تعمیر کولر تالیسمان

تعمیر کولر تالیسمان

آنچه خواهید خواند

تعمیر کولر تالیسمان و شارژ گاز کولر رنو تالیسمان در تهران

کولر یکی از مهم ترین بخش های خودرو است که در تابستان بدون آن نمی توان درون خودرو حتی نشست. اگر تالیسمان دارید و کولر شما به مشکل خورده است در این مقاله می خواهیم مشکلات کولر خودرو شما را برطرف کنیم. دلایل زیادی وجود دارد که می تواند شما را نیازمند تعمیر کولر تالیسمان کند. البته برخی از این عوامل قابل حل هستند و نیازی به مراجعه به تعمیرگاه ندارند. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به تمامی سوالات شما در زمینه تعمیر کولر تالیسمان و یا دلایل نیاز به شارژ گاز کولر تالیسمان پاسخ دهیم.

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو یکی از بهترین تعمیرگاه های رنو در تهران می باشد که در زمینه تعمیر، عیب یابی و سرویس خودروهای رنو فعالیت می کند. اگر شما نیز دارای خودرو برند رنو می باشند و گاز کولر دچار مشکل شده است و یا اینکه کولر خودرو کار نمی کند می توانید با خیال راحت به این مجموعه مراجعه کنید و مشکل را رفع کنید. با تعمیرگاه تخصصی تالیسمان همراه ما باشید.

شماره تماس: 09128896509

تعمیر کولر تالیسمان در تهران

تابستان و گرما یکی از معضلاتی است که باعث می شود همیشه درون خودرو مجبور شویم از کولر استفاده کنیم چرا که هوای گرم تابستان بدون کولر قابل تحمل نمی باشد. ترافیک های سنگین و هوای آلوده استفاده از کولر را بسیار ضروری کرده است. اما یکی از سوالات این است که علائم خرابی کولر چیست و در چه صورتی می بایست برای تعمیر کولر تالیسمان در تهران به تعمیرگاه مراجعه کرد؟

تعمیر کولر تالیسمان در تهران

تعمیر کولر تالیسمان در تهران

علائم خرابی کولر تالیسمان

کولر پرتاب باد ندارد: یعنی اینکه وقتی دکمه AC و دکمه تنظیم باد را می چرخانید بادی پرتاب نمی شود و در نتیجه کولر خودرو کار نمی کند. این مشکل دلایل زیادی دارد که مهم ترین دلیل آن معیوب شدن موتور فن بخاری می باشد که وظیفه پرتاب باد را بر عهده دارد. دلیل دوم آن مشکل برقی می باشد که می بایست توسط متخصصین مورد بررسی قرار بگیرد.

کولر باد خنک ندارد: ممکن است خودرو شما پرتاب باد داشته باشد اما باد خنکی نداشته باشید. این دلیل می تواند ناشی از نداشتن گاز کولر و یا کم بودن گاز کولر باشد یا اینکه مشکل از کمپرسور کولر باشد. البته مشکل برقی نیز می تواند باعث این مشکل شود. در این صورت می بایست مشکل با استفاده از دیاگ بررسی شود و سپس ایراد توسط یک متخصص رفع شود.

شارژ گار کولر تالیسمان

گاز کولر خودرو را با استفاده از فشار سنج بررسی می کنند. اگر میزان آن از حالت تعیین شده کمتر باشد نیاز به شارژ مجدد دارد. برای تعمیر کولر تالیسمان و یا شارژ گاز آن می توانید به ایران رنو مراجعه کنید. در نظر داشته باشید کم بودن شارژ گاز کولر می تواند منجر به ضعیف کار کردن کولر گردد که در طولانی مدت به خرابی آن منجر می شود.

بهترین پیشنهاد ایران رنو این است که پیش از شروع فصل گرما برای سرویس کولر خودرو خود به تعمیرگاه تخصصی مراجعه کنید و از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. جهت سرویس کولر خودرو شما ایران رنو آماده ارائه خدمات می باشد.

هزینه تعمیر کولر تالیسمان

کولر از بخش های مختلفی تشکیل شده است که در صورت خرابی هر بخش ممکن است نیاز به مراجعه به تعمیرگاه داشته باشید. تعمیر هر بخش از کولر تالیسمان نیز هزینه های مربوط به خود را دارد و ابتدا باید ایراد کار مشخص شود. بنابراین بهترین راه برای دانستن هزینه تعمیر کولر تالیسمان مراجعه به تعمیرگاه تخصصی تالیسمان می باشد. ایران رنو در زمینه تعمیر و سرویس کولر خودرو شما آماده ارائه خدمات می باشد.

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین
ثبت سفارش تلفنی
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
تماس با ایران رنو