مقالات

علت بدکارکردن موتور ال 90 صبح هنگام استارت زدن

علت بدکارکردن موتور ال 90 صبح هنگام استارت زدن
دریافت نوبت
علت بدکارکردن موتور ال 90 صبح هنگام استارت زدن

آنچه خواهید خواند

علت بدکارکردن موتور ال 90 | تعمیر موتور ال نود | تعمیر گیربکس | تعمیر استارت ال نود

تعمیرگاه رنو واقع در تهرانپارس خیابان احسان کوچه بیستم غربی پلاک 3 به مدیریت مهندس یوسف قدردان با بیش از ده سال سابقه در زمینه تعمیر انواع خودروهای رنو شما عزیزان را در نگهداری هرچه بهتر از خودروی رنو خود یاری می‌کند .لیست خودروهایی که مهندسین لایق این مجموعه در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو به ارائه خدمات آن‌ها خواهند پرداخت به شرح زیر است.

1-تعمیرگاه رنو ال نود/ تندر نود/ تندر پلاس/  پارس تندر

2-تعمیرگاه رنو مگان دنده دستی و اتوماتیک

3- تعمیرگاه رنو ساندرو

4- تعمیرگاه رنو کپچر

5-تعمیرگاه رنو داستر

6-تعمیرگاه رنو تالیسمان

7-تعمیرگاه رنو سفران

8- تعمیرگاه رنو سیمبل

9-تعمیرگاه رنو کولیوس

10-تعمیرگاه رنو لتیتود

و سایر خودروهای شرکت خودرو سازی رنو

لیست خدماتی که در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو قابل انجام است:

1-تعمیر گیربکس اتوماتیک و دستی

2-تعویض روغن گیربکس توسط دستگاه تمام اتوماتیک(ساکشن)

3سرویس دوره ای رنو

4- خدمات جلوبندی رنو

5-خدمات برق رنو

6-کارشناسی فنی خودروهای رنو

آدرس تعمیرگاه تخصصی ایران رنو : تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10

شماره تماس:

09128896509

021-77785115

021-77785114

علت بدکارکردن موتور ال 90 | تعمیر موتور ال نود | تعمیر گیربکس | تعمیر استارت ال نود

چرا استارت ال نود هنگام استارت بد کار می کند؟

برای همگی شما ممکن است اتفاق افتاده باشد که صبح یا هنگامی که پس از مدت زمان طولانی خاموش بودن موتور قصد روشن کردن آن را داشته باشید پس از استارت زدن موتور به صورت ناقص و نامنظم کارکند.

عوامل زیادی باعث بدکارکردن درخودروهای همچون ال90 می باشد که دراین بحث در سایت ایران رنو به انها میپردازیم.

علت بدکارکردن موتور ال 90|l90 صبح هنگام استارت زدن

علت بدکارکردن موتور ال 90

علت بدکارکردن موتور ال 90

قبل از شروع بحث یک نکته ای مهمی وجود داردکه درخودروهای خانواده ای رنو نقش بسیارمهمی دارد
که آیا خودروی شما دقیقا پس از تعویض تسمه تایم دچار نقص در عملکرد و بد کارکردن شده است؟
.رنو ال90 ازجمله خودروهای هستند که تایم گیری وجا انداختن تسمه تایم نیاز به مهارت وحساسیت بیشتری دارد بارها دیده شده بعدازتعویض تسمه تایم خودرو بدکارمیکند ویا خودرو ازشتاب افتاده است به زبان فنی میتوان گفت خودرو ریپ میزند این عوامل نشانگران است که خودروی شما دقیق تایم گیری نشده است و باید به مراکزو تعمییرگاهای تخصصی رنو مراجعه کنید.
_دلیل دیگر بدکارکردن خودروی رنوال 90 می توان به خرابی سیستم جرقه زنی خودرو اشاره کرد.
سیستم جرقه زنی خودرو شامل کویل،وایرها،شمع ها است که با تست و عیب یابی  هریک از این قطعات  میتوان به راحتی تشخیص داد که مشکل ناشی از ایراد در کدام یک از قسمت های یاد شده است و به سادگی با مراجعه به تعمیرگاه تخصصی رنو آن را حل کرد.
_سیستم سوخت رسانی خودرو خود می تواند منجر به بدکارکردن موتور شما شود که اغلب به علت دیر تعویض کردن صافی بنزین و خالی بودن باک بنزین باعث کثیف شدن دهانه ای سوزن انژکتورها میشود که  همین امر منجر به خرابی و بدکارکردن خودروی شما میشود.
_ ناخالص بودن روغن موتور،به این علت که در خودروهای گروه رنو  سیستم تایپیت و سوپاپ ها توسط  روغن عمل میکنند می تواند منجر به عملکرد ناقص موتور شوند.

تعمیرگاه تخصصی ال 90

اگر در رابطه با تعمیر برق خودوری خود پرسشی دارید می توانید از طریق اینستاگرام با ما در ارتباط باشید. مهندسین ما در کمترین زمان ممکن با شما در ارتباط خواهند بود.

البته برای اعلام هزینه دقیق نیاز است تا به صورت حضوری خودرو خود را به مجموعه ما که آدرس آن در پایین همین صفحه برای شما نوشته شده است بیاورید.

زمانی که شما به تعمیرگاه ما مراجعه میکنید ما به صورت دقیق و کامل بررسی میکنیم و با توجه به قطعات لازم و تعمیراتی که نیاز است تا انجام بشود ، هزینه را به شما اطلاع میدهیم و در صورت تمایل شما ، شروع به کار میکنیم.

ما علاوه بر تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را نیز ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید.

شما عزیزان می‌توانید برای تعمیر و نگهداری خودروی رنوی خود همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس قدردان مراجعه کنید.

شماره تماس:

09128896509

021-77785115

021-77785114

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین

6 دیدگاه در “علت بدکارکردن موتور ال 90 صبح هنگام استارت زدن

  1. مهدی گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید من ماشینما چپ کردم و حدود ۶ماهی روشن نشد بعد الان بعد حتی چند ماه درست کار نمیکنه اصلا خیلی تو سلو ریپ میزنه و تو سربالای ها اصلا جووون نداره ماشین مصرف سوختشم خیلی زیاد شده.مدلش ۸۷.ممنون میشم راهنماییم کنید اگه واقعا از عیبش سردر میارید

    1. admin گفت:

      سلام تشریف بیارین حل میشه

  2. بهمن گفت:

    باسلام و عرض ادب خدمت شما، در بعضی مواقع و مخصوصا صبح روزهای سرد وقتی استارت میزنم احساس میکنم ماشین تک کار میکنه بعد که کمی کار میکنه صداش عادی میشه، علت چیست؟ باتشکر، خودرو ال۹۰ ای دو مدل ۹۵ هست.

  3. میلاد گفت:

    سلام ببخید من شهرستان هستم
    ماشین ال 90 بنده بعد از تعویض تسمه تایم بعد خاموشی طولانی بد استارت میخوره و وقتی روشن میشه صاف کار نمیکنه ولی بعد از چند دقیقه درست میشه الان جدیدا تو دنده 1 وقتی گاز میدم هیچ گونه عملکردی نداره بعد از 5 ثانیه شتاب وحشتناکی میگیره که باید پا رو رو گاز بردارم میشه بنده راهنمایی کنید

  4. محسن گفت:

    سلام ببخشید من تهران نیستم. استارت ماشین وقتی تایم طولانی روشنش نکردم اذیت می کنه ماشین دیر استارت می خوره. انگار دیر برق میرسه به بخش های ماشین. راهنمایی کنید ممنون میشم

    1. admin گفت:

      سلام ساعات کاری با شماره 09128896509 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *