مقالات

تعویض گردگیر پلوس ال 90

تعویض گردگیر پلوس ال نود
دریافت نوبت
تعویض گردگیر پلوس ال نود

آنچه خواهید خواند

جهت تعویض گردگیر پلوس ال نود در تهران در خدمت شما هستیم. تعمیرگاه تخصصی رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان خیابان پنجم شیدایی کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس یوسف قدردان با بیش از ده سال سابقه در زمینه تعمیر انواع خودروهای رنو شما عزیزان را در نگهداری هرچه بهتر از خودروی رنو خود یاری می‌کند .لیست خودروهایی که مهندسین لایق این مجموعه در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو به ارائه خدمات آن‌ها خواهند پرداخت به شرح زیر است.

لیست خدماتی که در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو قابل انجام است:

1-تعمیر گیربکس اتوماتیک و دستی

2-تعویض روغن گیربکس توسط دستگاه تمام اتوماتیک(ساکشن)

3سرویس دوره ای رنو

4- خدمات جلوبندی رنو

5-خدمات برق رنو

6-کارشناسی فنی خودروهای رنو

آدرس تعمیرگاه تخصصی ایران رنو : تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10

شماره تماس:

09128896509

021-77785115

021-77785114

تعویض گردگیر پلوس ال نود در تهران

دراین مقاله که به همت مهندسین توانای تعمیرگاه تخصصی ایران رنو و براساس تجربه شخصی این عزیزان گرد آوری شده است میخواهیم به اهمییت گردگیر پلوس ال 90 | l90 |تندر 90 اشاره کنیم.

تعویض گردگیر پلوس ال نود

تعویض گردگیر پلوس ال نود

پلوس به کاررفته در خودروی رنو ال90 دارای ضعف طراحی بسیار اساسی است که در ادامه به شرح آن خواهیم پرداخت

دلیل ضعف پلوس ال 90 پلوس کوچکی که درسمت راننده قرارگرفته است گردگیرپلوس با روغن گیربکس یکپارچه درارتباط است واین عمل باعث میشود باترک یا فرسودگی یا پارگی گردگیر روغن گیربکس خالی شود و اهمیت ندادن به این ایراد میتواند خسارات زیادی به گیربکس وارد کرد.

توصیه میکینم که برای اطمینان از صحت عملکرد خودرو و جلوگیری از بروز مشکل احتمالی که درهرسرویس روغن ویا هرتعمییردیگربر روی خودرویتان به تعمییرکار یادآوری کنید تا گردگیرپلوستان را بازدید نماید و از سالم بودن آن اطمینان حاصل کند.

درصورت پارگی یاترک دراولین فرصت به تعمییرگاه تخصصی رنو مراجعه نموده و برای تعویض گردگیر اقدام نمایید. تعویض گردگیر پلوس ال نود.

بارها دیده شده هنگام تعویض گردگیرپلوس رنوال90 مهندسین دور گردگیر را با چسب آب بندی میکند که از نشتی روغن جلوگیری کند که این کار اشتباه بوده و نه تنها آب بندی نکرده بلکه طراحی گردگیر طوری است که لاستیک با گیربکس آب بندی میشود و چسب زدن به آن ازآب بندی گردگیر به گیربکس جلوگیری میکند.

نکته دیگر در درتعویض گردگیر پلوس رنوال90 بست گردگیر است.که بست را نبایدبیشتر از حدمجاز خود سفت کرد.عموم مردم بر این باور هستند که هرچقدر بست صفت باشد نشتی روغن کمترمیشود که این باورغلط بوده و سفت کردن زیاد بست نشتی روغن را بیشترمیکند چون گردگیر روی بلبرینگ پلوس قرارگرفته و باسفت شدن زیاد بست حالت خود را از دست داده و نشتی روغن چند برابرمیشود.

تعویض گردگیر پلوس ال نود

تعویض گردگیر پلوس ال نود

نکته ی مهم که درمورد پلوس باید دانست:

گردگیرپلوس درخودروهای مگان و یاخودروهای که دنده اوتومات هستند نیاز به حساسیت زیادنیست چون روغن گیربکس باگردگیرپلوس درارتباط نیست.

هزینه تعویض گردگیر پلوس ال نود

اگر در رابطه با تعمیر برق خودوری خود پرسشی دارید می توانید از طریق اینستاگرام با ما در ارتباط باشید. مهندسین ما در کمترین زمان ممکن با شما در ارتباط خواهند بود.

البته برای اعلام هزینه دقیق نیاز است تا به صورت حضوری خودرو خود را به مجموعه ما که آدرس آن در پایین همین صفحه برای شما نوشته شده است بیاورید.

زمانی که شما به تعمیرگاه ما مراجعه میکنید ما به صورت دقیق و کامل بررسی میکنیم و با توجه به قطعات لازم و تعمیراتی که نیاز است تا انجام بشود ، هزینه را به شما اطلاع میدهیم و در صورت تمایل شما ، شروع به کار میکنیم.

ما علاوه بر تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را نیز ارائه میدهیم. تعویض گردگیر پلوس ال نود.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید.

شما عزیزان می‌توانید برای تعمیر و نگهداری خودروی رنوی خود همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در

تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10

به مدیریت مهندس قدردان مراجعه کنید.

شماره تماس:

021-77785115

021-77785114

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *