مقالات

تعمیر گیربکس اتوماتیک سیمبل

تعمیر گیربکس اتوماتیک سیمبل
تعمیر گیربکس اتوماتیک سیمبل

آنچه خواهید خواند

یکی از خدماتی که باید در تعمیرگاه های اختصاصی رنو صورت بگیرد، تعمیر گیربکس اتوماتیک سیمبل است. پس از برداشته شدن مقطعی تحریم ها در سال 1394 هجری شمسی، خودروسازی های خارجی به سمت بازار ایران روانه شدند و محصولات خود را وارد بازار ایران کردند. در این میان یکی از شرکت هایی که فعالیت نسبتا زیادی داشت و خودرو های مختلفی را روانه بازار ایران کرد، شرکت خودروسازی رنو بود. یکی از خودرو هایی هم که در آن زمان توسط شرکت رنو وارد بازار خودرویی ایران شد، خودروی رنو سیمبل بود. برای این که با مطالبی مثل تعمیر گیربکس سیمبل، تعمیر گیربکس اتوماتیک سیمبل، تعمیرگاه رنو سیمبل و… بیشتر آشنا شوید، در ادامه بحث تعمیر گیربکس اتوماتیک سیمبل هم همراه تعمیرگاه تخصصی رنو بمانید.

تماس با بهترین تعمیرگاه رنو: 09128896509

تعمیر گیربکس اتوماتیک سیمبل

در وهله اول از بحث تعمیر گیربکس اتوماتیک سیمبل، بیاید تا کمی با خود این خودرو آشنا شویم. در بحث تعمیر گیربکس اتوماتیک سیمبل، این را باید بدانید که رنو سیمبل همچون تندر 90 روی خصلت‌های اقتصادی تاکید ویژه‌ای داشته و اولویت کار خویش را بر پایه نکاتی نظیر کیفیت فنی بالا و پایین نگاه داشتن استهلاک و هزینه‌های نگهداری در کنار کارآیی مناسب استوار ساخته است.

کسب اطلاعات بیشتر: تعویض تسمه تایم سیمبل

اما تفاوت سیمبل با تندر این است که رنو برای ساخت این نسل، مقداری از محافظه کاری قبل کاسته و جذابیت‌های نسبی را چاشنی کار نموده. مثلاً سیمبل از نظر ظاهری پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را تجربه کرده و در داخل کابین هم به فرم شکیل‌تری دست یافته است. البته کیفیت پلاستیک‌های داخلی هنوز هم چنگی به دل نمیزند و فرم نیمکت مانند صندلی پشتی همچنان بر قوت خود باقی مانده، اما افزایش فاصله میان محورهای جلو و عقب در کنار بهبود فرم صندلی‌های جلو به افزایش سطح رفاه کابین منجر شده است.

تعمیر گیربکس اتوماتیک سیمبل

تعمیر گیربکس اتوماتیک سیمبل

تعمیرگاه گیربکس اتومات سیمبل

همچنین وجود آپشن‌های متنوع (در نسخه فول) نظیر نمایشگر مرکزی، سیستم تهویه اتوماتیک و کروزکنترل نیز به جذابیت‌های داخلی محصول اقتصادی رنو افزوده‌اند تا داخل ماشین حس بهتری در قیاس با تندر 90 داشته باشیم. حتی هندلینگ سیمبل هم به لطف تغییر فاصله چرخ‌ها و همچنین کاهش نسبی مرکز ثقل اتومبیل تا حدودی ارتقا یافته، هرچند هنوز فاصله زیادی با سطح ایده‌آل وجود دارد. با این وجود مشکلاتی مثل سطح آپشن‌های پایین‌تر از رقبای چینی و خشکی بیش از حد پلاستیک‌های کابین از جمله نکات منفی اصلی سیمبل به حساب می‌آیند.

کسب اطلاعات بیشتر: مرکز تعمیر گیربکس اتوماتیک ال نود

اما در بحث تعمیر گیربکس اتوماتیک سیمبل یا همان تعمیر گیربکس سیمبل و درباره مزایا و معایب این خودرو هم باید گفت که از جمله مهم‌ترین مزایای رنو ‌سیمبل در مطلب تعمیر گیربکس اتوماتیک سیمبل می‌توان به طراحی ظاهری جذاب‌تر آن نسبت به نسل اول، خودروی شهری و کوچک بودن، طراحی ساده و قابل قبول، دارا بودن مشخصات خودروی اقتصادی، داشتن اصالت فرانسوی، حجم فضای داخلی مناسب و متوسط از نظر جا دار بودن، فضای کافی در صندوق خودرو، طراحی داخلی دلنشین، هزینه نگهداری و استهلاک نسبتا پایین، کیفیت ساخت بالا دوام مطلوب، پیشرانه مشترک با رنو ال ۹۰ و در نتیجه گستردگی خدمات پس از فروش و لوازم یدکی اشاره کرد.

مرکز تعمیر گیربکس اتومات سیمبل

از سوی دیگر هم درباره معایب این خودرو می توان به مواردی مثل نفوذ صدای بیرون به داخل کابین، شتاب اولیه غیر قابل قبول، کیفیت پایین در مواد داخلی خودرو، قیمت نسبتا بالا، سادگی از نظر طراحی داخلی و خارجی، عدم وجود کیسه هوا در خودرو، واردات محدود این خودرو که می‌تواند مشکلاتی را در زمینه تامین لوازم بدنه آن برای مالکان به وجود آورد و همچنین انتقاداتی که نسبت به فرمان‌پذیری خودرو وارد شده است، اشاره کرد. برای این که شما عزیزان اطلاعات کامل تری در مورد این خودرو پیدا کنید، یکسری از مشخصات این خودرو را در پایین با هم مشاهده می کنیم. همچنین شما برای تعمیر گیربکس اتوماتیک سیمبل و در کل تعمیر گیربکس سیمبل می توانید به سایت تعمیرگاه رنو سیمبل ایران مراجعه نمایید.

کسب اطلاعات بیشتر: تعمیر گیربکس ساندرو در تهران

مشخصات فنی رنو سیمبل:

  • دیفرانسیل جلو بودن.
  • داشتن گیربکس 4 دنده اتومات.
  •  پیشرانه 4 سیلندر با حجم موتور 1.6 لیتر.
  •  قدرت 105 اسب‌ بخاری.
  •  گشتاور 145 نیوتن‌متری.
  •  شتاب 10.1 ثانیه ای.
  •  سرعت 175 کیلومتر برساعتی.
  •  مصرف ترکیبی 7.1 لیتر در صد کیلومتر.
  • طول 4348 میلی‌متری.
  •  عرض 1994 میلی‌متری.
  •  ارتفاع 1517 میلی‌متری.
  •  فاصله محوری 2634 میلی‌متری.
  •  وزن 1081 کیلوگرمی.
  •  حجم باک 50 لیتری.
  • سیستم توزیع نیروی ترمز.
  •  ترمز ضدقفل.
  •  دی‌لایت.
  • چراغ مه‌شکن جلو.
  • چراغ مه‌شکن عقب.
  •  مانیتور 7 اینچی لمسی.
  •  ایربگ سرنشین جلو و راننده.
  • قابلیت تنظیم صندلی‌ راننده 6 حالته دستی.
  • داشتن زیر آرنجی راننده.
  • تنظیم صندلی سرنشین جلو 4 حالته دستی.
تعمیر گیربکس اتوماتیک سیمبل

تعمیر گیربکس اتوماتیک سیمبل

تعمیر گیربکس سیمبل در تهران

اما در مورد گیربکس خودروی رنو سیمبل در بحث تعمیر گیربکس سیمبل و تعمیر گیربکس اتوماتیک سیمبل باید گفت که  گیربکس اتوماتیک رنو سیمبل به نام AL4 و چهار سرعته است با حجم روغن 6 لیتر با نام روغن elf، که ساخت کشور فرانسه می باشد، این گیربکس بسیار گیربکس خوبی میباشد ولی باید اصول نگهداری از این را رعایت کنید تا دچار خرابی نشود.

در مورد تفاوت میان تعمیر گیربکس سیمبل و تعمیر گیربکس اتوماتیک سیمبل هم می توان گفت که به طور دقیق میشود بیان کرد که یکی از مهم‌ترین تفاوت های تعمیر گیربکس اتوماتیک سیمبل با گیربکس دنده‌ای این است که گیربکس دنده‌ای با قفل‌کردن دنده‌هایی که روی شفت خروجی که به‌صورت آزاد بر روی بلبرینگ سوار شده‌اند و یا با استفاده از هر وسیله‌ی کشویی و ماهک، درگیر شده و یا آزاد می‌شوند همچنین در مدل‌های پایین با حرکت دادن بر روی شفت دنده‌ها آنها را روی هم و یا آزاد می‌گردند.

در این صورت دنده‌ها درگیر شده و یا آزاد می‌شوند که باعث تغییر ضریب در دنده‌ها خواهد شد. اما در گیربکس اتوماتیک تمامی دنده‌ها همیشه به صورت هم زمان بایک دیگر درگیر هستند که با نگه داشتن یکی و به حرکت دادن دیگری نوع ضریب دنده‌ها به دست خواهد آمد که به این نوع در دنده‌ها شبیه به حالت خورشید است که به همین نام نیز شناخته شده است.

کسب اطلاعات بیشتر: تعمیر گیربکس مگان در تهران

تعمیرگاه رنو سیمبل در تهران

امید است مباحث عنوان شده در طی بحث تعمیر گیربکس سیمبل مثل تعمیر گیربکس سیمبل، تعمیر گیربکس اتوماتیک سیمبل، تعمیرگاه رنو سیمبل و… برای شما کاربردی بوده باشند. در نهایت این را باید خدمت شما عزیزان بیان کرد که یک تعمیرگاه رنو سیمبل خوب تعمیرگاهی است که تمامی نیز های رنو سیمبل شما را تامین کند، به طوری که قادر باشد سرویس های دوره ای خودرو شما را انجام دهد، قطعات مصرفی خودرو را در زمان مورد نیاز عوض کند، تعمیر گیربکس اتوماتیک سیمل را انجام دهد، خودروی شما را عیب یابی کند و این عیب هارا رفع کند و در کل تمامی اعمال تعمیرات بخش های برقی، جلوبندی، موتوری و… خودروی شما را انجام دهد. خوشبختانه مجموعه تعمیرگاه تخصصی ایران رنو با متشکل بودن از کادری مجرب از تعمیرکاران و متخصصین خودرو های وارداتی، آماده است تا تعمیرگاه سیمبل شما باشد و تمامی نیاز های خودروی سیمبل شما، مثل تعمیر گیربکس اتوماتیک سیمبل را برطرف کند.

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین
ثبت سفارش تلفنی

2 دیدگاه در “تعمیر گیربکس اتوماتیک سیمبل

  1. مرادی گفت:

    تعویض گیربکس هم انجام میدین؟ حدودا چقده هزینه ی گیربکس کامل سیمبل؟

    1. mrsharif گفت:

      بله انجام میشه. وابسته به قیمت روز گیربکس هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *