مقالات

تعمیر کولر داستر

با معرفی بهترین مرکز تخصصی تعمیر کولر داستر در خدمت شما هستیم. تابستان در راه است و تهران بدون کولر دوام نمی آورد. بنابراین هر خودرویی نیاز به سرویس و یا شارژ کولر خود دارد. اگر دارای خودرو داستر هستید و قصد تعمیر کولر رنو داستر خود را دارید می بایست به یک تعمیرگاه تخصصی برند خودرو خود مراجعه کنید. شما عزیزان برای دریافت خدمات تعمیر و سرویس کولر داستر می توانید به تعمیرگاه تخصصی داستر در تهران یعنی ایران رنو مراجعه کنید.

تعمیر تخصصی کولر داستر در تهران

در عمده موارد مشاهده شده است که کمپرسور خودرو دچار ایراد شده و در نتیجه نیاز به تعمیر دارد. یکی از مهم ترین مسائل برای خودروهای خارجی این است که حتما به تعمیرگاه تخصصی خودرو خود مراجعه کنند چرا که ممکن است در تعمیرگاه های عمومی علاوه بر اینکهه مشکل برطرف نشود، ایراد جدیدی هم به خودرو اضافه شود.

تعمیر کمپرسور کولر داستر در تهران

همانطور که بیان کردیم مهم ترین بخش کولر داستر، کمپرسور آن می باشد که برای تعمیر و سرویس این بخش می توانید به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید. در نظر داشته باشید تمامی قطعاتی که در ایران رنو استفاده می شود اورجینال بوده و از کیفیت آن می توانید اطمینان حاصل کنید.

تعویض روغن موتور داستر با روغن اورجینال

تعمیر کولر داستر

تعمیر کولر داستر

شارژ گاز کولر داستر

گاز کولر خودرو را با استفاده از فشار سنج بررسی می کنند. اگر میزان آن از حالت تعیین شده کمتر باشد نیاز به شارژ مجدد دارد. برای تعمیر کولر داستر و یا شارژ گاز آن می توانید به ایران رنو مراجعه کنید. در نظر داشته باشید کم بودن شارژ گاز کولر می تواند منجر به ضعیف کار کردن کولر گردد که در طولانی مدت به خرابی آن منجر می شود.

بهترین پیشنهاد ایران رنو این است که پیش از شروع فصل گرما برای سرویس کولر خودرو خود به تعمیرگاه تخصصی مراجعه کنید و از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. جهت سرویس کولر خودرو شما ایران رنو آماده ارائه خدمات می باشد.

1 دیدگاه در “تعمیر کولر داستر

  1. پوریا گفت:

    سلام وقت بخیر
    کولر ماشین من وقتی روشنش میکنی رو دور تندم میزاری خیلی ضعیف کار می کنه. انگار کولر روشن نیست. به نظرتون مشکل از چیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *