تعمیرگاه تخصصی رنو سفران

تعمیرگاه تخصصی سفران

با تعمیرگاه تخصصی سفران در خدمت شما هستیم. رنو سفران یکی از خودروهای فرانسوی است که در واقع نسخه تغییر یافته لتیتود به شمار می ظاید. این خودرو در بازار ایران توسط نگین خودرو عرضه شده است تا جایگزین رنو لتیتود باشد. البته این موضوع را هم بایستی در نظر داشت که سفران در مقایسه با لتیتود در جایگاه پایین تری قرار دارد و با دو موتور مختلف به بازار ایران عرضه شده است.

اما آنچه که اهمیت دارد داشتن یک تعمیرگاه تخصصی قابل اعتماد برای سرویس و تعمیر خودرو شماست. تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در این زمینه شما را یاری می کند.

 

24/7

دریافت نوبت

نیاز به تعمیر داری؟

چرا انتخاب
ایران رنو

این خودرو در کشور ما عموما برای تاکسی های فرودگاه استفاده می شود که از نظر ایمنی می بایست تضمین شده باشد. سفران در ایران با دو موتور 4 سیلندر و 6 سیلندر به بازار عرضه شده است که به ترتیب هریک 140 و 177 اسب بخار قدرت دارند.

سایر خودروهایی که در ایران رنو تعمیر می شود

خدمات تعمیرگاه تخصصی سفران

  • تعمیرات مربوط به موتور خودرو
  • تعمیرات مربوط به جلوبندی و قطعات آن
  • تعمیرات مربوط به برق رنو
  • افزودن آپشن به خودرو
  • تعمیرات واشر سرسیلندر
  • شستشوی سوزن انژکتور
  • سرویس دوره ای رنو سفران
  • تعویض روغن موتور سفران
  • تعویض روغن گیربکس
  • تعویض شمع
  • تعمیر گیربکس و خدمات مربوط به گیربکس
  • استفاده از قطعات اورجینال برای رنو سفران

تعمیرگاه سفران در تهران

رنو سفران همانند دیگر خودروهای رنو می بایست سرویس های دوره ای را در زمان موقر اجام دهد. برخی از این سرویس های دوره ای که در تعمیرگاه تخصصی سفران صورت می پذیرد عبارتند از:

  • تعویض تسمه تایم رنو سفران

تعویض کیت کامل رنو سفران در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو هر 60 هزار کیلومتر صورت می گیرد که این عدد توسط شرکت رنو مصوب شده است. در نظر داشته باشید اگر تعویض کیت تسمه تایم سفران را تعویق بیندازید سبب پارگی تسمه تایم شده و زمان حرکت سوپاپ و پیستون را بهم می ریزد. این موضوع خسارت های مالی و جانی جبران ناپذیری را به همراه دارد.

  • تعویض وغن گیربکس رنو سفران

تعویض روغن گیربکس طبق دفترچه رنو سفران می بایست هر 50 هزار کیلومتر توسط دستگاه مخصوص صورت پذیرد. برخی بر این باورند که تعویض روغن گیربکس را می توان بهص ورت دستی انجام داد ولی این یک باور اشتباه است. در صورتی که تعویض روغن گیربکس به صورت دستی انجام پذیرد تنها سه لیتر از روغن خارج شده و مابقی روغن گیربکس در داخل می ماند این موضوع مشکل ساز است و در دراز مدت سبب می شود که شما مجبور باشید زودتر زمان موعد روغن گیربکس خود را تعویض کنید چون خودرو به روغن سوزی می افتد.

  • تعویض روغن موتور رنو سفران

تعویض روغن موتور در تعمیرگاه تخصصی سفران هر 7 هزار کیلومتر توسط متخصصین این مجموعه صورت می پذیرد. موضوعی که حاذز اهمیت است این است که حتما می بایست از روغن اورجینال استفاده شود که در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو موجود می باشد.

ضمن عرض ادب و احترام خدمت شما عزیزان از اینکه ما را برای خدمت رسانی انتخاب کرده اید بسیار سپاسگذاریم. شما با ایران رنو به هرآنچه خودروی رنو شما نیاز دارد دسترسی خواهید داشت.

من مهندس یوسف قدردان کارشناس رشته مکانیک و سرپرست تعمیرگاه تخصصی ایران رنو دارای بیش از ده سال تجریه در زمینه تعمیرات تخصصی رنو هستم و با تعمیرگاه تخصصی سفران در خدمت شما می باشم.

هدف این مجموعه ارائه خدمات و رضایت خاطر شما مشتریان عزیز از انتخاب تعمیرگاه تخصصی ایران می باشد.

شرکت های خودرو سازی در سطح جهان از آخرین تکنولوژی های موجود در هرصه ساخت خودرو استفاده می کنند. به همین دلیل مشتریان می بایست برای نگهداری و تعمیر خودروی خود از کارشناسان متخصص در این زمینه بهره گیرند.

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو با به کارگیری تعمیرکاران و کارشناسان ماهر در زمینه تعمیر خودروهای رنو مگان، تالیسمان، سفران، اسکالا، کپچر، لتیتود و … در خدمت شماست.

شما عزیزان می توانید همه روزه از ساعت 9 الی 18 به جز روزهای تعطیل، با برقراری تماس با مشاورین ما از کارشناسی زبده مان بهره مند شوید.

تلاش ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز است.

آدرس: تهران-تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس یوسف قدردان

تلفن تماس:

021-77785114

021-77785115

09128896509

09120996450

سوالات متداول

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed auctor turpis eu arcu sagittis, id sagittis justo suscipit.

لطفا با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

لیست تمامی خودرو ها در سایت موجود میباشد.

آدرس مجموعه در قسمت ارتباط باما میباشد.

همین حالا تماس بگیرید