مقالات

تعمیر جلوبندی تالیسمان

تعمیر جلوبندی تالیسمان
تعمیر جلوبندی تالیسمان

آنچه خواهید خواند

با تعمیر جلوبندی تالیسمان در خدمت شما هستیم. تعمیر رنو تالیسمان در تعمیرگاه تالیسمان در تهران صورت می گیرد. در صورتی که سیستم تعلیق خودروی تالیسمان شما با مشکل مواجه است، به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید. آدرس و شماره تلفن نمایندگی ایران رنو در انتهای همین صفحه نوشته شده است. برای مراجعه می توانید با شماره تماس های درج شده تماس حاصل نمایید. در صورتی که برای تعمیر جلوبندی تالیسمان  نیاز به یک تعمیرگاه معتبر دارید می توانید با مجموعه تخصصی ایران رنو در ارتباط باشید.

همچنین این نمایندگی تعمیر برق خودروی شما را نیز می تواند بر عهده بگیرد. توجه داشته باشید که در این زمینه نمایندگی ایران رنو دارای متخصص برق خودروی رنو می باشد. هنگامی که به تعمیرگاه ایران رنو مراجعه می کنید. ابتدا خودروی شما عیب یابی شده به شما اطلاع رسانی مش ود. سپس در صورت رضایت شما خودرو تعمیر می شود.

تعمیر جلوبندی تالیسمان در تهران

قطعاتی که در خودرو تالیسمان به کار برده می شود بسیار حساس است. می بایست این قطعات حتما اورجینال باشد. همانطور که می دانید تعمیرگاه تخصصی ایران رنو از قطعات اورجینال استفاده می کند.

کسب اطلاعات بیشتر: تعویض روغن گیربکس تالیسمان با دستگاه

یکی از مکشلاتی که برای جلوبندی تالیسمان ممکن است به وجو آید، خراب شدن کمک فنرها می باشد. اگر هرچه سریع تر به نمایندگی خودروی خود یعنی تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید. این مشکل با روغن زدن کمک فنرها حل می شود. اما در صورتی که خرابی کمک فنر نادیده گرفته شود ممکن است آسیب بیشتری به جلوبندی خودرو وارد شود.

در نظر داشته باشید جلوبندی سیستم قلب خودرو است و خرابی آن باعث چپ شدن خودرو و وارد شدن آسیب های جدی می شود. یکی دیگر از مشکلات رایج که مشتریان عزیز برای آن به تعمیرگاه ما مراجعه می کنند خراب شدن طبق هاست. در صورتی که بوش ها معیوب شوند خراب شدن طبق ها اتفاق می افتد. از نشانه های آن می توان به سر و صدای ایجاد شده نوسط خودرو  هنگام رد شدن از پستی بلندی اشاره کرد.

تعمیر جلوبندی تالیسمان

تعمیر جلوبندی تالیسمان

تعمیر جلوبندی رنو تالیسمان

اگر خودروی تالیسمان شما دچار ایراداتی شده که در بالا به آنها اشاره کردیم به نمایندگی ما مراجعه کنید. گاهی احساس می کنید هنگام رها کردن فرمان خودرو به طرفین کشیده می شود. این یکی از نشانه های خراب شدن سیستم تعلیق است. حتما قبل از هرگونه اقدامی با نمایندگی ایران رنو تماس حاصل نمایید و به آدرس درج شده در انتهای مقاله مراجعه کنید.

علائم خرابی جلوبندی تالیسمان

همانطور که اشاره شد، جلوبندی خودرو نقش مستقیمی در تعادل خودرو در هنگام حرکت و تردد از سطوح ناهموار بازی می کند. در نتیجه به محض اینکه این قسمت از خودرو دچار مشکل شود، راننده با کمی دقت می تواند تشخیص دهد که در تعادل و هندلینگ خودرو مشکلی به وجود آمده است. از جمله علائمی که می توان آن ها را نشانه ای از خراب شدن جلوبندی یا وجود اشکال در یکی از قطعات آن در نظر گرفت در زیر معرفی شده اند.

  1. لرزش فرمان در سرعت های خاص که می تواند به دلیل بالانس نبودن چرخ ها یا وجود مشکل در سیبک ها نیز اتفاق بیفتد.
  2. ایجاد صداهای نامتعارف در هنگام عبور از موانع و دست اندازها که می تواند به دلیل خرابی در کمک فنرها و میل تعادل باشد.
  3. شنیده شدن صدای سوت مانند از چرخ ها به خصوص در هنگام دور زدن که معمولا در اثر خرابی در بلبرینگ چرخ ها می باشد.
  4. کشیده شدن فرمان به یک سمت که در هنگام رها کردن فرمان برای چند ثانیه در مسیر مستقیم به وجود می آید.
  5. گیج زدن خودرو و منحرف شدن آن به طرفین نیز یکی دیگر از نشانه های علائم خرابی جلوبندی است.

کسب اطلاعات بیشتر: رفع کوبش تالیسمان

علائم خرابی جلوبندی تالیسمان

علائم خرابی جلوبندی تالیسمان

اجزای تشکیل دهنده جلوبندی تالیسمان

جلوبندی خودرو از قطعات مختلف و بسیاری تشکیل می شود که عدم هماهنگی و یا ایجاد خرابی در هر کدام از این قطعات موجب ایجاد اشکالاتی در حین رانندگی خواهد شد. این قطعات عبارتند از:

  • سیستم فرمان
  • سیستم تعلیق در جلو
  • اکسل
  • سیبک ها
  • فنر و کمک فنرهای جلو
  • سگ دست و شغال دست
  • طبق
  • میل تعادل و میل موجگیر
  • بلبرینگ و توپی چرخ ها
  • سیستم چرخ ها
  • رام

تعمیر جلوبندی تالیسمان شرق تهران

توجه داشته باشید هرچه سریعتر برای سرویس دوره ای خودروی خود مراجعه کنید. ما زودتر به معایب خودرو پی می بریم و از آسیب های جدی جلوگیری می کنیم.

در صورتی که یک بار به تعمیرگاه ما مراجعه کرده باشید نمایندگی ایران رنو توسط پیامک این موضوع را به شما یاداوری می کند.

همچنین باید در نظظر داشت خودرو را به هر تعمیرگاهی نسپارید. خودروهای رنو دارای یک استاندارد خاص هستند و همه ی تعمیرگاه ها از این موضوع باخبر نیستند. مثلا ممکن است باد تایر خودروی شما توسط تعمیرگاه نابلد بیش از مقدار استاندارد بیش از حد مجاز تعیین شده توسط شرکت مجاز رنو تنظیم شده باشد. این موضوع سبب آسیب به جلوبندی تالیسمان می شود.

کسب اطلاعات بیشتر: تعویض لنت ترمز تالیسمان با قطعات اصلی

تعمیرگاه تخصصی تالیسمان

ما تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید. با بهترین تعمیرگاه تالیسمان در خدمت شما هستیم.

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

شماره تماس:

09128896509

021-77785115

021-77785114

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین
ثبت سفارش تلفنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *