مقالات

تعمیر جلوبندی سفران

در صورتی که صاحب یکی از خودرو های سفران موجود در ایران هستید، بهتر است که به دنبال تعمیر جلوبندی سفران نیز باشید. یکی از انواع خودرو های ساخت شرکت رنو، خودروی سفران می باشد که تعدادی از آن ها در بازار خودرویی ایران هم وجود دارند. سفران از خودرو هایی است که پس از آزاد شدن واردات و برداشته شدن تحریم ها در سال 1395، پا به بازار خودرویی ایران گذاشت. در صورتی که شما هم صاحب یکی از خودرو های سفران هستید، و یا اگر که به این خودرو و تعمیر آن علاقه مندید، در ادامه بحث تعمیر جلوبندی سفران هم همراه تعمیرگاه رنو تهران بمانید تا با موضوعاتی مثل تعمیر جلوبندی رنو ، تعمیرگاه تخصصی سفران، مرکز تعمیر جلوبندی و… بیشتر آشنا شوید.

تعمیر جلوبندی سفران در تهران

بهتر است در قدم اول از بحث تعمیر جلوبندی سفران، کمی با خودئ مشخصات این خودروی فرانسوی آشنا شویم. در ساختار محصولات گروه رنو نیسان، می‌توان مدل لتیتود/سفران را مشابه رنو نشان از نیسان تی‌ینا معرفی کرد. با این وجود برخلاف تی ‌ینا (که توسط پارس‌خودرو در ایران معرفی شد) سفران محصولی کمتر شناخته شده محسوب می ‌شود. در حد فاصل سال‌ های 2011 تا 2013 این خودرو با نام لتیتود در بازار عرضه می ‌شد اما از سال 2014 با نام سفران و در قالب تیپ ‌های LE و PE به کشورمان آمد.

سفران ‌های وارداتی هر چند با پیشرانه‌ های 2 لیتری (مشترک با مگان و فلوئنس) و پیشرانه 2.5 لیتری (مشترک به نیسان تی ‌ینا) به ایران آمدند اما در مقابل فروش عالی رقبای کره ‌ای خود، حرفی برای گفتن نداشتند و نهایتا از سال 2016 نیز وارداتش متوقف شد.

تعمیر جلوبندی سفران در تهران

تعمیر جلوبندی در تهران

اما حال که داریم در مورد تعمیر جلوبندی سفران یا همان تعمیر جلوبندی رنو صحبت می کنیم، بهتر است که کمی تعریف جلوبندی ماشین و یکسری از قسمت های آن را مرور کنیم. جلوبندی خودرو به قسمت جلو و زیرین خودرو گفته می شود که یکی از وظایف آن ایجاد راحتی رانندگی و تعلیق خودرو در هنگام حرکت و رد شدن از سطوح ناهموار می باشد.

سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو از قسمت‌های مهم و حیاتی اتومبیل است که باعث حفظ تعادل خودرو در حال حرکت و حتی در حالت سکون میشود. سلامت و عملکرد صحیح سیستم تعلیق خودرو آسایش و راحتی بیشتری را برای سرنشینان اتومبیل به ارمغان می آورد. سیستم جلوبندی خودرو، حرکت را در ناهمواری‌ها، چاله‌ها، پیچ جاده‌ها، دست اندازها و … تسهیل و به عبارتی هندل می کند.

نمایندگی رنو سفران در تهران

باید این را هم در بحث تعمیر جلوبندی سفران بدانید که بوسیله سیستم جلوبندی و تعلیق، تکان‌ها و لرزش‌هایی که بدلیل گذر از ناهمواری‌های سطح جاده به بدنه خودرو وارد می شود، خنثی شده و تعادل در حرکت خودرو ایجاد میشود. پس با این حساب، قطعاتی که در سیستم تعلیق ماشین مورد استفاده قرار می گیرد، باید بسیار محکم و مقاوم باشد تا تحمل ضربات وارده را داشته باشد و بتواند بدون آسیب دیدن جدی، اثرات آن را خنثی کند. همچنین زیربندی خودرو نیز به دلیل حفاظت از سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو اهمیت می یابد.

اما تفاوت سیستم تعلیق خودرو با جلوبندی ماشين هم در این است که سیستم تعلیق شامل کمک فنرها و چرخ های عقب خودرو نیز می شود اما جلوبندی تنها به قسمت جلوی خودرو اشاره داشته و شامل فرمان و میل فرمان نیز می گردد. در صورتی که به دنبال جایی برای تعمیر جلوبندی سفران می گردید، به شما توصیه می شود که به مرکز تعمیر جلوبندی یا همان سایت معتبر ایران رنو مراجعه نمایید.

تعمیر جلوبندی رنو سفران

این نکته هم در بحث تعمیر جلوبندی یا همان تعمیر جلوبندی سفران قابل توجه است که جلوبندی خودروهای مختلف بسته به نوع طراحی و وزن خودرو متفاوت هستند و به همین خاطر برای تنظیم و تعمیرات آنها ‌می‌بایست آشنایی کافی با سیستم مهندسی هر خودرو و فناوری‌‌های به کار رفته در آن وجود داشته باشد. سپردن کار تعمیر جلوبندی خودرو به افراد غیر متخصص ممکن است خسارات جبران ‌ناپذیری همچون افت شدید خودرو را در بر داشته باشد. از همین رو در زمان انتخاب مرکز تعمیر جلوبندی شما باید دقت بسیار زیادی به خرج دهید.

تعمیر جلوبندی سفران در تهران

تعمیر جلوبندی در تهران

لازم به ذکر است مجموعه تعمیرگاه تخصصی ایران رنو آماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه تعمیر جلوبندی سفران یا تعمیر جلوبندی رنو ، و خودروهایی نظیر بنز، بی ام و، تویوتا، هیوندا، میتسوبیشی، کیا و سایر برندهای وارداتی است و قادر خواهد بود خدماتی نظیر رفع لاستیک سایی، بالانس کردن چرخ‌‌ها، تعویض بوش‌‌ها، تعویض بلبرینگ چرخ، رفع لقی سیبک، تعویض کمک فنر، تنظیم زوایای فرمان، آچارکشی اتصالات، تعویض یا تراشکاری دیسک و غیره را به مراجعین خود ارائه نماید.

تعمیر جلوبندی سفران شرق تهران

هدف از بیان مطالبی مثل مشخصات فنی رنو سفران، تعمیر جلوبندی رنو ، تعمیر جلوبندی و در طی مقاله تعمیر جلوبندی سفران تنها این بود که به شما کمک شود که، چه در صورتی که صاحب خودروی رنو سفران هستید و به دنبال مرکزی برای نگهداری و تعمیرات خودرویتان می گردید و چه در صورتی که قصد خرید رنو سفران را دارید و به دنبال جایی هستید که پس از خرید، در صورت لزوم و برای انجام سرویس های دوره ای خودرویتان، یا همین برای تعمیر جلوبندی رنو سفران به آنجا مراجعه کنید، بدانید کدام تعمیرگاه تخصصی رنو و کدام مجموعه خودرویی را از میان انبوه تعمیرگاه های موجود در شهر تهران را باید انتخاب کنید.

پیشنهادي که به شما می شود اما این است که چه برای تعمیر جلوبندی و چه برای فعالیت هایی مثل اقدامات نگهداری مثل تعویض قطعات مصرفی، و چه برای انجام تعمیرات و برطرف کردن علائم خرابی جلوبندی سفران یا خودروی رنویتان، به سايت به تعميرگاه تخصصی ایران رنو که یک مرکز تعمیر جلوبندی بسیار حرفه ای می باشد، مراجعه کنید.

زیرا تعمیرگاه های تخصصی ایران رنو با استفاده از قطعات اورجینال شرکت رنو و با داشتن تیمی از افراد چیره دست در حوزه تعمیرات و نگهداری خودرو های شرکت رنو، آماده انجام تمامی مشاوره ها، خدمات و تعمیرات مورد نیاز خودروی رنوی شما می باشد. شما با انتخاب ایران رنو خیال راحتی از بابت کیفیت تعمیرات خودرویتان خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *