خدمات

نمایندگی داستر در تهران

نمایندگی داستر در تهران
دریافت نوبت
نمایندگی داستر در تهران

آنچه خواهید خواند

اگر که صاحب خودروی داستر هستید و در تهران هم زندگی می کنید، حتما باید یک نمایندگی داستر در تهران حرفه ای و کاربلد را بشناسید تا در روز هایی که خودرویتان نیاز به انجام سرویس های دوره ای اعم از تعویض روغن که ساده ترین عمل است و تعویض تسمه تایم و دینام دارد، و یا نیاز به انجام تعمیرات و کارهای تخصصی دارد، با آن مراجعه کنید. نکته ای که مهم است این است که تعمیرگاه داستری که میابید باید حتما از کادری متخصص متشکل شده باشد تا شما با خیال راحت خودرویتان را ببرید و بهترین و با کیفیت ترین نوع خدمات را هم دریافت کنید. برای این که با داستر و ویژگی های تعمیرکار و نمایندگی داستر حرفه ای آشنا شوید، در ادامه هم همراه باشید.

نمایندگی داستر در تهران

خودروی رنو داستر در دو مدل PE که مدل پایه است و امکاناتی در حد ال 90 خودمان دارد و مدل SE که مدل آپشان دار یا فول آپشن رنو داستر محسوب می شود، وارد بازار کشورمان شده است که خوشبختانه هر دو تیپ این خودرو در تعدادی نمایندگی داستر در تهرانی که در شهر موجود هستند قابل تعمیر هستند. در بخش پایین به مشخصات فنی و ویژگی های مشترک و متفاوت دو تیپ رنو داستر پرداخته شده است، اگر که صاحب خودروی رنو داستر هستید، توصیه می شود که حتما سری هم به سایت تعمیرگاه تخصصی رنو بزنید.

رنو داستر که برای تعمیر آن میتوانید به نمایندگی داستر در تهران مراجعه کنید، در قلب خود از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه با ظرفیت 1998 سی سی بهره می برد که قادر است 135 اسب بخار قدرت و 195 نیوتون متر در دقیقه گشتاور تولید کند. آرایش قرارگیری سیلندر های رنو داستر خطی است، همچنین گیرکس آن هم یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک است. از دیگر مشخصات رنو داستر می توان حداکثر سرعت 178 کیلومتر بر ساعت، سیستم سوخت رسانی انژکتوری با پوشش چند نقطه ای، سیستم فرمان هیدرولیکی، حجم باک 50 لیتری، استاندارد سوخت یورو 4، سیستم ترمز جلو دیسکی و عقب کاسه ای را نام برد.

نمایندگی داستر در شرق تهران

این نکته را هم در بحث بهترین تعمیرگاه داستر در شرق تهران و نمایندگی داستر در تهران باید بدانید که تفاوت های ماشین های خارجی همچون داستر با خودروهای داخلی در این است که ساختاری بسیار متفاوت دارند و از پیشرفته ترین قطعات در تولید این خودروها استفاده شده است. به گونه‌ای تمام کسانی که می‌خواهند تا مشکل موجود در خودروشان به صورت حرفه‌ای برطرف گردد در این حالت باید به افراد متخصصی که دانش به‌روز و اطلاعات کاملی در رابطه با این خودروها دارد مراجعه نمایند.

خدمات بیشتر: سرویس دوره ای کامل داستر در تهران

نمایندگی داستر در تهران حرفه ای

اما شمایی که به دنبال تعمیرگاه تخصصی داستر در تهران کاربلد هستید، بهتر است با یکسری از خدمات بهترین نمایندگی داستر در تهران یا بهتری تعمیرکار داستر در تهران هم آشنا شوید. خدماتی که در یک تعمیرگاه تخصصی رنو خدمت شما عزیزان ارائه می شوند عبارت اند از مواردی که در پایین آن ها را نظاره می کنیم.

نمایندگی داستر در تهران

نمایندگی داستر در تهران

بروز رسانی خودرو توسط نمایندگی داستر در تهران شامل شتاب بیشتر، کاهش مصرف سوخت و… .

انجام بازدید اولیه و ارائه توضیحات به مشتری گرامی توسط متخصصین کاربلد.

 تعویض جلوبندی و انجام خدمات آن مثل تعویض دو عدد طبق چپ و راست، تعویض دو عدد میل موج گیر، تعویض دو عدد چپقی چپ و راست، تنظیم و میزان فرمان.

 انجام خدماتی مثل تعمیر و تعویض کمک فنر، تعمیر جلوبندی ، رفع نقص لاستیک سائی و کشش فرمان،  بازدید از کلیه چرخ های خودرو، رفع لرزش فرمان و بدنه اتومبیل هنگام ترمز گیری.

خدمات مکانیکی که توسط بهترین تعمیرگاه تخصصی داستر در تهران یا همان نمایندگی داستر در تهران باید ارائه شوند مانند تعمیرات موتور، تعمیرات گیربکس، رفع دود آبی، تعویض شمع ها، رفع دود سیاه، رفع نشتی روغن، تعمیرات سر سلیندر و تعویض واشر سرسلیندر، تنظیم موتور بازدید چهار چرخ و… .

خدمات تعویض روغن مثل تعویض روغن موتور، تعویض روغن گیربکس های دستی و اتوماتیک، تعویض فیلتر ها، تنظیم باد، گریس کاری، تعویض روغن دیفرانسیل و… .

خدمات بهترین تعمیرکار داستر در تهران

یکسری از مهم ترین خدمات خودرویی و فنی ای را که حتما در نمایندگی داستر در تهرانی که انتخاب می کنید، باید توسط بهترین تعمیرکار داستر در تهرانی که در آن شاغل هستند به شما ارائه شوند را در پایین با هم مشاهده می کنیم.

استفاده از قطعات اورجینال و شرکتی رنو که یکی از وظایف اصلی نمایندگی داستر در تهران است.

نمایندگی داستر در تهران

نمایندگی داستر در تهران

 تعمیرات و تعویض تخصصی قطعات برق.

 فعال سازی، تعمیر یا تعویض آن ها در صورت نیاز.

 تعمیر و تعویض کامل موتور.

استفاده از مکانیک های چیره دست و متخصصین حرفه ای خودرو های رنو.

 استفاده از دیاگ اصلی و اورجینال شرکت رنو.

یادآوری و انجام سرویس های دوره ای خودرو.

 عیب یابی حرفه ای با استفاده از دستگاه CLP.

تعویض قطعات مصرفی مثل شمع و تسمه های خودرو از خدمات مهم نمایندگی داستر در تهران است.

 تعویض روغن و روغن هیدرولیک.

تعمیر و تعویض فنر ها و کمک فنر ها.

میزان کردن فرمان و برطرف کردن مشکلات آن.

تعمیر یا تعویض دینام خودرو.

 عیب یابی و رفع عیب خودرو.

 تعویض قطعات مصرفی مثل لنت، تسمه تایم، تیغه برف پاک کن و… در تعمیرگاه تخصصی داستر در تهران.

 استفده از قطعات اصلی و اورجینال شرکت رنو.

 تعمیر یا در صورت نیاز تعویض قطعات سیستم برقی خودرو.

 فعال سازی، تعمیر یا در صورت لزوم تعویض آپشن های خودرو.

 تعویض روغن موتور و روغن گیربکس اتوماتیک و دستی.

 استفاده از دیاگ تخصصی و اصلی شرکت فرانسوی رنو.

 تعمیر یا تعویض قطعات سیستم تعلیق.

 تعمیر یا تعویض گیربکس هم از دیگر خدمات فنی مهم نمایندگی داستر در تهران است.

خدمات بیشتر: تعمیر گیربکس اتومات داستر در تهران

نمایندگی اصلی داستر در تهران

پیشنهادي که به شما می شود اما این است که چه برای اقدامات نگهداری مثل تعویض قطعات مصرفی، و چه برای انجام تعمیرات و برطرف کردن علائم خرابی جلوبندی داستر یا خودروی رنویتان، به سايت به نمایندگی داستر در تهران ایران رنو مراجعه کنید. زیرا تعمیرگاه تخصصی داستر در تهران ایران رنو با استفاده از قطعات اورجینال شرکت رنو و با داشتن تیمی از افراد چیره دست در حوزه تعمیرات و نگهداری خودرو های شرکت رنو، آماده انجام تمامی مشاوره ها، خدمات و تعمیرات مورد نیاز خودروی رنوی شما می باشد.

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *