مقالات

نمایندگی رنو تالیسمان

نمایندگی رنو تالیسمان
نمایندگی رنو تالیسمان

آنچه خواهید خواند

نمایندگی رنو تالیسمان در شرق تهران خدمات قابل توجهی را برای شما ارائه می دهد. از جمله این خدمات می توان به سرویس دوره ای رنو تالیسمان، تعویض روغن گیربکسف تعویض روغن موتور، تعمیر جلوبندی و سیستم تعلیق و بسیاری از دیگر خدمات اشاره کرد.

یکی از گزینه های مهم برای تعمیر رنو تالیسمان در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو رفع کوبش تالیسمان به صورت صد در صد تضمینی است. با مراجعه به تعمیرگاه تخصصی تالیسمان می توانید کوبش خودروی خود را به صورت مادام العمر تعمیر کنید.

نمایندگی رنو تالیسمان

یکی از مشکلاتی که دارندگان خودروی تالیسمان با آن مواجه هستند این است که زمان تعویض روغن گیربکس و یا روغن موتور و یا سرویس دوره ای را فراموش می کنند. کیلومتر تمامی این گزینه ها در دفترچه راهنمای خودرو نوشته شده است. اما بهترین حالت این است که کسی در زمان موقر این موضوع را به شما یاداوری کند.

همچنین در این تعمیرگاه با یک بار مراجعه می توانید زمان تعویض روغن گیربکس و سرویس دوره ای خودرو خود را از طریق پیامک دریافت کنید.

نمایندگی رنو تالیسمان شرق تهران

از امکانات این خودرو می توان به فرمان برقی،  سنسور پارک در جلو و عقب خودرو، سیستم هشدار نقطه کور راننده، سقف پانوراما، سیستم پارک خودکار یا اتوپارک، سیستم نمایش اطلاعات روی شیشه جلو( HUD )، دوربین ۳۶۰ درجه، ماساژور، سنسور نور و باران، ترمز پارک برقی، سیستم ورود بدون کلید، سیستم تهویه مطبوع دوگانه و کروز کنترل انطباق پذیر اشاره کرد.
رنو تالیسمان از سیستم صوتی قدرتمند BOSE استفاده می کند تا کیفیت صدایی تولید به اندازه خود خودرو خوب و با کیفیت باشد.

بخش برقی خودروی رنو تالیسمان بسیار حساس است و می بایست حتما توسط متخصص برق رنو تعمیر گردد. در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو متخصص برق در خدمت شماست و شما می توانید با مراجعه به تعمیرگاه خود از این گزینه بهره منده شوید.

نمایندگی رنو تالیسمان

نمایندگی رنو تالیسمان

نمایندگی رنو تالیسمان در تهران

ما تعمیر برق رنو ، خدمات سرویس دوره ای شامل تعویض روغن و فیلتر ها ، تعویض لنت های ترمز ، عیب یابی سیستم تعلیق و جلوبندی ، تنظیم موتور و … را ارائه میدهیم.

کم شدن قدرت و شتاب خودرو ، زیاد شدن غیر طبیعی مصرف بنزین ، صداهای غیر طبیعی و … از جمله نشانه های خرابی این بخش مهم از خودرو شما می تواند باشد.

اگر تعمیر خودور را به تاخیر بیندازید و با همین وضعیت به استفاده از خودرو ادامه دهید ، این کار باعث خراب شدن قطعات بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر برای شما می شود.

بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین زمان ممکن برای عیب یابی و درست کردن این بخش مهم به تعمیرگاه تخصصی رنو ما مراجعه نمایید. با بهترین تعمیرگاه تالیسمان در خدمت شما هستیم.

تعمیرگاه تخصصی رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

شماره تماس:

09128896509

021-77785115

021-77785114

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین
ثبت سفارش تلفنی

1 دیدگاه در “نمایندگی رنو تالیسمان

  1. امیر گفت:

    بهترین نمایندگی تالیسمان در تهران هستش بنده از خدماتشون خیلی راضیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *