خدمات

رفع خشکی تالیسمان

رفع خشکی تالیسمان
دریافت نوبت
رفع خشکی تالیسمان

آنچه خواهید خواند

رفع خشکی تالیسمان دغدغه بسیاری از افرادی است که صاحب این خودرو هستند و به دنبال یک سواری و نرم و راحت می باشند. خودروی تالیسمان از شاخه خودرو های لوکس شرکت فرانسوی رنو می باشد که در برهه برداشته شدن تحریم ها پا به ایران گذاشت و به دلیل جذابیت ظاهری و آپشن های متعدد، در دل افراد مختلف حسابی جا باز کرد. اما خودروی تالیسمان در کنار مزایای متعددی که دارد، یکسری معایب هم دارد که مهم ترین آن ها خشک بودن آن است. اگر که می خواهید در مورد راه حل خشکی و رفع خشکی تالیسمان بیشتر بدانید، در ادامه هم صفحه را ترک نکنید و همراه بمانید.

سواری خشک تالیسمان

قبل از این که در مورد رفع خشکی تالیسمان بدانیم، بهتر است که بفهمیم سواری خشک تالیسمان چیست؟. سواری خشک یعنی اینکه خودرو با ضربات و تکان های ناشی از ناهمواری جاده به سرنشینان آزار می رساند و احساس راحتی و نرمی را در رانندگی کاهش می دهد. سواری خشک می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد، اما در خودروی رنو تلیسمان دو عامل اصلی آن عبارتند از موارد پایینی. برای تشخیص دقیق علت خشکی تالیسمان تان و رفع خشکی تالیسمان تان به شما توصیه می شود که حتما سری هم به سایت تعمیرگاه تخصصی تالیسمان یعنی تعمیرگاه تخصصی تالیسمان بزنید.

قبل از رفع خشکی تالیسمان این را بدانید که ضربه گیرهای فابریک خودرو که با طراحی نامناسب و ضخامت کم، گام فنر را کوچک کرده و باعث افزایش سختی فنر می شوند. این باعث می شود که خودرو هرگونه ناهمواری را به صورت کامل به کابین منتقل کند و کوبش ایجاد کند.

بوش های لاستیکی سگدست عقب که به دلیل طراحی اشتباه، اطراف آن خالی است و قادر به تحمل تکان های وارد شده نیست. این باعث می شود که سگدست عقب با هر ضربه، به صورت شدید حرکت کند و تکان های بیشتری به کابین برساند.

اطلاعات بیشتر: لیست خطاهای تالیسمان

سواری خشک تالیسمان

سواری خشک تالیسمان

نحوه رفع خشکی تالیسمان

باید بدانید که رفع خشکی تالیسمان به روش های مختلفی ممکن است، اما روشی که توسط تعمیرگاه های تخصصی پیشنهاد می شود و تا حدود 80 تا 90 درصد مشکل را حل می کند، استفاده از پک ضربگیر و بوش سگدست تالیسمان است. این پک شامل موارد زیر است.

ضربه گیرهای ضخیم تر و با کیفیت تر که گام فنر را بزرگتر کرده و باعث کاهش سختی فنر می شوند. این ضربه گیرها قادر هستند تا ناهمواری های جاده را جذب کنند و کوبش را تا 40 تا 50 درصد کمتر کنند.

بوش های فلزی یکپارچه که جایگزین بوش های لاستیکی سگدست عقب می شوند. این بوش ها با داشتن طراحی مناسب و مقاومت بالا، تکان های وارد شده را کنترل می کنند و سگدست عقب را ثابت نگه می دارند. این باعث می شود که رفع خشکی تالیسمان تا حد زیادی اتفاق بیفتد و کوبش را تا 40 تا 50 درصد کمتر کنند.

با استفاده از این پک، سواری خودروی تلیسمان به میزان قابل توجهی نرم تر و راحت تر می شود و کوبش به حداقل می رسد. این پک را می توانید از تعمیرگاه های تخصصی تالیسمان تهیه کنید و نصب آن نیز در حدود یک ساعت انجام می شود.

رفع کوبش تالیسمان

رفع کوبش تالیسمان یکی از مشکلات رایج این خودرو است که باعث می شود سواری خشک و ناراحت کننده ای داشته باشید. پیش تر هم به آن اشاره شد که علت اصلی کوبش تالیسمان ضربه گیرهای فابریک و بوش های لاستیکی سگدست عقب است که طراحی نامناسب و کیفیت پایینی دارند. قبل تر هم گفته شد کخ برای رفع خشکی تالیسمان، شما باید از پک ضربه گیر و بوش سگدست تالیسمان استفاده کنید که شامل ضربه گیرهای ضخیم تر و با کیفیت تر و بوش های فلزی یکپارچه است. این پک باعث می شود که ناهمواری های جاده را جذب کند و کوبش را تا 80 تا 90 درصد کاهش دهد. شما می توانید این پک را از تعمیرگاه های تخصصی تالیسمان تهیه و نصب کنید.

کمک فنر گازی تالیسمان

کمک فنر گازی تالیسمان یک نوع کمک فنر است که از گاز به جای روغن برای جذب ارتعاش استفاده می کند. کمک فنر گازی دارای مزایایی مانند عمر طولانی تر، کارایی بالاتر در دماهای مختلف، و کاهش نویز و لرزش است. کمک فنر گازی تالیسمان محصول رنو فرانسه و ساخت کشور اسپانیا است. وظیفه کمک فنر گازی تالیسمان این است که لرزش ها و نوسانات خودرو را در طول رانندگی جذب کند و وزن خودرو را تحمل کند. این قطعه زمانی که اصلی باشد به خوبی وظیفه خود را انجام می دهد. شما می توانید کمک فنر گازی تالیسمان را برای رفع خشکی تالیسمان خریداری کنید.

خدمات بیشتر: فعال سازی آپشن های تالیسمان

نحوه رفع خشکی تالیسمان

نحوه رفع خشکی تالیسمان

نصب کمک فنر برقی تالیسمان

کمک فنر برقی یک نوع کمک فنر است که قابلیت تنظیم سختی و نرمی فنر را با استفاده از یک دستگاه الکترونیکی دارد. این کمک فنر باعث می شود که سواری خودرو بر اساس شرایط جاده و حالت رانندگی تغییر کند و راحت تر و ایمن تر باشد. کمک فنر برقی تالیسمان محصول رنو فرانسه و ساخت کشور اسپانیا است. نصب کمک فنر برقی تالیسمان نیاز به تخصص و دقت دارد و باید توسط تعمیرگاه های مجاز و متخصص انجام شود. نصب کمک فنر برقی تالیسمان باعث می شود که کوبش و خشکی خودرو کاهش یابد و سواری نرم تر و لذت بخش تر شود. یکی از راه حلی های رفع خشکی تالیسمان همانگونه که مستحضر هستید، استفاده از کمک فنر برقی تالیسمان است.

تعمیرگاه تخصصی تالیسمان

تعمیرگاه تخصصی تالیسمان یا همان تعمیرگاه تخصصی ایران رنو یک مرکز خدماتی است که به تعمیر و نگهداری خودروی رنو تالیسمان متخصص شده است. این تعمیرگاه دارای تیمی از تعمیرکاران ماهر و آموزش دیده است که با دانش فنی و تجربه زیاد در زمینه تعمیر این خودرو فعالیت می کنند. این تعمیرگاه از تجهیزات مدرن و قطعات اصلی برای تعمیر و تعویض قطعات خودرو استفاده می کند و بهترین کیفیت و گارانتی را به مشتریان خود ارائه می دهد. تعمیرگاه ایران رنو با دارا بودن کادری مجرب قادر است تمامی مشکلات و خرابی های مربوط به موتور، گیربکس، جلوبندی، بدنه، برق و الکترونیک، سیستم تعلیق و … را برطرف کند.

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *