مقالات

تعمیر بخاری مگان

تعمیر بخاری مگان

آنچه خواهید خواند

تعمیر بخاری مگان یکی از خدمات پر درخواست است که اگر شما هم صاحب خودروی مگانی هستید، بهتر است شما هم با آن آشنا باشید. خودرو ها از قسمت های مختلف و قطعات متنوعی تشکیل شده اند که هر کدام از آن ها برای انجام کار خاصی طراحی و در خودرو استفاده شده اند. یکی از این قطعات خودرو هم که در بخش وسایل و آپشن های رفاهی خودرو قرار میگیرید، بخاری خودرو است. برای این که بیشتر با بخاری خودرو و به خصوص بخاری مگان آشنا شوید، در ادامه بحث تعمیر بخاری مگان هم همراه تعمیرگاه تخصصی رنو بمانید تا با موضوعاتی مثل تعمیر موتور بخاری مگان، تعمیر بخاری مگان در تهران و... بیشتر و بهتر آشنا شوید. با تعمیرگاه مگان تهران همراه باشید.

جهت دریافت نوبت تماس بگیرید: 09128896509

تعمیر بخاری مگان تهران

بیایید تا در اولین قدم از بحث تعمیر بخاری مگان، کمی در مورد خود این خودرو بدانیم. تولید رنو مگان با پیشرانه 1.6 لیتری از سال 1387 و با پیشرانه 2.0 لیتری نیز از سال 1388 آغاز شد و با افت و خیزهای متعددی تا اواخر 1393 ادامه داشت. مگان 1600 مونتاژی در ابتدا فقط تیپ E1 داشت اما از سال 1390 تیپ E2 آن نیز با تجهیزاتی بیشتر تحویل مشتریانش شد که شیشه بالابر برقی، آینه‌های برقی، مه‌شکن جلو، صندلی دوتکه عقب، سی‌دی پلیر از جمله این تجهیزات هستند. مگان 2000 نیز صرف‌نظر از برتری فنی، در امکانات فقط در سنسور باران، ترمز EBD و تهویه اتوماتش با مگان 1600 متفاوت است. همچنین تعداد انگشت‌شماری از مگان‌های E2 با آپشن‌هایی موسوم به سفارش مدیران و تنها با بدنه سفید یا زیتونی (برای مگان 1600) و بدنه قرمز روانه بازار شدند که همگی مجهز به رینگ‌های آلومینیومی (مشابه مگان 2000)، ترمزهای EBD، فیلتر هوای کابین و شیشه دودی بودند.

کسب اطلاعات بیشتر: مرکز تعمیر گیربکس مگان شرق تهران

تعمیر بخاری مگان

تعمیر بخاری مگان

حال که در بحث تعمیر بخاری مگان هستیم و در حال صحبت در مورد این خودرو، بهتر است که قبل از صحبت درباره تعمیر بخاری مگان یکمی آن را بررسی کنیم. قرار گرفتن پشت فرمان مگان از تسلط خوبی به محیط اطراف و ابعاد خودرو برخوردار خواهید بود و اغلب ادوات کابین هم در دسترس قرار دارند. موتور مگان با قرار دادن ریموتی شبیه به کارت اعتباری در اسلات مخصوص و سپس فشردن کلیدی در بخش پایینی داشبورد روشن می‌شود. پیشرانه رنو به‌آرامی کار می‌کند ولی با افزایش دور موتور صدای نسبتا زیادی به کابین نفوذ می‌کند.

تعمیر بخاری مگان 2000

گیربکس 4 دنده خودکار مگان، اصلا عملکرد سریعی ندارد و نه‌تنها تعویض‌های دنده را به‌موقع انجام نمی‌دهد بلکه در هنگام تعویض دنده نیز ضرباتی را به کابین منتقل می‌کند. در بحث شتاب‌گیری مگان در دنده یک و دو شتاب خوبی دارد، اما در سرعت‌های بالا شتاب‌گیری ثانویه چشمگیری را شاهد نخواهید بود. مقصر اصلی این کندی را باید گیربکس 4 دنده قدیمی مگان دانست. در نمونه‌های 1.6 لیتری اگر خودرو به گیربکس 5 سرعته دستی مجهز شده باشد، عملکرد آن رضایت‌بخش است اما توانایی‌های حرکتی نسخه‌های 1.6 لیتری اتوماتیک، در حدواندازه تندر 90 اتوماتیک ارزیابی می‌شود.

عملکرد نرم سیستم تعلیق رنو مگان در مواجهه با دست‌اندازها یکی از ویژگی‌های مثبت این خودرو محسوب می‌شود. مورد مثبت دیگری که در کنار این نرمی به چشم می‌خورد، هندلینگ مگان است که باوجود عدم برخورداری از سیستم کنترل پایداری، چسبندگی قابل قبولی را ارائه می‌دهد. فرمان برقی رنو مگان وارداتی حساس به‌سرعت بوده، از همین رو در سرعت‌های پایین نرمی مناسبی دارد و در سرعت‌های بالا فرمان اندکی سنگین می‌شود که برای کنترل بهتر خودرو بسیار کاربردی به‌نظر می‌رسد.

تعمیر بخاری مگان 1600

اما در مورد خود بخاری مگان در بحث تعمیر بخاری مگان و تعمیر موتور بخاری مگان هم باید گفت که موتور بخاری مگان محصولی از کشور فرانسه کمپانی والئو میباشد. موتور فن در داخل محفظه ی بخاری قرار دارد و گرمای حاصل از رادیاتور بخاری که گرمای خود را از آبی که در رادیاتور آب وجود دارد و در داخل موتور جریان دارد، از طریق لوله ها به رادیاتور بخاری نصب شده است، را به سیستم تهویه و داخل اتاق خودرو هدایت میکند، تا اتاق خودرو گرم شود، و در طول زمستان و یا هوای سرد از اهمیت بالایی بر خوردار است.

کسب اطلاعات بیشتر: تعمیر تخصصی موتور مگان در تهران

برای تعمیر بخاری مگان در تهران حتما از قطعات اورجینال اصلی استفاده نمایید تا از خسارات و مشکلات برای خودروی شما و سرنشینان خودرو جلوگیری کند. لازم به ذکر است این قطعه یعنی بخاری مگان برای هر دو مدل مگان 2000 و مگان 1600، یکسان بکار رفته است. همچنین شما عزیزان می توانید برای انجام تعمیر بخاری مگان در تهران به سایت تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه نمایید.

تعمیر بخاری مگان

تعمیر بخاری مگان

تعمیر موتور بخاری مگان

در مورد دلایل کار نکردن بخاری مگان در بحث تعمیر موتور بخاری مگان هم باید گفت که دلیل کار نکردن موتور فن یعنی نداشتن پرتاب باد در رنو مگان یکی از خرابی های شایع میباشد بخاری یک قطعه نیمه برقی میباشد که به مرور زمان با کارکرد دچار صدا یا سوختن این قطعه برقی میشود برای تعمیر بخاری مگان حتما باید داشبورد کاملا باز شود تا موتور فن تعویض شود برای این کار حتما باید تعمیرکار وارد به این کار باشد تا بتواند داشبورد را به صورت تخصصی بدون هیچ مشکلی باز و بسته کند.

اگر شما برای تعمیر موتور مگان در تعمیرگاه های متفرقه انجام دهید مطمئن باشید برای از تعویض داشبورد و موتور فن به صدا میافتند چون که حتما باید اصول باز و بست را تعمیرکار باید رعایت کند تا بعد از تعویض این قطعات داشبورد و فن به مشکل نخورد.

کسب اطلاعات بیشتر: تعمیر جلوبندی مگان در تهران

تعمیر بخاری مگان در تهران

مطالبی در طی بحث تعمیر بخاری مگان بیان شدند مثل تعمیر موتور بخاری مگان، تعمیر بخاری مگان در تهران و... که سعی شد برای شما به طور کاربردی ای بیان شوند. در نهایت هم اما باید گفت که هر نوع تعمیر تخصصی از تعمیر و عیب یابی ایربگ و چراغ های ایربگ گرفته تا تعمیر قفل درب ها در صورت خرابی و تعویض کارت سوئیچ مگان، یا همین تعمیر مگان در تهران در تعمیرگاه ایران رنو با نظارت حرفه ای بر تمام مراحل کار انجام می شود. برای افزودن به طول عمر خودروی مگان خود، تعمیرات آن را از همیشه جدی تر بگیرید. همچین برای این که با خیال راحت به تعمیرات و انجام تعمیر های دوره ای خودرویتان بپردازید، به شما توصیه می شود که به سایت ایران رنو هم سری بزنید.

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین
ثبت سفارش تلفنی

1 دیدگاه در “تعمیر بخاری مگان

  1. صادق گفت:

    هزینه سرویس بخاری چقده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *