مقالات

سرویس دوره ای رنو در تهران

سرویس دوره ای رنو در تهران
09128896509

سرویس دوره ای مگان

برای دریافت خدمات سرویس دوره ای کلیک کنید

09128896509

سرویس دوره ای ساندرو

برای دریافت خدمات سرویس دوره ای کلیک کنید

09128896509

سرویس دوره ای داستر

برای دریافت خدمات سرویس دوره ای کلیک کنید

09128896509

سرویس دوره ای کولیوس

برای دریافت خدمات سرویس دوره ای کلیک کنید

09128896509

سرویس دوره ای تالیسمان

برای دریافت خدمات سرویس دوره ای کلیک کنید

09128896509

سرویس دوره ای ال 90

برای دریافت خدمات سرویس دوره ای کلیک کنید

09128896509

سرویس دوره ای اسکالا

برای دریافت خدمات سرویس دوره ای کلیک کنید

09128896509

سرویس دوره ای کپچر

برای دریافت خدمات سرویس دوره ای کلیک کنید

سرویس دوره ای رنو در تهران

آنچه خواهید خواند

با سرویس دوره ای رنو در تهران در خدمت شما هستیم. سرویس دوره ای رنو چیست؟ اطلاعاتی در این مورد دارید؟ در صورتی که شما نیز دارنده یک خودروی رنو می باشید، می بایست برخی از موارد را برای نگهداری خودروی خود رعایت کنید. یکی از این موارد سرویس دوره ای خودروی شما می باشد. در ادامه در مورد اینکه در سرویس دوره ای رنو چه کارهایی انجام می شود، صحبت می کنیم.

یکی از بزرگترین مشکلات دارندگان خودروهای رنو این است که زمان سرویس دوره ای خودروی خود را فراموش می کنند. این موضوع در طولانی مدت سبب آسیب رسیدن به قطعات خودرو می شود. تعمیرگاه تخصصی ایران رنو این مشکل را بحل کرده است. شما عزیزان برای سرویس دوره ای رنو در تهران می توانید با تعمیرگاه تخصصی رنو همراه باشید.

در صورتی که تنها یک بار برای سرویس دوره ای خودروی رنو خود به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید، از آن پس زمان سرویس دوره ای رنو شما به صورت پیامک برای شما ارسال می گردد. 

شما عزیزان می توانید برای سرویس دوره ای رنو در تهران خود با شماره های زیر تماس حاصل نموده و در زمان تعیین شده به تعمیرگاه ایران رنو مراجعه کنید. در ادامه می خواهیم در مورد کارهایی که در سرویس دوره ای رنو صورت می گیرد صحبت کنیم.

سرویس دوره ای رنو شامل چیست؟

به کمک مهندسین سایت ایران رنو درمقالات پیشین سعی کردیم مهمترین قطعات خودرو رامعرفی کنیم وآموزشهای مبتنی برآشنایی باقطعات خودرو ,عیب یابی و زمان تعویض وسرویس آنها قراردهیم.

سرویس دوره ای مگان

سرویس دوره ای رنو در تهران

مالکان خودرو موظفند تا حداقل با برخی از قطعات مهم خودرو آشنا شوند تا از خرابی های احتمالی و هزینه های خرابی آنها جلوگیری کنند.
به طور کلی می توان گفت رانندگی و داشتن خودرو تنها بخشی از مقوله ی خودرو محسوب می شود و بخش دیگر و مهم تر آن نگهداری صحیح ازخودرو است.
یکی از اقدامات که برای نگهداری خودرو باید انجام داد سرویس دوره ای رنو در تهران می باشد. که در ادامه قصد داریم به کمک مهندسین ایران رنو شما را با سرویس دوره ای خودرویتان آشنا کنیم.

1.روغن موتور

از مهم ترین اولویت های نگهداری بهتر خودرو سرویس دوره ای رنو در تهران روغن موتور می باشد که توصیه می کنیم مقدار روغن را به صورت مداوم از روی گیج روغن بازدید نمایید و درصورتی که سطح روغن موتور پایین تر از min بود باید مقداری روغن که همان روغنی باشد که درخودریتان ریختید اضافه کنید.

به این نکته هم توجه کنیدکه زیادبودن روغن هم می تواند آسیب رسان باشد.

سرویس دوره ای تالیسمان

2.فیلترروغن

طبق توصیه شرکت رنو در هر دو بار تعویض روغن موتور باید یک بار فیلتر روغن هم تعویض گردد .
فیلتر روغن نقش بسیار قابل توجهی در خودرو و روغن دارد که باید هنگام تعویض آن از فیلتر روغن اصلی استفاده شود. در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو تمامی قطعات به صورت اورجینال و اصلی استفاده می شود، چرا که خودروهای رنو حتما می بایست با قطعات اصلی جایگزین شوند تا آسیب جدی به دیگر قطعات آن وارد نشود.

سرویس دوره ای کولیوس

سرویس دوره ای رنو در تهران

سرویس دوره ای رنو در تهران

3.فیلترهوا

از دیگر مهم ترین سرویس دوره ای رنو در تهران به فیلتر هوا هم می توان اشاره کرد که متاسفانه زیاد به آن توجه نمی شود.
کثیف بودن فیلتر هوا ارتباط مستقیم با مصرف سوخت و شتاب خودرو دارد که به همین دلیل تعویض فیلتر هوا یکی از مهم ترین سرویس دوره ای به حساب می آید. در صورتی که با فیلتر هوای کثیف رانندگی کنید، احساس می کنید که شتاب خودرو کاهش یافته است. در این حالت به دلیل کثیفی فیلتر، هوای تمیز وارد خودرو نمی شود و خودرو دچار اختلال شده است.

4.شمع ها

وظیفه ی شمع ها جرقه زدن در هنگام تراکم کامل سوخت و اکسیژن می باشد.
دهانه ی شمع ها همواره باید تمیز باشد و نشانه ی دود یا چربی  در دهانه شمع باعث اختلال سیستم جرقه زنی می شود. شمع ارتباط مستقیم بامصرف سوخت، شتاب و کارکرد موتور دارد. توصیه شرکت رنو برای زمان تعویض شمع 40000 هزار کیلومتر می باشد. با هر بار مراجعه به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو، متخصصین ما به صورت خودکار شمع های خودروی شما را بررسی می کنند و در صورت نیاز تعویض آن را به شما اطلاع می دهند.

سرویس دوره ای رنو در تهران

سرویس دوره ای رنو در تهران

5.اورینگ منیفولد هوا و دریچه ای گاز

در خودروهای شرکت رنو برای آب بندی منیفولد هوا و دریچه ای گاز از اورینگ آب بندی مخصوصی استفاده شده است. که به مرور زمان اورینگ خشک شده و کار آب بندی به خوبی انجام نمی گیرد و در این حالت هوای زیادی داخل موتور مکیده می شود. و باعث نوسان دور موتور و بد کار کردن خودرو می شود که دلیل بر مصرف زیاد سوخت هم شده و توان موتور را پایین می آورد.
توصیه میشود درهر 40000 هزارکیلومتر اروینگ منیفولد و اورینگ دریچه گاز تعویض گردد.

6.تسمه تایم

در مقالات قبلی به خوبی با تسمه تایم و کار آن آشنا شدیم و فهمیدیم منظور از تایم، زمان باز و بسته شدن سوپاپ ها می باشد. و برای انتقال نیروی میل لنگ به میل سوپاپ ها استفاده می شود.
برای جلوگیری ازپاره شدن تسمه تایم باید آن را در زمان مشخصی که درخودروهای رنو 60000 هزارکیلومتر می باشد باید تعویض کرد. در صورتی که پیش از این تسمه تایم خود را در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو تعویض کرده اید، زمان تعویض تسمه تایم در دوره های بعدی به شما پیامک می شود.

7.ضدیخ

ضدیخ در زمستان از یخ زدن آب جلوگیری کرده و در تابستان و کل سال نقش ضد جوش و ضد خوردگی را دارد که از خورده شدن آلیاژ آلومینیومی سرسیلندر و واتر پمپ و رادیاتور جلوگیری می کند. که در هر سرویس مقدار کمیت و کیفیت ضدیخ باید مورد بازدید قرار گیرد.

توجه داشته باشید در خودروهای رنو از ضد یخ های غیر استاندارد استفاده نکنید، چرا که این کار سبب آسیب رسیدن به خودرو می شود. سرویس دوره ای رنو در تهران.

8.لاستیک ها

لاستیک های جزو قطعاتی از خودرو هستند که در صورت وجود کوچکترین مشکل در آن ها ممکن است مابقی بخش ها نیز با مشکل روبرو شوند. در سرویس دوره ای توسط متخصصین ایران رنو، باد لاستیک ها مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت نیاز تنظیم می شود. در نظر داشته باشید که زیاد بودن باد لاستیک و هم چنین هم بودن باد لاستیک سبب می شود که لاستیک شما خرابی به بار آورد.

سرویس دوره ای گیربکس چه زمانی انجام می شود؟

بهترین مرکز سرویس دوره ای رنو در تهران

اگر در رابطه با سرویس دوره ای رنو در تهران پرسشی دارید می توانید از طریق اینستاگرام با ما در ارتباط باشید. مهندسین ما در کمترین زمان ممکن با شما در ارتباط خواهند بود.

البته برای اعلام هزینه دقیق نیاز است تا به صورت حضوری خودرو خود را به مجموعه ما که آدرس آن در پایین همین صفحه برای شما نوشته شده است بیاورید.

زمانی که شما به تعمیرگاه ما مراجعه میکنید ما به صورت دقیق و کامل بررسی میکنیم و با توجه به قطعات لازم و تعمیراتی که نیاز است تا انجام بشود ، هزینه را به شما اطلاع میدهیم و در صورت تمایل شما ، شروع به کار میکنیم.

ما علاوه بر تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تعمیر موتور رنو و … را نیز ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید.

شما عزیزان می‌توانید برای تعمیر و نگهداری خودروی رنوی خود همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در

تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10

به مدیریت مهندس قدردان مراجعه کنید.

شماره تماس:

09128896509

021-77785115

021-77785114

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین
ثبت سفارش تلفنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *