سرویس دوره ای رنو ساندرو

سرویس دوره ای رنو ساندرو

آنچه خواهید خواند

سرویس دوره ای رنو ساندرو شامل چه مواردی می باشد؟ اگر دارای خودرو ساندرو باشید حتما به فکر سرویس دوره ای آن افتاده اید تا از خرابی های احتمالی جلوگیری کنید و طول عمر خودرو خود را افزایش دهید. در این مقاله می خواهیم بررسی کنیم که سرویس های دوره ای رنو ساندرو شامل چه مواردی است و هزینه این سرویس دوره ای حدودا چقدر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تعمیرگاه تخصصی ایران رنو و تعمیرگاه ساندرو همراه باشید.

سرویس دوره ای رنو ساندرو در تهران

تمامی افرادی که دارای خودرو می باشند معنی و مفهوم سرویس دوره ای را به خوبی می دانند. انجام این سرویس یکی از بهترین و موثرترین راه ها برای جلوگیری از خرابی و بیشتر شدن عمر قطعات اصلی خودرو می باشد. همانطور که انسان به چکاب نیاز دارد خودرو نیز برای اطمینان از سالم بودن به سرویس دوره ای نیازمند است.

در صورتی که در تهران و شرق تهران هستید و می خواهید برای خودرو ساندرو خود اقدام به سرویس دوره ای کنید می توانید به یکی از تعمیرگاه های تخصصی رنو در این شهر مراجعه کنید. یکی از بهترین تعمیرگاه ها که در زمینه تعمیر و سرویس دوره ای رنو ساندرو سرآمد می باشد و به دلیل کیفیت کاری بسیار محبوب شده است، ایران است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09128896509 تماس بگیرید.

سرویس دوره ای رنو ساندرو

سرویس دوره ای رنو ساندرو

سرویس های دوره ای رنو ساندرو

در این بخش لیست کامل از خدماتی که در سرویس دوره‌ای خودرو‌ی رنو ساندرو موجود است و باید در مکانیکی‌های معتبر و مرتبط انجام شود اشاره می‌کنیم، در مرحله اول باید بعد از طی مسیر ۶ هزار کیلومتر تا ۷ هزار کیلومتر تعویض روغن، تعویض فیلتر روغن و‌ فیلتر هوا انجام شود.

مطالعه بیشتر: هزینه تعویض روغن گیربکس ساندرو چقدر است؟

در مرحله‌ی بعدی، بعد از ثبت هر ۲۰ هزار کیلومتر بر روی کیلومتر شمار خودرو باید فیلتر اتاق تعویض شود، علاوه بر آن بعد از ثبت هر ۴۰ هزار کیلومتر فیلتر بنزین باید تعویض شود البته در این مرحله دقت کنید که بنزين به کار رفته جنس و کیفیت مرغوبی داشته باشد.

در مرحله بعد مکانیک با نظارت‌ بر میزان کار کردن در جای خودرو و شرایط ترافیک تعویض شمع موتور را انجام می دهد.

دیگر خدماتی که باید بر طبق استاندارد خودرو ،مکانیک انجام دهد، استفاده از مواد با کیفیت و درجه یک است، که باعث بهتر کار کردن خودرو و جلوگیری از آسیب‌های ناگهانی می‌شود. تمامی قطعاتی که در ایران رنو استفاده می شود همگی اورجینال بوده و دارای ضمانت نامه می باشند.

بعد از انجام خدماتی چون تعویض روغن، تعویض فیلتر روغن، تعویض فیلتر اتاق و تعویض شمع موتور که هر کدام را در یک زمان به خصوص باید انجام داد به بخش آچار کشی می‌رسیم که بعد از ثبت ۸۰ هزار کیلومتر باید انجام شود.

در مرحله بعد به تعویض روغن گیربکس اتوماتیک که باید هر ۲۰ هزار کیلومتر انجام شود می‌رسیم، البته در این بخش به جنس و کیفیت روغن گیربکس دقت کنید که برای خودرو ساندرو از روغن اورجینال استفاده کنید، تا بهتر و طولانی مدت عمل کند علاوه بر آن در صورتی که خودرو نیاز داشت از مکمل مخصوص گیربکس اتوماتیک هم می‌توان به صورت تزریق استفاده کرد.

در زمانی که شما برای سرویس دوره‌ای ساندرو به مکانیکی مراجعه کردید و متوجه رسیدن دوره‌ای تعویض روغن موتور شدید، توصیه می‌شود، حتما در همان موقع فیلتر روغن را هم تعویض کنیم، زیرا انجام این خدمات باعث طولانی تر شدن عمر موتور ساندرو می‌شود، علاوه بر آن اثر بسیار زیادی بر کاهش آلودگی منطقه می‌گذارد.

سرویس دوره ای رنو ساندرو

سرویس دوره ای رنو ساندرو

اهمیت انجام به موقع سرویس دوره ای ساندرو

خودرو ساندرو پس از طی 40 هزار کیلومتر نیاز به یک سرویس دوره ای کامل دارد. انجام این سرویس های دوره ای باعث عملکرد بهتر خودرو می شود و از مشکلات ریز و درشتی که ممکن است در ادامه به بار آورد جلوگیری می شود.

به عنوان مثال در صورتی که به موقع لنت ترمز خودرو خود را عوض نکنید باعث می شود صفحه لنت با دیسک ترمز برخورد داشته باشد و در نتیجه باعث خرابی ضربه به دیسک شود. این عمل باعث تابیده شدن و یا شکستن دیسک شده و به جزء صرف هزینه‌های بسیار زیاد ایمنی ماشین را هم کاهش پیدا کرده و جان راننده به خطر می‌افتد.

هزینه سرویس دوره ای ساندرو

عمومی ترین سوالی که در مورد سرویس دوره ای رنو ساندرو پرسیده می شود هزینه آن می باشد. باید گفت این هزینه کاملا وابسته به خودرو شما می باشد. در بخش های پیشین در مورد مراحل سرویس دوره ای صحبت کردیم. هریک از بخش های گفته شده اگر نیاز به تعمیر و یا تعویض نداشته باشد از هزینه کلی کسر می شود.

همچنین برخی از قطعات مانند فیلتر بنزین یا فیلتر هوا ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد که طبق قیمت روز لوازم یدکی محاسبه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت نوبت می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و با iranautorepair در ارتباط باشید.

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین
ثبت سفارش تلفنی
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
Call Now Buttonتماس با ایران رنو