مقالات

بهترین تعمیرگاه کپچر در تهران

بهترین تعمیرگاه کپچر در تهران
دریافت نوبت
بهترین تعمیرگاه کپچر در تهران

آنچه خواهید خواند

بهترین تعمیرگاه کپچر در تهران جایی است که بسیاری از افرادی که صاحب خودروی رنو کپچر و حتی سایر خودرو های ساخت شرکت رنو هستند، به دنبال آن می گردند. کپچر یک خودروی فرانسوی ساخت شرکت رنو است که چند سالی است پا به بازار ایران گذاشته است و حتی با وجود گذشتن مدت زیادی از توقف عرضه آن در کشور، همچنان در میان مردم ایران محبوب می باشد. به همین خاطر محبوب بودن و پر استفاده بودن این خودرو در کشور هم، نیاز به وجود تعمیرگاه های تخصصی این خودرو در کشور و به خصوص در تهران به شدت احساس می شود.

مشخصات رنو کپچر

در اول کار آشنایی با بهترین تعمیرگاه کپچر در تهران، بهتر است که کمی با مشخصات رنو کپچر آشنا شویم. رنو کپچر یک خودروی کراس‌اوور کامپکت است که بر اساس رنو کلیو ساخته شده است. این خودرو در سال ۲۰۱۳ رونمایی شد و در سال ۲۰۱۶ وارد بازار ایران شد. رنو کپچر دارای پیشرانه‌ای ۱.۲ لیتری توربوشارژ شده است که توان ۱۲۰ اسب بخار و گشتاور ۱۹۰ نیوتن متر را تولید می کند. این خودرو از گیربکس اتوماتیک دو کلاچه ۶ سرعته بهره می برد و تنها دارای محور محرکه جلو است.

رنو کپچر دارای ابعادی برابر با ۴۱۲۲×۱۷۷۸×۱۵۶۶ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۶۰۶ میلی متر است. این خودرو می تواند ۴ نفر را جای دهد و دارای صندوق عقبی با ظرفیت ۳۷۷ لیتر است. از مشخصات رنو کپچر پیش از صحبت درباره بهترین تعمیرگاه کپچر در تهران، این است که مصرف سوخت ترکیبی ۵.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر را دارد و می تواند سرعت بیشینه ۱۹۲ کیلومتر بر ساعت را دست یابد. 

این خودرو از سیستم‌های ایمنی مانند ABS، EBD، ESP، HSA، ASR و ایربگ‌های راننده و سرنشین جلو بهره می برد. لازم به ذکر است اگر که صاحب خودروی رنو کپچری هستید، حتما سری هم به تعمیرگاه رنو کپچر شرق تهران یعنی تعمیرگاه تخصصی ایران رنو بزنید.

بهترین تعمیرگاه کپچر در تهران

بهترین تعمیرگاه کپچر در تهران

بهترین تعمیرگاه کپچر در تهران

بهترین تعمیرگاه کپچر در تهران انواع خدمات تخصصی و فوری را برای خودروی رنو کپچر ارائه می‌دهند. خدماتی که باید متنوع باشند تا تمامی نیاز های خودرویی شما و رنو کپچر تان را برآورده کنند. خدمات تعمیرگاه رنو کپچر غرب تهران معتبر و حرفه ای چون ایران رنو بسیار متنوع هستند و از تعویض روغن کپچر گرفته تا تعمیر موتورکپچر را انجام می دهد. 

خدمات بیشتر: تعمیر گیربکس اتومات کپچر در تهران

یکسری از خدمات نمایندگی کپچر در تهران را در زیر با هم مشاهده می کنیم. یکسری از مهم ترین خدماتی که هر تعمیرگاهی که خود را یک نمیندگی رنو کپچر می داند باید آن ها را به شما ارائه دهد در قسمت پایین گردآوری شده اند تا در زمان انتخاب بهترین تعمیرگاه کپچر در تهران شما دانش کاملی داشته باشید.

 تعمیر اساسی موتور: این خدمت شامل باز و بست کردن موتور، تعویض قطعات ساییده یا خراب، تنظیم تایمینگ، تنظیم سوپاپ ها، تعمیر سرسیلندر، تعمیر توربوشارژر و … است.

تعمیر دستگاه‌های الکتریکی خودرو: این خدمت شامل تعمیر یا تعویض باطری، ژنراتور، استارتر، رله ها، فیوزها، سیم کشی، روشنایی، سیستم های امنیتی، سیستم های صوتی و … است.

تعمیر دستگاه‌های سوخت رسانی موتور: این خدمت از بهترین تعمیرگاه کپچر در تهران شامل تعمیر یا تعویض پمپ بنزین، انژکتور، کاربراتور، فیلتر بنزین، رگلاتور فشار، سیستم های تزریق الکترونیکی و … است.

تعمیر جعبه دنده و دیفرانسیل: تعمیر یا تعویض قطعات جعبه دنده دستی یا اتوماتیک، تعمیر یا تعویض قطعات دیفرانسیل، تعویض روغن جعبه دنده و دیفرانسیل، تنظیم کلاچ و … موارد این بخش است.

تعمیر چرخها و سیستم ترمز: خدمت گفته شده شامل تعمیر یا تعویض لاستیک، تعویض باد لاستیک، تعویض یا تراش دیسک و صفحه ترمز، تعویض یا تعمیر کالیپر و لنج ترمز، تعویض یا تعمیر مایع ترمز، تعویض یا تعمیر سیستم های ترمز الکترونیکی و … است.

چک دوره ای دستگاه‌ها طبق دستورالعمل دستگاه‌ها: این اعمال شامل بررسی وضعیت عملکرد و سلامت دستگاه‌های مختلف خودرو مانند موتور، گیربکس، ترمز، تعلیق، فرمان، روغن، سیستم های الکترونیکی و … است.

تعمیر سیستم تعلیق و سیستم فرمان: این مورد از خدمات بهترین تعمیرگاه کپچر در تهران شامل تعمیر یا تعویض قطعات سیستم تعلیق مانند شوک ابسوربر، فنر، بوش، بال جوینت، استابیلایزر و … است. همچنین شامل تعمیر یا تعویض قطعات سیستم فرمان مانند پمپ فرمان، رک پینیون، تایراد، کراس و … است.

خدمات بیشتر: تعمیرکار برق کپچر در تهران

بهترین تعمیرگاه کپچر در تهران

بهترین تعمیرگاه کپچر در تهران

تعمیرکار متخصص کپچر در تهران

انتخاب یک نمایندگی رنو کپچر خوب یا همان بهترین تعمیرگاه کپچر در تهران، برای خرید و خدمات پس از فروش این خودرو بسیار مهم است و به اندازه اطلاع از نقد و بررسی رنو کپچر اهمیت دارد. چرا که نمایندگی خوب می تواند به شما کمک کند تا از کیفیت و اصالت قطعات و خدمات اطمینان حاصل کنید، از قیمت مناسب و مصوب برخوردار شوید، از ضمانت و گارانتی قطعات و خدمات بهره مند شوید، از مشاوره و راهنمایی کارشناسان مجرب استفاده کنید، از خدمات ویژه و تخفیفات اختصاصی بهره مند شوید و از سرعت و دقت در انجام خدمات رضایت داشته باشید.

پس از خواندن مشخصات رنو کپچر و خرید این خودرو، برای انتخاب بهترین تعمیرگاه کپچر در تهران، باید به عواملی مانند مجوز رسمی از شرکت رنو، تجهیزات و امکانات مناسب، کادر متخصص و مجرب، سابقه و اعتبار، نظرات و بازخورد مشتریان، موقعیت جغرافیایی و … توجه کنید.

بهترین تعمیرگاه کپچر شرق تهران

انواع تعمیرات رنو کپچر، و مطالب مختلف گفته شدند تا شمایی که به دنبال بهترین تعمیرگاه کپچر در تهران  یا یک تعمیرگاه تخصصی کپچر در شرق تهران هستید، بدانید که چه خدمات حداقلی ای در یک نمایندگی رنو کپچر در تهران خوب باید به شما ارائه شود. اما همانطور که در بخش کمی درباره رنو کپچر بدانیم به آن اشاره شد رنو دیگر در ایران نیست، به همین خاطر بهتر است برای انجام انواع تعمیرات رنو کپچر به یک تعمیرگاه تخصصی رنو کپچر در شرق تهران معتبر و حرفه ای مراجعه کنید. اگر به دنبال بهترین تعمیرگاه رنو کپچر که قابل اطمینان باشد، هستید به شما توصیه میشود که به سایت ایران رنو هم سری بزنید و از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

ادرس تعمیرگاه رنو کپچر شرق تهران

تعمیرگاه ایران رنو در تهرانپارس واقع شده است، به همین خاطر یک تعمیرگاه رنوی ایده آل برای شما محسوب می شود. بهتر است با شماره تعمیرگاه رنو کپچر شرق تهران و آدرس تعمیرگاه رنو کپچر شرق تهران هم آشنا باشید. آدرس بهترین تعمیرگاه کپچر در تهران یا همان ایران رنو به شرح زیر است.

تهران – تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه 7 شمالی، پلاک 10.

شماره تعمیرگاه کپچر شرق تهران

حال که آدرس تعمیرگاه رنو کپچر شرق تهران را دارید، بد نیست که شماره بهترین تعمیرگاه کپچر در تهران یعنی ایران رنو را هم داشته باشید. برای برقراری ارتباط با تعمیرگاه تخصصی کپچر ایران رنو می توانید با شماره 09128896509 تماس حاصل کنید.

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *