مقالات

تعمیر جلوبندی کپچر

با تعمیر جلوبندی کپچر در خدمت شما هستیم. تعمیرگاه تخصصی رنو متخصص در تعمیر تمامی خودروهای رنو به ویژه کپچر، آماده ارائه خدمات می باشد. شما عزیزان می توانید برای تعمیر جلوبندی کپچر، سرویس دوره ای رنو کپچر، تعویض روغن گیربکس، تعویض روغن موتور و… به این تعمیرگاه مراجعه کنید. مرکز تخصصی تعمیر جلوبندی کپچر در تهران.

در نظر داشته باشید با مراجعه به نمایندگی ایران رنو ابتدا خودروی شما عیب یابی می شود. هزینه تعمیر با شما در میان گذاشته می شود. در صورت رضایت شما خودرو تعمیر می شود. همچنین در این تعمیرگاه تعمیر برق خودروی کپچر نیز توسط متخصصین برق خودرو صورت می گیرد. با تعمیرگاه تخصصی کپچر همراه ما باشید.

شما عزیزان می توانید با شماره های درج شده در انتهای مقاله جهت مراجعه حضوری با متخصصین هماهنگی لازم را به عمل آورید.

تعمیر جلوبندی کپچر در تهران

یکی از بخش های اساسی خودرو سیستم تعلیق و جلوبندی است که در صورتی که با مشکل مواجه شود سبب بروز تصادف می شود. در این بخش ما چند نمونه از نشانه ها و علل خرابی جلوبندی را با شما در میان می گذاریم. در صورتی که هریک ازین نشانه ها در خودروی شما مشهود است سریعا به نمایندگی ایران رنو مراجعه کنید.

تعمیر جلوبندی کپچر

تعمیر جلوبندی کپچر

یکی از گزینه های شایع در زمینه خرابی جلوبندی کپچر، تغییر ارتفاع خودرو است. معمولا قشر جوان علاقه به پایین آوردن ارتفاع خودرو دارند. خودروهای رنو به دلیل استاندارهای خاصی که توسط نمایندگی آن در نظر گرفته شده. اگر از مقدار استاندارد پایین تر باشد سبب اسیب به جلوبندی سیستم می شود. بهتر است قبل از اینکه اقدام به تغییر ارتفاع خودروی خود کنید، این موضوع را با یک متخصص در میان بگذارید و محدوده مجاز برای تغییر ارتفاع رنو کپچر را جویا شوید.

گزینه دوم باد لاستیک ها می باشد. معمولا باد لاستیک برای خودروهای رنو یک مقدار استاندارد است و جابجایی از نقظه استاندارد سبب اسیب می شود. بهترین کار این است خودروی خود را در زمان های تعیین شده به نمایندگی ایران رنو برای سرویس خودرو ببرید. در دوره های سرویس خوردهای کپچر، متخصصین ایران رنو تمامی گزینه هایی که ممکن است در طولانی مدت سبب وارد شدن ایراد به خودروی شما شود را بررسی می کنند و ایرادات احتمالی را با شما در میان می گذارند.

یکی از مشکلات دارندگان خودروی کپچر این است که متاسفانه زمان سرویس دوره ای خودروی خود را فراموش می کنند. تعمیرگاه تخصصی ایران رنو این مشکل را برای شما حل کرده است.

شما می توانید با یک بار مراجعه به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو سرویس دوره ای خودروی خود، زمان سرویس بعدی خود را از طریق پیامک دریافت کنید.

تعمیر جلوبندی کپچر شرق تهران

یکی از نشانه های خرابی سیستم تعلیق کشیده شدن فرمان به طرفین هنگام رها کردن فرمان است. اگر در خودروی خود این مشکل را احساس می کنید بهتر است قبل از این که یک ایراد جزیی سبب خرابی دیگر بخش های خودرو شود، به تعمیرگاه متخصص خودروی خود مراجعه کنید.

از دیگر دلایل مشکل در سیستم تعلیق خودرو، خراب شدن طبق خودرو است که می بایست حتما توسط متخصص رنو تعمیر شود. بنابراین کار را به کاردان بسپارید.

سرو وصدای داخل اتاق در بسیاری از خودروها ممکن است به گوش برسد ولی خودروهای رنو به گونه ای طراحی شده اند که دارای کمترین سر و صدا در داخل کابین هستند. ممکن است این نشانه به جلوبندی خودرو مربوط باشد و سیستم تعلیق به مشکل خورده باشد.

مرکز تخصصی تعمیر کپچر در تهران

تعمیر جلوبندی کپچر

تعمیر جلوبندی کپچر

ما تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید. با بهترین تعمیرگاه تالیسمان در خدمت شما هستیم.

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

شماره تماس:

09128896509

021-77785115

021-77785114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *