نرخ اتحادیه مکانیکی 1404 یکی از عوامل مهم در تعیین هزینههای خدمات تعمیرات و نگهداری خودروها بهویژه در تعمیرگاههای مستقل و نمایندگیها است. این نرخها بهصورت دورهای توسط اتحادیههای تخصصی مکانیکها تعیین میشود و هدف اصلی آنها ایجاد نظم و شفافیت در قیمتگذاری خدمات خودرویی است. از آنجایی که هزینههای خدمات بهویژه در خودروهای وارداتی میتواند متفاوت باشد، اجرت تعمیرات ال 90 1404 و دیگر خودروهای رنو به عنوان مرجعی برای مشتریان و تعمیرکاران شناخته میشود تا از توافقهای عادلانه و منطقی برخوردار شوند.
اگر شما نیز جزو کسانی هستید که در جریان لیست دقیق نرخ اتحادیه و اجرت تعمیرات ال 90 1404 تعمیرگاه ها نیستید و ممکن است از این مورد علیه شما سو استفاده شود و هزینه بالاتر از نرخ اتحادیه دریافت شود این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. ایران رنو یک لیست کامل از نرخ اتحادیه خودرو در سال 1404 که توسط صنف تعمیرکاران ارائه شده است در این بخش برای شما آماده کرده است. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید می توانید با شماره 09128896509 تماس بگیرید.
برای دریافت خدمات تعمیر و سرویس خودرو رنو خود می توانید به تعمیرگاه تخصصی رنو یعنی ایران رنو مراجعه کنید:
شماره تماس ایران رنو:
نوبت دهی: 09125054997
آدرس: تهران، خیابان دماوند، پس از برج آناهید، کنارگذر کیمیدارو، کوی کاوه، پلاک 3
جدول نرخ اتحادیه مکانیکی 1404
|
لیست خدمات |
اجرت تعمیرات ال 90 1404 |
اجرت تعمیرات ساندرو 1404 |
اجرت تعمیرات مگان 1404 |
|---|---|---|---|
|
هزینه تعمیر کامل موتور |
188.500.000 |
188.500.000 |
210.600.000 |
|
باز و بست و تعمیر سرسیلندر |
74.100.000 |
74.100.000 |
89.700.000 |
|
اجرت تعویض تسمه تایم |
25.300.000 |
25.300.000 |
31.900.000 |
|
تعمیر کامل گیربکس |
130.000.000 |
130.000.000 |
129.800.000 |
|
تعویض کیت کلاچ |
41.900.000 |
41.900.000 |
55.800.000 |
|
تعمیر کامل جلوبندی |
29.900.000 |
29.900.000 |
78.000.000 |
ویدیو زیر را حتما مشاهده کنید
هزینه و اجرت تعمیرات رنو مگان
نرخ زیر طبق نرخ اتحادیه 1403 می باشد.
ردیف | شرح خدمات | مگان دندهای | مگان اتوماتیک |
۱ | تعمیر کامل موتور | ۹۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۹۸,۰۰۰,۰۰۰ |
۲ | تعمیر نیم موتور (سر سیلندر و کارتل) | ۷۱,۰۰۰,۰۰۰ | ۷۱,۰۰۰,۰۰۰ |
۳ | پیاده و سوار کردن موتور جهت شاسی کشی | ۳۸,۰۰۰,۰۰۰ | ۴۴,۰۰۰,۰۰۰ |
۴ | تعمیر کامل سر سیلندر | ۳۸,۰۰۰,۰۰۰ | ۳۸,۰۰۰,۰۰۰ |
۵ | تعویض اورینگ منیفولد هوا یا واشر | ۱۰,۲۰۰,۰۰۰ | ۱۰,۲۰۰,۰۰۰ |
۶ | تعویض واشر منیفولد دود | ۱۰,۲۰۰,۰۰۰ | ۱۰,۲۰۰,۰۰۰ |
۷ | تعویض واشر گلویی اگزوز | ۵,۳۰۰,۰۰۰ | ۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۸ | باز و بسته کردن کارتل و تعویض اویل پمپ | ۲۰,۴۰۰,۰۰۰ | ۲۰,۴۰۰,۰۰۰ |
۹ | تعویض فشنگی روغن | ۳,۱۰۰,۰۰۰ | ۳,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۰ | تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم | ۱۵,۴۰۰,۰۰۰ | ۱۵,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۱ | تعویض تسمه تایمینگ | ۱۳,۶۰۰,۰۰۰ | ۱۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۱۲ | تعویض تسمه دینام | ۴,۴۰۰,۰۰۰ | ۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۳ | تعویض تسمه کولر | ۴,۴۰۰,۰۰۰ | ۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۴ | باز و بستن تسمه دینام و فولی سر میل لنگ | ۱۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۱۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۵ | تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها | ۶,۲۰۰,۰۰۰ | ۶,۲۰۰,۰۰۰ |
۱۶ | تعویض کاتالیست | ۸,۷۰۰,۰۰۰ | ۸,۷۰۰,۰۰۰ |
۱۷ | باز و بست کوئل جهت تعویض شمع | ۲,۲۰۰,۰۰۰ | ۲,۲۰۰,۰۰۰ |
۱۸ | باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور | ۸,۷۰۰,۰۰۰ | ۸,۷۰۰,۰۰۰ |
۱۹ | تعویض هوزینگ ترموستات | ۶,۸۰۰,۰۰۰ | ۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۲۰ | تعویض ترموستات | ۶,۸۰۰,۰۰۰ | ۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۲۱ | تعویض رادیاتور آب با باز و بست سپر جلو | ۱۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۱۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲۲ | تعویض منبع انبساط | ۴,۴۰۰,۰۰۰ | ۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۲۳ | هواگیری و ریختن ضدیخ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۴ | تعویض شلنگ از منبع به سه راهی | ۰ | ۰ |
۲۵ | تعویض شلنگ از رادیاتور به منبع انبساط | ۰ | ۰ |
۲۶ | تعویض شیلنگ بالای رادیاتور | ۵,۳۰۰,۰۰۰ | ۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۲۷ | تعویض شیلنگ پایین رادیاتور | ۵,۳۰۰,۰۰۰ | ۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۲۸ | تعویض شیلنگ بخاری کوتاه | ۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۹ | تعویض شینلگ بخاری بلند | ۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۳۰ | تعویض فشنگی آب با هواگیری | ۲,۵۰۰,۰۰۰ | ۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۳۱ | تعویض دسته موتور راست | ۴,۴۰۰,۰۰۰ | ۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۳۲ | تعویض دسته موتور بالا چپ (زیر باتری) | ۶,۲۰۰,۰۰۰ | ۶,۲۰۰,۰۰۰ |
۳۳ | تعویض دسته موتور شاتونی و پاببن درجا | ۲,۵۰۰,۰۰۰ | ۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۳۴ | تعویض باک بنزین | توافقی | توافقی |
۳۵ | تعویض پمپ بنزین برقی | ۴,۴۰۰,۰۰۰ | ۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۳۶ | تعویض فیلتر بنزین | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۳۷ | تعویض لوله رفت بنزین | ۶,۲۰۰,۰۰۰ | ۶,۲۰۰,۰۰۰ |
۳۸ | تعویض شلنگ برگشت بنزین | ۶,۲۰۰,۰۰۰ | ۶,۲۰۰,۰۰۰ |
۳۹ | تعویض منبع کنیستر | ۵,۳۰۰,۰۰۰ | ۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۴۰ | تعمیر کامل گیربکس | ۵۵,۴۰۰,۰۰۰ | ۶۳,۴۰۰,۰۰۰ |
۴۱ | تعویض کیت کلاچ | ۲۳,۸۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۴۲ | تعویض سیم کلاچ | ۰ | ۰ |
۴۳ | تعویض قیفی گیربکس | ۲۷,۲۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۴۴ | تعویض لیور دنده | ۶,۲۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۴۵ | تعویض دنده کیلومتر داخل گیربکس | ۵۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۴۶ | تعویض سنسور کیلومتر | ۲,۹۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۴۷ | تعمیر پمپ کلاچ بالا | ۱۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۴۸ | باز و بست گیربکس جهت تعویض کاسه نمد ته میل لنگ | ۱۸,۳۰۰,۰۰۰ | ۲۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۴۹ | باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس | ۹,۲۰۰,۰۰۰ | ۹,۲۰۰,۰۰۰ |
۵۰ | باز و بستن پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس | ۸,۳۰۰,۰۰۰ | ۸,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۱ | تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس | ۸,۳۰۰,۰۰۰ | ۸,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۲ | تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست | ۸,۳۰۰,۰۰۰ | ۸,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۳ | تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ | ۸,۳۰۰,۰۰۰ | ۸,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۴ | تعویض رام زیر موتور | ۳۷,۴۰۰,۰۰۰ | ۳۷,۴۰۰,۰۰۰ |
۵۵ | تعویض کمک های جلو هر عدد | ۸,۸۰۰,۰۰۰ | ۸,۸۰۰,۰۰۰ |
۵۶ | باز و بستن طبق هر دو طرف | ۸,۸۰۰,۰۰۰ | ۸,۸۰۰,۰۰۰ |
۵۷ | تعویض موج گیر جلو هر طرف | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۸ | تعویض قرقری فرمان هر طرف | ۵,۱۰۰,۰۰۰ | ۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۵۹ | تعویض سیبک فرمان هر طرف | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۶۰ | تعویض سیبک زیر کمک هر طرف | ۰ | ۰ |
۶۱ | تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر با بوش میل تعادل | ۲۸,۶۰۰,۰۰۰ | ۲۸,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۲ | تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف | ۸,۸۰۰,۰۰۰ | ۸,۸۰۰,۰۰۰ |
۶۳ | تعویض کامل اکسل (ABS) | ۳۹,۶۰۰,۰۰۰ | ۳۹,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۴ | میزان فرمان دستی | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۶۵ | میزان فرمان با دستگاه | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۶۶ | تعویض کمک عقب هر طرف | ۴,۴۰۰,۰۰۰ | ۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۶۷ | تعویض بلبرینگ چرخ عقب هر طرف | ۶,۶۰۰,۰۰۰ | ۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۶۸ | تعویض محور بلبرینگ چرخ عقب | ۶,۶۰۰,۰۰۰ | ۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۹ | باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان | ۴۴,۰۰۰,۰۰۰ | ۴۴,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۰ | تعویض پمپ هیدرولیک | ۰ | ۰ |
۷۱ | تعمیر پمپ هیدرولیک | ۰ | ۰ |
۷۲ | تعویض منبع هیدرولیک | ۰ | ۰ |
۷۳ | تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک | ۸,۸۰۰,۰۰۰ | ۸,۸۰۰,۰۰۰ |
۷۴ | تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک | ۴,۴۰۰,۰۰۰ | ۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۷۵ | تعویض شلنگ هیدرولیک از منبع به جعبه فرمان | ۶,۶۰۰,۰۰۰ | ۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۷۶ | تعویض پایه دینام | ۰ | ۰ |
۷۷ | تعویض گردگیر فرمان چپ | ۴,۶۰۰,۰۰۰ | ۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۷۸ | تعویض گردگیر فرمان راست | ۴,۶۰۰,۰۰۰ | ۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۷۹ | تنظیم غربیلک فرمان | ۲,۶۰۰,۰۰۰ | ۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۸۰ | تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک | ۳۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۳۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۸۱ | تعویض چهارشاخه فرمان | ۱۴,۵۰۰,۰۰۰ | ۱۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۸۲ | باز و بستن تلسکوپی فرمان | ۱۶,۵۰۰,۰۰۰ | ۱۶,۵۰۰,۰۰۰ |
۸۳ | تعویض فشنگی هیدرولیک | ۰ | ۰ |
۸۴ | تعویض بوستر و باز و بستن پدال و تلسکوپی | ۱۸,۸۰۰,۰۰۰ | ۱۸,۸۰۰,۰۰۰ |
۸۵ | تعویض موتور ABS و کالیبراسیون | ۱۹,۸۰۰,۰۰۰ | ۱۹,۸۰۰,۰۰۰ |
۸۶ | تعویض سنسور ABS چرخ جلو | ۲,۹۰۰,۰۰۰ | ۲,۹۰۰,۰۰۰ |
۸۷ | تعویض پمپ ترمز با هواگیری | ۸,۷۰۰,۰۰۰ | ۸,۷۰۰,۰۰۰ |
۸۸ | تعویض کالیپر چرخ جلو | ۴,۶۰۰,۰۰۰ | ۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۸۹ | تعویض دیسک چرخ جلو هر طرف | ۴,۴۰۰,۰۰۰ | ۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۹۰ | تعویض شلنگ ترمز جلو هر طرف | ۳,۱۰۰,۰۰۰ | ۳,۱۰۰,۰۰۰ |
۹۱ | تعویض لنت جلو دو طرف | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۹۲ | بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی | ۳,۴۰۰,۰۰۰ | ۳,۴۰۰,۰۰۰ |
۹۳ | تعویض سنسور ABS چرخ عقب هر طرف | ۲,۹۰۰,۰۰۰ | ۲,۹۰۰,۰۰۰ |
۹۴ | تعویض کاسه چرخ عقب هر طرف | ۰ | ۰ |
۹۵ | تعویض دیسک چرخ عقب هر طرف | ۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۹۶ | تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف | ۵,۶۰۰,۰۰۰ | ۵,۶۰۰,۰۰۰ |
۹۷ | تعویض شلنگ ترمز عقب هر طرف | ۴,۴۰۰,۰۰۰ | ۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۹۸ | تعویض لنت عقب دیسکی دو طرف | ۳,۴۰۰,۰۰۰ | ۳,۴۰۰,۰۰۰ |
۹۹ | تعویض لنت عقب کاسه ای دو طرف | ۰ | ۰ |
۱۰۰ | تعویض سیم ترمز دستی راست | ۸,۷۰۰,۰۰۰ | ۸,۷۰۰,۰۰۰ |
۱۰۱ | تعویض سیم ترمز دستی چپ | ۸,۷۰۰,۰۰۰ | ۸,۷۰۰,۰۰۰ |
۱۰۲ | تعویض سیم ترمز دستی بلند | ۰ | ۰ |
۱۰۳ | تعویض تفنگی ترمز دستی | ۵,۳۰۰,۰۰۰ | ۵,۳۰۰,۰۰۰ |
نرخ اتحادیه مکانیکی 1404
هر صنفی در ایران اتحادیه مربوط به خود را دارد که حدود اجرت دریافتی برای خدمات مختلف را تعیین می کند. این کار از ایجاد هزینه های عجیب و غریب و خارج از عرف جلوگیری می کند. نرخ اتحادیه مکانیکی 1404 در بخش پیشین برای شما درج شده است. در صورتی که دارای خودرو رنو هستید و می خواهید برای سرویس و یا تعمیر خودرو خود به یک نمایندگی رنو معتبر مراجعه کنید ایران رنو بهترین انتخاب برای شماست.
نرخ اتحادیه برق خودرو 1404
خدمات برق خودرو یکی از خدمات تخصصی است که برای خودروهای اتوماتیک از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که در صورتی خرابی سیم کشی، خودرو دیگر حرکت نخواهد کرد. اگر از نرخ اتحادیه برق خودرو 1404 اطلاعی ندارید می توانید لیست نرخ ها را در بخش پیشین مطالعه کنید و برای تعمیر برق و سیم کشی خودرو رنو خود به ایران رنو مراجعه کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09128896509 تماس بگیرید.
اجرت تعوض تسمه تایم 1404
با توجه به اینکه تسمه تایم یک قطعه مصرفی در تمامی خودروها محسوب می شود دانستن اجرت تعویض آن در تمامی خودروها برای رانندگان جزو ملزومات است. توجه داشته باشید که دارنده هر خودرویی که هستید برای تعویض تسمه تایم به یک مرکز معتبر و یا نمایندگی خودرو خود مراجعه کنید. اجرت تعویض تسمه تایم 1404 نیز طبق تعرفه اتحادیه می باشد که می توانید در جداول درج شده مشاهده کنید. در صورتی که دارای خودرو رنو می باشید و قصد سرویس خودرو خود را دارید پیشنهاد ما مراجعه به تعمیرگاه مرکزی رنو می باشد.
هزینه تعویض تسمه تایم مگان 2000 را می توانید در لینک درج شده است.
هزینه تعویض تسمه تایم ال 90
اگر اجرت تعویض تسمه تایم ال 90 در 1404 را از دیگر تعمیرگاه ها پرسیده باشید ممکن است با قیمت کمتری مواجه شوید که علت اصلی آن تعویض تسمه تایم به تنهایی است. بسیاری از تعمیرکاران کیت کامل تسمه تایم را عوض نمی کنند و تنها به تعویض تسمه اکتفا می کنند که در طولانی مدت می تواند برای شما خطرآفرین باشد.
هزینه تعویض تسمه تایم ال 90 در سال 1404 به شرح زیر است:
| نوع خدمات | هزینه تعمیر |
| کیت تسمه تایم ال ۹۰ | ۴.۸۰۰ میلیون تومان |
| تسمه دینام ال ۹۰ | ۱.۸۰۰ میلیون تومان |
| اجرت تعویض تسمه تایم ال ۹۰ | ۱.۹۰۰ میلیون تومان |
اجرت تعمیرات ال 90 1404
تعمیرات خودرو یکی از نیازهای ضروری هر مالک خودرویی است و برای خودروهایی همچون تندر 90 (ال 90)، که یکی از محبوبترین مدلهای تولیدی در بازار ایران است، اهمیت زیادی دارد. اجرت تعمیرات خودرو به عواملی همچون نوع مشکل، زمان مورد نیاز برای تعمیر، قطعات یدکی مصرفی و تخصص تعمیرکار بستگی دارد. اجرت تعمیرات ال 90، معمولاً تعمیرات مربوط به موتور، گیربکس، سیستم تعلیق، سیستم برقی و سیستم تهویه نیاز به بررسی دقیقتری دارد.
بسته به نوع مشکل، هزینه تعمیرات ممکن است از هزینههای معمولی تا هزینههای سنگینتر متفاوت باشد. به عنوان مثال، تعمیرات سیستم ترمز یا سیستم تعلیق ممکن است هزینههای بالاتری داشته باشد، زیرا این بخشها مستقیماً بر ایمنی خودرو تأثیر میگذارند و نیاز به تجهیزات خاص و زمان بیشتری دارند.
یکی از نکات مهم در مورد اجرت تعمیرات ال 90 1404 ، رعایت نرخهای استاندارد و شفاف است که در بسیاری از کشورها توسط اتحادیههای مکانیکی تعیین میشود. در ایران، اتحادیههای مکانیکی این نرخها را بر اساس نوع تعمیرات و پیچیدگی کار تعیین میکنند تا از ایجاد قیمتهای غیرمنطقی و بیعدالتی جلوگیری شود.
ایران رنو به عنوان نماینده مچاز برند رنو در ایران، تمامی خدمات تعمیراتی خودروهای ال 90 را طبق نرخ اتحادیه مکانیکی انجام میدهد. این امر باعث میشود تا مالکان ال 90 در هنگام مراجعه به تعمیرگاه ایران رنو از قیمتهای منصفانه و خدمات با کیفیت برخوردار شوند.
برای مشاهده دیگر هزینه ها روی لینک کلیک کنید:
هزینه پاره شدن تسمه تایم ال نود
هزینه شستشوی سوزن انژکتور ال 90
هزینه تعویض تسمه تایم مگان 2000
ممنون از لیس کاملی که نوشتین همه ی خط نوشتن بقیه رو گفتن زنگ بزنین
زنده باد
سلام وقت بخیر اجرت تعویض تسمه تایم مگان 1600 رو ننوشتین بی زحمت بفرمایین
سلام وقتتون بخیر اجرت تعویض تسمه تایم مگان در سال 1403 حدود 2.500.000 می باشد
سلام اجرت تعویض تسمه تایم سیمبل چنده؟
درود بر شما با اجرت تعویض تسمه تایم ال 90 یکی هستش
سلام این قیمتا برای تمامی خودروهای رنو صدق می کنه؟
سلام وقت بخیر نه متاسفانه ما تلاشمونو کردیم برای خودروهای رایج بنویسیم ولی اگر نام ماشینتون رو داخل لیست پیدا نکردین با شماره 09128896509 تماس بگیرید
سلام و درود نرخ اتحادیه مکانیکی نوشته شده شامل تمامی خودروها هستش یا فقط خودروهای رنو
سلام وقت بخیر فقط برای خودروهای رنو هستش
آیا نرخ هایی که اعلام کردید کامله؟؟ ضمنا پرداخت اجرت درصورتی که رضایت ازنحوه تعمیرموتورحاصل نشه ویا مکانیک نتوانسته موتورروشن تحویل دهدسوال ایا مبلع رو عودت میدید؟
سلام و درود مهندس عزیز ممنون برای لیستی که به صورت شفاف در اختیار مشتریان قرار دادید
اجرت هایی که نوشته شده برای ساندرو هستش اکثرا. اجرت های ال 90 هم با اینا یکیه؟ من اجرت تعویض دسته موتور رو برای ال 90 میخاستم پیدا نکردم
سلام وقت بخیر من ال 90 دارم و زمان تعویض تسمه تایمم رسیده از چند جا پرسیدم گفتن برای تعویض تسمه تایم 800 تومن میگیرن ولی اینجا شما قیمت رو 1940 نوشتین. میخاستم بدونم دلیل این تفاوت قیمت چیه؟
سلام وقت بخیر من ال 90 دارم و زمان تعویض تسمه تایمم رسیده از چند جا پرسیدم گفتن برای تعویض تسمه تایم 800 تومن میگیرن ولی اینجا شما قیمت رو 1940 نوشتین. میخاستم بدونم دلیل این تفاوت قیمت چیه؟
قیمت ها با احتساب لوازم یا فقط اجرت مکانیک
میخواستم بدونم که نرخ اتحادیه شامل تمام خدمات تعمیر خودرو میشه یا برای برخی خدمات خاص نرخنامه جداگانهای وجود داره؟
این نرخها برای همه شهرها یکسانه یا ممکنه در شهرهای مختلف متفاوت باشه؟
این نرخها هر چند وقت یکبار تغییر میکنن و چطور میشه از جدیدترین نرخها مطلع شد؟