مقالات

تعمیر کولر ساندرو استپ وی

بهترین مرکز تعمیر کولر ساندرو استپ وی در تهران آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. هوای گرم تابستان در راه است و بدون کولر در خیابان های تهران نمی توان رانندگی کرد. بر همین اساس این روزها همه به دنبال تعمیر و یا سرویس کولر خود می باشند. اگر دارای خودرو ساندرو و یا استپ وی می باشد و می خواهید کولر خودرو خود را تعمیر و یا سرویس کنید با ما همراه باشد.

برای تعمیر کولر ساندرو استپ وی همین حالا می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و اقدام به دریافت نوبت کنید. شما عزیزان همچنین برای سرویس کولر و یا شارژ گاز کولر خودرو خود می توانید به تعمیرگاه تخصصی ساندرو در تهران یعنی ایران رنو مراجعه کنید.

تعمیر کولر ساندرو استپ وی

اگر شما نیز دارای خودرو رنو می باشید و کولر خودرو دچار ایراد شده است و نیاز به تعمیرات برق و یا شارژ گاز کولر دارید می توانید با خیال راحت به تعمیرگاه ایران رنو مراجعه کنید و خدمات مورد نیاز خود را همراه با ضمانت سرویس دریافت کنید.

گاها مشاهده شده است که کولر خودرو ایراد برقی ندارد اما پرتاب باد آن بسیار کم است و علنا کارایی بسیار کمی دارد. برای حل این مشکل می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و در صورت نیاز به ایران رنو مراجعه کنید و مشکل را حل کنید.

شارژ گار کولر رنو ساندرو

تعمیر کولر ساندرو استپ وی

تعمیر کولر ساندرو استپ وی

هزینه تعمیر کولر ساندرو استپ وی

با نزدیک شدن به تابستان داشتن یک کولر باکیفیت در خودرو یکی از نیازهای اساسی است مخصوصا در استان تهران که از همین روزهای بهاری گرمای هوا نشستن در خودرو را با مشکل مواجه کرده است و در ترافیک بدون کولر نمی توان دوام آورد.

اگر در ارتباط با هزینه تعمیر کولر ساندرو استپ وی سوالاتی دارید می توانید با شماره 09128896509 تماس بگیرید و پیش از مراجعه اطلاعات لازم را کسب کنید و سپس برای انجام سرویس و تعمیر مراجعه کنید.

چرا کولر ماشین خنک نمی کند؟

علائم خرابی کولر ساندرو چیست؟

کولر خودرو به چند دلیل دچار ایراد می شود که از جمله علائم آن به شرح زیر می باشد.

نداشتن پرتاب باد یعنی اینکه وقتی دکمه AC و دکمه تنظیم شدت باد را می چرخانید اصلا بادی از دریچه پرتاب نمی شود که دلیل آن می تواند معیوب شدن موتور فن بخاری باشد. این یک مشکل برقی است و برای حل آن باید به بخش تعمیر برق ساندرو مراجعه کنید.

نداشتن باد خنک دلیل دوم خرابی کولر ساندرو می باشد که نیاز به تعمیر کولر ساندرو استپ وی دارد. این مشکل می تواند به دلیل نداشتن گاز کولر و یا کم بودن گاز کولر باشد یا اینکه از کمپرسور کولر باشد. برای تعمیر کمپرسور کولر ساندرو استپ وی می توانید به ایران رنو مراجعه کنید.

بهترین زمان روشن کردن کولر خودرو کی است؟

تعمیر کولر ساندرو در تهران

در بخش های پیشین در مورد دلایل خرابی کولر ساندرو به بحث و بررسی پرداختیم. اگر دارای خودرو ساندرو هستید و نیاز به تعمیر کولر ساندرو استپ وی دارید بهتر است پیش از اینکه خرابی های جدیدی ایجاد نشود اقدام به سرویس و تعمیر کولر خودرو خود کنید. برای تعمیر می توانید همین حالا با شماره های درج شده تعمیرگاه رنو تماس بگیرید و نوبت خود را دریافت کنید.

4 دیدگاه در “تعمیر کولر ساندرو استپ وی

  1. محمد مهدی گفت:

    سلام هزینه شارژ کولر استپ وی چقده؟

    1. mrsharif گفت:

      سلام وقت بخیر. با شماره 09128896509 تماس بگیرید

  2. سلمان گفت:

    سلام وقت بخیر. سرویس کولر چقد هزینه می گیرید

    1. admin گفت:

      سلام با شماره 09128896509 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *