مقالات

علت روشن نشدن ماشین ساندرو

علت روشن نشدن ماشین ساندرو
علت روشن نشدن ماشین ساندرو

آنچه خواهید خواند

علت روشن نشدن ماشین ساندرو چیست؟ علت خاموشن شدن ساندرو چیست؟ گاها مشاهده شده خودرو رنو ساندرو یا استپ وی وسط راه خاموش می شود و دیگر روشن نمی شود. در این مقاله می خواهیم بررسی کنیم که علت این خاموشی چیست و ایا می توان آن را به تنهایی رفع کرد یا خیر.

رنو ساندرو یکی از خودروهای محبوب خارجی در کشور ایران می باشد که استهلاک بسیار کمی دارد اما سیستم برقی آن بسیار پیچیده است. ممکن است در گذر زمان برای بخش برقی آن مشکلاتی ایجاد شود بهترین راه برای جلوگیری از بروز مشکل برقی مراجعه به تعمیرگاه تخصصی رنو و انجام سرویس دوره ای ساندرو می باشد.

علت روشن نشدن ماشین ساندرو چیست؟

علت روشن نشدن ماشین ساندرو می تواند به دلایل مختلفی از جمله اتصال ضعیف میان سیم ها و یا خرابی جعبه فیوز باشد. این تنها مشکلات برقی نیست و ممکن است برای خودرو ساندرو مشکل برقی دیگری ایجاد شده باشد. از جمله آن ها می توان به تخلیه باتری و یا خرابی استارت ساندرو اشاره کرد.

اگر با مشکل برقی خودرو ساندرو مواجه شده اید بهتر است به تعمیرگاه تخصصی ساندرو در تهران مراجعه کنید و مشکل را رفع کنید. ایران رنو یکی از بزرگترین تعمیرگاه های رنو در تهران می باشد که در زمینه خدمات برقی خودروهای رنو بسیار کارآمد است. برای دریافت نوبت همین حالا با شماره 09128896509 تماس بگیرید.

علت روشن نشدن ماشین ساندرو

علت روشن نشدن ماشین ساندرو

برخی از مشکلات برقی رنو ساندرو

در این مقاله در حال بررسی علت روشن نشدن ماشین ساندرو و یا عت خاموش شدن آن هستیم. ساندرو استپ وی دارای سیستم برقی پیچیده ای است و رفع ایرادات آن توسط تعمیرگاه های عمومی قابل انجام نمی باشد. به همین خاطر اگر با مشکل برقی روبرو شدید حتما به یک تعمیرگاه تخصصی مراجعه کنید و مشکل را رفع کنید. برخی از مشکلات برقی ساندرو به شرح زیر می باشد:

  1. مشکلات استارت موتور
  2. مشکلات باتری ماشین
  3. دینام خراب
  4. خرابی مدار
  5. شل شدن شمع‌ها
  6. سیم شل و جعبه فیوز معیوب
  7. بد روشن شدن موتور و ضعیفی ادوات الکتریکی

علت خرابی استارت ساندرو

مهم ترین بخش هر خودرویی استارت آن است که اگر کار نکند نمی توانید خودرو را روشن کنید. همانطور که در بخش های پیشین بیان شدن خرابی استارت یکی از علت های روشن نشدن ماشین ساندرو می باشد. استارت قطعه ای است که وظیفه روشن کردن خودرو را بر عهده دارد.

در نظر داشته باشید که موارد مختلفی می‌توانند باعث بروز مشکل روشن نشدن رنو استپ وی شوند. اما اگر از بخش‌های دیگر خودرو یعنی باطری و تسمه دینام اطمینان دارید، به احتمال زیاد مشکل شما از سمت استارت خواهد بود. سیستم برق ساندرو کمی پیچیده است و بهتر است که اگر دانش کافی برای این کار را ندارید، برای رفع این مشکل اقدام نکنید. در صورت نیاز برای ارائه خدمات نیز ما در تعمیرگاه تخصصی رنو استپ وی آماده خدمات‌رسانی به شما هستیم.

علائم هشدار دهنده پشت آمپر ساندرو

علت روشن نشدن ماشین ساندرو

علت روشن نشدن ماشین ساندرو

خرابی دینام علت خاموش شدن ساندرو

از دیگر بخش هایی که ممکن است خراب شود و یا خاموش شدن خودرو مواجه شوید دینام است. در صورتی که دینام خراب شود خودرو دیگر روشن نمی شود. لازم به ذکر است اگر خودرو شما در حال حرکت خاموش شد و به صورت صعیف استارت خورد احتمالا دینام خودرو به مشکل خورده است و برای حل آن باید به تعمیرگاه تخصصی ساندرو مراجعه کنید.

شل بودن شمع ها، علت روشن نشدن ماشین ساندرو

درست مانند پیچ‌های شل در مبلمان چوبی، شل شدن شمع‌ها نیز صدمات زیادی ایجاد می‌کند. این قطعات مسئول تغذیه پیستون هستند و اگر شمع‌های جرقه شما شل شده باشد، فعالیت غیرعادی در بخش عملکردی خودرو شما ایجاد می‌شود. سفت کردن و بررسی شمع ساندرو نیاز به دانش تخصصی دارد و بدون داشتن ابزار لازم نمی‌توان این کار را انجام داد. شما می‌توانید در صورت نیاز برای بررسی شمع‌های خودرو خود، از خدمات مجموعه ایران رنو استفاده کنید.

خدمات تخصصی برق ساندرو در تهران

در بخش های پیشین به صورت اختصار به علت روشن نشدن ماشین ساندرو اشاره شد. این ها تنها چند دلیل از مشکلات برقی ساندرو بودند. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره می توانید در ساعات کاری با شماره 09128896509 تماس حاصل نمایید و مشکل خودرو خود را بیان کنید. همچنین برای حل مشکلات برقی می توانید به بهترین تعمیرگاه ساندرو در تهران یعنی ایران رنو مراجعه کنید و مشکل را حل کنید.

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین
ثبت سفارش تلفنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *