مقالات

علائم هشدار دهنده پشت آمپر ساندرو

علائم هشدار دهنده پشت آمپر ساندرو
علائم هشدار دهنده پشت آمپر ساندرو

آنچه خواهید خواند

علائم هشدار دهنده پشت آمپر ساندرو چیست؟ شاید برای شما هم سوال شده که چرا گاهی اوقات برخی از چراغ های پشت آمپر ساندرو روشن می شود. علائمی که خودرو از خود نشان می دهد و ممکن است به دلیل خرابی یکی از بخش های خودرو باشد. در این مقاله می خواهیم تمامی علائم هشدار دهنده پشت آمپر ساندرو را باهم بررسی کنیم و علت آن ها را پیدا کنیم.

اگر چراغی پشت آمپر روشن شده است که از علائم مهم است لازم است که به تعمیرگاه تخصصی ساندرو مراجعه کنید تا مشکل بررسی و حل شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره و دریافت نوبت مراجعه می توانید با شماره 09128896509 تماس حاصل نمایید.

علائم هشدار دهنده پشت آمپر ساندرو چیست؟

بررسی علائم هشداردهنده می تواند اطلاعات کافی در مورد خودرو شما را در اختیار قرار دهد. چشمک زدن این چراغ ها می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد که از جمله آن ها می توان به چراغ روغن، چراغ لنت ترمز، چراغ اخطار گیربکس، چراغ باتری اشاره داشت که همگی را در ادامه شرح خواهیم داد. با ایران رنو همراه باشید.

علت چشمک زدن چراغ روغن ساندرو

یکی از دلایلی که باعث می شود چراغ چک ساندرو روشن شود ایراد در سیستم روغن آن می باشد. برای حل این مشکل می بایست روغن خودرو را بررسی کنید. این چراغ به دلیل کمبود روغن، پایین بودن کیفیت روغن، تعویض فیلتر روغن و یا وجود ایراد در پمپ روغن روشن می شود. برای حل مشکل می توانید به ایران رنو مراجعه کنید.

علائم هشدار دهنده پشت آمپر ساندرو

علائم هشدار دهنده پشت آمپر ساندرو

علت چشمک زدن چراغ لنت ترمز

از دیگر علائم هشدار دهنده پشت آمپر ساندرو روشن شدن چراغ لنت ترمز است. این چراغ به سه دلیل روشن می شود: تمام شدن لنت ها، کم بودن سیم لنت و یا کم بودن روغن ترمز. هریک از این فاکتورها نیاز به مراجعه به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو دارد.

علت روشن شدن چراغ اخطار گیربکس اتوماتیک

روشن شدن چراع گیربکس نیز یکی از علائم هشدار دهنده پشت آمپر ساندرو می باشد هرموقع که با این مشکل مواجه شدید برای برطرف کردن آن حتما به یک تعمیرگاه تخصصی مراجعه کنید این چراغ یعنی در گیربکس اتوماتیک شما مشکلی ایجاد شده است البته در برخی از موارد تداخل و پارازیت های الکتریکی نیز می تواند به اشتباه باعث روشن شدن این چراغ شود اما به هر حال مراجعه به تعمیر گیربکس ساندرو یکی از مهم ترین گزینه ها برای این چراغ است.

علت چشمک زدن چراغ ساندرو اول صبح

این چراع از دیگر علائم پشت آمپر ساندرو است استارت سرد می تواند این چراغ را روشن کند که در اغلب موارد قابل چشم پوشی است اما تداوم روشن شدن این چراغ می تواند روند کار خودرو را مختل کند لازم است که نزد یک تعمیرگاه متخصص مراجعه کنید.

علت روشن شدن چراغ استپ و باتری

روشن شدن این چراغ نشان می دهد که دینام باتری شما را شارژ نمی کند و خودرو یک ایراد برقی دارد. یکی از ایرادات عدم کارکرد درست دینام و باتری می باشد. سعی کنید پس از مشاهده این ایراد حتما به تعمیرگاه تخصصی ساندرو مراجعه کنید با یک تعمیرکار برق ساندرو مشکل را در میان بگذارید.

معرفی بهترین تعمیرگاه ساندرو در تهران

علائم هشدار دهنده پشت آمپر ساندرو

علائم هشدار دهنده پشت آمپر ساندرو

روشن شدن چراغ باتری و ترمز دستی

روشن شدن این چراغ نیز از علائم هشدار دهنده پشت آمپر ساندرو است و نشان دهنده این است که دینام باتری شما را شارژ نمی کند. که برای حل مشکل می بایست اقدامات لازم را انجام دهید.

علت روشن شدن چراغ چک ساندرو چیست؟

روشن شدن این چراغ می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که برخی از آن ها به شرح زیر است:

  • خراب شدن سنسور اکسیژن
  • خراب شدن دریچه گاز برقی
  • مشکل شیر برقی های گیربکس اتوماتیک
  • خراب شدن پدال گاز
  • اختلال در سیم کشی خودرو

برای بررسی این موارد حتما باید نزد یک تعمیرگاه تخصصی ساندرو مراجعه کنید و مشکل را حل کنید. شما عزیزان برای حل مشکلات و علائم پشت آمپر ساندرو می توانید با خیال آسوده به بهترین تعمیرگاه تخصصی رنو در تهران مراجعه کنید و مشکل را حل کنید.

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین
ثبت سفارش تلفنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *