تعمیرگاه تخصصی مگان

تعمیرگاه مگان

تعمیرگاه تخصصی مگان در تهران آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. اگر که شما هم صاحب خودروی مگان هستید، احتمالا به دنبال تعمیرگاه مگان در تهران که به طور تخصصی بر روی خودرو های رنو کار می کند، باشید. تعمیرگاه مگان 1600، تعمیرگاه مگان 2000 با بهترین خدمات. خودروی مگان یک خودروی فرانسوی و تولید شده توسط شرکت خودروسازی فرانسوی رنو می باشد.

گروه رنو یکی از بزرگ ترین و پیشرو ترین شرکت های تولید کننده خودرو در جهان و اروپا هستند که محصولات خود مثل رنو مگان را به کشور های مختلف صادر می کنند. در ادامه بحث تعمیرگاه مگان هم همراه ایران رنو بمانید تا بیشتر درباره مطالبی مثل مشخصات رنو مگان، تعمیرگاه مگان 2000، نمایندگی مجاز مگان و… بدانید.

24/7
دریافت نوبت

نیاز به تعمیر داری؟

چرا انتخاب
ایران رنو

با تعمیرگاه تخصصی مگان در خدمت شما هستیم. شما می توانید برای تعمیر گیربکس اتوماتیک مگان خود، جلوبندی مگان، تعویض تسمه تایم، سرویس دوره ای و دیگر خدمات مگان به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید. مگان یکی از خودروهای مجموعه رنو می باشد که توسط ایرانیان بسیار مورد توجه قرار گرفت. در صورتی که شما نیز دارای مگان هستید حتما از ارزش این خودرو اطلاع دارید. یکی از بزرگترین مشکلات دارندگان خودرو مگان این است که یک تعمیرگاه مگان معتبر در زمینه تعمیرات خودرو سراغ ندارند.

برای دریافت نوبت همین حالا تماس بگیرید: 09128896509

ایران رنو تعمیرگاه تخصصی مگان در تهران

تعمیر خودرو مگان در تعمیرگاه مگان در تهران به سادگی توسط نیروهای متخصص و باتجربه این مرکز انجام شده و تمام مشکلات این خودروها در این مرکز به سرعت عیب یابی و تعمیر می شوند. برخی از خدمات ایران رنو برای خودرو مگان 1600 و مگان 2000 به شرح زیر می باشد.

سرویس دوره ای

تعمیر گیربکس دنده ای مگان 1600

تعمیر گیربکس اتومات مگان 2000

دیاگ اصلی مگان

تعمیر جلوبندی مگان

تعمیر موتور مگان

تعویض روغن موتور و روغن گیربکس

افزودن آپشن به مگان

تعویض تسمه تایم مگان

تعمیر مشکلات برقی مگان

رفع دود آبی و سیاه

تعمیر کولر و بخاری مگان

سایر خودروهایی که در ایران رنو تعمیر می شود

تعمیرگاه تخصصی مگان در تهران

در صورتی که برای تعمیر خودرو، تعمیر تخصصی موتور مگان، تعمیر تخصصی جلوبندی مگان، تعمیر تخصصی برق مگان، سرویس مگان و … نیاز به یک تعمیرگاه تخصصی مگان در تهران دارید می توانید به مجموعه ایران رنو یکی از بزرگترین نمایندگی های تعمیر خودروهای رنو مراجعه کنید و با خیالی آسوده خودرو خود را تحویل بگیرید.

تعمیرگاه تخصصی رنو  واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس یوسف قدردان تمامی تعمیرات خودروی مگان شما را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به عهده می گیرد.

لیست خدماتی که در تعمیرگاه ایران رنو برای خودروی مگان 1600|2000 شما انجام خواهد شد:

1-تعمیرگیربکس اتوماتیک مگان 2000|1600

2-تعویض روغن مگان توسط دستگاه تمام اتوماتیک (ساکشن)

3-سرویس دوره ای مگان 1600|2000

4-خدمات برق مگان 2000|1600

5-خدمات جلوبندی مگان 1600|2000

شرکت رنو یکی از شرکت های خودروسازی معتبر در اروپا و جهان می باشد که شرکت و دفتر مرکزی آن در کشور فرانسه واقع شده است. شرکت رنو خودروهایی با کیفیت و فوق العاده با دوام را راهی بازار جهان می کند که به سختی دچار خرابی و فرسودگی می شوند. یکی از خودرو های باکیفیت این برند معتبر خارجی که در ایران هم در زمان عرضه داشت، و حتی همین الان هم طرفداران زیادی دارد، خودروی رنو مگان است. در ادامه بحث هم همراه ایران رنو باشید تا بیشتر و بهتر در مورد مسائلی مثل مشخصات فنی رنو مگان، تعمیرگاه مگان در تهران، بهترین تعمیرگاه مگان، تعمیرگاه مگان 2000 و 1600 و… صحبت شود.

مشخصات فنی رنو مگان

رنو مگان یک خودرو خانوادگی است که توسط یک خودروساز فرانسوی تولید شده است. در طول سال های مختلف مدل های متنوعی از آن ارائه شده است. با وجود اینکه رنو مگان در نسل های متخلفی ارائه شده است، اما در کشور اران تنها نسل دوم آ« وجود دارد. رنو مگان نسل دوم در سپتامبر 2002 رونمایی شده است. شباهت بسیار زیادی به نسل اول دارد. تعمیرگاه مگان 1600 در تهران یعنی ایران رنو با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات تخصصی مگان آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

رنو مگان از سال 2006 به صورت وارداتی و از سال 1387 به صورت مونتاژی وارد بازار ایران شده است. شما عزیزان با تنها یک بار مراجعه به تعمیرگاه مگان 2000 می توانید از آن پس زمان مراجعه بعدی خود برای سرویس دوره ای، تعویض روغن گیربکس، تعویض روغن موتور و … را از طریق پیامک دریافت کنید.

تعمیرگاه تخصصی مگان

تعمیرگاه تخصصی مگان

قبل از صحبت درباره مطالبی مثل تعمیرگاه مگان 1600 و تعمصیرگاه تخصصی مگان، بهتر است که کمی درباره خود خودروی رنو مگان بدانیم. طرح اولیه ی رنو مگان در سال 1988 توسط شرکت رنو تولید شد. نام این خودرو به این علت مگان است که، در سال  1988 پس از تولید این خودرو، شرکت رنو به افتخار طراح فرودگاه برست بلاروس، مگان سودیت، این نام را بر روی خودروی تولیدی خودش گذاشت.

نسل اول مگان در سال 1955 به بازارعرضه شد و تولید آن تا سال 2002 ادامه داشت و پس از آن نسل دوم مگان که تا سال 2008 رنو آن را تولید کرد، روانه بازار شد. اما مدلی که ما از آن حرف میزنیم نسل سوم رنو مگان است که در سال 2008 و در نمایشگاه بین المللی موندیال پاریس، رنو از آن پرده برداری نمود و تا سال 2016 تولید و عرضه آن را ادامه داد.

در ادامه بحث تعمیرگاه تخصصی رنو مگان و برای آشنایی بیشتر با رنو مگان پیش از شناخت نمایندگی مجاز مگان، می توان از مشخصات فنی  رنو مگان در مدل 2 لیتری به مواردی مثل، موتور 4 سیلندر، توانایی تولید 136 اسب بخار قدرت و 191 نیوتون متر گشتاور، دیفرانسیل جلو بودن، گیربکس 4 دنده ای اتوماتیک AL4، حداکثر سرعت 210 کیلومتر بر ساعت، شتاب صفر تا صد 9.4 ثانیه ای، مصرف ترکیبی 7.8 لیتری در هر صد کیلیومتر، ترمز ضد قفل یا ABS، سیستم توزیع نیروی ترمز، جعبه فرمان برقی، حجم باک 60 لیتری، داشتن رینگ آلومینیومی، ترمز جلو وعقب دیسکی، سیستم تعلیق جلوی مک فرسون با بازوی چهارگوش و میله موج گیر و سیستم تعلیق عقب میله چرخشی با نقاط اتصال بیرونی و…. اشاره کرد.

  • تعویض کیت کامل تسمه تایم ال نود
  • تعویض روغن گیربکس ال نود
  • تعویض روغن موتور ال نود
  • تعمیر موتور کامل
  • تعمیر گیربکس ال نود
  • تعمیر سرسیلندر ال نود
  • تعمیر جلوبندی
  • تعمیر تخصصی برق ال نود
  • شستشوی سوزن انزکتور
  • تعویض فیلتر بنزین و فیلتر هوا
  • سرویس دوره ای ال نود
  • تعمیر کمک فنرهای جلو و عقب ال نود
  • تعویض بلبرینگ
  • تعویض لنت ترمز ال نود

رنو مگان در واقع یکی از بهترین و باکیفیت ترین خودروهای رنو ات که فروش آن در جهان طرفداران زیادی را به همراه دارد. رنو مگان با دو موتور 1600 و 2000 به بازار عرضه شده است و دو دو مدل گیربکس دنده ای و اتوماتیک به فروش رفته است. اما یکی از بزرگترین مسائل داشتن بک تعمیرگاه تخصصی مگان داست که برای هر خودرویی واجب است. در ادامه تعمیرگاه تخصصی ایران رنو به تعمیر رنو مگان می پردازد. با ما همراه باشید.

تعمیرگاه مگان ۲۰۰۰

اما حال که تا اینجا یعنی تعمیرگاه مگان 2000 آمده ایم، بد نیست که پیش از صحبت درباره تعمیرگاه تخصصی مگان، کمی در مورد مشخصات این خودرو بدانیم. خودروی رنو مگان 2000 هم یک خودروی فرانسوی و ساخت شرکت رنو است که دارای مشخصاتی مثل موتور 4 سیلندر، توانایی تولید 136 اسب بخار قدرت و 191 نیوتون متر گشتاور، دیفرانسیل جلو بودن، گیربکس 4 دنده ای اتوماتیک AL4، حداکثر سرعت 210 کیلومتر بر ساعت، شتاب صفر تا صد 9.4 ثانیه ای، مصرف ترکیبی 7.8 لیتری در هر صد کیلیومتر، ترمز ضد قفل یا ABS، سیستم توزیع نیروی ترمز، جعبه فرمان برقی، حجم باک 60 لیتری، داشتن رینگ آلومینیومی،

تعمیرگاه تخصصی مگان

تعمیرگاه تخصصی مگان

ترمز جلو وعقب دیسکی، سیستم تعلیق جلوی مک فرسون با بازوی چهارگوش و میله موج گیر، سیستم تعلیق عقب میله چرخشی با نقاط اتصال بیرونی، و از آپشن های آن هم می توان به سنسور باران، اتولایت، چراغ مه شکن جلو، چراغ سقفی جلو، چراغ مرکزی، چراغ مطلاعه در جلو و عقب، چراغ کفی درب ها، فرمان حساس به سرعت، کنترل سیستم صوتی پشت فرمان، سیستم مالتی مدیای لمسی.

بلوتوث، ایربگ راننده و ایربگ سرنشین جلو، داشتن کارت هوشمند ایمنی، استاره کی لس یا دکمه ای، سیستم تهویه اتوماتیک، آینه های بقل برقی با گرم کن، شیشه بالابر آنتی ترپ و تک لکسی و… اشاره کرد. تعمیرگاه تخصصی مگان ایران رنو چه برای تعمیر و چه برای نگهداری هر کدام از مدل های مگان 2000 و 1600 در خدمت شما عزیزان است.

تعمیرگاه مگان ۱۶۰۰

همان طور که احتمالا مستحضر باشید، خودروی رنو مگان در دو مدل 1600 سی سی و 2000 سی سی تولید و به بازار عرضه می شود که شما در صورت داشتن هر کدام، باید برای یافتن تعمیرگاه مگان 1600 یا 2000 اقدام کنید. دو مدل 1600 و 2000 با هم تفاوت هایی دارند، علاوه بر این هم خود مدل 1600 در دو سری تولید می شود E1  و E2 تولید می شود که فقط در بحث داشتن چراغ مه شکن جلو با هم تفاوت دارند، و در سری E2 مه شكن وجود دارد و در سري E1 نیست.

مدل 1600 و 2000 رنو مگان در اغلب زمینه ها با هم یکسان هستند، و از تفاوت هاي آن ها با هم می توان مواردی مثل، بالا تر بودن حجم موتور، اتومات بودن سیستم تهویه، بالاتر بودن حداکثر سرعت (210 کیلومتر در مقابل 192 کیلومتر در ساعت)، بالاتر بودن قدرت اسب بخار (136 در مقابل 115 اسب بخار)، بیشتر بودن وزن (1385 در مقابل 1013)، بیشتر بودن گشتاور (191 در مقابل 152 نیوتون متر)، گیربکس اتوماتیک، شتاب صفر تا صد بالاتر(9.4 در مقابل 10.9) و بیشتر بودن مصرف بنزین (7.8 در مقابل 7 لیتر در هر صد کیلومتر) را نام برد.

تعمیرگاه مگان در شرق تهران

بد نیست حال که با مشخضات فنی رنو مگان آشنا شدیم، در راستای تکیمل اطلاعات در طی مقاله تعمیرگاه مگان 1600 و تعمیرگاه تخصصی مگان، کمی هم درباره آپشن های رنو مگان صحبت کنیم. در بخش قابلیت ها و آپشن ها به طورب کلی به این که خودرو نسبتا قدیمی می باشد و خود شرکت رنو هم آپشن های خاصی بر روی آن قرار نداده است، زیاد حرفی برای گفتن ندارد به نحوی که خودرو هایی چینی ارزان تر از این خودرو ممکن است آپشن ها و قابلیت های بیشتری نسبت به مگان به خریداران شان ارائه بدهند.

اما در نهایت برخی از آپشن های مگان می توان به سنسور باران، اتولایت، چراغ مه شکن جلو، چراغ سقفی جلو، چراغ مرکزی، چراغ مطلاعه در جلو و عقب، چراغ کفی درب ها، فرمان حساس به سرعت، کنترل سیستم صوتی پشت فرمان، سیستم مالتی مدیای لمسی، بلوتوث، ایربگ راننده و ایربگ سرنشین جلو، داشتن کارت هوشمند ایمنی، استارت کی لس یا دکمه ای، سیستم تهویه اتوماتیک، آینه های بقل برقی با گرم کن، شیشه بالابر آنتی ترپ و تک لکسی و… اشاره کرد. تعمیرگاه مگان 1600 در تهران.

یکی دیگر از مهم ترین موضوعاتی که برای افراد صاحب خودرو های رنو، و به خصوص صاحبین خودروی رنو مگان، بحث یافتن بهترين تعمیرگاه مگان 1600 است که به اندازه مطالبی مثل تعمیرگاه مگان 2000، تعمیرگاه تخصصی مگان، تعمیرگاه مگان 1600 در تهران و… اهمیت دارد. به همین خاطر در قسمت پایینی این پاراگراف به یکسری از مهارت ها و تخصص ها، و خدماتی که در یک تعمیرگاه حرفه ای مگان مثل ایران رنو باید به مشتریان و شما عزیزان ارائه شوند اشاره هایی شده است. در تعمیرگاه مگان 2000 خدمات مربوط به تعمیرات مگان به شرح زیر است. تعمیرگاه مگان 2000 در تهران.

  • تعمیر موتور مگان در تعمیرگاه مگان
  • تعمیر گیربکس دستی و تعمیرات گیربکس های اتوماتیک مگان
  • تعویض روغن گیربکس مگان در تعمیرگاه مگان
  • تنظیم موتور برای کاهش مصرف سوخت مگان در تعمیرگاه مگان
  • تعمیر جلوبندی مگان در تعمیرگاه مگان
  • دیاگ اصلی شرکت رنو برای خودرو مگان
  • سرویس های دوره ای مگان
  • تعویض کیت کامل تسمه تایم مگان 2000 و مگان1600
  • تعویض لنت های جلو و عقب مگان در تعمیرگاه مگان
  • تعمیر سرسیلندر مگان در تعمیرگاه مگان
  • تعویض واشر سرسیلندر مگان
  • تعویض روغن موتور، فیلتر روغن و فیلتر هوا مگان
  • تعمیر جعبه فرمان برقی مگان در تعمیرگاه برق مگان
  • خدمات برقی مگان
  • تعویض لنت چرخ ها
  • تعویض دیسک صفحه مگان
  • شستشوی سوزن انژکتور مگان
سوالات متداول

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed auctor turpis eu arcu sagittis, id sagittis justo suscipit.

تعمیرگاه تخصصی مگان به تعمیرگاهی گفته می شود که به صورت تخصصی بر روی خودرو مگان فعالیت می کنند و تخصص بالایی در این زمینه دارند. مگان به دو صورت دستی و اتومات وارد بازار ایران شده است که نوع اتومات آن برای تعمیر و سرویس نیاز به متخصص حرفه ای دارد. تعمیرگاه های مختلفی در سطح شهر وجود دارد اما یکی از تعمیرگاه های تخصصی مگان در تهران که مورد توجه عموم مردم می باشد تعمیرگاه تخصصی ایران رنو می باشد که تعهد و کیفیت کاری بالایی دارند. برای مراجعه می توانید با شماره 09128896509 تماس بگیرید.

هزینه تعمیر یک حرف کلی است چرا که در ابتدا می بایست نوع ایراد خودرو مشخص شود و بررسی شود که برای تعمیر نیاز به قطعات جدید دارید یا خیر. برای دریافت هزینه تعمیر می توانید با شماره 091288965098 تماس بگیرید.

در صورتی که نیاز به سرویس خودرو دارید پیش از مراجعه با شماره 09128896509 تماس بگیرید و نوبت خود را دریافت کنید. شما عزیزان برای مراجعه می توانید در مسیریاب های نشان و یا بلد نام “تعمیرگاه تخصصی ایران رنو” را سرچ کنید و از طریق لوکیشن مراجعه کنید.

نمایندگی تعمیرگاه مگان در تهران

سرویس های دروه ای مگان کدامند؟

  • سرویس مربوط به تعویض تسمه تایم مگان

تسمه تایم خودروی مگان باید هر 60 هزار کیلومتر تعویض گزدد. اگر در زمان مشخص شده توسط کمپانی رنو اقدام به تعویض تسمه تایم نکنید به خودروی شما آسیب می رسد. برای تعویض تسمه تایم مگان می توانید به تعمیرگاه مگان 1600 در تهران مراجعه کنید.

پاره شدن تسمه تایم تنظیم زمانی حرکت سوپاپ و پیستون ها را بهم می ریزد و در صورت برخورد باهم سبب خم شدن سوپاپ، خرابی پیستون و دیواره سیلندر می گردد. ممکن است علاوه بر ضرر مالی، ضرر جانی را به همراه داشته باشد.

  • تعویض روغن گیربکس اتوماتیک مگان

روغن گیربکس هر 50 هزار کیلومتر می بایست تعویض گردد. گیربکس اتوماتیک مگان به کیفیت روغن بسیار حساس است و اگر به موقع تعویض نگردد باعث افت فشار روغن می گردد و به قطعات داخلی گیربکس آسیب وارد می کند و باعث تقه زدن گیربکس هنگام رانندگی می شود. در اینصورت ضرر مالی زیادی را به همراه دارد. شما عزیزان می توانید برای تعمیر خودرو مگان خود به تعمیرگاه مگان 2000 تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید.

  • تعویض روغن موتور

تعویض روغن گیربکس همراه با فیلترها صورت می گیر. اگر رون موتور دیرتر از موعد تعویض گردد روغن کیفیت خود را از دست می دهد و باعث جرم بستن در داخل موتور می شود و خسارات جبران ناپذیری را به موتور وارد می کند. تعویض روغن موتور هر 7 هزار کیلومتر در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو صورت می گیرد. با تعمیرگاه مگان در تهران همراه باشید.

نمایندگی مجاز مگان

همه ی هدف ما از مطرح کرن بحث تعمیرگاه مگان 1600 و مطالبی مثل تعمیرگاه تخصصی مگان، تعمیرکار مگان، تعمیرگاه مگان 2000 و نمایندگی مجاز مگان این بود که اگر صاحب خودروی رنو مگان هستید، بخاطر خاص بودن، خودرو، قیمت بالا و مطالبی که پیش تر در طول مقاله آن ها را بیان کردیم، همواره شما باید توجه ویژه ای به سلامت خودرو و مسائل تعمیر و نگهداری آن داشته باشید تا که خدای ناکرده مشکلی برای خودرویتان پیش نیاید و اگر هم که پیش آمد بدانید که برای انتخاب تعمیرگاه مناسب خودرویتان باید به چه مسائلی دقت کنید و رنو مگانن تان را به جایی ببرید که خودرویتان را به بهترین شکل ممکن تعمیر کند.

پیشنهاد کلی به شما می شود هم این است که اگر صاحب رنو مگان یا هر کدام از خودرو های ساخت رنو هستید، چه برای نگهداری و انجام سرویس های دوره ای و چه برای تعمیرات و تعویض قطعات، خودروی خود را به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو بپسارید. در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو با تیمی متشکل از تعمیرکاران و مخصصین خودرو های شرکت رنو آماده وجود دارند، و آماده اند تا به بهترین شکل از سلامت خودرویتان مراقب کنند.

بهترین تعمیرگاه مگان در تهران 

برای شما که در تهران یا حومه آن زندگی می کنید و صاحب خودروی رنو مگان هستید و این که به دنبال بهترین تعمیرگاه مگان در تهران باشید، یک امر طبیعی است، زیرا شما به سلامت خودرویتان اهمیت میدهید. اما قبل از انتخاب بهترین تعمیرگاه مگان در تهران شما باید با یکسری مسائل و خدماتی که بهترین تعمیرگاه ها، آن را ارائه میدهند آشنا شوید.

این خدمات همگی بسیار حائز اهمیت هستند و اگر که تعمیرگاهی قادر به ارائه آن ها نباشد مناسب نیست و شما نباید خودرویتان را به آن بسپارید. در قسمت پایین ما به یکسری از خدماتی که باید بهترین تعمیرگاه مگان در تهران آن ها را ارائه دهد، اشاره کرده ایم.

  • میزان کردن فرمان و برطرف کردن مشکلات آن.
  • تعمیر یا تعویض دینام خودرو.
  • عیب یابی و رفع عیب خودرو.
  • تعویض قطعات مصرفی مثل لنت، تسمه تایم، تیغه برف پاک کن و... .
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال شرکت رنو.
  • تعمیر یا در صورت نیاز تعویض قطعات سیستم برقی خودرو.
  • فعال سازی، تعمیر یا در صورت لزوم تعویض آپشن های خودرو.
  • تعویض روغن موتور و روغن گیربکس اتوماتیک و دستی.
  • استفاده از دیاگ تخصصی و اصلی شرکت رنوی فرانسه.
  • تعمیر یا تعویض قطعات سیستم تعلیق.
  • تعمیر یا تعویض گیربکس.

کسب اطلاعات بیشتر: علل خرابی سیبک فرمان خودرو چیست؟

بهترین تعمیرگاه مگان در تهران

بهترین تعمیرگاه مگان در تهران

تعمیرگاه مرکز رنو مگان

هدف ما از بیان مطالبی مثل مشخصات فنی رنو مگان، تفاوت رنو مگان 2000 سی سی با 1600 سی سی و ویژگی های بهترین تعمیرگاه مگان در تهران، تنها این است که به شما کمک کنیم که، چه در صورتی که صاحب خودروی رنو مگان هستید و به دنبال مرکزی برای نگهداری و تعمیرات خودرویتان می گردید و چه در صورتی که قصد خرید رنو مگان را دارید و به دنبال جایی هستید که پس از خرید، در صورت لزوم و برای انجام سرویس های دوره ای خودرویتان، به آنجا مراجعه کنید، بدانید کدام تعمیرگاه را باید انتخاب کنید.

پیشنهاد ما به شما چه برای اقدامات نگهداری مثل تعویض قطعات مصرفی و چه برای انجام تعمیرات خودروی رنویتان این است که، به تعميرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید. زیرا ما در تعمیرگاه های تخصصی ایران رنو با استفاده از قطعات اورجینال شرکت رنو و با داشتن تیمی از افراد چیره دست در حوزه تعمیرات و نگهداری خودرو های شرکت رنو، آماده انجام تمامی مشاوره ها، خدمات و تعمیرات مورد نیاز خودروی رنوی شما هستیم.

همین حالا تماس بگیرید

خدمات تعمیرگاه تخصصی رنو

 

تعمیر موتور – تعمیر گیربکس – تعمیر جلوبندی و سیستم تعلیق – تنظیم موتور و سرویس های دوره ای – تعویض تسمه تایم – تعویض روغن موتور و روغن گیربکس اتوماتیک – تعمیر اکسل و عقب بندی – تعمیر برق خودرو – چراغ چک و چراغ ایربگ و ABS – تعمیر هیدرولیک فرمان – کامپیوتر خودرو – تعمیر هیدرولیک فرمان – تعمیر کولر و بخاری – رفع نشتی آب و روغن – تامین قطعات اصلی رنو

عوامل نگهداری گیربکس مگان

  • شستشوی موتور ماشین

بعد از شستشوی موتور ماشین که بر روی گیربکس اتومات قطعه سلکتور نصب می باشد که نمایشگر دست دنده را تشخیص می دهد، آب وارد سلکتور شده و امکان خرابی افزایش پیدا میکند که در بعضی موارد نیز بع تعویض سلکتور ختم می شود

  • بکسل نکردن خودرو

اگر خودرو شما خاموش یا به هر دلیلی قادر به حرکت نیست آن را بکسل نکنید، زیرا به هنگام بکسل پمپ گیربکس قادر به پمپاژ نیست و بوش های گیربکس قادر به روغن کاری نیست به همین دلیل گیربکس شما دچار خرابی جبران ناپذیری می گردد و شما می بایست برای جابجایی خودروی خود از خودروبر یا جرثقیل استفاده کنید. تعمیرگاه مگان 1600.

  • بالانس

در بعضی موارد دیده شده خودرو سالم برای تنظیم بالانس چرخ به تعمیرگاه رفته وبعد از بالانس خودرو قادر به حرکت نمی باشد.زیرا در انجام بالانس بعضی از همکاران اطلاعات دقیق در مورد گیربگس اتومات نداشته و همین امر باعث گردش بالای چرخ شما شده که باعث خرابی گیربگس اتومات میگردد.

تعمیرگاه مگان در تهران

قبل از صحبت درباره مطالبی مثل تعمیرگاه مگان در تهران، بهتر است که کمی درباره خود خودروی رنو مگان بدانیم. طرح اولیه ی رنو مگان در سال 1988 توسط شرکت رنو تولید شد. نام این خودرو به این علت مگان است که، در سال  1988 پس از تولید این خودرو، شرکت رنو به افتخار طراح فرودگاه برست بلاروس، مگان سودیت، این نام را بر روی خودروی تولیدی خودش گذاشت.

نسل اول مگان در سال 1955 به بازارعرضه شد و تولید آن تا سال 2002 ادامه داشت و پس از آن نسل دوم مگان که تا سال 2008 رنو آن را تولید کرد، روانه بازار شد. اما مدلی که ما از آن حرف میزنیم نسل سوم رنو مگان است که در سال 2008 و در نمایشگاه بین المللی موندیال پاریس، رنو از آن پرده برداری نمود و تا سال 2016 تولید و عرضه آن را ادامه داد. شما برای تعمیر و انجام اعمال نگهداری رنو مگان خود می توانید به بهترین تعمیرگاه تخصصی یعنی ایران رنو مراجعه نمایید.

تعمیرگاه مجاز مگان

امید است مطالب بیان شده در طی مقاله تعمیرگاه مگان در تهران برای شما مفید واقع شده باشند. چه در صورتی که صاحب خودروی رنو مگان هستید و به دنبال مرکزی برای نگهداری و تعمیرات خودرویتان می گردید و چه در صورتی که قصد خرید رنو مگان را دارید و به دنبال جایی هستید که پس از خرید، در صورت لزوم و برای انجام سرویس های دوره ای خودرویتان، انجام تعمیرات و… به آنجا مراجعه کنید، بدانید کدام تعمیرگاه را باید انتخاب کنید.

به شما  پیشنهاد میشود چه برای اقدامات نگهداری مثل تعویض قطعات مصرفی و چه برای انجام تعمیرات خودروی رنویتان این است که، به تعميرگاه تخصصی مگان و رنوی ایران رنو مراجعه کنید. زیرا تعمیرگاه تخصصی ایران رنو با استفاده از قطعات اورجینال شرکت رنو و با داشتن تیمی از افراد چیره دست در حوزه تعمیرات و نگهداری خودرو های شرکت رنو، آماده انجام تمامی مشاوره ها، خدمات و تعمیرات مورد نیاز خودروی رنوی شما می باشد.

تعمیرگاه مگان در تهران

تعمیرگاه مگان در تهران

تعمیرکار مگان در تهران

یکی دیگر از مهم ترین موضوعاتی که برای افراد صاحب خودرو های رنو، و به خصوص صاحبین خودروی رنو مگان، بحث تعمیرکار مگان است که به اندازه مطالبی مثل نمایندگی مجاز مگان، تعمیرگاه تخصصی مگان، تعمیرگاه مگان و… اهمیت دارد. به همین خاطر در قسمت پایینی این پاراگراف به یکسری از مهارت ها و تخصص های تعمیرکار مگان، و خدماتی که در تعمیرگاه تخصصی باید به مشتریان و شما عزیزان ارائه شوند اشاره هایی شده است. برخی از خدماتی که در تعمیرگاه ایران رنو ارائه می شوند عبارت اند از:

  • رفع کوبش.
  • استفاده از قطعات اوریجنال و شرکتی رنو.
  • تعمیرات و تعویض تخصصی قطعات برق.
  • فعال سازی، تعمیر یا تعویض آن ها در صورت نیاز.
  • تعمیر و تعویض کامل موتور.
  • استفاده از مکانیک های چیره دست و متخصصین حرفه ای خودرو های رنو.
  •  استفاده از دیاگ اصلی و اورجینال شرکت رنو.
  • یادآوری و انجام سرویس های دوره ای خودرو.
  • عیب یابی حرفه ای با استفاده از دستگاه CLP
  • .تعویض قطعات مصرفی مثل شمع و تسمه های خودرو.
  • تعویض روغن و روغن هیدرولیک.
  • تعمیر و تعویض فنر ها و کمک فنر ها.
  • میزان کردن فرمان و برطرف کردن مشکلات آن.
  • تعمیر یا تعویض دینام خودرو.
  • عیب یابی و رفع عیب خودرو.
  • تعویض قطعات مصرفی مثل لنت، تسمه تایم، تیه برف پاک کن و… .
  • استفده از قطعات اصلی و اورجینال شرکت رنو.
  • تعمیر یا در صورت نیاز تعویض قطعات سیستم برقی خودرو.
  • فعال سازی، تعمیر یا در صورت لزوم تعویض آپشن های خودرو.
  • تعویض روغن موتور و روغن گیربکس اتوماتیک و دستی.
  • استفاده از دیاگ تخصصی و اصلی شرکت رنوی فرانسه.
  • تعمیر یا تعویض قطعات سیستم تعلیق.
  • تعمیر یا تعویض گیربکس.
تعمیرگاه مگان در تهران

تعمیرگاه مگان در تهران

بهترین تعمیرگاه تخصصی مگان

ضمن عرض ادب و احترام خدمت شما عزیزان از اینکه ما را برای خدمت رسانی انتخاب کرده اید بسیار سپاسگذاریم. شما با ایران رنو به هرآنچه خودروی رنو شما نیاز دارد دسترسی خواهید داشت.

من مهندس یوسف قدردان کارشناس رشته مکانیک و سرپرست تعمیرگاه تخصصی ایران رنو دارای بیش از ده سال تجریه در زمینه تعمیرات تخصصی رنو هستم.

هدف این مجموعه ارائه خدمات و رضایت خاطر شما مشتریان عزیز از انتخاب تعمیرگاه تخصصی ایران می باشد.

شرکت های خودرو سازی در سطح جهان از آخرین تکنولوژی های موجود در هرصه ساخت خودرو استفاده می کنند. به همین دلیل مشتریان می بایست برای نگهداری و تعمیر خودروی خود از کارشناسان متخصص در این زمینه بهره گیرند.

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو، تعمیرگاه مگان با به کارگیری تعمیرکاران و کارشناسان ماهر در زمینه تعمیر خودروهای رنو مگان، تالیسمان، سفران، اسکالا، کپچر، لتیتود و … در خدمت شماست.

شما عزیزان می توانید همه روزه از ساعت 9 الی 18 به جز روزهای تعطیل، با برقراری تماس با مشاورین ما از کارشناسی زبده مان بهره مند شوید.

تلاش ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز است.

آدرس: تهران-تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس یوسف قدردان

تلفن تماس:

021-77785114

021-77785115

09128896509

طراحی داخلی مگان چگونه است؟

خودرو مگان یک خودرو سواری باکیفیت در ایران محسوب می شود. همانند سایر خودروهای رنو طراحی بسیار ساده ای دارد و از آپشن های خاص که باعث زیبایی بیشتر اخل کابین خودرو شود خبری نیست. اما کیفیت بالایی دارد و بسیار خوش دست می باشد. مگان فضای داخلی بزرگی دارد و صندلی های آن بزرگ و بسیار راحت است. علاوه بر این از تمامی فضای داخل کابین استفاده شده است. متریالی که برای کابین خودرو داشبورد و روکش های صندلی استفاده شده است عالی بوده و به همین دلیل رضایت کاربران را از همان ابتدا در پی داشته است.

خرابی های رایج خودرو مگان چیست؟

با توجه به اینکه اجزا و قطعات مختلفی در کنار یکدیگر قرار گرفته و خودرو مگان را تولید نموده اند بنابراین برای اینکه پیش از خراب شدن این قطعات و از کار افتادن اتومبیل خود بتوانید از این ایرادات جلوگیری کنید ، توصیه می شود به صورت منظم و دوره‌ای خودروی خود را برای سرویس کردن به تعمیرگاه مگان در تهران برده تا با تشخیص زودهنگام مشکلات ایجاد شده در ماشین از مشکلات جدی تر که باعث صرفه زینه های بیشتر برای تعمیر می‌ شود نیز جلوگیری کنید. شایع ترین مشکلات و خرابی های که در خودروهای مگان ایجاد می شوند شامل موارد زیر هستند:

نشتی یافتن روغن موتور از دستگاه: در صورتی که به هنگام سوار شدن به خودرو با مایعی قهوه ای مایل به سیاه مواجه شدید حتما نشتی را پیگیری کنید. این روغن ممکن است از قسمت هایی مانند فیلتر روغن موتور، واشر سرسیلندر، تسمه تایم یا مخزن باشد. البته روغن ریزی دلایل مختلفی دارد که برای برطرف کردن مشکل حتما باید به تعمیرگاه مگان در تهران مراجعه کنید و مشکل ایجاده شده را برطرف کنید.

مشکلات گیربکس مگان: عمده ترین دلیل خرابی گیربکس مگان استفاده از روغن نامناسب در تعمیرگاه های عمومی است. به همین دلیل پیشنهاد می شود برای تعویض روغن حتما به تعمیرگاه تخصصی مگان مراجعه کنید تا از سلامت گیربکس خودرو خود اطمینان حاصل کنید. همچنین در صورتی که تعویض روغن در زمان درستی صورت نگیرد با خرابی گیربکس ممکن است مواجه شوید. 

تعمیر و سرویس کاران تعمیرگاه مگان در تهران توصیه می‌ کنند که پس از هر ۵۰ هزار کیلومتری که با خودرو مگان خودطی کردید روغن گیربکس را تعویض کنید تا این روغن کیفیت خود را از دست نداده و بتواند علاوه بر عملکرد مناسب گیربکس، آن را خنک نیز کند.

مشکلات برقی خودرو مگان: از دیگر مشکلاتی که ممکن است برای خودرو مگان شما ایجاد شود خرابی و یا تمام شدن طول عمر باتری و یا خرابی دینام می باشد که در نتیجه اختلال در برق رسانی ایجاد می شود و اگر مگان اتومات باشد دیگر قابل حرکت دادن نیست. خرابی استارت نیز می تواند از دیگر مشکلات برقی مگان باشد که ممکن است موتور استارت خراب شده باشد. برای حل تمامی مشکلات برقی می توانید به تعمیرگاه مگان در تهران مراجعه کنید و با ضمانت مشکلات را حل کنید.

تعمیرگاه تخصصی مگان

تعمیرگاه تخصصی مگان

مشکلات گیربکس مگان

یکی از عمده ترین دلایل مراجعه به تعمیرگاه مگان مشکل در گیربکس مگان می باشد. تعمیرکاران در تعمیرگاه مگان یکی از دلایل اصلی خرابی در گیربکس را استفاده از روغن بی کیفیت می دانند. همچنین در صورتی که تعویض روغن گیربکس با دستگاه صورت نگیرد و باعث خرابی گیربکس خواهد شد. گیربکس در حالت کلی با فشار روغن کار می کند و اگر این روغن کم باشد و یا اینکه بی کیفیت باشد گیربکس به شدت داغ شده و در نتیجه به خرابی منجر می شود.

تعمیرکاران تعمیرگاه مگان توصیه می کنند که پس از هر 50 هزار کیلومتر اقدام به تعویض روغن گیربکس در تعمیرگاه اصلی مگان نمایید. برای این کار می توانید به ایران رنو مراجعه کنید.

مشکلات برق خودرو مگان

یکی دیگر شایع ترین دلایل خرابی مگان مشکلات برقی آن است. تمام شدن طول عمر باتری و یا خرابی دینام می تواند منجر به این موضوع شود. دیر استارت خودرو و یا استارت نخوردن نشان از ایجاد مشکل در برق دستگاه می باشد.

یکی دیگر از علائمی که نشان دهنده مشکل برقی در خودروهای مگان است خرابی موتور استارت در این دستگاه ها است که باعث می شود خودرو استارت نخورد . این مشکل به دلیل خراب شدن قطعه ای به نام سلونوئید الکتریکی است که باعث انتقال برق از باتری به موتور می شود یا در صورت خراب شدن موتور استارت نیز خودرو استارت نخورده یا بعد از روشن شدن دیگر نمی توان استارت را قطع نمود.

در صورت مشاهده هریک از این موارد می بایست به تعمیرگاه تخصصی مگان مراجعه کنید و مشکل را حل کنید.

12 دیدگاه در “تعمیرگاه تخصصی مگان

  1. مهدی گفت:

    بهترین تعمیرگاه مگان در تهران هستش خیلی از خدماتشون راضی بودم

  2. رضا گفت:

    خدمات برقی هم ارائه می دین؟ مهندس برق دارین تو مجموعه تون؟

    1. پشتیبان سایت گفت:

      بله در خدمتتون هستیم 09128896509

  3. سالاری گفت:

    کلا توی شرق تهران همین ی دونه خوبه بقیه قشنگ تف مالی می کنن کارو

  4. محمدرضا گفت:

    بسیار عالی ممنون از خدماتتون

  5. پوریا گفت:

    سلام سرویس گیربک اتومات انجام میدین؟ قطعاتتون اصله؟

    1. پشتیبان سایت گفت:

      سلام بله میتونین تشریف بیارین تعمیرگاه مشاهده کنین

  6. قدرت گفت:

    سلام خدماتشون عالیه تعمیرگاه خیلی تمیز و منظمیه مرسی

  7. احمد گفت:

    اقا گیربکس ماشین من تقه میزنه هرجا میبرم بعد دو ماه دوباره همون حالت قبله، اخرین بار گفتن باید کلا عوض کنی راه حلی سراغ داری داداش؟

    1. پشتیبان سایت گفت:

      سلام تا خودرو بازدید نشه نمیشه در مورد تعمیرش چیزی گفت. میتونین تشریف بیارین مغازه اگر قابل تعمیر باشه پیش از شروع کار در مورد هزینه و زمان صحبت می کنیم باهاتون

  8. علی گفت:

    سلام بهترین تعمیرگاه مگان در تهران هستش من خیلی تعمیرگاه گشتم ولی الان دوساله که فقط ایران رنو می رم

  9. عماد گفت:

    برای سرویس کامل مگان چقدر هزینه میگیرین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *