تعویض تسمه دینام ساندرو

تعویض تسمه دینام ساندرو

آنچه خواهید خواند

با معرفی مرکز و نمایندگی تعویض تسمه دینام ساندرو در تهران و شرق تهران در خدمت شما هستیم. تسمه دینام همواره تحت تنش های حرارتی می باشد و کشش های زیادی دارد. به همین دلیل احتمال فرسودگی در آن بسیار بالا می باشد. این تسمه ها در زمان های مشخصی باید تعویض شوند تا از خرابی دیگر بخش های خودرو نیز جلوگیری شود..

در این مقاله می خواهیم در مورد تعویض تسمه دینام ساندرو، زمان و هزینه های لازم برای تعویض تسمه دینام به بحث و بررسی بپردازیم و اطلاعات لازم را به شما دارندگان ساندرو بدهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با تعمیرگاه ساندرو در این مقاله همراه باشید. ایران رنو همراه شماست.0

تعویض تسمه دینام ساندرو در تهران

در بسیاری از خودروها، تسمه‌ها به صورت جداگانه کار می‌کنند. این تسمه‌ها به سرعت دچار فرسودگی می‌شوند و به دلیل داشتن کمربندهای بیشمار فضای زیادی را نیز اشغال می‌کنند. تسمه‌های مارپیچ سبک تر و فشرده تر هستند و کارایی بهتری دارند. این مدل تسمه ها به گونه‌ای هستند که باید آن را در اطراف قرقره‌ها ببندید. شاید در ابتدا تعویض کمی سخت به نظر برسد ولی در نهایت به آن چیزی که میخواهید می‌رسید. برای تعویض تسمه دینام ساندرو تنها کافی است به ایران رنو مراجعه کنید.

علائم تعویض تسمه دینام ساندرو

در برخی از خودورها برای تعویض تسمه دینام کیلومتر تعیین شده است و لازم است که طبق کیلومتر تعیین شده توسط کمپانی اقدام به تعویض کنید. کیت تسمه دینام یکی از مهم ترین قطعات می باشد و برای تعویض آن نباید منتظر علائم و نشانه باشید و به محض رسیدن زمان تعویض تعیین شده می بایست برای تعویض اقدام کنید. در واقع نشانه های فرسودگی در تسمه دینام با چشم قابل روئیت نمی باشد و کسی نمی تواند ادعا کند که با بازدید چشمی از تسمه دینام و یا با انجام تست جاده می تواند تشخیض دهد که زمان تعویض تسمه دینام فرا رسیده است.

تعویض تسمه دینام ساندرو

تعویض تسمه دینام ساندرو

زمان تعویض تسمه دینام ساندرو

کیت تسم دینام خودرو مطابق با آنچه که در دفترچه راهنمای خودرو ثبت شده است می بایست تعویض گردد. در خودورهای خانواده ساندرو و استپ وی این مقدار 60 هزار کیلومتر می باشد که حدودا هر چهار سال یک بار انجام می گردد. برای اینکار می توانید به نمایندگی رنو در تهران مراجعه کنید تا کلیه عملیات تحت نظارت متخصصین با تجربه صورت گیرد.

مطالعه بیشتر: هزینه تعویض تسمه تایم ساندرو

هزینه تعویض تسمه دینام ساندرو

اجرت و هزینه تعویض تسمه دینام ساندرو را اتحادیه تعیین می کند. شما می توانید برای اطلاع از اجرت تعویض و یا قیمت کیت تسمه دینام با شماره 09128896509 تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

نمایندگی تعویض تسمه دینام استپ وی

متخصصین شرکت رنو به تمامی رنو سواران توصیه می کنند که در وهله اول برای تعویض تسمه دینام ساندرو به یک نمایندگی معتبر مراجعه کنند و در مرحله دوم زمان تعویض را حتما در خاطر داشته باشند. یکی از مراکز معتبر در زمینه تعویض تسمه دینام خودرو ساندرو ایران رنو می باشد که با هر بار مراجعه می توانید زمان مراجعه بعدی را از طریق پیامک دریافت کنید.

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین
ثبت سفارش تلفنی
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
تماس با ایران رنو