مقالات

مشخصات ظاهری و داخلی رنو تندر 90 |امکانات رفاهی ال 90 |تجهیزات ال 90

مشخصات ظاهری و داخلی رنو تندر 90
دریافت نوبت
مشخصات ظاهری و داخلی رنو تندر 90

آنچه خواهید خواند

مشخصات ظاهری و داخلی رنو تندر 90 | امکانات رفاهی ال 90 | تجهیزات ال نود | تعمیرگاه تخصصی ال نود

شما عزیزان میتوانید برای تعمیرگاه تخصصی ال نود خود به تعمیرگاه رنو تهران واقع در  تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 مراجعه کنید.

برای انجام هماهنگی با شماره های زیر تماس حاصل کنید:

09128896509

021-77785115

021-77785114

تعمیرگاه ایران رنو آمادگی کامل برای ارائه ی خدمات تعمیر موتور ساندرو، سرویس دوره ای و عیب یابی ساندرو، جلوبندی ،تعمیر برق رنو و تعوض روغن به همراه فیلتر های مربوطه مربوط به ساندرو، بازدید لنت ترمز ها و در صورت نیاز تعویض لنت ترمز چرخ های جلو و عقب ، رگلاژ ترمز دستی ، تنظیم موتور برای کاهش مصرف سوخت و … را دارد. برای ارتباط با مجموعه ما می توانید با ما در تماس باشید.

مشخصات ظاهری رنو ال 90

این مقاله نگاهی اجمالی به مشخصات ظاهری و داخلی رنو تندر 90 |ال 90 دارد تا بتواند اطلاعات مختصری به خواننده ارائه دهد خواننده را با تیپ ظاهری,امکانات رفاهی و تجهیزات خودروی ال90|تندر90|تندر90 پلاس آشنا کند.

رنو ال 90|تندر90|تندر90 پلاس انواع مختلفی از این خودرو هستند که برای آشنایی با انواع این خودرو ها و تاریخچه آن ها میتوانید اینجا کلیک کنید.

طراحی ظاهری خودرو به شکل جعبه است و نداشتن خطوط منحنی بر روی بدنه میتواند نشانگر اقتصادی بودن این محصول باشد.از نظر بسیاری از کارشناسان طراحی خودرو این خودرو دارای ظاهری چشم نواز نیست و سادگی بیش از حد آن شاید به مذاق بسیاری از منتقدان خوش نیاید.

 چراغ های ال90

چراغ‌های جلوی تندر ۹۰ با آن حالت زاویه‌دار خود، که نسبت به بدنه خودور کمی کوچک به نظر می‌رسند. جلو پنجره ذوزنقه‌ فرم سپر دورنگ (مشکی-همرنگ بدنه) و چراغ‌های گرد مه‌شکن، از مشخصات قابل مشاهده در چهره ال ۹۰ محسوب می‌شوند.

دو خط حجم دهنده بر روی درب کاپوت از سادگی این خودرو کم کرده است. در برخی مدل‌‌های پارس تندر نسخه فیس لیفت شده تندر ۹۰ محسوب می‌شود، تغییراتی در سپر جلو به منظور زیباتر نشان دادن نمای روبروی این خودرو قابل مشاهده است. فرم چندضلعی فرم پنجره ها در نمای کناری تندر 90 که ابتدایی به نظرمی رسد و برجسته بودن گلگیرها که احتمال برخورد با سطوح مختلف را افزایش می دهد.مدل بهره گرفته شده است.

نمای پشتی ال 90

نمای پشتی ال 90 از دو چراغ کشیده مثلثی فرم که به سپر عقب دو رنگ (مشکی-همرنگ بدنه) تشکیل شده. پلاک این  خودرو بر روی فرورفتگی قسمت میانی سپر تعبیه شده و یک برجستگی در امتداد فوقانی درب صندوق قابل روئیت است.   یکی از امتیازات مهم خانواده تندر90، وجود صندوق عقب بسیار جادار این خودرو است که در حدود 510 لیتر گنجایش دارد و کاملا پاسخگوی نیازهای یک خانواده ایرانی می باشد.

نمایی از طراحی داخلی تندر 90

داخل کابین تندر 90 از پلاستیک خشک و ارزان قیمت طراحی شده که به رنگ طوسی بوده و در داخل داشبورد از رنگ نقره ای استفاده شده . طرح صندلی‌ها بشکل ساده و معمولی بوده و در بلندمدت خسته کننده به نظر می رسند.

به طور کلی کابین خانواده ال90 از سبک طراحی قدیمی پیروی می‌نماید و شکل ظاهری این خودرو زیاد خوشایند نیست اما در عوض ، فضای نسبتا جاداری را برای یک خانواده ۴ تا ۵ نفره فراهم نموده. به ویژه بخش عقب آن با توجه به ابعاد مناسب بدنه و ارتفاع سقف، از نظر فضای سر و پا تقریبا جادار و مناسب می باشد.

مشخصات ظاهری و داخلی رنو تندر 90

مشخصات ظاهری و داخلی رنو تندر 90

مشخصات فنی تندر90

نوع موتور : K4MA6 – خطی

نوع گیربکس: دستی 5 سرعته

کلاچ هیدولیکی

تعدادسیلندر و سوپاپ : 4 سیلندر – 16 سوپاپ

حجم موتور : 1598 سی سی

حداکثر سرعت: 175 کیلومتربرساعت

نوع فرمان: هیدرولیک

سیستم تعلیق جلو : مستقل مک فرسون

سیستم تعلیق عقب :تیر پیچشی با مقطع H وفنرمارپیچ

ترمرجلو : دیسکی

ترمز عقب : کاسه ای

این خودروی رنو دارای ابعاد 4247*17401534 میلیمتر است و حداقل به اندازه میلیمتر از زمین ارتفاع دارد.وزن تقریبی خودرو 1100 کیلوگرم است و در هر  کیلومتر لیتر بنزین مصرف میکند.همچنین باک خودرو  لیتر ظرفیت سوخت گیری را دارا میباشد.

تجهیزات و امکانات تندر 90 E2

سیستم ترمز این خودرو از نوع سیستم ترمز ضدقفل ABS است و سیستم توزیع متعادل نیروی ترمز 4 کاناله(EBD)ترمز جلو دیسکی و ترمز عقب کاسه ای است،خودرو مجهز به کیسه هوای راننده و سرنشین جلویی است،فرمان تعبیه شده به صورت هیدرولیک است،سیستم تهویه به صورت دستی تنظیم میشود،سیستم صوتی خودرو رادیو پخش CD خوان با AAUX و MP3و USB است و بلندگوها روی درب های جلویی قرار دارند.

خودرو شامل چراغ های مه شکن جلو و عقب، چراغ نقشه خوان جلو،چراغ داخل صندوق عقب،چراغ خطر سوم و چراغ داخل داشبورد است و تنظیم زاویه نور چراغ های جلو از داخل صورت میگیرد.آینه های جانبی همرنگ خودرو و دارای گرمکن در دو طرف خودرو تعبیه شده اند.شیشه ی عقب دارای گرمکن بوده شیشه های درب های جلو و عقب همگی به صورت برقی بالا و پایین میشوند.رینگ و لاستیک خودرو 15 اینچی و از جنس آلومینیوم است.صندلی راننده قابلیت تنظیم ارتفاع و حرکت به جلو و عقب را داراست.همچنین خودرو دارای امکاناتی همچون نمایشگر اطلاعات سفر،ریموت کنترل سوئیچ،جالیوانی صندلی جلو،بلندگوی طاقچه ی عقب و…است.

مشخصات ظاهری رنو ال 90 | امکانات رفاهی ال 90 | تجهیزات ال نود | تعمیرگاه تخصصی ال نود

مشخصات ظاهری و داخلی رنو تندر 90

مشخصات ظاهری و داخلی رنو تندر 90

4عاملی که شما را مجاب میکند تندر 9 بخرید

1-کیفیت مناسب قطعات در مقایسه با سایر خودروهای همرده خود

2-شتاب و قوای محرکه قابل قبول

3-صندوق عقب جادار

4-کیفیت مناسب رنگ بدنه

2عاملی که ممکن است شما را از خرید تندر 90 منصرف شوید

1-طراحی داخلی و خارجی خودرو مورد انتقاد عده ی زیادی از طراحان است و میتوتن گفت خودرو به لحاظ ظاهری زیبایی چشمگیری ندارد.

2-قطعات یدکی خودرو گران هستند.

بهترین تعمیرگاه ال نود در تهران

شما عزیزان میتوانید برای تعمیر خودروی ال نود خود به تعمیرگاه تخصصی رنو واقع در تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 مراجعه کنید.

برای انجام هماهنگی با شماره های زیر تماس حاصل کنید:

09128896509

09120996450

021-77785115

021-77785114

بفرست برای دوستی
که احتیاج داره:
ثبت سفارش آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *