مقالات

معرفی رنو ساندرو

می خواهیم دراین مقاله که با عنوان “معرفی رنو ساندرو” دراختیارشما قرارمی گیرد شما را با این خودرو آشنا کنیم شما می توانید برای تعمیرات تخصصی رنو ساندرو خود می توانید تعمیرگاه تخصصی رنو ساندرو به آدرس زیرمراجعه فرمایید .

تهرانپارس بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی پلاک 10 تعمیرگاه تخصصی رنو مراجعه کنید برای انجام هماهنگی می توانید با شماره های زیرتماس حاصل فرمایید.

09128896509

021-77785115

021-77785114

معرفی رنو ساندرو

رنو ساندرو (Renault Sandero) خودروی هاچ‌بکی است که از آذرماه سال ۹۴، توسط شرکت پارس‌خودرو وارد بازار ایران شده است. در بازار کشورهای ایران، روسیه، مصر، آفریقای جنوبی، مکزیک و آمریکای جنوبی بانام رنو ساندرو عرضه می‌شود.این خودرو که در اروپا با نام داچیا ساندرو شناخته می‌شود، یکی از محصولات مشترک شرکت خودروسازی فرانسوی و رنو زیرشاخه‌ی رومانیایی آن موسوم به داچیا است که نسل اول آن در ماه سپتامبر سال ۲۰۰۷ معرفی شد و اکنون نسل دوم آن در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

معرفی رنو ساندرو

معرفی رنو ساندرو

مشخصات موتور رنو ساندرو

رنو ساندرو در دو مدل دستی و اتوماتیک روانه‌ی بازار شده است؛ سیستم انتقال قدرت مدل دستی از نوع ۵ سرعته و مصرف سوخت ترکیبی آن معادل ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و مدل اتوماتیک این خودرو از سیستم انتقال قدرت ۴ سرعته بهره می‌برد و به‌صورت ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر، حدود ۸.۳ لیتر مصرف سوخت دارد.

پارس‌خودرو برای محور جلو رنو ساندرو، سیستم تعلیق مستقل مک‌فرسون با بازوی جناقی را انتخاب کرد و در محور عقب آن از سیستم تعلیق نیمه‌ مستقل با فنرهای مارپیچ استفاده کرده است. ترمزهای جلو و عقب رنو ساندرو همانند بسیاری از خودروهای هاچ‌بک دیگر موجود در بازار به‌ ترتیب از نوع دیسکی و کاسه‌ای هستند.

حجم موتور 1598 سی سی – تعداد سوپاپ 16 – حداکثرقدرت 175 کیلومتربرساعت – حجم باک 50 لیتر – نوع سوخت استاندارد آلایندگی یورو 4 – جعبه دنده در دستی 5 سرعته و در دنده ای 4 سرعته و این خودرو 4 سیلندر می باشد.

تعمیرگاه تخصصی رنو ساندرو

شکل ظاهری بدنه و کابین رنو ساندرو

فضا در دسترس برای سرنشین‌های عقب، در این خودروی هاچ‌بک کمتر از تندر باشد. درست‌ مانند تندر، نمای خارجی ساندرو طراحی ساده‌ای دارد. تقریبا در تمام بخش‌های بدنه‌ی خودرو شاهد لبه‌های تیز هستیم؛ چراغ‌های جلوی رنو ساندرو طراحی کشیده‌‌ای دارند و نواری به‌رنگ کروم آن‌ها را به هم متصل کرده است. جلوپنجره‌ی ساندرو همانند سایر بخش‌های آن طراحی ساده‌ و هماهنگی مناسبی با سپر جلوی این خودرو دارد.

معرفی رنو ساندرو

معرفی رنو ساندرو

در نمای جانبی خودرو ، روی درهای خودرو و برجستگی‌های نسبتا زیاد قوس روی چرخ‌ها است که از خودروی تندر به کپی برداری شده است. تنها تفاوت‌های ظاهری موجود بین دو مدل دستی و اتوماتیک ساندرو در رنگ آینه‌های جانبی، دستگیره‌ی درها و زه‌های جانبی است؛ پارس‌خودرو در مدل اتوماتیک، موارد یادشده را هم‌رنگ بدنه انتخاب کرده است، اما در مدل دستی همگی به‌ رنگ مشکی هستند.چراغ‌های عقب خودرو عمودی هستند و بدین‌ ترتیب ظاهر اسپرت‌تری به خودگرفته . همان‌طور که اشاره شد، این خودرو طراحی ساده‌ای دارد.

آپشن های رنو ساندرو |تعمیرگاه تخصصی رنو ساندرو

تجهیزات رفاهی ساندرو به مواردی مانند چراغ مه‌شکن جلو، آینه‌های جانبی برقی مجهز به گرم‌کن، سیستم صوتی مجهز به پورت USB، چهار بلندگو، کنترل سیستم صوتی زیر غربیلک فرمان، قفل مرکزی به‌ همراه کنترل از راه دور و سیستم ضد سرقت اشاره کرد.

در داخل ساندرو خبری از تجهیزاتی مانند نمایشگر لمسی، سیستم موقعیت‌یابی، کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری و سیستم سرگرمی مدرن نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *