مقالات

نمایندگی رنو کپچر

نمایندگی رنو کپچر در تهران
نمایندگی رنو کپچر در تهران

آنچه خواهید خواند

نمایندگی رنو کپچر در تهران کجاست؟ با معرفی نمایندگی خودرو کپچر در تهران در خدمت شما هستیم. اگر که صاحب خودروی رنو کپچر هستید، حتما باید به فکر یافتن یک تعمیرگاه کپچر هم باشید. فرقی نمی کند که خودروی شما یک خودروی خارجی است یا داخلی، یا کیفیت آن بسیار بالا است یا بسیار پایین، در هر شرایطی و حتی اگر که کیفیت ماشین شما خیلی هم بالا باشد و دیر به دیر نیاز به تعمیر پیدا کند، شما باز هم به شناخت یک تعمیرگاه تخصصی کپچر برای خودرویتان نیاز خواهید داشت.

جهت دریافت نوبت از تعمیرگاه تخصصی کپچر تماس بگیرید: 09128896509

زیرا اگر هم که خودروی شما دیر به دیر به مشکل بخورد و دوام و کیفیت بالایی هم داشته باشد، برای انجام اعمال نگهداری مثل تعویض قطعات مصرفی و… شما به یک تعمیرگاه حرفه ای نیاز پیدا خواهید کرد. در صورتی که صاحب خودرو های ساخت شرکت رنو و به خصوص خودروی رنو کپچر هستید، در ادامه بحث تعمیرگاه کپچر هم همراه ایران رنو باشید تا بیشتر و بهتر در مورد مسائلی مثل تعمیرگاه کپچر در تهران، بهترین تعمیرگاه کپچر، تعمیرگاه رنو کپجر و… بدانید.

رنو کپچر

رنو کپچر از زمانی که به بازار خودروی ایران راه یافته است. تبدیل به یکی از پرفروش ترین خودروها شده است. رنو کپچر عرضه شده در ایران از موتور ۱۲۰۰ سی سی با توان ۱۲۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۹۰ نیوتن متر بهره می برد. موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش در داخل شهر ۶.۶ لیتر، خارج شهر ۴.۷ لیتر و به صورت ترکیبی ۵.۹ لیتر سوخت مصرف می کند.

رنو کپچر یک خودروی ساخت شرکت فرانسوی رنو است که پس از برداشته شدن مقطعی تحریم ها به بازار ایران آمد. رنو کپچر با داشتن ابعاد کوچک میتواند در مناطق و معابر تنگ تردد کند و یا در جاهای تنگ پارک شود، اين ها همه بخاطر اين است كه اين خودرو در كلاس ماشینهای ميني كراس اورهاي شهري قرار دارد و براي شهرهايي كه پرترافیک و شلوغ هستند، توسط شرکت رنوی فرانسه طراحی و تولید شده است.این خودرو دارای مقداری ارتفاع از سطح زمین است تا براحتی بتواند از رمپها و دست اندازهای شهری و موارد غیراصولی و غیراستاندارد عبور کند.

اما انچه که برای دارندگان خودروی کپچر اهمیت دارد بهره مندی از مزایای یک تعمیرگاه تخصصی خوب است. با تعمیرگاه کپچر در تهران بزرگترین تعمیرگاه رنو در شرق تهران همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گیربکس اتومات کپچر

نمایندگی رنو کپچر در تهران

نمایندگی رنو کپچر در تهران

دارندگان این خودرو برای تعمیرات و سرویس خودروی خود می توانند به نمایندگی ایران رنو مراجعه کنند. همچنین برای تعمیر تخصصی داستر نیز می توانید به ایران رنو مراجعه کنید.

در این تعمیرگاه خدماتی از قبیل سرویس دوره ای، تعویض روغن گیربکس، خدمات بخش برقی خودرو، تعمیر استارت خودرو، تعمیر جلوبندی و سیستم تعلیق، تعمیر گیربکس و موتور ارائه می شود.

شما عزیزان با یک بار مراجعه به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو می توانید از آن پس از طریق پیامک زمان تعویض روغن گیربکس، زمان سرویس دوره ای و زمان تعویض روغن موتور را دریافت کنید.

تعمیرگاه ایران رنو از طریق پیامک با شما در ارتباط است.

جهت مراجعه به تعمیرگاه تخصصی کپچر در تهران می توانید با شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایید.

نمایندگی کپچر در تهران

یافتن نمایندگی رنو کپچر در تهران، به خصوص پس از اینکه رنو بازار خودرویی ایران را ترک کرد، تبدیل به یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از افراد صاحب این خودرو شده است. اما اگر که شما هم جز این افراد باشید و به دنبال بهترین تعمیرگاه کپچر در تهران هستید، باید بدانید که مراکز مختلفی وجود دارند که تعمیرات رنو کپچر را انجام میدهند، اما کیفیت کاری آنها با یکدیگر بسیار متفاوت است. به همین خاطر اگر که علائم نشان دهنده نیاز به تعمیر موتور کپچر و یا علائم خرابی در هر قسمت از خودرو را دیدید، توصیه میشود در ابتدا در مورد تعمیرگاه های مختلف تحقیق کنید و سپس تعمیر خودرویتان را به آنها بسپارید. در ادامه بیشتر در مورد این موضوعات صحبت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تعمیر موتور کپچر

طراحی رنو کپچر

در مورد طراحی رنو کپچر که برای تعمیر و انجام خدمات نگهداری آن می توانید به سایت تعمیرگاه تخصصی ایران رنو کخ بهترین تعمیرگاه کپچر هم هست، مراجعه کنید، می شود گفت که درست است که نسل اول کپچر از برخی جهات با زبان طراحی روز رنو فاصله دارد و برخلاف نسل دومش (که تاکنون در کشورمان عرضه نشده) چهره‌ای ساده‌ تر را به نمایش گذاشته، اما در برابر خودروهای قدیمی‌ تر این کمپانی فرانسوی پیشرفت فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده و با ظاهری مدرن و شیک در انظار ظاهر شده است.

چراغهای خشن و سپر اسپرت جلو در تلفیق با رینگ‌های بزرگ آلومینیومی و خطوط مواج و سیال بدنه، حالتی پویا و هیجان‌انگیز به ماشین بخشیده‌اند و استفاده از نوارهای کرومی در قسمت‌های مختلف بدنه اندکی به حال و هوای لاکچری ماشین افزوده‌اند در این بین فرم خاص سقف و آینه‌های جانبی در کنار رنگ ‌بندی جذاب بدنه از دیگر ویژگی‌های مثبت طراحی کپچر به حساب می‌آیند. البته کپچر در رده قیمتی دشواری قرار گرفته که در آن رقبای زیباروی بسیاری حضور دارند و به همین دلیل کار فرزند رنو برای جلب توجه مقداری سخت شده.

نمایندگی رنو کپچر در تهران

نمایندگی رنو کپچر در تهران

نمایندگی رنو کپچر در تهران

در مورد تعریف تعمیرگاه باید گفت که تعمیرگاه خودرو یا تعمیرخانه خودرو کارگاهی است که در آن تعمیرکاران خودرو و تکنسین‌های برق، خودروها را تعمیر می‌کنند. یکی از این تعمیرگاه های بسیار معتبر برای خودرو های رنو هم جایی نیست به جز تعمیرگاه ایران رنو که یک نمایندگی رنو کپچر در تهران هم می باشد. در قسمت پایینی یکسری از خدمات نمایندگی رنو کپچر در تهران یعنی ایران رنو را با هم می بینیم.

تعویض روغن موتور: روغن موتور که برای تعویض آن میتوانید به نمایندگی رنو کپچر در تهران هم مراجعه کنید، به عنوان یک ماده محافظ برای قطعات درونی موتور عمل می‌کند. از طریق حفظ کاهش اصطکاک در میان قطعات مکانیکی موتور، از ساییدگی و سایر خرابی‌ها جلوگیری خواهد کرد. به مرور زمان و استفاده بیشتر از خودرو، روغن موتور کثیف و آلوده می‌گردد.

استفاده از لوازم و قطعات اورجینال: منظور از لوازم یدکی اورجینال و اصلی، قطعاتی است که توسط کارخانه سازنده خودرو تولید شده است و یا توسط شرکتی ساخته شده است که تحت نظارت مستقیم شرکت تولید کننده خودرو قرار دارد. قطعات اورجینال و اصلی بهترین سازگاری و کیفیت را با خودرو شما دارند و سبب افزایش عمر مفید خودرو شما خواهند شد. در نمایندگی رنو کپچر در تهران تنها از قطعات اصلی استفاده میشود.

تعویض تسمه تایم: هنگامی که یک تسمه تایم به درستی کار نمی کند، سوپاپ های وسیله نقلیه شما به درستی جهت ورود و خروج هوا همگام سازی نمی شوند، به این معنی که ممکن است پیستون ها آسیب ببینند. تعویض تسمه تایم و این که چه زمانی باید آن را  در یک نمایندگی رنو کپچر در تهران عوض کنیم یکی از موارد مهم در نگهداری خودرو است.

شستشوی انژکتور: شستشوی انژکتور خودرو یا تمیز کردن سوزن که یکی از تعمیرات رنو کپچر هم محسوب میشود، یکی از راهکارهایی است که برای تمیز کردن و رفع رسوبات سیستم سوخت رسانی خودرو انجام می‌شود. رفع گرفتگی و انسداد سوزن انژکتور به بهبود سیستم سوخت رسانی و پاشیدن بنزین به محفظه احتراق خودرو منجر می‌شود.

نمایندگی کپچر شرق تهران

در کل در نمایندگی کپچر شرق تهران خدمات تعمیرات خودرو با بررسی و عیب یابی شروع می شود. در ابتدا اتومبیل به طور کامل توسط مکانیک ها بررسی می شود و سپس برای رفع آن و برگرداندن سلامت خودرو اقدام میشود. یکسری از انواع تعمیران رنو کپچر که در نمایندگی کپچر شرق تهران هم ارائه می شود را در زیر با هم مشاهده می کنیم.

تعمیر گیربکس اتوماتیک: این عمل باید در زمان مناسب و پیش از گسترش خرابی گیربکس انجام شود، اگر می‌خواهید گیربکس اتوماتیک شما عمر بیشتری داشته باشد باید تعمیر و سرویس آن را جدی بگیرید. تعمیر فرایندی است چندمرحله‌ای و به میزان و نوع آسیب گیربکس شما وابسته است.

تعمیر پمپ بنزین: در صورتی که پمپ بنزین کامل بسوزد دیر برای تعمیر آن در نمایندگی رنو کپچر در تهران اقدام شود، موتور یک لحظه روشن شده و خاموش میشود و دیگر روشن نمیشود. و چنانچه این قطعه نیم سوز شده باشد، فشار ارسالی بنزین کاهش یافته و بنابراین موتور در موقع شتاب گیری و زیر بار، با کمبود سوخت مواجه می شود و به اصطلاح کم می آورد.

تعمیر جلوبندی خودرو: تعمیر جلوبندی خودرو شامل قطعاتی همچون فنر و کمک فنرهای جلو، اکسل، سیستم تعلیق جلو، میل موجگیر، سیستم چرخ‌‌ها، بلبرینگ و توپی چرخ‌‌ها، طبق و.. است. هر یک از این بخش‌‌ها ممکن است دچار خرابی و فرسودگی شده و مشکلاتی را سبب گردند.

کسب اطلاعات بیشتر: تعویض ایسیو کپچر

یکی دیگر از عللی که بخاطر آن می گوییم رنو کپچر برای این تیپ از مناطق ساخته شده است، این موضوع است که این خودرو دارای مقداری ارتفاع از سطح زمین است تا به راحتی بتواند از رمپ ها و دست انداز های شهری حتی موارد غیر اصولی و غیر استاندارد عبور کند.در قسمت پایینی به مشخصات فنی و آپشن های نه چندان متعدد و پیچیده خودروی رنو کپچر فرانسوی که برای تعمیر و کارهای نگهداری آن می توانید به تعمیرگاه کپچر در تهران ایران رنو مراجعه کنید، اشاره شده است.

  •  موتور 4 سیلندری توربوشارژ با حجم 1200 سی سی.
  •  قابلیت تولید 120 اسب بخار قدرت و 190 نیوتون متر گشتاور.
  •  حداكثر سرعت 192 كيلومتر بر ساعت.
  •  مصرف بنزین ترکیبی 5.9 لیتر در هر 100 کیلومتر.
  • گیربکس 6 دنده اتوماتیک دو کلاچه.
  •  دیفرانسیل جلو بودن.
  •  حم باک 45 لیتری. وزن 1180 کیلو گرمی.
  • سیستم نگهدارنده سرعت یا همان کروز کنترل.
  • کنترل ایستایی در حرکت سربالایی یا HAC.
  • کنترل پایداری یا .ESC
  • حالت رانندگی اکو یا ECU.
  • سنسور دنده عقب.
  •  سنسور باران.
  •  قابلیت اندازه گیری غیر مستقیم فشار باد تایر iTPMS.
  • توزیع نیروی ترمز.
  •  ترمز ضد قفل ABS.
  • ترمز کمکی.
  • دی لایت.
  • اتولایت.
  •  چراغ مه شکن جلو.
  •  چراغ مه شکن عقب.
  •  روشن شدن اتومات مه شکن ها در پیچ ها.
  • فرمان برقی با قابلیت تنظیم 4 حالته.
  • مانیتور 7 اینچی.
  • سیستم نویگیشن.
  • دوربین دید عقب.
  • ایربگ راننده.
  • ایربگ سرنشین جلو.
  • 2 ایربگ جانبی.
  • استارت دکمه ای یا Keyless.
  • سیستم تهویه اتوماتیك AQM.
  • گرمکن صندلی جلو.
  • صندلی های عقب با قابلیت تا شدن.
  • آینه های جانبی برقی.
  • آینه های جانبی با گرمکن.

از مزایای خودروی رنو کپچر هم می توان به ایمنی، فرمان ‌پذیری، ترمز عقب کاسه‌ای اما مطمئن، شتاب ثانویه کافی، تجهیزات بیشتر در مدل 2017، طراحی زیبا و اصولی، مصرف سوخت مناسب، اشاره کرد.

از معایب رنو کپچر هم میتوان عایق‌ ‌بندی کابین، نداشتن سانروف، کابینی کوچکتر از تیوولی، حساسیت پیشرانه به بنزین بیکیفیت، دردسرهای نگهداری از پیشرانه توربو و گیربکس دوکلاچه، لگ توربو و تاخیر گیربکس در آغاز حرکت را نام برد.

یکی از عمده ترین مشکلات دارندگان رنو کپچر این است که نمی دانند چه زمانی برای سرویس دوره ای و یا تعویض روغن گیربکس به نمایندگی خود مراجعه کنند.

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو این مشکل را حل کرده است. شما با یکبار مراجعه به ایران رنو و ثبت خودروی خود در این نمایندگی می توانید از طریق پیامک با ما در ارتباط باشید.

تعمیرگاه ایران رنو زمان تعویض روغن گیربکس، زمان سرویس دوره ای و زمان تعویض روغن موتور را به شما یادآوری می کند.

نمایندگی رنو کپچر شرق تهران

نمایندگی رنو کپچر شرق تهران

جهت افزایش اطلاعات عمومی در جریان باشید که زمان تعویض روغن گیربکس هر 50 هزار کیلومتر، زمان تعویض روغن موتور هر 5000 کیلومتر و زمان سرویس دوره ای هر 60 هزار کیلومتر برای خودری کپچر می باشد.

نمایندگی کپچر

یکی دیگر از مهم ترین موضوعاتی که برای افراد صاحب خودرو های رنو، و به خصوص صاحبین خودروی رنو کپچر وجود دارد، بحث یافتن بهترين تعمیرگاه کپچر است که به اندازه مطالبی مثل تعمیرگاه رنو کپچر، تعمیرگاه کپچر در تهران، تعمیرگاه کپچر و… اهمیت دارد. به همین خاطر در قسمت پایینی این پاراگراف به یکسری از مهارت ها و تخصص ها، و خدماتی که در یک تعمیرگاه حرفه ای کپچر مثل ایران رنو باید به مشتریان و شما عزیزان ارائه شوند اشاره هایی شده است. برخی از خدماتی که در تعمیرگاه ایران رنو برای خودروی رنو کپچر ارائه می شوند عبارت اند از:

  • رفع کوبش.
  • استفاده از قطعات اوریجنال و شرکتی رنو.
  • تعمیرات و تعویض تخصصی قطعات برق.
  • فعال سازی، تعمیر یا تعویض آن ها در صورت نیاز.
  • تعمیر و تعویض کامل موتور.
  • استفاده از مکانیک های چیره دست و متخصصین حرفه ای خودرو های رنو.
  •  استفاده از دیاگ اصلی و اورجینال شرکت رنو.
  • یادآوری و انجام سرویس های دوره ای خودرو.
  • عیب یابی حرفه ای با استفاده از دستگاه CLP
  • .تعویض قطعات مصرفی مثل شمع و تسمه های خودرو.
  • تعویض روغن و روغن هیدرولیک.
  • تعمیر و تعویض فنر ها و کمک فنر ها.
  • میزان کردن فرمان و برطرف کردن مشکلات آن.
  • تعمیر یا تعویض دینام خودرو.
  • عیب یابی و رفع عیب خودرو.
  • تعویض قطعات مصرفی مثل لنت، تسمه تایم، تیه برف پاک کن و… .
  • استفده از قطعات اصلی و اورجینال شرکت رنو.
  • تعمیر یا در صورت نیاز تعویض قطعات سیستم برقی خودرو.
  • فعال سازی، تعمیر یا در صورت لزوم تعویض آپشن های خودرو.
  • تعویض روغن موتور و روغن گیربکس اتوماتیک و دستی.
  • استفاده از دیاگ تخصصی و اصلی شرکت رنوی فرانسه.
  • تعمیر یا تعویض قطعات سیستم تعلیق.
  • تعمیر یا تعویض گیربکس.

بهترین تعمیرگاه کپچر در تهران

هدف از بیان مطالبی مثل مشخصات فنی رنو کپچر، تعمیرگاه کپچر در تهران و ویژگی های بهترین تعمیرگاه کپچر و تعمیرگاه رنو کپچر تنها این است که به شما کمک شود، چه در صورتی که صاحب خودروی رنو کپچر هستید و به دنبال مرکزی برای نگهداری و تعمیرات خودروتان می گردید و چه قصد خرید رنو کپچر را دارید و به دنبال جایی هستید که پس از خرید در صورت لزوم و برای انجام سرویس های دوره ای خودرویتان به آنجا مراجعه کنید، بدانید کدام تعمیرگاه را باید انتخاب کنید.

پیشنهادی که به شما می شود چه برای اقدامات نگهداری مثل تعویض قطعات مصرفی و چه برای انجام تعمیرات خودروی رنوتان، این است که به تعميرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید. زیرا تعمیرگاه تخصصی ایران رنو که یک تعمیرگاه کپچر در تهران هم می باشد، با استفاده از قطعات اورجینال شرکت رنو و با داشتن تیمی از افراد چیره دست در حوزه تعمیرات و نگهداری خودرو های شرکت رنو، آماده انجام تمامی مشاوره ها، خدمات و تعمیرات مورد نیاز خودروی رنوی شما است.

نمایندگی کپچر تهران

رنو کپجری که وارد ایران شده است توسط نمایندگی ایران خودرو در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.

در جدول زیر مشخصات رنو کپچر را می توانید مشاهده کنید.

نمایندگی رنو کپچر | نمایندگی رنو کپچر در تهران

نمایندگی رنو کپچر | نمایندگی رنو کپچر در تهران

بهترین تعمیرگاه رنو کپچر

ما تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید. با بهترین تعمیرگاه تالیسمان در خدمت شما هستیم.

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در

تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10

آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

شماره تماس:

09128896509

09120996450

021-77785115

021-77785114

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین
ثبت سفارش تلفنی

3 دیدگاه در “نمایندگی رنو کپچر

  1. سعید گفت:

    سلام. گیربکس ماشین من هر از گاهی صداش می یاد. نیازه بیام تعمیرگاه؟ یا عادیه؟

    1. سعید گفت:

      برای منم همین مشکل پیش اومده ولی توی سربالایی فقط این صدا رو میشنوم

  2. سماوات گفت:

    بهترین نمایندگی کپچر شرق تهرانه، یکم دوره به من ولی ارزش رفتن داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *