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. شما عزیزان جهت دریافت تمامی خدمات فوق می توانید با تعمیرگاه تخصصی رنو داستر در ارتباط باشید.

گیربکس یکی از مهم ترین بخش های خودرو است که برای تعمیر آن می بایست حتما به یک تعمیرگاه تخصصی مراجعه کنید چرا که تعمیر اشتباه آن می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد. برای تعمیر گیربکس داستر می توانید به مجموعه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید و مشکل را حل کنید.

سوالات متداول

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed auctor turpis eu arcu sagittis, id sagittis justo suscipit.

لطفا با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

لیست تمامی خودرو ها در سایت موجود میباشد.

آدرس مجموعه در قسمت ارتباط باما میباشد.

بهترین تعمیرکار داستر

ضمن عرض ادب و احترام خدمت شما عزیزان از اینکه ما را برای خدمت رسانی انتخاب کرده اید سپاسگزاریم. تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در سرویس و نگهداری خودروی شما آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

 

من مهندس یوسف قدردان کارشناس رشته مکانیک و سرپرست تعمیرگاه تخصصی ایران رنو  دارای بیش از ده سال تجربه در زمینه ی تعمیرات تخصصی ایران رنو می باشم.

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو با به کارگیری تعمیرکاران و کارشناسان ماهر در زمینه تعمیر تمامی خودروهای رنو مگان، تالیسمان، داستر، فلوئنس، سفران، اسکالا، کپچر، لتیتود و … در خدمت شماست.

شما عزیزان می توانید همه روزه از ساعت 9 الی 18 به جز روزهای تعطیل، با برقراری تماس با مشاورین ما از کارشناسی زبده مان بهره مند شوید.

خدماتی که در مجموعه تعمیرگاه تخصصی ایران رنو صورت می گیرد:

  • انجام تمامی تعمیرات موتور، گیربکس و … مجموعه خودروهای رنو
  • انجام کلیه سرویس های دوره ای در کمترین زمان
  • کارشناسی فنی خودروهای رنو
  • تعمیر تخصصی برق رنو
  • فروش تمامی اکسسوری و قطعات اورجینال تمامی خودروهای رنو

شما در شبکه های اجتماعی ما می توانید با ما همراه باشید. تلاش ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز است.

آدرستهران-تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس یوسف قدردان

تلفن تماس:

021-77785114

021-77785115

09128896509

بهترین تعمیرکار داستر

بهترین تعمیرکار داستر

تعمیرگاه رنو داستر

داستر با توانایی آفرود یکی از ارزان ترین و به صرفه ترین خودروهایی است که می توانید با آن آفرود سواری کنید. این خودرو در نسخه های تک دیفرانسیل در کشور عرضه شده است و مدل دو دیفرانسیل آن نیز از سال 2016 در ایران عرضه شده است. یکی از مواردی که می بایست آن را در نظر داشته باشید شناسایی یک تعمیرگاه رنو داستر در تهران می باشد تا در صورت نیاز بتوانید برای سرویس و تعمیر خودرو خود اقدام کنید. یکی از بهترین تعمیرگاه های رنو داستر در تهران مجموعه ایران رنو می باشد که می توانید خدمات مورد نیاز خود را از این مجموعه دریافت کنید.

نکات مهم در نگهداری از خودرو داستر

گیربکس رنو داستر AL4 می باشد و چهار دنده رو به جلو و یک دنده روبه عقب دارد. با توجه به این موضوع هیچ گاه نباید به گیربکس فشار زیادی وارد کنید و در زمینه تعویض روغن گیربکس آن نیز در زمان های تعیین شده اقدامات لازم را انجام دهید. عوض نکردن و یا دیر عوض کردن روغن گیربکس می تواند باعث خرابی قطعات داخل گیربکس و در نتیجه هزینه تعمیر اضافی شود. 

همچنین توجه داشته باشید از خودرو رنو داستر تک دیفرانسیل هیچ گاه برای آفرود استفاده نکنید. در این صورت گیربکس خودرو شما با مشکلاتی مانند صفحه ها و باندها روبرو می شود.

مشخصات فنی خودرو داستر

از نظر ظاهری خودرو رنو داستر یک خودرو شاسی بلند محسوب می شود که دارای طول بدنه 4315 میلی متر و عرض 1822 میلی متر است و ارتفاع آن نیز 1690 میلی متر می باشد. این خودرو آپشن های مختلفی دارد که از جمله آن ها می توان به 4 عدد کیسه هوا برای راننده، سرنشین جلو و سرنشین های عقب اشاره کرد. آینه ها برقی طرفین، شیشه بالابر برقی، مه شکن در سیستم روشنایی جلو و عقب، سیستم تهویه مطبوع با کنترل دستی، سیستم ضد سرقت، قفل مرکزی، گرمکن شیشه عقب، کنترل سیستم صوتی روی فرمان  و … همگی جزو آپشن های این خودرو محسوب می شود. اما از نظر فنی مشخصات رنو داستر به شرح زیر می باشد:

  • دارای موتور ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ است
  • جعبه‌دنده ۴ سرعته اتوماتیک
  • مدت‌زمان شتاب صفر تا صد ۱۰ ثانیه
  • مدت‌زمان شتاب صفر تا صد دو دیفرانسیل ۱۱ ثانیه
  • حجم موتور ۲۰۰۰ سی‌سی
  • میزان حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت
  • مصرف سوخت در شهر تک دیفرانسیل ۱۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
  • مصرف سوخت در شهر دو دیفرانسیل ۱۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
  • مصرف سوخت خارج از شهر تک دیفرانسیل ۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
  • مصرف سوخت خارج از شهر تک دیفرانسیل ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
تعمیرگاه رنو داستر

تعمیرگاه رنو داستر

سرویس های دوره ای رنو داستر که باید انجام شود

رنو داستر استهلاک نسبتا خوبی دارد و معمولا با مشکلات جدی مواجه نمی شود. اما این موضوع زمانی میسر می شود که در زمان های معین برای سرویس دوره ای به تعمیرگاه تخصصی داستر مراجعه کنید. اگر به دنبال یک تعمیرگاه داستر معتبر هستید پیشنهاد ما ایران رنو می باشد. تعمیر موتور داستر، حل مشکلات فنی، تعمیر تخصصی گیربکس داستر، تعمیر مشکلات برقی، تعمیر جلوبندی و … همگی بخشی از خدماتی است که توسط مجموعه ایران رنو ارائه می شود. برخی از مهم ترین مواردی که زمان سرویس دوره ای داستر می بایست آن ها را در نظر داشته باشید به شرح زیر است:

  • تعویض تسمه تایم خودرو داستر هر 60 هزار کیلومتر
  • تعویض روغن گیربکس داستر هر 50 هزار کیلومتر
  • تعویض روغن موتور داستر هر 7 هزار کیلومتر

خودرو رنو داستر

بهتر است در ابتدای بحث تعمیرگاه تخصصی داستر کمی در مورد خود خودروی داستر بدانیم. از میان خودروهای اقتصادی داچیا، که همگی با استفاده از پلت‌فرم لوگان شکل گرفته‌اند، داستر تنها محصول با توانایی آفرود و در عین حال از ارزان‌ترین خودروهای کراس‌اور جهان است. سال 2014 واردات این مدل در نسخه‌های تک‌دیفرانسیل به کشورمان آغاز شد. مدل دو دیفرانسیل داستر نیز از 2016 در ایران قابل خریداری بود. داستر همچنین برای مدل 2016 فیس‌لیفت بیسار مختصری را تجربه کرد که عمده تغییراتش در گرافیک جدید چراغ‌های جلو و عقب و طراحی مجدد جلوپنجره و سپرها خلاصه می‌شدند. اگر که به دنبال یک تعمیرگاه مرکزی داستر در تهران شرق خوب میگردید، توصیه می شود که حتما به سایت ایران رنو هم سری بزنید.

بد نیست برای آشنایی بیشتر با خودروی رنو داستر کمی هم درباره مزایا و معایب رنو داستر هم کمی بدانیم. مزایا و معایب رنو داستر به شرحی است که در زیر می بینیم.

مزایای رنو داستر عبارت اند از مواردی که در پایین آمده اند.

  • دوام بالا و استهلاک پایین.
  • گشتاور کافی و عملکرد فنی قابل قبول.
  • کیفیت سواری مناسب (به نسبت کلاس بدنه).
  • توانایی آفرود خوب (در نسخه دو دیفرانسیل).
  • فضای جادار کابین و صندوق.
  • عقب قیمت منطقی (نسبت به رقبای غیر چینی).
  • یکسری از معایب خودروی رنو داستر هم در قسمت پایینی قابل مشاهده هستند.
  • طراحی زمخت و اقتصادی.
  • کمبود امکانات رفاهی و ایمنی. گیربکس 4 سرعته کند و ضعیف.
  • مصرف سوخت بالا (نسبت به رقبای چینی).
  • ارگونومی ضعیف صندلی‌ها و فرمان.
  • کسب تنها 3 ستاره ایمنی از Euro-NCAP.

تعمیرگاه مرکزی داستر

اما شمایی که به دنبال تعمیرگاه تخصصی داستر در تهران کاربلد هستید، بهتر است با یکسری از خدمات بهترین تعمیرگاه مرکزی داستر در تهران یا بهتری تعمیرکار داستر در تهران هم آشنا شوید. خدماتی که در یک تعمیرگاه داستر در تهران حرفه ای خدمت شما عزیزان ارائه می شوند عبارت اند از مواردی که در پایین آن ها را نظاره می کنیم. هنگامی که تعمیرگاه مرکزی داستری را یافتید به وجود این خدمات و ارائه شدن آن توسط تعمیرگاه توجه ویژه ای داشته باشید.

بروز رسانی خودرو توسط نمایندگی داستر در تهران شامل شتاب بیشتر، کاهش مصرف سوخت و… .

انجام بازدید اولیه و ارائه توضیحات به مشتری گرامی توسط متخصصین کاربلد.

 تعویض جلوبندی و انجام خدمات آن مثل تعویض دو عدد طبق چپ و راست، تعویض دو عدد میل موج گیر، تعویض دو عدد چپقی چپ و راست، تنظیم و میزان فرمان.

 انجام خدماتی مثل تعمیر و تعویض کمک فنر، تعمیر جلوبندی ، رفع نقص لاستیک سائی و کشش فرمان،  بازدید از کلیه چرخ های خودرو، رفع لرزش فرمان و بدنه اتومبیل هنگام ترمز گیری.

خدمات مکانیکی که توسط بهترین تعمیرگاه تخصصی داستر در تهران یا همان نمایندگی داستر در تهران باید ارائه شوند مانند تعمیرات موتور، تعمیرات گیربکس، رفع دود آبی، تعویض شمع ها، رفع دود سیاه، رفع نشتی روغن، تعمیرات سر سلیندر و تعویض واشر سرسلیندر، تنظیم موتور بازدید چهار چرخ و… .

خدمات تعویض روغن مثل تعویض روغن موتور، تعویض روغن گیربکس های دستی و اتوماتیک، تعویض فیلتر ها، تنظیم باد، گریس کاری، تعویض روغن دیفرانسیل و... .

همین حالا تماس بگیرید

11 دیدگاه در “تعمیرگاه تخصصی داستر

  1. خاوری گفت:

    بهترین تعمیرگاه داستر در تهران هستش من سه ساله مشتری این مجموعه هستم.

    1. پشتیبان سایت گفت:

      تشکر از شما

  2. شریفی گفت:

    تمامی قطعاتی که برای داستر استفاده می کنین اورجیناله؟

    1. پشتیبان سایت گفت:

      بله همگی اورجیناله

  3. سالار گفت:

    سلام خسته نباشید تعمیرگاه تخصصی داستر برای بخش مکانیکیه یا برق هم تعمیر می کنین؟

    1. پشتیبان سایت گفت:

      سلام تعمیر برق هم داریم قبل از مراجعه لطفا نوبت بگیرید در خدمتتون هستیم.

  4. امجدی گفت:

    تعمیرگاه داستر خوبیه و بهترین گزینه برای داستر سوارانه واقعا پیشنهادش می کنم

    1. پشتیبان سایت گفت:

      تشکر از شما

  5. مهدی گفت:

    سلام خسته نباشید غرب تهران شعبه دارید؟

    1. پشتیبان سایت گفت:

      سلام ایران رنو شعبه دیگری ندارد

  6. مهدی گفت:

    تعمیرگاه بسیار خوبیه موتور داستر من سه سال بود ایراد داشت هر جا بردم ی ایراد گذاشتن روش و کلی ام خرجش کردم ولی این مجموعه با ی بار مراجعه حللش کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *