مقالات

تعمیر گیربکس لتیتود

با معرفی بهترین مرکز تعمیر گیربکس لتیتود در تهران و تعمیر گیربکس اتوماتیک لتیتود در خدمت شما هتسیم. دارندان خودروی رنو لتیتود در ایران ممکن است کمتر از 1000 نفر باشند به همین دلیل تعداد تعمیرگاه های متخصص برای لتیتود در ایران بسیار کم است. اما نگران نباشید تعمیرگاه تخصصی رنو با 10 سال تجربه در زمینه تعمیر خودروهای رنو در خدمت شماست.

شما عزیزان برای بررسی مشخصات فنی خودروی خود می توانید به سایت https://iranreno.ir/ مراجعه کنید. هم چنین در صورتی که خودروی شما با مشکل فنی روبرو شده در اولین فرصت با متخصصین ایران رنو تماس حاصل نمایید در صورتی که مشکل فنی توسط شخص شما حل نشود شما را به تعمیرگاه ایران رنو هدایت می کنند.

تعمیر گیربکس لتیتود

برای تعمیر گیربکس خودروی لتیتود خود پیش از مراجعه به تعمیرگاه تخصص ایران رنو ابتدا با شماره های درج شده در بخش تماس با ما تماس حاصل نمایید تا روز و زمان حضور شما تعیین گردد.

توجه داشته باشید در صورتی که همیشه برای انجام سرویس های دوره ای در کیلومتر های تعیین شده از سوی شرکت سازنده که در دفترچه خودروی شما نوشته شده است به نمایندگی رنو لتیتود مراجعه نمایید با این کار می توانید از هزینه های زیاد ناشی از انجام نشدن به موقع تعمیرات خودرو جلوگیری نمایید.

تعمیر گیربکس لتیتود

تعمیر گیربکس لتیتود

تعمیر گیربکس اتوماتیک لتیتود

موارد مختلفی سبب خرابی گیربکس رنو می شود اما شایع ترین علت خرابی گیربکس رنو فاسد شدن و یا نشت روغن گیربکس است. رغون گیربکس سبب می شود تا قطعات مختلف گیربکس روی هم ساییده نشوند، ساییدگی چرخ دنده های گیربکس سبب می شود تا به تدریج کارایی و شتاب خودرو به شدت کاهش پیدا کند. به همین دلیل است که توصیه می شود در زمان های مقرر برای تعویض روغن گیربکس مراجعه کنید تا گیربکس دچار مشکل نشود.

از دیگر عواملی که سبب خرابی گیربکس می شوند می توان به اختلال در سیستم برقی خودرو، شل شدن اتصالات، گرمای بیش از حد خودرو، ورود گرد و غبار به خدال گیربکس خودرو، عدم سرویس به موقع خودرو.

تعمیر گیربکس لتیتود در تهران

اگر در رابطه با تعمیر برق رنو خود پرسشی دارید می توانید از طریق اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

البته برای اعلام هزینه دقیق نیاز است تا به صورت حضوری خودرو خود را به مجموعه ما که آدرس آن در پایین همین صفحه برای شما نوشته شده است بیاورید.

زمانی که شما به تعمیرگاه ما مراجعه میکنید ما به صورت دقیق و کامل بررسی میکنیم و با توجه به قطعات لازم و تعمیراتی که نیاز است تا انجام بشود ، هزینه را به شما اطلاع میدهیم و در صورت تمایل شما ، شروع به کار میکنیم.

ما علاوه بر تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را نیز ارائه میدهیم.

تعمیر گیربکس لتیتود در تهران

تعمیر گیربکس لتیتود در تهران

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید.

ارتباط با ما | نمایندگی رنو لتیتود

شما عزیزان می‌توانید برای تعمیر و نگهداری خودروی رنوی خود همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس قدردان مراجعه کنید.

شماره تماس:

021-77785115

021-77785114

0912889650-مهندس قدردان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *