مقالات

تعمیر بخاری استپ وی در تهران

شاید تعمیر بخاری استپ وی در تهران یکی از دغدغه های کسانی باشد که این ماشین ها را در اختیار دارند. خودرو ساندرو استپ وی برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ طراحی و تولید شده است که چند سالی هم می شود که در بازار خودرویی ایران نیز وجود دارد. با توجه به رسیدن فصل زمستان و سردی هوا، تعمیر بخاری استپ وی در تهران نیز یکی از نیاز های اساسی افرادی است که این نوع از ماشین ها را در اختیار دارند. برای این که با تعمیر بخاری استپ وی در تهران و یا مطالب دیگری مانند خدمات پس از فروش ساندرو استپ وی، نمایندگی رنو ساندرو در شرق تهران، تعمیر بخاری ساندرو در تهران و … بیشتر آشنا شوید به شما پیشنهاد می شود که در ادامه هم همراه با تعمیرگاه رنو تهران بمانید.

تعمیر بخاری استپ وی در تهران

پیش از آن که درباره ی تعمیر بخاری استپ وی در تهران و همچنین خدمات پس از فروش ساندرو استپ وی صحبت شود بهتر است با استپ وی و ویژگی های این خودرو بیشتر آشنا شویم. در بحث تعمیر بخاری ساندرو در تهران این را بدانید که استپ وی در بازار خودرو به عنوان نسخه هاچ‌بک بک ال نود از آن نام برده می شود و با تغییراتی که در آخرین نسخه بر روی آن انجام شد، ظاهر آن تا حدودی بهتر از قبل و یا به عبارتی جوان پسندانه تر شد.

این خودرو در واقع یکی از خودرو های اقتصادی می باشد که بیشتر با آرم رنو به فروش می رسد. ساندرو استپ وی به دلیل ارتفاع بالایی که در فنر های خود دارد، لقب هاچ بک قد بلند را نیز به خود اختصاص داده است. این ویژگی باعث می شود که گذراندن دست انداز و یا سرعت گیر به روش راحت تر و بهتری انجام شود. استپ وی از نظر ظاهری تفادت زیادی با ساندرو های معمولی ندارد.

کسب اطلاعات بیشتر: مرکز تعویض تسمه تایم ساندرو

تعمیر بخاری استپ وی در تهران

تعمیر بخاری استپ وی در تهران

از جمله تفاوت هایی که ساندروهای معمولی با استپ وی دارند می توان به رینگ های متفاوت و همچنین بار بندی که بر روی سقف استپ وی طراحی شده است اشاره نمود. این تغییرات باعث شده اند تا استپ وی کمی حالت اسپرت به خود بگیرد. اما از ویژگی های منفی طراحی استپ وی، طراحی داخلی آن می باشد.

تعمیر بخاری استپ وی شرق تهران

در بحث تعمیر بخاری استپ وی در تهران این را هم بدانید که داخلی استپ وی به اندازه کافی مناسب نیست و لذت رانندگی که باید به مخاطب بدهد را ندارد. به طور مثال می توان به زاویه فرمان اشاره نمود. در مدل دنده ای استپ وی فرمان ماشین، قابل تنظیم نمی باشد و در زاویه بدی از نظر کاربران قرار دارد. همین موضوع از دلایل اصلی خستگی رانندگی با استپ وی به شمار می رود. همچنین یکی دیگر از انتقاد هایی که به طراحی داخلی استپ وی وارد است، طراحی بسیار ساده و بدون آپشن داشبورد می باشد که از نظر کاربران بسیار ضعیف عمل شده است.

جالب است بدانید که موتور استپ وی با موتور ماشین رنو مگان یکی است و از لحاظ کیفیت، بیشتر کاربران را راضی نگه داشته است و از کیفیت خوبی برخوردار است. به طور کلی می توان گفت که از نظر ظاهری نسبت به آل نود، طراحی بهتری انجام شده است اما هنوز هم خیلی جای کار دارد. در ادامه برخی دیگر از ویژگی های این خودرو به شما معرفی شده اند.

  • ارتفاع تعلیق استپ وی نسبت به ساندرو معمولی در چند سانتی متر افزایش پیدا کرده است.
  • فاصله تعویض دنده ها با یکدیگر به مقدار چشمگیری کوتاه تر شده است.
  • به جای کلاچ سیمی، از کلاچ هیدرولیک در مدل دنده ای استپ وی استفاده شده است.

علل خرابی بخاری استپ وی

خدمات پس از فروش ساندرو استپ وی شامل موارد مختلفی مانند تعمیر بخاری ساندرو در تهران نیز می شود. در ادامه برخی از مزیت ها و معایب استفاده از ساندرو استپ وی برای شما نام برده شده اند.

مزایا

دوام و ماندگاری بالای فنی: یکی از مزیت های استفاده از ساندرو استپ وی در بحث تعمیر بخاری استپ وی در تهران، فنی آن مانند موتور این خودرو می باشد. موتور ساندرو استپ وی همان طور که اشاره شد با موتور ماشین رنو مگان یکی می باشد.

فروانی قطعات یدکی فنی: از دیگر مزایای ساندرو استپ وی، فراوانی قطعات فنی و یدکی آن می باشد که شما در مواقعی که به آن ها نیاز دارید اذیت نمی کند.

سواری نرم: با توجه به نظرات اکثر کاربران، می توان نتیجه گرفت که سواری ساندرو استپ وی نرم و قابل قبول می باشد و از این لحاظ به خوبی طراحی شده است.

معایب

افزایش قیمت غیر معقول: همان طور که اشاره شد استپ وی نسبت به ساندرو معمولی تغییرات اندک ظاهری داشته است و شباهت زیادی بین این دو نسخه وجود دارد. اما یکی از معایب اسنپ وی این است افزایش قیمت باور نکردنی و غیر معقولی نسبت به تغییراتی که به آن داده شده است دارد.

کسب اطلاعات بیشتر: علت روشن شدن چراغ چک ساندرو

طراحی نا مناسب داشبورد: همان طور که اشاره شد یکی دیگر از معایب استپ وی طراحی داخلی بد آن می باشد. در طراحی داشبورد استپ وی امکانات خاصی برای لذت رانندگی بیشتر در نظر گرفته نشده است.

تعمیر بخاری استپ وی در تهران

تعمیر بخاری استپ وی در تهران

هندلینگ ضعیف: با توجه به افزایش ارتفاع فنر پیش بینی می شد که هندلینگ استپ وی ضعیف تر شود. این موضوع نیز از ویژگی های منفی و معایب استپ وی به شمار می رود.

مصرف سوخت بالا: مورد بعدی از معایب تهیه استپ وی در مطلب تعمیر بخاری ساندرو در تهران را می توان به مصرف سوخت بالا در استپ وی اختصاص داد. یکی دیگر از معایب استپ وی سوخت زیادی است که این خودرو مصرف می کند.

نمایندگی رنو ساندرو در شرق تهران

امید است مطالب بیان شده در طی بحث تعمیر بخاری ساندرو در تهران و همچنین مطالب دیگری نظیر خدمات پس از فروش ساندرو استپ وی، نمایندگی رنو ساندرو در شرق تهران، تعمیر بخاری استپ وی در تهران و … به اندازه کافی برای شما مفید بوده و در بالا بردن سطح آگاهی شما در مورد این خودرو موثر بوده باشد. اگر به دنبال نمایندگی رنو ساندرو در شرق تهران و یا تعمیر بخاری استپ وی در تهران هستید به شما توصیه می شود که به سایت ایران رنو که یکی از بهترین و قابل اطمینان ترین مراکز خودرویی در تهران می باشد، مراجعه بفرمایید و با مشاوران این مجموعه که همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند، مشورت های لازم را گرفته و از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *