خدمات

تعمیر تخصصی موتور تالیسمان

تعمیر تخصصی موتور تالیسمان
تعمیر تخصصی موتور تالیسمان

آنچه خواهید خواند

تعمیر تخصصی موتور تالیسمان در تهران تحت نظارت متخصصین با تجربه و کارآزموده ایران رنو صورت می گیرد. مهم ترین بخش خودرو موتور آن است که در صورت خرابی می تواند مشکلات زیان باری را به همراه داشته باشد و هزینه های زیادی را با خود به همراه داشته باشد. بنابراین سرویس و تعمیر موتور خودرو یکی از مهم ترین کارهایی است که از صاحبین خودرو باید انجام دهند.

خودروهای خارجی از حساسیت بالاتری برخوردار هستند چرا که قطعات آن به سادگی در کشور یافت نمی شود و ممکن است در صورت خرابی شدید مجبور شوید از قطعات فیک استفاده کنید که طول عمر خودرو را کاهش می دهد. اگر دارای خودرو خارجی تالیسمان هستید بهترین راه افزایش طول عمر انجام به موقع سرویس دوره ای تالیسمان می باشد که می بایست در تعمیرگاه های تخصصی صورت گیرد. با تعمیرگاه تخصصی تالیسمان همراه ما باشید.

موتور تالیسمان

موتور خودرو ، وظیفه تولید نیرو و قدرت مورد نیاز برای حرکت خودرو را عهده دار است ، شکل ، اندازه و روش کار موتورهای نصب شده بر روی خودروها ، در وهله اول ، به نوع سوخت مصرفی خودرو وابسته است .  مثلا اگر سوخت خودرویی انرژی الکتریکی باشد ، برای به حرکت درآوردن آن باید از موتور الکتریکی استفاده شود؛ با توجه به اینکه سوخت مصرفی ابیشتر خودروها بنزین می باشد و در اکثر خودروهای بنزینی از موتور احتراق داخلی استفاده می شود.

مطالعه بیشتر: رفع کوبش تالیسمان به صورت تضمینی

در واقع اگر خودرو را به بدن انسان تشبیه کنیم ، موتور خودرو قلب خودرو است و از این حیث بسیار دارای اهمیت می باشد. موتور خودروهای خارجی مانند تالیسمان بسیار حساس است و باید توسط یک متخصص تعمیر شود. برای تعمیر موتور تالیسمان با ایران رنو همراه باشید.

تعمیر تخصصی موتور تالیسمان

تعمیر تخصصی موتور تالیسمان

دلایل خرابی موتور تالیسمان

گاز دادن بیش از حد در سرما: یکی از مواردی که می تواند به خرابی بینجامد این است که برای گرم شدن خودرو پدال گاز را فشار می دهید. این کار باعث می شود که موتور به صورت غیر مطلوب گرم شود و ماشین بدون روغن کار می کند.

استارت نامناسب: قبل از خاموش کردن خودرو تجهیزات جانبی مانند ضبط و کولر را خاموش کنید تا از فرسودگی موتور جلوگیری شود.

کم یا زیاد بودن روغن: تعویض به موقع روغن موتور یا تعویض روغن گیربکس تالیسمان باعث می شود موتور در بهترین شرایط خود باشد. اگر زمان تعویض روغن خودرو را فراموش می کنید تنها کافیست یک بار به ایران رنو مراجعه کنید تا زمان مراجعه بعدی برای شما پیامک شود.

تعمیر تخصصی موتور تالیسمان در تهران

یکی از خدماتی که در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو می توانید دریافت نمایید، مربوط به ارائه خدمات تخصصی در زمینه تعمیر موتور خودروهای رنو است. موتور اتومبیل یکی از اصلی ترین بخش های آن بوده و نقشی کلیدی در عملکرد بهینه و مطمئن خودرو ایفا می نماید. به همین دلیل برای تعمیرات موتور خودرو باید خیلی وسواسی عمل کنید و به تعمیر گاه های معتبر مراجعه نمایید. در زمینه تعمیر موتور تالیسمان ایران رنو آماده ارائه خدمات می باشد.

مطالعه بیشتر: تعمیر تخصصی گیربکس تالیسمان

هزینه تعمیر موتور تالیسمان

هزینه تعمیر موتور تالیسمان و تعویض قطعات موتور و دیگر بخش های خودرو های رنو در ایران رنو براساس مصوبه های قانونی خواهد بود. لذا ما به شما تضمین می دهیم که در صورت مراجعه به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو هیچ گونه هزینه اضافی از شما عزیزان گرفته نخواهد شد. وابسته به میزان خرابی موتور اجرت کار تعیین می گردد که برای اطلاع از قیمت دقیق می توانید با شماره 09128896509 تماس بگیرید.

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین
ثبت سفارش تلفنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *