مقالات

تعویض روغن گیربکس لتیتود

با تعویض روغن گیربکس لتیتود در خدمت شما هستیم. یکی از مهم ترین گزینه ها در تعمیر و نگهداری خودرو زمان تعویض روغن گیربکس است. هر کمپانی خودروسازی در دفترچه راهنمای خود میزان کیلومتر تعویض روغن گیربکس را می نویسد. توجه داشته باشید که می بایست حتما در زمان تعیین شده نسبت به تعویض روغن گیربکس اقدام نمایید. در غیر اینصورت از عمر خودروی شما کاسته می شود. همچنین یکی از گزینه های اساسی این است که حتما به تعمیرگاه تخصصی به خودروی خود مراجعه کنید. دارندگان خودروی رنو می توانند برای تعویض روغن گیربکس لتیتود در تهران خود به نمایندگی مجاز ایران رنو مراجعه کنند.

نشانه های تعویض روغن گیربکس

در این بخش می خواهیم در مورد نشانه هایی که ممکن است در ارتباط با تعویض روغن گیربکس ، با آن روبرو شوید، به بحث و بررسی بپردازیم. توصیه متخصصین ما این است که زمان تعویض روغن گیربکس خودروی خود را به تعویق نیندازید. چون در طولانی مدت ممکن است به خودرو آسیب جدی وارد شود.

یکی از نشانه های زمان تعویض روغن گیربکس لتیتود دیر جا افتادن دنده است. اگر به هنگام تعویض دنده و یا سبقت گرفتن از خودروهای دیگر احساس می کنید دنده دیر جا می افتد و یا اینکه موتور خودرو قدرت زیادی تولید می کند. روغن گیربکس نیاز به تعویض دارد.

توجه: دارندگان خودروی اتومات باید در نظر داشته باشند اگر به هنگام افزایش سرعت احساس کردید خودرو دیر اقدام به تعویض دنده می کند. روغن گیربکس باید تعویض شود.

بیشتر بخوانیم: تعویض لنت ترمز خودروهای رنو در تهران

چرا روغن گیربکس باید با دستگاه تعویض شود؟

تعویض روغن گیربکس اسکالا | تعویض روغن گیربکس لتیتود | تعویض روغن گیربکس لاگونا

تعویض روغن گیربکس لتیتود

همان طور که می دانید حجم لیتری روغن گیربکس خودروهای رنو شش لیتر است. بدون دستگاه هیچکس قادر نیست به صورت دستی تمامی شش لیتر را تخلیه کند. به صورت دستی حداکثر سه لیتر از روغن تخلیه می شود.

اگر به صورت دستی این کار صورت گیرد، و تنها سه لیتر از آن تخلیه شود، در دراز مدت خودرو روغن سوخته و کثیف باقیمانده از قبل را مصرف می کند، این موضوع سبب می شود به دیگز قطعات خودرو نیز اسیب رسیده و هزینه های اضافی برای شما به همراه داشته باشد.

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو توسط دستگاهای مربوطه تعویض روغن گیربکس لتیتود را انجام می دهد. شما می توانید برای تعویض روغن گیربکس خودروی خود با شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایید و زمان حضور خود را اعلام کنید، و یا اینکه به آدرس درج در انتهای مقاله مراجعه کنید.

زمان تعویض روغن گیربکس لتیتود هر 50هزار کیلومتر است.

در صورتی که قبلا به تعمیرگاه ایران رنو مراجعه کرده اید، زمان تعویض به شما به صورت پیامکی یادآوری می شود.

تعویض روغن گیربکس فلوئنس

مرکز تعویض روغن گیربکس لتیتود

تعویض روغن گیربکس فلوئنس | تعویض روغن گیربکس کولیوس | تعویض روغن گیربکس سفران

تعویض روغن گیربکس لتیتود

جهت ارتباط با متخصصین ما می توانید با شماره های ثبت شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایید.

آدرس: تهرانپارس بلوار بابائیان خیابان پنجم شیدایی کوچه هفتم شمالی پلاک 1 به مدیریت مهندس یوسف قدردان

شماره تماس:

021-77785114

021-77785115

09128896509

09120996450

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *