تعویض تسمه دینام ال 90

تعویض تسمه دینام ال 90

آنچه خواهید خواند

تعویض تسمه دینام ال 90 را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در ایران رنو تجربه کنید. در خودرو ال 90 برای به حرکت در آوردن دینام و کمپرسور کولر و پمپ هیدورلیک از یک میل لنگ استفاده می شود که این میل لنگ را یک تسمه به حرکت در می آورد. تسمه مورد نظر تسمه دینام است که نقش مهمی در سیستم خودرو دارد. این تسمه در زمان مشخص می بایست تعویض شود تا از خرابی آن و دیگر قطعات جلوگیری شود.

همانطور که برای تعویض تسمه تایم ال 90 در زمان مشخصی به تعمیرگاه مراجعه می کنید. برای تعویض تسمه دینام ال 90 نیز می بایست در زمان های تعیین شده اقدام کنید. شما عزیزان برای تعویض تسمه دینام می بایست به تعمیرگاه تخصصی ال 90 مراجعه کنید. با ما همراه باشید تا به تمامی سوالات شما در زمینه تسمه دینام پاسخ دهیم.

زمان تعویض تسمه دینام ال90

بخش هایی از خودرو مانند تسمه دینام که در کیلومترهای مشخصی نیاز به تعویض دارد توسط کمپانی رنو اعلام شده است. این تسمه دیر به دیر خراب می شود و زمان تعویض تسمه دینام ال 90 هر 100 هزار کیلومتر اعلام شده است.

تعویض کیت کامل تسمه دینام

تسمه دینام یک پک کامل است و شامل تسمه دینام، دو عدد هرزگرد دینام همراه با پیچ است. در صورت مراجعه به تعمیرگاه تخصصی این تعویض به صورت کامل صورت می پذیرد.

تعویض تسمه دینام ال 90

تعویض تسمه دینام ال 90

هزینه تعویض تسمه دینام ال 90

مهم ترین سوال در مورد تعویض تسمه دینام هزینه آن می باشد. این هزینه به دو بخش تقسیم بندی می شود. با توجه به قیمت روز برای خرید قطعات می بایست هزینه ای پرداخت کنید و کیت کامل تسمه دینام را خریداری کنید و برای تعویض تعمیرگاه ها اجرت تعیین شده ای دریافت می کنند که با توجه به نرخ اتحادیه تعیین می گردد. برای دریافت قیمت روز می توانید با شماره 09128896509 تماس بگیرید.

مشکلات عدم تعویض به موقع تسمه دینام

اگر تسمه دینام را جدی نگیرید باعث خرابی و ضررهای جبران ناپذیری می شود. در صورت پارگی تسمه دینام، اضافات تسمه وسط  تسمه تایم رفته و باعث پارگی تسمه تایم شده ویا در مواقعی هم باعث سفت شدن فرمان و یا از کار افتادن دینام می شود و چراغ باطری روشن می شود.

تعمیرگاه ایران رنو با به کار گیری  دانش، تخصص و مهارت به روز دنیا و ابزارلات پیشرفته در خدمت صاحبان خودروی رنو است. این تعمیرگاه این امکان را فراهم می کند تا مالکان این خودرو هیچ گونه نگرانی از بابت تامین قطعه یدکی و تعمیر نداشته باشند.

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین
ثبت سفارش تلفنی
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
تماس با ایران رنو