مقالات

رفع کوبش تالیسمان در تهران صد در صد تضمینی

رفع کوبش تالیسمان در تهران
رفع کوبش تالیسمان در تهران

آنچه خواهید خواند

یکی از مشکلات عمده در خودروهای رنو تالیسمان رفع کوبش تالیسمان می باشد. متاسفانه برخی از تعمیرکاران در جهت رفع کوبش تالیسمان تنها به صورت موقتی اسن کار را انجام می دهند. ولی در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو کوبش تالیسمان به صورت صد در صد تتضمینی صورت می پذیرد.

شما عزیزان جهت حل مشکل کوبش تالیسمان خود می توانید با شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایید و یا به صورت حضوری به آدرس تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید.

رنو تالیسمان یک خودروی کلاسیک در سال 2017 توسط نگین خودرو وارد کشورمان شد. این خودرو به دلیل امکانات رفاهی و همچنین بهره گیری از خدمات پس از فروش مورد توجه مردم قرار گرفته است. ولی متاسفانه مشکل کوبش دارد که بسیاری ار دارندگان خودرو تالیسمان از این موضوع آزرده خاطر هستند.

نگران کوبش  تالیسمان خود نباشید. رفع کوبش تالیسمان به صورت صد در صد تضمینی در ایران رنو

یکی از بهترین تعمیرگاه ها برای تعمیر و رفع کوبش تالیسمان ایران رنو می باشد که این کار را به صورت تخصصی برای دارندگان این خودرو انجام می دهد. در نظر داشته باشید تمامی خدمات این مجموعه دارای گارانتی و به صورت تضمین شده می باشد. برای رفع کوبش همین حالا با تعمیرگاه تخصصی تالیسمان تماس بگیرید.

مشخصات فنی رنو تالیسمان

رفع کوبش تالیسمان | رفع ایراد تالیسمان | نمایندگی مجاز تالیسمان در تهران | تعمیرگاه تالیسمان در تهران

رفع کوبش تالیسمان | تعمیرگاه تخصصی ایران رنو

ایمنی رنو تالیسمان

رنو تایسمان در سال 2017 توسط شرکت نگین خودرو وارد ایران شده است و به دلیل داشتن خدمات پس از فروش با استقبال بی نظیر مردم روبرو شده است. ولی رفع کوبش تالیسمان کمی برای دارندگان خودروی تالیسمان مشکل شده است که تعمیرگاه تخصصی ایران رنو این مشکل را حل کرده است.

رنو تالیسمان از سیستم ترمز ضد قفل ABS، سیستم پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل لغزش به هنگام شتاب گیری و کنترل رانش می باشد.

معایب رنو تالیسمان

یکی ایرادات شایع رنو تالیسمان کوبش آن می باشد که این موضوع توسط نمایندگی مجاز ایران رنو قابل حل است. شما عزیزان می توانید با مراجعه به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو ای مشکل را حل کنید. رفع کوبش تالیسمان در نمایندگی ایران رنو به صورت صد در صد تضمینی صورت می گیرد.

علت کوبش تالیسمان چیست؟

سواری خشک و به اصطلاح کوبش رنو تالیسمان به دو دلیل اصلی می باشد :

  1. ایراد طراحی در ضربه گیرهای فابریک روی خودرو

این ضربه گیرها با ضربه گیرهای ضخیم تر جایگزین می شوند که گام فنر را افزایش داده و باعث افزایش ضریب سختی فنر میشود و کوبش را تا ۴۰ الی ۵۰ درصد کمتر می کنند.

  1. ایراد طراحی در بوش های لاستیکی در سگدست عقب

بوش های خودروی تالیسمان به دلیل طراحی اشتباه به صورت لاستیکی میباشد و اطراف آن خالی می باشد و قادر به تحمل تکان های وارد شده نمیباشد، که این مشکل با جایگزینی بوش های فولادی یکپارچه حل می شود.

بوش های لاستیکی فابریکی خیلی زود دچار پارگی شده که همین امر باعث تکان های شدیدی به کابین خودرو می شود و در قسمت عقب خودرو تکان های شدید احساس می شود که علاوه بر ایجاد کوبش باعث به صدا افتادن قطعات داخلی کابین نیز میشود. به همین علت از بوش سگدست فلزی استفاده می شود.

رفع کوبش تالیسمان در تهران

رفع کوبش تالیسمان در تهران

راهکارهای رفع کوبش تالیسمان

اگر تجربه رانندگی با این خودرو دلفریب را داشته باشید حتما متوجه خشکی و کوبش آن شده اید. مشکلی به نام رفع کوبش تالیسمان که تمامی دارندگان تالیسمان با آن روبرو هستند و روش های مختلفی برای رفع آن وجود دارد. در این بخش برخی از راهکارهای رفع کوبش تالیسمان را برای شما بیان می کنیم.

تعویض لاستیک های فابریک با لاستیک های بهتر !

این راهکار اولین و راحت ترین راهی است که شاید به ذهن هر شخصی برسد اما متاسفانه هیچ کارایی نداشته و فقط راننده احساس می کند که کمی بهتر شده و در واقع فرق چندانی نخواهد داشت.

تنظیم باد در درجه خاصی در شرایط آب و هوایی مختلف !

این راهکار هم دقیقا مثل راهکار بالا بوده و شاید درصد بسیار ناچیزی تغییر به وجود آورده باشد که واقعا ارزشش را ندارد.

استفاده از باد نیتروژن !

این راه به هیچ وجه تغییری در عملکرد ماشین در دست اندازهای شهری نخواهد داشت

تعویض کمک فنرهای فعلی با کمک فنرهای برقی !

هزینه این روش نیز بسیار بالا  و حدود ۲۰۰۰ دلار میباشد .

مراجعه به ایران رنو و رفع تضمینی کوبش

بهترین راهکار مراجعه به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو می باشد که به صورت تضمینی مشکل کوبش خودرو شما را حل کند.

رفع کوبش تالیسمان تضمینی

در بخش های پیشین در مورد علت کوبشی که در این خودرو شیک وجود دارد صحبت کردیم و راهکارهایی را نیز برای رفع مشکل بیان کردیم. یکی از بهترین تعمیرگاه هایی که به صورت تضمینی مشکل کوبش تالیسمان را حل می کند تعمیرگاه ایران رنو می باشد که برای رفع کوبش تالیسمان خود می توانید به این مجموعه مراجعه کنید و خدمات خود را دریافت کنید.

جهت ارتباط با متخصصین ما می توانید با شماره های ثبت شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایید.

آدرس: تهرانپارس بلوار بابائیان خیابان پنجم شیدایی کوچه هفتم شمالی پلاک 1 به مدیریت مهندس یوسف قدردان

شماره تماس:

021-77785114

021-77785115

09128896509

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین
ثبت سفارش تلفنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *