مقالات

تعمیرگاه تخصصی برق تالیسمان

تعمیرگاه تخصصی برق تالیسمان
تعمیرگاه تخصصی برق تالیسمان

آنچه خواهید خواند

با معرفی بهترین تعمیرگاه برای تعمیر برق رنو تالیسمان در خدمت شما هستیم. اگر خودرو تالیسمان شما دچار ایراد برقی شده است و برای تعمیر آن به دنبال یک تعمیرگاه تخصصی و باتجربه هستید درست آمده اید. تعمیرگاه تخصصی رنو آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت از تعمیرگاه تخصصی تالیسمان می توانید با شماره 09128896509 تماس حاصل نمایید.

اگر که احساس می کنید بخش های برقی خودرویتان به خوبی سابق یا اصلا کار نمی کنند، باید برای تعمیر برق تالیسمان اقدام نمایید. مواردی هستند که ممکن است ذهن شمایی که صاحب تالیسمان هستید را درگیر کنند مثل این که علت ضعیف و قوی شدن برق خودرو چیست، یا این که نشانه های ضعیف بودن برق ماشین چه مواردی هستند. این سوالات عموما در زمانی ذهن شما را درگیر می کنند که احساس می کنید خودرو کارکرد درست خود را از دست داده است و به خوبی سابق کار نمی کنند. به همین خاطر است که در ادامه بحث تعمیر برق تالیسمان هم همراه باشید تا بیشتر در مورد این موضوعات و این که در این مواقع چه باید بکنید، بدانید.

تعمیر برق تالیسمان در تهران

رنو تالیسمان دارای یک لبه اسپرت است که جذابیتی به دوچندان به گروه رنو می بخشد. قسمت جلویی چشمگیر ، با نمای زیبا ، شانه های چشمگیر و موضع قاطعانه. با ارائه حجم های متعادل و سخاوتمندانه ، تالیسمان یک اتومبیل جذاب و پویا در سالن است که نوید بخش اوقات خوبی را در آینده می دهد.

رنو تالیسمان با رینگ های چرخ دار 18 اینچی و باله های جانبی کروم تصفیه شده ، طراحی خود را ارتقا می بخشد. علامت روشنایی آن ترکیبی از قابلیت نفوذ چراغ های جلو  و یک سبک متمایز از چراغ های روشنایی روز است. اینها همه نشانه های سبک مدرن خودرو است.

تالیسمان شما را به سفری مبتکر و ابتکاری می برد. با سیستم انحصاری Multi-Sense شما می توانید تجربه رانندگی خود را متناسب با روحیه خود انتخاب کنید. تجربه رانندگی برتر را با راحتی بیشتر و نگه داشتن جاده با سیستم تعلیق میرایی متغیر کنترل الکترونیکی ، یک ویژگی منحصر به فرد، تجربه کنید. وسایل نقلیه را از طریق تبلت صفحه لمسی خازنی بزرگ، کنترل کننده چند منظوره مرکزی یا دکمه میانبر Multi-Sense کنترل کنید. با سیستم صوتی Bose Surround با 13 بلندگو و تقویت کننده دیجیتال از یک تجربه موسیقی بی نظیر لذت ببرید. با استفاده از رنو تالیسمان ، هر مقصد منجر به تجربه های جدید می شود.

تعمیر برق تالیسمان در تهران

تعمیر برق تالیسمان در تهران

ارگونومی موقعیت رانندگی برای شما طراحی شده است. شماره گیری Multi-Sense از کنسول مرکزی به راحتی قابل دسترسی است و کنترل کاملی بر تجربه شما را ارائه می دهد. هر مدی را که انتخاب کنید ، جهان شما تغییر شکل می دهد ، از صفحه داشبورد گرفته تا محیط روشنایی و فعال سازی صندلی های ماساژ. در قلب داشبورد ، رایانه لوحی بصری و متصل R-Link 2 به شما امکان می دهد تمام فن آوری داخلی را کنترل کنید. لذت یک قدم جلوتر با رنو تالیسمان است.

یک فضای داخلی بزرگ را که متمرکز بر رفاه تعبیه شده است. . در داخل ماشین ، مسافران فضای زیادی برای حرکت دارند. در قسمت جلو ، صندلی های چرمی سوراخ دار و ملافه با عملکرد تهویه مطبوع، تهویه ، گرمایش و ماساژ احساس “سالن اجرایی” را ایجاد می کنند.

تسلط به راه

رنو تالیسمان به لطف سیستم تعلیق میراث متغیر منحصر به فرد و کنترل شده الکترونیکی ، با آپولوب رانندگی می کند. سیستم Renault Multi-Sense همه جنبه های کنترل وسیله نقلیه شما را تغییر می دهد ، مانند داشتن چندین ماشین در یک وسیله نقلیه. تجربه رانندگی خود را تشدید کنید.

انتخاب نوع رانندگی

سیستم انحصاری Renault Multi-Sense® از انقلابی در تجربه رانندگی شما با استفاده از میرایی متغیر با کنترل الکترونیکی استفاده می کند. نگه داشتن جاده وسیله نقلیه خود را متناسب با روحیه خود فقط با یک کلیک تغییر دهید. از پنج حالت رانندگی مختلف ، از حالت اسپرت تا حالت راحتی ، یکی را انتخاب کنید. تمام فن آوری های تجربه رانندگی درگیر هستند: پاسخ میرایی کنترل شده ، پاسخ گیربکس EDC ، پاسخ شتاب ، تلاش فرمان ، محیط نور محیط ، پیکربندی خوشه ابزار ، صدای موتور و راحتی صندلی. پنج تجربه رانندگی بی نظیر را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید: دلایل لرزش موتور تالیسمان

در جاده آزاد ، هم افزایی بین فن آوری های مختلف کنترل مسیر بسیار دقیق و نگه داشتن جاده را برای ثبات بی نظیر ارائه می دهد. پاسخ شاسی با توجه به حالت رانندگی Multi-Sense® انتخاب شده تغییر می کند. میراگرهای الکترونیکی حرکت عمودی و احساس سواری (محکم یا نرم) را کنترل می کنند. عملکرد کمک فنرها به طور مداوم با دینامیک خودرو و ورودی راننده (حرکت فرمان ، تغییر مسیر ، شتاب ، ترمز و غیره) سازگار است. سوپاپ های برقی نصب شده بر روی میراگر هر چرخ به طور مداوم شرایط جاده را ارزیابی می کند و حرکت را در هر ثانیه 100 بار تنظیم می کند.

رایانه بصری

رنو تالیسمان یک تجربه چندرسانه ای با صفحه نمایش بزرگ را به شما ارائه می دهد. با استفاده از تبلت 8.7 اینچی متصل به R-Link 2 ، پشت فرمان بنشینید و کلیه عملکردهای اتومبیل خود را کنترل کنید. صفحه نمایش های خانگی را می توان با استفاده از سیستم ویجت سفارشی کرد ، بنابراین عملکردهای مورد علاقه و پرکاربرد شما همیشه در نوک انگشتان شما هستند.

نمایشگر را سفارشی کنید ، تنظیمات صندلی و آینه دید عقب را ذخیره کرده و حداکثر 6 نمایه مختلف را پیکربندی کنید. حالت Multi-Sense خود را انتخاب کنید. تنظیمات فناوری کمک رانندگی و نمایشگر هدآپ را برای آرامش خاطر کامل تنظیم کنید. بگذارید نوآوری رنو راهنمای شما باشد. تعمیرگاه تخصصی برق تالیسمان.

هنر استقبال از شما

با نزدیک شدن ، وسیله نقلیه شما را می شناسد ، چراغ های روشنایی روز روشن می شوند ، کابین روشن می شود ، آینه های درب مستقر می شوند و محیط روشنایی غیرفعال می شود. حداکثر 25 لیتر فضای ذخیره سازی در داخل کابین قرار دارد و فضای ذخیره سازی هوشمندی از جمله محفظه یخچالی برای میان وعده ها و نوشیدنی های شما را فراهم می کند.

رنو تالیسمان حتی دسترسی به صندوق عقب را از طریق صندلی عقب مرکز عقب نیز در اختیار شما قرار می دهد. پای خود را زیر سپر عقب حرکت دهید تا صندوق عقب به طور خودکار باز شود. صندوق عقب فضای ذخیره سازی سخاوتمندانه 608 لیتری را به شما ارائه می دهد. وقتی موتور را متوقف می کنید صندلی حافظه راننده 50 میلی متر عقب حرکت می کند تا به شما کمک کند از خودرو خارج شوید. سپس به تنظیمات موقعیت نشستن ذخیره شده شما باز می گردد. رنو تالیسمان طرح ایده آل برای همه سبک های زندگی ، چمدان ، فعالیت ها ، خانواده و دوستان شما دارد. فقط بارگیری کنید و بلند شوید.

شما عزیزان می‌توانید برای تعمیر برق خودروی رنوی خود همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 به مدیریت مهندس قدردان مراجعه کنید.

شماره تماس:

09128896509-مهندس قدردان

021-77785115

021-77785114

تعمیر برق تالیسمان در تهران

تعمیر برق تالیسمان در تهران

تعمیر برق تالیسمان

اما برای این که مطمئن شوید که زمان تعمیر تالیسمان فرا رسیده باید با یکسری موارد مثل علت قوی و ضعیف شدن برق تالیسمان و مطالب این چنینی آشنا باشید. به همین خاطر در بخش پایینی به یکسری از خرابی های احتمالی تالیسمان که شما را مجبور به تعمیر برق تالیسمان خواهند کرد و علت آن ها، اشاره شده است. برای تعمیر هر گونه خرابی برق تالیسمان، شما باید به مرکز تعمیرات تالیسمان مثل تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: لیست خطاهای تالیسمان

علت خرابی ECU در تالیسمان: ECU یا کامپیوتر خودرو، قطعه‌ای است که مسئول تشخیص و رفع مشکلات سایر قطعات برقی خودرو است. برخی از عواملی که می‌توانند سبب خرابی ECU شوند عبارتند از: تصادفات سنگین، تماس با آب، اتصالات کوتاه، سوختن فیوزها و غیره.

علت خرابی TCU در تالیسمان: TCU یا کامپیوتر گیربکس، قطعه‌ای کوچک است که در داخل جعبه دنده قرار دارد و وظیفه تعیین زمان برای پاشش سوخت، جرقه‌زنی و احتراق را بر عهده دارد. برخی از عواملی که می‌توانند سبب خرابی TCU و نیاز بودن تعمیر برق تالیسمان شوند عبارتند از: تصادفات سنگین، تماس با آب، اتصالات کوتاه، سوختن فیوزها و غیره.

علت خرابی جعبه فیوز رنو تالیسمان: جعبه فیوز، قطعه‌ای است که محل قرارگیری تمامی رله‌ها و سایر قطعات مربوط به سیستم الکتریکی خودرو است. برخی از علائم خرابی جعبه فیوز عبارتند از: سوختن مرتب فیوزها، جا به جا شدن یا شل شدن فیوزها، کاهش عملکرد قطعات برقی و غیره.

علت ضعیف و قوی شدن برق تالیسمان

برق خودرو از چندین قطعه تشکیل شده است که هر یک از آن ها می توانند دچار خرابی شوند و باعث نوسان برق شوند. برخی از موارد علت ضعیف و قوی شدن برق تالیسمان که یکسری از آن ها با نشانه های ضعیف بودن برق تالیسمان هم یکسان هستند و شما را مجبور به اقدام برای تعمیر برق تالیسمان خواهند را در زیر با هم مشاهده می کنیم.

داغ شدن سیم برق: اگر سیم برق خودرو داغ شود، مقاومت آن افزایش می یابد و جریان برق را کاهش می دهد. این موضوع می تواند به دلیل بار زیادی که روی سیم برق وارد می شود یا به دلیل آسیب دیدگی یا پارگی سیم برق رخ دهد، به همین خاطر در صوردن دیدن این مورد حتما برای تعمیر برق تالیسمان اقدام کنید.

خرابی دینام یا آلترناتور: دینام یا آلترناتور قطعه ای است که با استفاده از نیروی مکانیکی موتور، برق تولید می کند و باتری را شارژ می کند. اگر این قطعه خراب شود یا تسمه آن پاره شود، برق تولید نمی شود و باتری خالی می شود.

برق دزدی ماشین: برخی از افراد برای استفاده از برق خودرو برای مصارف دیگر، ممکن است به سیم کشی خودرو دست بزنند و برق را دزدیده یا تقسیم کنند.

ضعیف شدن باتری: باتری قطعه ای است که برق را ذخیره می کند و زمانی که موتور خاموش است، برق مورد نیاز قطعات را تامین می کند. اگر باتری ضعیف شود یا مایعات آن کم شود یا رسوب گرفته باشد، نمی تواند برق کافی را تولید کند و باعث کاهش ولتاژ برق می شود و در نتیجه شما را مجبور به تعمیر برق تالیسمان می کند.

خرابی کویل: کویل قطعه ای است که برق دینام یا باتری را تقویت می کند. اگر این قطعه خراب شوند یا سیم های آن ها آسیب ببینند، باعث اختلال در روشن شدن موتور و نوسان برق می شوند.

فیوز سوخته: فیوز قطعه ای است که محافظ سیم برق و قطعات برقی است و در صورت ورود جریان بیش از حد، سوخته می شود و جریان را قطع می کند. اگر فیوزی سوخته شود، برق به قطعه مربوطه نمی رسد و عملکرد آن مختل می شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر سانروف تالیسمان

علت ضعیف و قوی شدن برق تالیسمان

علت ضعیف و قوی شدن برق تالیسمان

نشانه های ضعیف بودن برق تالیسمان

برخی از نشانه هایی ضعیف بودن برق تالیسمان که برای مطمئن شدن از آن ها باید برای عیب یابی برق تالیسمان و در نتیجه تعمیر برق تالیسمان اقدام کرد در بخش زیرین گردآوری شده اند.

استارت نخوردن خودرو: اگر موتور خودرو را روشن کنید و صدای کلیک یا غرغره شنوید یا هیچ صدایی نشنوید، ممکن است باتری شما خالی یا ضعیف باشد و نتواند برق لازم را برای شمع ها و سایر قطعات فراهم کند.

 ضعیف شدن چراغ های خودرو: اگر چراغ های خودرو شما کم نور شوند یا خاموش و روشن شوند یا نور آن ها تغییر کند، ممکن است دینام یا آلترناتور شما خراب باشد و نتواند برق کافی را تولید کند یا باتری شما ضعیف باشد و نتواند برق را ذخیره کند، به همین خاطر است که باید در صورت دیدن این نشانه برای تعمیر برق تالیسمان اقدام کنید.

 خاموش شدن قطعات برقی: اگر قطعات برقی مانند رادیو، سیستم صوتی، شیشه بالابر، فن، کولر و غیره خاموش شوند یا عملکرد ضعیفی داشته باشند، ممکن است فیوز مربوط به آن ها سوخته باشد و برق را قطع کرده باشد یا سیم برق آن ها آسیب دیده باشد و اتصال را از دست داده باشد.

عیب یابی برق تالیسمان

برق خودرو از چندین قطعه تشکیل شده است که هر یک از آن ها می توانند دچار خرابی شوند و باعث نوسان برق شوند. برای عیب یابی برق تالیسمان و در کل تعمیر برق تالیسمان در یک مرکز تعمیرات تالیسمان، باید ابتدا باتری، دینام، شمع، وایر شمع، کوئل، فیوز، سیم کشی و سایر قطعات برقی را بررسی کنید و مطمئن شوید که آسیب دیده یا خراب نشده اند. برای این کار، می توانید از یک برس سیمی، یک آچار سوکت، یک تستر برق، یک دیاگ و یک چراغ قوه استفاده کنید.

مرکز تعمیرات تالیسمان

در نهایت توصیه می شود که در صورت دیدن نشانه های ضعیف بودن برق تالیسمان و عیب یابی برق تالیسمان، و برای تعمیر برق تالیسمان به یک مرکز تعمیرات تالیسمان حرفه ای مثل ایران رنو مراجعه کنید. ایران رنو با داشتن تیم حرفه‌ای و دوره‌دیده، خدمات مختلفی را در زمینه تعمیر برق تالیسمان، تعمیر موتور، گیربکس، جلوبندی، سیستم‌های برقی، تهویه و کولر، سیستم‌های صوتی و مالتی مدیا و سرویس‌های دوره‌ای انجام می‌دهد. ایران رنو از قطعات اصلی و شرکتی که مورد تایید شرکت سازنده است استفاده می‌کند و از دستگاه دیاگ تخصصی رنو برای تشخیص دقیق مشکلات استفاده می‌کند.

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین
ثبت سفارش تلفنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *