مقالات

علت کار نکردن کارت مگان

علت کار نکردن کارت مگان
علت کار نکردن کارت مگان

آنچه خواهید خواند

علت کار نکردن کارت مگان چیست؟ اگر دارای خودرو مگان باشید حتما با این مشکل مواجه شده اید که کارت استارت مگان کار نمی کند و در نتیجه خودرو به هیچ روشی قابلیت روشن شدن ندارد. این مشکل می تواند دلایل متعددی داشته باشد که گاها می توانید بدون مراجعه به تعمیرگاه تخصصی مگان مشکل را حل کنید و گاهی ممکن است حتما از یک متخصص کمک بخواهید. خرابی کارت استارت خودرو مربوط به مشکلات برقی است و در صورتی که نیاز به حل مشکل دارید باید به یک تعمیرگاه مراجعه کنید که خدمات برق خودرو را هم داشته باشد. در این بخش با ما همراه باشید تا برخی از علل کار نکردن کارت مگان را بررسی کنیم.

علت کار نکردت کارت مگان

کارت استارت مگان کار نمی کند و درب ها قفل و باز نمی شوند. علت کار نکردن کارت مگان چیست؟

  1. باتری کارت خالی است. در این حالت باتری را تعویض نمایید شما می توانید خودرو را قفل/باز و روشن نمایید.
  2. از دستگاهی با فرکانس مشابه کارت استفاده کرده اید. در این حالت استفاده از تجهیزات را متوقف نمایید یا از کلید تعبیه شده استفاده کنید.
  3. خودرو در میدان الکترومغناطیسی شدید قرار گرفته است. در این حالت از کلید تعبیه شده استفاده کنید.
  4. خودرو استارت می خورد. در این صورت ین عملکرد موتور عملکرد باز/قفل کردن مسدود شده است. سوییچ را در موقعیت off قرار دهید.
علت کار نکردن کارت مگان

علت کار نکردن کارت مگان

تعمیر استارت مگان

در صورتی که چراغ های صفحه نمایشگر ضعیف هستند یا روشن نمی شوند و استارتر نمی چرخد:

ممکن است ترمینال های باتری محکم نیستند، جدا یا اسکیده شده اند. ترمینال های باتری را محکم و یا مجددا متصل کنید یا در صورت اکسیده شدن انها را تمیز کنید.

ممکن ایت باتری خالی شده باشد. در این حالت باتری دیگری را به باتری معیوب متثل نمایید یا در صورت نیاز باتری را تعویض کنید. اگر ستون فرمان قفل است خودرو را هل ندهید.

ممکن است نقص در سیستم الکتریکی باشد. در این حالت با نماینگی مجاز ایران رنو تماس حاصل نمایید.

ستون فرمان قفل باقی مانده است:

حین فشار دادن دکمه استارت خودرو غربیلک فرمان را حرکت دهید.

علل نقص عملکردی مگان

لغزش: علت احتمالی فشار باد لاستیک ها صحیح نیست به طور نادرست بالانس شده یا صدمه دیده اند.

خروج دود سفید از اگزوز: در مدل های دیزلی این مورد نشانه نقص نمی باشد. ممکن است این دود به دلیل ترمیم فیلتر خاصی باشد.

ظاهر شدن دود از زیر درب موتور: علت احتمالی اتصال کوتاه در سیم هاست یا سیستم خنک کننده دارای نشتی است. موتور را متوقف کنید. دورتر از خودرو ایستاده و با نمایندگی مجاز ایران رنو تماس حاصل کنید.

در صورتی چراغ هشدار فشار روغن روشن باشد حین دور زدن یا ترمز گیری. سطح روغن بسیار پایین است.

غربیلک فرمان سقفت حرکت می کند. علت احتمالی داغ شدن سیستم های کمکی فرمان است. با نمایندگی مجاز ایران رنو تماس حاصل نمایید.

علت کار نکردن کارت مگان

علت کار نکردن کارت مگان

تعمیر کارت استارت مگان با ایران رنو

اگر در رابطه با تعمیر برق رنو خود پرسشی دارید می توانید از طریق اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

البته برای اعلام هزینه دقیق نیاز است تا به صورت حضوری خودرو خود را به مجموعه ما که آدرس آن در پایین همین صفحه برای شما نوشته شده است بیاورید.

زمانی که شما به تعمیرگاه ما مراجعه میکنید ما به صورت دقیق و کامل بررسی میکنیم و با توجه به قطعات لازم و تعمیراتی که نیاز است تا انجام بشود ، هزینه را به شما اطلاع میدهیم و در صورت تمایل شما ، شروع به کار میکنیم. ما علاوه بر تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را نیز ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد. اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود. بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید.

شما عزیزان می‌توانید برای تعمیر و نگهداری خودروی رنوی خود همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس خیابان احسان کوچه بیستم غربی پلاک 3 به مدیریت مهندس قدردان مراجعه کنید.

شماره تماس:

0912889650-مهندس قدردان

021-77785115

021-77785114

 

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین
ثبت سفارش تلفنی

2 دیدگاه در “علت کار نکردن کارت مگان

  1. به بین گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ی مگان دارم کارتش بعضی روزا گیر داره مجبور میشم بازش کنم دوباره ببندم تا در ماشینو باز کنه. به نظرتون ممکنه کارتش فیک بوده باشه؟ تازه خریدم ماشین رو

    1. admin گفت:

      سلام ممکنه باتری کارت تموم شده باشه. عوض کنین اگر مشکل حل نشد تشریف بیارین در خدمتتون هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *