مقالات

تعویض لنت ترمز تالیسمان با قطعات اصلی

در تعمیرگاه شما تعویض لنت ترمز تالیسمان با قطعات اصلی انجام می شود؟ لنت ترمز وسیله ایست که با دیسک ترمز در ارتباط است. در اثر ترمز گرفتن اصطکاکی ایجاد می شود که سبب کند شدن حرکت و نهایت ایستادن آن می شود.

باید توجه داشت لنت ترمز یک وسیله مصرفی است و باید بعد از چند مدت استفاده آن را تعویض کرد.

زمان تعویض و دلایل تعویض را در ادامه مقاله مطالعه کنید. با تعمیرگاه تخصصی تالیسمان همراه باشید.

توجه داشته باشید لنت ترمز یک وسیله حساس است که حتما می بایست با قطعات اصلی تعویص شود.

دارندگان خودروی رنو می توانند با مراجعه به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو نسبت به تعویض لنت ترمز خود اقدام نمایند.

 

چرا باید لنت ترمزها را عوض کنیم؟

تعویض لنت ترمز تالیسمان با قطعات اصلی

تعویض لنت ترمز تالیسمان با قطعات اصلی

تعویض لنت ترمز تالیسمان با قطعات اصلی در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو صورت می گیرد. خودروهای رنو به دلیل حساسیت نباید به دست تعمیرکار نابلد سپرده شود. چون علاوه بر اینکه مشکل خودروی شما را حل نمی کند سبب بروز مشکل جدید و افزایش هزینه خواهد شد. لنت ها بر اثر گذر زمان تمام می شوند. بنابراین به هنگام ترمز گیری، خودرو پس از طی مسافتی می ایستد.

همچنین پس از تمام شدن لنت، به قسمت آهنی خود می رسد. با ترمزگیری بخش آهنی لنت با دیسک برخورد کرده و در طولانی مدت سبب لبه دار شدن دیسک می شود. پس از لبه دار شدن دیسک حتی اگر شما لنت را تعویض کنید زودتر از حد معمول لنت تمام می شود. همین یک خط کافیست تا دلیل عوض کردن لنت ترمز برای شما اشکار شود.

در صورتی که هنگام تعویض لنت ترمز خودروهای رنو از لنت های تقلبی استفاده شود. باعث صوت کشیدن هنگام ترمز، ضعبف شدن ترمز و شکستن لنت و دیسک می شود. تعویض لنت ترمز با قطعات اصلی در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو توسط متخصصین کاربلد صورت می پذیرد.

زمان تعویض لنت ترمز تالیسمان

زمان دقیق و کیلومتر خاصی برای تعویض لنت وجود ندارد. بستگی به نوع رانندگی دارد. عزیزانی داخل شهر و پشت ترافیک رانندگی می کنند از ترمز استفاده بیشتری دارند و باید زودتر از عزیزانی که در جاده رانندگی می کنند نسبت به تعویض لنت ترمز خود اقدام نمایند.

در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو با هر بار مراجعه برای سرویس دوره ای، متخصصین ایران رنو لنت ترمز شما را به صورت خودکار چک می کنند تا در صورت نیاز شما را نسبت به تعویض لنت ترمز آگاه کنند. در صورت رضایت شما لنت ترمز خودروی شما تعویض می گردد. تعیوض لنت ترمز تالیسمان با قطعات اصلی را می توانید با خیالی اسوده به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو بسپارید.

نمایندگی رنو تالیسمان

 

تعویض لنت ترمز تالیسمان در تهران

تعویض لنت ترمز تالیسمان با قطعات اصلی | تعویض لنت ترمز مگان با قطعات اصلی | مکانیکی رنو

تعویض لنت ترمز تالیسمان با قطعات اصلی | تعویض لنت ترمز مگان با قطعات اصلی | مکانیکی رنو

شما عزیزان جهت تعمیر خودروی خود و یا سرویس دوره ای خودرو می توانید به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید. هدف ما رضایت خاطر شما عزیزان می باشد. جهت ارتباط با متخصصین ما می توانید با شماره های ثبت شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایید.

آدرس: تهرانپارس بلوار بابائیان خیابان پنجم شیدایی کوچه هفتم شمالی پلاک 10به مدیریت مهندس یوسف قدردان

 

شماره تماس:

021-77785114

021-77785115

09128896509

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *