مقالات

تعمیرگاه تخصصی مگان در شرق تهران

تعمیرگاه تخصصی مگان در شرق تهران

با موضوع “تعمیرگاه تخصصی مگان در شرق تهران” در خدمت شما عزیزان هستیم.

حتما برای شما نیز نزدیکی تعمیرگاه تخصصی بسیار مهم است. عزیزانی که در شرق تهران ساکن هستند می توانند به مراجعه به تعمیرگاه رنو تهران نسبت به تعمیر خودروی خود اقدام کنند.

شما عزیزان میتوانید برای تعمیر خودروی مگان خود به تعمیرگاه تخصصی مگان  واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 مراجعه کنید.

برای انجام هماهنگی با تعمیرگاه تخصصی مگان در شرق تهران می توانید با شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایید.

تعمیرگاه تخصصی مگان در شرق تهران

خودرو مگان برای نخستین بار حدود 24 سال قبل وارد خط تولید شرکت رنو شد. در طول این دو دهه سه نسل مختلف از این خودرو در بازارهای جهانی عرضه شده است. نسل نخست این خودروی سواری حدود 7 سال در خط تولید شرکت رنو قرار داشت. نسل دوم رنو مگان درایران توسط شرکت پارس خودرو عرضه می شود. و نسل سوم رنو مگان از سال 1390 توسط شرکت نگین خودرو با نام رنو اسکالا عرضه شد. این نوع مگان در دو مدل با موتورهای 1600 سی سی و 2000 سی سی به بازار ایران ارائه می شود. مدلهای 1600 اخیراً مونتاژ داخل شده و مدلهای 2000 از ترکیه وارد می شود.

این خودروی سواری تاکنون در مدل‌های مختلفی نظیر کوپه، کروکی و استیشن به بازار عرضه شده است، اما در ایران بیشتر مدل سواری صندوق‌دار حضور داشته است. در مطلب پیش رو نیز تمرکز اصلی ما بر همین نسل از خودروی مگان قرار خواهد داشت.

تعمیرگاه تخصصی مگان در شرق تهران

تعمیرگاه تخصصی مگان در شرق تهران

مشخصات فنی خودرو مگان

خودرو مگان در دو مدل مختلف در بازار ایران حضور دارد. نخستین مدل موجود از این خودرو به یک موتور 1600 سی‌سی مجهز است. و مدل دیگراین خودرو با موتوری با گنجایش 2000 سی‌سی بهره می‌برد. با این حال هر دو موتور مذکور از ساختار خطی برخوردار بوده و موتورهای تنفس طبیعی به شمار می‌روند. برا کسب اطلاعات در زمینه نکات فنی مگان می توانید به سایت ایران رنو مراجعه کنید.

حداکثر توان خروجی موتور 2 لیتری خودروی مگان رقمی معادل 132 اسب بخار با احتساب 5500 دور در دقیقه است.

نوع موتورخودرو تنفس طبیعی _ جعبه دنده خودرو 4 سرعته ی خودکار _  4 سیلندر  _ 16 سوپاپ _ گنجایش موتورخودرو 1998 سی سی _ حداکثر توان خروجی موتور خودرو ۱۳۲ اسب بخار با احتساب ۵۵۰۰ دور در دقیقه _ حداکثر گشتاور تولیدی موتور خودرو ۱۸۸ نیوتن متر با احتساب ۴۲۵۰ دور در دقیقه _ گنجایش مخزن سوخت خودرو ۶۰ لیتر

در مجموع خودرو مگان قادر است به خوبی از پس وظایف یک خودروی متوسط شهری بر بیاید و عملکرد قابل قبولی را داشته باشد.

شما عزیزان برای تعمیر خودروی خود می توانید به تعمیرگاه تخصصی مگان در شرق تهران مراجعه کنید.

تعمیرگاه تخصصی مگان در شرق تهران

تعمیرگاه تخصصی مگان در شرق تهران

امکانات و قابلیت های خودرو مگان

این خودرو از آپشن‌های کاملا معمولی برخورداراست . شاخص‌ترین قابلیتی که بتوان در این خودرو از آن نام برد وجود سنسور باران و دکمه‌ی استارت در خودروی مگان است. و همچنین به منظورحفاظت از سرنشینان ردیف جلو دو کیسه هوای ایمنی در نظرگرفته شده است . و در بخش جلوی این سیستم حالت تهویه نیز وجود دارد.

از نظر برخورداری از قابلیت‌های مرتبط با کنترل و پایداری هم می‌توان گفت که خودروی مگان اندکی بهتر از سایر همتایان خود عمل کرده است. به این دلیل که در این خودرو شاهد وجود سیستم ترمز ضد قفل ABS در کنار قابلیت‌های مکملی نظیر EBV و EBA هستیم. از جمله نقاط مثبت خودروی مگان سیستم ترمز این خودرو است که هم در بخش جلو و هم در بخش عقب به شکل دیسکی طراحی شده است.

سایرامکانات این خودرو عبارتند از:

  • مجهز به سیستم تهویه مطبوع خودکار
  • امکان روشن و خاموش شدن خودکار چراغ‌های جلوی خودرو
  • برخورداری از چراغ مه شکن در بخش جلوی خودرو
  • مجهز به سیستم صوتی که از وجود امکان پخش رادیو و سی‌ دی بهره می‌برد و توسط دکمه‌های تعبیه شده روی فرمان خودرو می‌توان آن را کنترل کرد
  • بهره‌مندی از آینه‌های جانبی برقی که از وجود قابلیت گرم‌کن بهره می‌برند
  • وجود شیشه بالابر برقی در بخش جلو و عقب خودرو
  • مجهز به کامپیوتر سفری
  • برخورداری از پرده در شیشه‌های جانبی و عقب خودرو
  • بهره‌مندی از استاندارد آلایندگی یورو 4
  • مجهز به فرمان الکتریکی
  • وجود سیستم تعلیق جلوی خودرو به شکل مک فرسون با بازوی چهارگوش و میله موج‌گیر
  • وجود سیستم تعلیق عقب خودرو به شکل میله پیچشی با نقاط اتصال بیرونی

تعمیرگاه مگان در شرق تهران

با توجه به نسل دومی بودن نمونه‌های موجود از خودروی رنو مگان در بازار خودروی ایران نمی‌توان انتظار بهره بردن از ظاهر مدرن و به روزی را از این خودرو داشت. بنابراین خودروی سواری نسل دومی رنو از نظر مشخصات ظاهری حرف چندانی برای گفتن ندارد. با این حال بدون تردید رنو مگان در رقابت با محصولات ساخت داخل از نظر سر و شکل ظاهری سربلند بیرون می‌آید.

بهترین تعمیرگاه مگان در شرق تهران

شما عزیزان میتوانید برای تعمیر خودروی مگان خود به تعمیرگاه تخصصی رنو واقع در

تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10

مراجعه کنید. برای انجام هماهنگی با شماره های زیر تماس حاصل کنید:

09128896509

021-77785115

021-77785114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *