دسته‌بندی نشده

تعمیر موتور کولیوس

با معرفی بهترین مرکز تعمیر موتور کولیوس در خدمت شما هستیم. کولیوس یک خودرو خارجی ساخت شرکت رنو فرانسه می باشد که به دلیل زیبایی ظاهری و کیفیت بالا بسیار مورد توجه است. این خودرو این روزها وارد ایران نمی شود و کسانی که پیش از این خودرو را خریداری کرده اند به دلیل با کیفیت بودن روی تعمیر و سرویس آن بسیار حساس می باشند.

اگر شما نیز دارای خودرو کولیوس می باشید و موتور آن به مشکل خورده است همین حالا می توانید به بهترین تعمیرگاه کولیوس در تهران مراجعه کنید و مشکل موتور را حل کنید.

تعمیرگاه ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس یوسف قدردان با بیش از ده سال سابقه در زمینه تعمیر انواع خودروهای رنو، شما عزیزان را در نگهداری هرچه بهتر از خودروی رنو خود یاری می‌کند.

تعمیرگاه ایران رنو آمادگی کامل برای ارائه ی خدمات تعمیر موتور کولیوس ، سرویس دوره ای و عیب یابی کولیوس ، جلوبندی ،تعمیر برق رنو و تعوض روغن به همراه فیلتر های مربوطه مربوط به کولیوس، بازدید لنت ترمز ها و در صورت نیاز تعویض لنت ترمز چرخ های جلو و عقب ، رگلاژ ترمز دستی ، تنظیم موتور برای کاهش مصرف سوخت و … را دارد. برای ارتباط با مجموعه ما می توانید با ما در تماس باشید.لیست خودروهایی که مهندسین لایق این مجموعه در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو به ارائه خدمات آن‌ها خواهند پرداخت به شرح زیر است.

جدول موتورهای کولیوس

جدول موتور کولیوس

جدول موتور کولیوس

سل دوم کولیوس در نمایشگاه اتومبیل پکن 2016 توسط کارلوس غسن رئیس رنو معرفی شد. [علی رغم شایعات گسترده ای مبنی بر نامگذاری جدیدترین SUV رنو به نام Maxthon ، این شرکت در عوض تصمیم به بازگرداندن نام کولیوس گرفته است. نسل دوم بزرگتر کولیوس از پلت فرم مدولار که به طور مشترک توسط رنو و نیسان توسعه یافته استفاده می کند و قبلاً در وسایل نقلیه مشابه نسل سوم نیسان X-Trail و رنو استفاده شده است.

آخرین نسل گیربکس اتوماتیک X-Tronic KOLEOS

شما به لطف جعبه دنده اتوماتیک X-Tronic همراه با موتورهای Blue dCi به شما امکان می دهد لذت و کنترل مصرف سوخت خود را داشته باشید. از یک سواری نرم در شهر لذت ببرید یا هیجان خود را در جاده باز پر کنید.

موتورهای dCi آبی

نسل جدید موتورهای Blue dCi ما را که با هدف بهینه سازی تعمیر و نگهداری با زنجیره زمانبندی طراحی شده اند. و به منظور ترکیب عملکرد و کاهش میزان تولید گازهای گلخانه ای طراحی شده اند ، کشف کنید. پیشرانه جدید 1.7 لیتری (150 اسب بخار) ایده آل برای بهینه سازی مصرف شما ضمن اطمینان از شتاب قوی به لطف گشتاور 340 نیوتن متر.

تعمیر موتور کولیوس

تعمیر موتور کولیوس

با موتور جدید 2.0 لیتری (190 اسب بخار) همراه با سیستم انتقال قدرت 4 چرخ و 380 نیوتن متر گشتاور ، کولیوس عملکرد بالا را در هر شرایطی تضمین می کند.

مجموعه تخصصی ایران رنو با کادری مجرب و متخصص در زمینه تعمیر تمامی خودروهای رنو در خدمت شماست. این مجموعه با بیش از 10 سال سابقه در این زمینه در نظر دارد امنیت خودروهای شما را بهبود بخشد. شما عزیزان می توانید جهت دریافت پاسخ سوالات کارشناسی خود با مهندیسن ما تماس بگیرید.

با فناوری کولیوس شما سازگاری خود را مشخص می کنید. حالت محرک چرخ جلو ، (4×2) ، حالت خودکار (4×4) یا حالت Lock (4×4) ، حالت انتقال را متناسب با شرایط رانندگی خود به صورت دستی انتخاب کنید.

علائم خرابی موتور کولیوس

اولین اقدام توسط تعمیر کاران خبره نسبت به تعمیر موتور کولیوس، بررسی نشانه های مشکل داشتن این قطعه است. علائم زیر، ممکن است دالی بر خرابی موتور کولیوس شما باشند:

  • روشن شدن چراغ های هشدار دهنده
  • لرزش بدنه خودرو
  • سروصدای زیاد ماشین
  • عدم کشش خودروی کولیوس در سر بالایی ها
  • استشمام بوی سوختگی و بد از خودرو
  • خروج دود غیر عادی از اگزوز کولیوس
  • توان پایین موتور در هنگام گاز دادن

هزینه تعمیر موتور کولیوس

تعمیر موتور کولیوس، یکی از مواردی است که با توجه به نوع و سری این آن، عملکرد متغیری را در بر دارد. در چنین شرایطی، تعمیر موتور کولیوس بایستی به افراد کار آزموده و متخصص در این زمینه سپرده شود تا فرآیندی اشتباهی صورت نگیرد و خرابی موتور رفع گردد.

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو، بزرگ ترین مجتمع خدمات خودرویی یکپارچه کشور، افتخار دارد خدمات تخصصی تعمیر قطعات خودروی کولیوس شما را عهده دار باشد، چرا که از تعمیرکارانی برخوردار است که قادر به شناسائی مشکل موتور و رفع آن به طور تضمینی و در حداکثر زمان خواهند بود.

پس از نگران صرف هزینه های گزاف و بی فایده جهت تعمیر موتور کولیوس هستید، هر چه زودتر با اتوداکار تماس گرفته و از کارشناسان ما کمک بخواهید.

تعمیر موتور کولیوس

تعمیر موتور کولیوس

تعمیر موتور کولیوس در تهران

اگر در رابطه با تعمیر برق رنو خود پرسشی دارید می توانید از طریق اینستاگرام با ما در ارتباط باشید. مهندسین ما در کمترین زمان ممکن با شما در ارتباط خواهند بود.

البته برای اعلام هزینه دقیق نیاز است تا به صورت حضوری خودرو خود را به مجموعه ما که آدرس آن در پایین همین صفحه برای شما نوشته شده است بیاورید.

زمانی که شما به تعمیرگاه ما مراجعه میکنید ما به صورت دقیق و کامل بررسی میکنیم و با توجه به قطعات لازم و تعمیراتی که نیاز است تا انجام بشود ، هزینه را به شما اطلاع میدهیم و در صورت تمایل شما ، شروع به کار میکنیم.

ما علاوه بر تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را نیز ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید.

شما عزیزان می‌توانید برای تعمیر و نگهداری خودروی رنوی خود همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس قدردان مراجعه کنید.

شماره تماس:

0912889650-مهندس قدردان

021-77785115

021-77785114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *