مقالات

نمایندگی ال نود در تهران

نمایندگی ال نود در تهران
نمایندگی ال نود در تهران

آنچه خواهید خواند

با نمایندگی ال نود در تهران در خدمت شما هستیم. تعمیرگاه تخصصی ال نود در تهران، شما عزیزان برای تعمیر تمامی بخش های خودروی ال نود خود می توانید به نمایندگی ال نود در تهران مراجعه کنید. جهت مراجعه حضوری می توانید با متخصصین ما تماس حاصل نمایید.

تعمیر تخصصی گیربکس ال نود در این مجموعه صورت می گیرد. همچنین برای تعمیر جلو بندی خودروی تندر نود خود نیز به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید.

در بسیاری که تعمیرگاه های رنو تعمیر برق خودرو به صورت مختصر و غیر تخصصی انجام می شود که سبب وارد شذن ایراد اساسی به خودرو می شود. در مجموعه ایران رنو متخصص مربوط به برق خودرو در خدمت شماست.

توجه داشته باشید پس از عیب یابی حتما برای شروع تعمیر با شما در ارتباط هستیم. معایب خودروی شما با شما در میان گذاشته می شود و در صورت تایید شما تعمیر خودرو صورت میگیرد.

در مجموعه تخصصی ایران رنو شمت عزیزان می توانید از خدماتی مانند تعمیر موتور، تعمیر جلوبندی، تعمیر گیربکس، سرویس دوره ای، تعویض روغن گیربکس، تعویض روغن موتور، خدمات برق رنو و بسیاری دیگر از خدمات بهره مند شوید. یکی از عمده مشکلاتی که مشتریان رنو دارند این است که زمان تعویض روغن گیربکس و تعویض روغن موتور را فراموش می کنند.

با یک بار مراجعه به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو زمان مراجعه بعدی خود برای تعویض روغن گیربکس، تعویض روغن موتور و سرویس دوره ای را می توانید از طریق پیامک دریافت کنید.

نمایندگی ال نود در تهران

خودروهای نمایندگی رنو به دلیل استاندارد های خاصی که دارند توسط هر تعمیرکاری قابل تعمیر نیستند. هیچگاه خودروی خود را دست هر تعمیرکاری نسپارید چون سبب وارد شدن ایرادهای جدی به خودرو میشوند. شما عزیزان برای تعمیر جلوبندی، مکانیکی، عیب یابی، تعمیر برق خودرو، سرویس دوره ای و … می توانید به نمایندگی مجاز ایران رنو مراجعه کنید.

نمایندگی ال نود در تهران

نمایندگی ال نود در تهران

یکی از مهم ترین قطعات خودرو گیربکس آن است. بسیاری از دوستان اهمیت گیربکس را نمی دانند و حتی کارکرد آن را نیز درست بلد نیستند. به همین دلیل تعمیر آن را به عقب می اندازند.

گیربکس در حقیقت انتقال دهنده نیروی موتور به چرخ هاست.

یکی دیگر از بخش های مهم مربوط به گیربکس خودرو تعویض روغن گیربکس است. شما با تنها یکبار مراجعه به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو به طور مرتب زمان تغییر روغن گیربکس به شما یادآوری می شود.

نمایندگی مجاز ال نود در تهران

تعمیرگاه تخصصی رنو ال نود در تهران، شما عزیزان برای سرویس دوره ای خودروی خود می توانید به نمایندگی ایران رنو مراجعه کنید.

تعمیر تخصصی برق خودرو ال نود نیز در این مجموعه صورت میگیرد. می توانید با مراجعه به این مجموعه مشکلات خودروی خود را با ما در میان گذارید.

برای هماهنگی و مراجعه حضوری با شماره های درج شده در انتهای مقاله مراجعه کنید.

خدمات مجموعه تعمیرگاه رنو

در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو خدمات زیر ارائه می شود.

  • تعمیرات مربوط به موتور
  • تعمیرات مربوط به جلوبندی و سیستم تعلیق
  • عی بیابی خودرو
  • تعمیرات مربوط به برق خودرو
  • تعمیر سرسیلندر
  • سرویس دوره ای خودرو
  • دیاگ اصلی شرکت رنو
  • تعویض روغن موتور، روغن گیربکس
  • تعویض لنت

و تمامی تعمیراتی که مربوط به خودرو است.

نمایندگی ال نود در تهران

نمایندگی ال نود در تهران

تعمیرگاه مگان در تهران

شماره نمایندگی ال نود در تهران

ما تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید. با بهترین تعمیرگاه تالیسمان در خدمت شما هستیم.

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

شماره تماس:

09128896509

09120996450

021-77785115

021-77785114

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین
ثبت سفارش تلفنی

1 دیدگاه در “نمایندگی ال نود در تهران

  1. شاهین گفت:

    بسیار عالی ممنون از خدماتتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *