مقالات

تعمیر موتور کپچر

آنچه خواهید خواند

یکی از خدمات و فعالیت هایی که شما عزیزان همواره باید آن را زیر نظر داشته باشید، بحث تعمیر موتور رنو کپچر است. خودرو ها از قسمت ها و بخش ها متعددی تشکیل شده اند که حضور و فعالیت هر یک از آن ها برای کارکرد صحیح و سواری گرفتن از ماشین لازم و ضروری است. اما یکی از قطعات و قسمت هایی از خودرو که می توان آن را مهم ترین بخش خودرو دانست و وظیفه تولید نیرو برای حرکت را بر عهده دارد، موتور خودرو می باشد. از همین رو سلامت و کارکرد درست موتور رنو کپچر هم برای صاحبان این خودرو حائز اهمیت می باشد.

در صورتی که صاحب یک خودروی رنو کپچر هستید و یا قصد خرید این خودرو را دارید، در ادامه بحث هم همراه ایران رنو بمانید تا با موضوعاتی مثل تعمیر موتور کپچر، تعمیر موتور کپچر در تهران، هزینه تعمیر موتور کپچر و... بیشتر آشنا شوید. با تعمیرگاه تخصصی کپچر همراه باشید.

تعمیر موتور کپچر در تهران

با بهترین تعمیرگاه رنو در تهران همراه ما باشید. برای این که بهتر بتوانیم در مورد تعمیر موتور کپچر صحبت کنیم، در ابتدا باید کمی در مورد مشخصات این خودرو بدانیم. استقبال جهانی مشتریان از خودروهای کراس‌اور باعث شده که هاچ‌بک ریز نقشی نظیر رنو کلیو نیز با اعمال تغییراتی تبدیل به خودرویی کراس‌اور شود و در سال 2013 با نام کپچر به بازار جهانی بیاید. واردات این مدل از سال 2016 توسط ایران‌خودرو آغاز شد و در سری نخست با استقبال چشمگیر مشتریان همراه بود.

اما به تدریج و با ورود رقبای جدیدی نظیر تیوولی و 2008، تب خرید کپچر در بازار فروش، اندکی افت کرد ولی همچنان این فرانسوی ارزش خرید بالایی دارد. سری دوم کپچر در مدل 2017 به ایران آمد که برخلاف مدل 2016 آن، دارای روکش چرمی، گرمکن صندلی‌های جلو، شیشه دودی عقب و کنسول میانی صندلی‌های جلوست.

تعمیر موتور کپچر در تهران

تعمیر موتور کپچر در تهران

اما در مورد بررسی کلی رنو کپچر در بحث تعمیر موتور کپچر در تهران باید گفت که رنو کپچر یک هاچ‌بک‌کراس‌ جمع و جور با خصلت‌های اقتصادی (البته با معیارهای جهانی است) به حساب می‌آید و در نتیجه با مشکلاتی مثل کمبود برخی امکانات جانبی و خشکی متریال داخل اتاق روبرو است، همچنین از نظر توانایی‌های حرکتی هم یارای رقابت با خودروهایی نظیر پژو 2008، سیتروئن C3 و حتی بسیاری از رقبای هم‌قیمت چینی‌ خود را ندارد،

کسب اطلاعات بیشتر: تعمیر گیربکس کپچر در تهران

اما با این وجود به لطف کیفیت فنی مناسب، ارگونومی مطلوب، مصرف سوخت پایین و قابلیت‌های حرکتی کافی، قادر است در قالب یک محصول کارآمد بخصوص در داخل شهر به ایفای نقش بپردازد و برای جوانان و خانم‌ها کارآمد ظاهر شود. در مورد خود موتور رنو کپچر هم در بحث تعمیر موتور در تهران باید گفت که، در تکنولوژی موتور رنو کپچر از یک پیشرانه توربو‌شارژر با موتور ۱۶ سوپاپ، ۴ سیلندر خطی است که دارای حجم ۱۲۰۰ سی‌سی می باشد.

موتور این خودرو با سوخت بنزینی و سیستم انژکتوری کار می کند که حداکثر توانش به ۱۱۶ اسب‌ بخار در ۴۹۰۰ دور در دقیقه می‌رسد که رکورد خوبی برای این خودرو می باشد. میزان مصرف سوخت رنو کپچر درون‌ شهر حدود ۶.۶ و در مسافت‌های برون‌ شهری ۴.۷ می باشد. برای حفظ عملکرد موتور این خودرو توصیه می شود که انجام سرویس دوره ای کپچر و تعمیر موتور رنو کپچر را در مرکزی حرفه ای مانند تعمیرگاه تخصصی ایران رنو، جدی بگیرید.

تعمیر موتور کپچر شرق تهران

کاهش توان خودرو یکی از نشانه های خرابی موتور رنو کپچر است. با توجه به اینکه خودروهای رنو کپچر از سیستم سوخت رسانی، سیستم های ورودی هوا و اگزوز پیچیده‌ای برخوردار هستند در صورتی که موتور این خودروها با مشکلی مواجه شده باشند علائم مختلفی از قسمت های ذکر شده ایجاد می شود که برخی از آنها شامل لرزش داشتن بدنه خودرو هنگام رانندگی، روشن شدن چراغ های هشدار در دستگاه، عدم توان دستگاه برای بالا رفتن در سربالایی ها، استشمام بوی سوختگی درون کابین خودرو، عدم توان داشتن موتور در هنگام گاز دادن، خارج شدن دود زیاد از اگزوز در حین رانندگی و غیره می باشند.

دلایل مختلفی برای ایجاد شدن این مشکلات وجود دارد که برخی از آنها شامل مشکلات مربوط به کثیفی فیلتر یا کاتالیست دستگاه، مختل شدن عملکرد انژکتور، خراب شدن پمپ بنزین اتومبیل، خرابی سوپاپ ها ورینگ پیستون ها ، مشکلات مربوط به شمع ها و غیره می باشد . در این صورت لازم است دستگاه توسط یک تعمیرکار ماهر و متخصص بررسی شود.

کسب اطلاعات بیشتر: تعمیر توربو شارژر کپچر در تهران

تعمیر موتور کپچر در تهران

تعمیر موتور کپچر در تهران

هزینه تعمیر موتور کپچر

نوبتی هم که باشد نوبت این است که در رابطه با هزینه تعمیر موتور صحبت شود. هزینه تعمیر موتور به عوامل مختلفی بستگی دارد و متاسفانه نمی توان قیمت مشخص و دقیقی برای آن تعیین نمود. قیمت تعمیر موتور کپچر دستی و اتوماتیک با هم دیگر تفاوت دارد. از طرفی هزینه تعمیر موتور کپچر به مشکل موتور و پیچیدگی و سختی تعمیر آن نیز بستگی دارد. اما باید به این نکته نیز دقت کنید که از آن جایی که موتور از قطعات حساس و خیلی خیلی مهم خودرو می باشد، بهتر است از مکانیک های با مهارت و با کیفیت بهتر، استفاده کنید تا خودروی شما در آینده در برابر آسیب ها و خطرات احتمالی، در امان بماند.

با خودروی کپچر و تعمیر موتور آن آشنا شدیم و يكسري موضوعاتی مثل تعمیر کپچر را با هم دیدیم. اما اكنون موضوع مهم تری که در میان است، این بحث که برای تعمیر موتور رنو کپچر چه باید کرد؟. باید گفت که برای انجام همه كار هاي خدماتی و تعمیراتی کپچر، در وهله اول شما نیاز به این دارید که تحقیقات کنید و ببینید که کدام یک از مراکز خودرویی به طور تخصصی و حرفه ای کار تعمیرات خودرو های رنو را انجام می دهد و سپس به آن مراجعه کنید.

تعمیر تخصصی کپچر در تهران

در صورتی که خدای ناکرده موتور خودروی کپچرتان دچار مشکل شده است، به شما توصیه می شود که برای تعمیر آن یا برای انجام هر گونه سرویس های دوره ای و خدمات خودرویی، خودرویتان را به تعمیرگاه تخصصی کپچر یعنی تعمیرگاه تخصصی ایران رنو، که به طور کاملا تخصصی و حرفه ای بر روی نگهداری و تعمیرات خودرو های ساخت شرکت رنو کار می کنند، ببرید.

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین
ثبت سفارش تلفنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *