مقالات

تعمیر بخاری ساندرو

تعمیر بخاری ساندرو
تعمیر بخاری ساندرو

آنچه خواهید خواند

تعمیر بخاری ساندرو، یکی از مهم ترین خدمات مورد نیار صاحبین خودرو های ساندرو، به خصوص در فصول سرد سال می باشد. در زمان های سرد سال و به خصوص در فصل زمستان که برودت هوا تشدید می شود و سرما هوای غالب بر شهر می شود، بخاری های خودرو ها به شدت می توانند به ما انسان ها کمک کنند، تا زمانی که در منزل نیستیم هم، گرما مناسب و مطبوعی داشته باشیم. با تعمیر بخاری ساندرو در تهران همراه ما باشید.

به واسطه همین موضوع، خراب شدن بخاری ماشین در فصل زمستان، می تواند یکی از بدترین اتفاق ها برای هر راننده ای باشد. برای این که با بخاری خودرو، خودروی ساندرو و مسائلی مثل تعمیر بخاری ساندرو در تهران، مرکز تعمیر بخاری ساندرو و… بیشتر آشنا شوید، در ادامه بحث تعمیر بخاری ساندرو هم همراه بهترین تعمیرگاه رنو بمانید.

تعمیر بخاری ساندرو در تهران

قبل از این که در مورد تعمیر بخاری ساندرو در تهران صحبت کنیم، بیایید تا کمی در مورد خود خودروی ساندرو بدانیم، ساندرو خودرویی است که در سال ۲۰۰۸ توسط رنو در نمایشگاه ژنو رونمایی شد از سال ۲۰۰۹ تاکنون در تمام کشورهای اتحادیه اروپا و همچنین در کشورهای متعددی در آمریکای لاتین، آمریکای جنوبی ،آفریقا ،آسیای میانه و خاورمیانه عرضه گردیده‌است. خط تولید آن نیز در کشورهای رومانی، فرانسه، ترکیه، آرژانتین ،برزیل، کلمبیا، پرتوریا، آفریقای جنوبی، کازابلانکا، مراکش، روسیه و در ایران توسط پارس خودرو می‌باشد.

کسب اطلاعات بیشتر: هزینه تعویض تسمه تایم ساندرو چقدر است؟

اما حال که داریم در مورد تعمیر بخاری ساندرو صحبت می کنیم، بد نیست که کمی هم خودروی ساندرو را بررسی کنیم. اگر به دنبال طراحی اغواگرایانه و آپشن‌های پرشمار هستید باید در همین ابتدای کار دور رنو ساندرو را خط بکشید، ساندرو حتی از نظر توانایی‌های حرکتی و ایمنی هم یک ماشین معمولی به حساب می‌آید و با شتاب رسمی 11.5 ثانیه و داشتن 3 ستاره ایمنی اروپایی متوسط ظاهر می‌شود.

تعمیر بخاری ساندرو

تعمیر بخاری ساندرو

با این حال فرزند بی‌ادعای رنو ویژگی‌هایی دارد که آن را به خودرویی پرفروش در ایران و سایر کشورهای جهان بدل نموده است. مهم‌ترین مورد کیفیت ساخت بالا و استهلاک پایین خودرو است که به هزینه نگهداری معقول اتومبیل انجامیده. همین جان‌سخت بودن باعث شده که ساندرو نسبت به رقبای چینی خود افت قیمت کمتری در نمونه‌های دست دوم تجربه کند و راحت‌تر از آنها به پول نقد نزدیک شود.

همچنین فضای جادار کابین، ساندرو را به خودرویی کارآمد حتی برای استفاده‌های خانوادگی تبدیل نموده، بخصوص که تعلیق نسبتاً نرم و راحتش برای رانندگی روزمره مناسب به نظر می‌رسد. البته در میان تمامی این خوبی‌ها همچنان مشکلاتی نظیر: خشکی پلاستیک‌های داخل کابین، هندلینگ متوسط و نبود سیستم ESP، کاسه‌ای بودن ترمزهای عقب، فرمان نسبتاً سفت، تعداد کم دنده‌ها در مدل اتوماتیک، ارگونومی نه چندان مطلوب صندلی عقب در کنار مواردی که در ابتدای متن بدان‌ها اشاره کردیم ممکن است شما را مقداری ناامید کنند.

کسب اطلاعات بیشتر: مرکز تعمیر موتور ساندرو در تهران

در واقع باید قبل از انتخاب ساندرو، هدف خود از خرید اتومبیل را به درستی بدانید تا بعد از دیدن کمبودهای این محصول مایوس نشوید. در یک جمع‌بندی خلاصه رنو ساندرو برای استفاده‌های طولانی آن هم با کمترین نیاز به مراقبت ساخته شده و همه جوره همراه مطمئنی نشان میدهد، اما جاذبه فانتزی یا خصلت لوکس خاصی ندارد که شما را سرگرم کند.

اما در مورد خود بخاری در بحث تعمیر موتور بخاری ساندرو هم باید گفت که پنل بخاری یکی از اجزای سیستم تهویه خودرو می باشد که در این روزها تمامی ماشین ها از آن استفاده می کنند. که بر روی آن کلید A/C، کلیدهای تنظیم هوای ورودی گرم و سرد به داخل کابین و همچنین کلید جریان هوای داخلی اتاق به بیرون تعبیه شده است و در دو نوع پنل اتومات و دستی بر روی خودروها نصب می شود.مجموعه بخاری ماشین قسمتی از کولر ماشین را هم شامل می شود.

در خودروی رنو ساندرو هم برای سیستم گرمایش از بخاری استفاده می شود و بخاری رنو ساندرو نیز با استفاده از آب موتور گرمای خود را تامین می کند . آب گرم موتور با استفاده از شلنگ های بخاری به رادیاتور بخاری که زیر داشبورد تعبیه شده انتقال پیدا می کند و آب در حال گردش رایاتور بخاری را گرم کرده و این گرما تو سط فن نصب شده در پشت رادیاتور بخاری باعث می شود گرمای رادیات توسط باد به داخل کابین هدایت شود. اجزای بخاری رنو ساندرو در بحث مرکز تعمیر بخاری ساندرو تشکیل شده از موارد زیر میباشد.

  •  رادیاتور.
  • شلنگ.
  • بخاری.
  • فن.
  • نگهدارنده.
  • پنل.

کسب اطلاعات بیشتر: تعمیر گیربکس ساندرو در تهران

تعمیر بخاری ساندرو

تعمیر بخاری ساندرو

تعمیر بخاری ساندرو شرق تهران

در مورد تعمیر بخاری ساندرو در تهران، این را هم بدانید که یکسری عوامل متعدد وجود دارند که موجب خرابی بخاری می شوند.

اولین دلیل گرم نکردن بخاری خرابی ترموستات می باشد و بعد از ترموستات مهمترین دلیل به کثیفی رایاتور بخاری یا خرابی مقاومت بخاری و یا لوله های آب خروجی خودرو مربوط می باشد.

 بدون تردید می توان گفت کثیفی رایاتور بخاری تاثیر به سزایی در کم شدن گرمای خودرو و نیاز آن به تعمیر بخاری ساندرو در تهران دارد. درخودرو ساندرو وقتی موتور بخاری و کولر ساندرو به صدا در می آید ممکن است درحین کار زباله ای دردرون پروانه موتور بخاری گیرکرده باشد.

درتمامی خودرو ها شروع کار و یا قطع کار بخاری و کولر ماشین به عهده قطعه ای به نام پنل بخاری کولر یا پنل AC می باشد. درفصل گرما که از قسمت بخاری استفاده نمی شود لوله ای رادیاتور بخاری تا ۵۰% امکان جرم گرفتن و مسدود شدن را دارد که ممکن است شما را مجبور به مراجعه به مرکز تعمیر بخاری ساندرو کند.

کسب اطلاعات بیشتر: مرکز تعمیر برق ساندرو در تهران

 موتور بخاری و کولر ساندرو در فصل سرما بخاری را از کار می اندازد. بهترین راه حل برای تعمیر بخاری ساندرو تمیز کردن لوله های بخاری و رادیاتور با مخلوط ۵۰% آب و ۵۰% جرمگیر می باشد.

 یکی دیگر از دلایل خرابی موتور بخاری شکستگی پروانه داخلی آن است که شما را به تعمیر بخاری ساندرو محتاج خواهد کرد.

علت گرم نکردن بخاری ساندرو

امید است مطالب بیان شده در طی مقاله تعمیر بخاری ساندرو مثل تعمیر بخاری ساندرو در تهران به درد شما خورده باشد. در صورتی که صاحب خودروی رنویی مثل همین خودروی رنو ساندرو هستید، به شما توصیه می شود که برای انجام کارهای نگهداری مثل سرویس های دوره ای و برای انجام هرگونه تعمیرات خودرویتان، حتما به سایت و مجموعه خودرویی تعمیرگاه تخصصی ایران رنو، سر بزنید.

تعمیرگاه مرکزی ساندرو یا همان مجموعه تخصصی ایران رنو با ارائه انواع سرویس های دوره ای و تعمیرات رنو ساندرو با تیمی متشکل از متخصصین و تعمیرکاران خبره و با استفاده از قطعات اورجینال، آماده است تا تمامی نیاز های شما و خودروی ساندروی شما، یا هر خودروی ساخت شرکت رنو، یا در کل هر خودروی وارداتی ای که دارید را برطرف نماید.

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین
ثبت سفارش تلفنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *