مقالات

تعویض لنت ترمز

با معرفی بهترین مرکز تعویض لنت ترمز خودروهای رنو در خدمت شما هستیم. در صورتی که دارای خودرو رنو می باشید و نیاز به تعویض لنت ترمز با لنت اورجینال دارید می توانید به تعمیرگاه تخصصی رنو واقع در شرق تهران مراجعه کنید و با خیالی آسوده خودرو خود را به تعمیرگاه ایران رنو بسپارید. لنت ترمز بخشی از ترمز دیسک است. این قطعه از صفحات فولادی تشکیل شده است. و با مواد اصطکاکی به صفحه فلزی وصل شده است. که در مقابل دیسک چرخدنده ترمز قرار می گیرد.

تعویض لنت ترمز خودروهای رنو کاملا تخصصی است و می بایست توسط نمایندگی مجاز خودرو صورت گیرد. دارندگان خودروی رنو می توانند با مراجعه به نمایندگی خود نسبت به تعویض لنت ترمز اقدام نمایند.

زمان تعویض لنت ترمز خودروهای رنو

کیلومتر دقیقی برای تعویض لنت ترمز وجود ندارد. چون تعویض آن به شرایط رانندگی بستگی دارد. خیلی از افراد از ترمز استفاده زیادی دارند که سبب می شود لنت ترمز سریع تر از بین برود. گروهی فقط در جاده رانندگی می کنند که استفاده خیلی کمی از ترمز دارند. بهترین گزینه ای است که با هر بار مراجعه به تعمیرگاه تخصصی خودروی خود از تعمیرکار بخواهید لنت ترمز را بررسی کند و در صورت نیاز آن را تعویض کند.

در صورتی که قبلا برای سرویس دوره ای به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کرده اید. زمان سرویس دوره ای برای شما پیامک می شود.

نشانه ی تعویض لنت ترمز چیست؟

بعد از تمام شدن لنت ترمز اگر آن را عوض نکنید، لنت به قسمت اهن می رسد و با هر بار ترمز کردن صدای ناهنجاری از قسمت چرخ ها به گوش می رسد. این امر سبب تخریب دیسک چرخ ها می شود. اگر در مدت طولانی دیسک چرخ لبه دار شود، لنت ترمز نو را سریع تر از حد معمول خراب می کند. با لبه دار شدن چرخ علاوه بر خراب شدن لنت، سبب لرزش فرمان هم می شود.

تعمیرگاه اصلی رنو |تعمیرگاه اصلی رنو در تهران

تعمیرگاه اصلی رنو |تعمیرگاه اصلی رنو در تهران

توجه داشته باشید تعویض لنت ترمز در صورتی که در تعمیرگاه های غیر نعتبر صورت گیرد. احنمال اینکه لنت تقلبی روی خودروی شما نصب شود افزایش می یابد. این کار سبب افزایش هزینه و آسیب رسیدن به خودروی شما می شود. بنابراین بهتر است در نمایندگی مجاز خودروی خود این کار را انجام دهید.

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو تعویض لنت خودروهای رنو را با قطعات اصلی انجام می دهد.

تعویض لنت ترمز مگان در تهران

لنت ترمز قطعه ای مصرفی می باشد که در زمان به پایان رسیدن می بایست حتما تعویض شود. در صورتی که لنت را تعویض نکنید به آهن رسیده و هنگام ترمز صدای اضافی از چرخ ها شنیده می شود. در صورتی که دارای خودرو مگان می باشید و می خواهید اقدام به تعویض لنت ترمز مگان با قطعه اورجینال کنید می توانید به تعمیرگاه ایران رنو مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

تعویض لنت ترمز ال نود در تهران

ال نود یکی از خودروهای محبوب در ایران می باشد که در تمامی شهرهای ایران دیده می شود. خودروهای رنو می بایست در تعمیرگاه مخصوص خود تعمیر و سرویس شوند. یکی از برترین تعمیرگاه های خودرو رنو در تهران مجموعه ایران رنو می باشد. در صورتی که می خواهید لنت ترمز خودرو ال نود خود را تعویض کنید می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و پس از دریافت نوبت به این مجموعه مراجعه کنید.

جهت ارتباط با متخصصین ما می توانید با شماره های ثبت شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایید.

آدرس: تهرانپارس بلوار بابائیان خیابان پنجم شیدایی کوچه هفتم شمالی پلاک 1 به مدیریت مهندس یوسف قدردان

شماره تماس:

021-77785114

021-77785115

09128896509

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *